Parašė liootas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąLabai nesigilinau, bet kiek supratau iš pristatymo, tai tikslai keli:
1. Atnaujinti patalpas, kurioms reikėtų didesnių investicijų - tuo pačiu jos per didelės ir kaštai išlaikymo dideli.
2. Sumažinti VT ridą, buvo svarstytas ir trečias naujoje Vilnioje, bet neva neverta.
3. Šiaurinė gatvė nurėžtų šiaurinę parko dalį, nebeužtektų vietos. Ji numatyta ne Žvalgų g. atkarpoje, o piečiau. Žinoma, čia tikrai dar negreit.
4. Viršuliškėse užsiminta apie kažkokių automobilių laikymą.
Comment
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Jeigu būtų tikslas išsaugoti strategiškai patogias lokacijas, tai bent autobusų parko atveju būtų galima patraukti Šiaurinės gatvės raudonasias linijas daug arčiau dabartinės Žvalgų gatvės ir išsaugoti didelę dalį parko teritorijos. Visgi naujai įsigaliosantis bendrasis planas ten numato naujų kvartalų statybą, kur prigrūs daugiaukščių namų kaip dabar Autoūkio teritorijoje. 1 troleibuso parko iškeldinimas būtų visiškas kvailas, nors žemės kąsnelis ten irgi sultingas prabangiam kvartalui.Lietuva visiems.
Comment
-
Kodėl bloga ir didelė 0 rida? Kokį kitą pigu rajoną arti stoties rastum? O dėl Antkalnio tai ir sakau, dalį perkelt į Verkių g, atsižvelgiant į Žirmūnų maršrutus,ko gero rida dar mažesnė gautųsi.
Va, panaikinus Verkių TD, rida išaugs, o kad teritorijos konversija bus sėkminga, stebint tendencijas su kokiu Hanner tai...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKirtimai - bloga vieta. Nuliniai reisai milžiniški. Apie troleibusus ten ir kalbos būti negali. Naujininkai troleibusams irgi netinka. Antakalnis troleibusams gera vieta. Nes pirmi reisai iš Antakalnio į centrą, o paskutiniai iš centro į Antakalnį.
Tiesa, dalis žmonių gal vengia į juos lipti, nes nėra įsigilinę pro kur bus važiuojama, pvz. Pramogų arena - "Audėjas". 26 vakare - idealus pasirinkimas, alternatyva 34-am, jei jo laukti ilgai.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVerkių irgi. Bet gi kai kam seilės teka nuo būsimo gešefto.
Comment
-
Antakalnyje labai gera vieta troleibusų parkui - galimi labai trumpi ir patogūs nuliniai reisai (pvz. Šiaurės Miestelis - Klinikų st.: puiki alternatyva 21).
Daug troleibusų važiuoja į Žirmūnus, Antakalnį, Saulėtekį. Tokių (iš 18) - net 13. Visiškai neapsimoka keisti parko vietą.
O Viršuliškių parkas - irgi geroje vietoje. Iš likusių 5 maršrutų į Pašilaičius, Karoliniškes važiuoja visi.
Šiaip labai protingai parinktos troleibusų parkų vietos Vilniuje.
- 2 patinka
Comment
-
Transrevio parkas iš tiesų nėra tobulas. Kadangi Scania autobusai važiuoja 2-ojo troleibusų parko apimtyje, šalia jo juos būtų logiška laikyti. (Galbūt net nugriautų metalinių garažų vietoje?)
Dėl Isuzu midibusų - į Kirtimus važiuoja tik keli žmonės, todėl visus maršrutus ten laikyti neapsimoka (užtektų gal tik 1, 14, 41, 51, 88). Geriausia parko vieta būtų tas pats Verkių g. autobusų parkas. Jei iškeldins iš ten VVT, net į mažesnį plotą midibusai tikrai sutilptų. Taip pat išsispręstų problema su 65.
Kirtimai, kaip ir Liepkalnis, yra atšiauri ir nepatogi vieta didžiają autobusų dalį laikyti.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąKodėl bloga ir didelė 0 rida? Kokį kitą pigu rajoną arti stoties rastum? O dėl Antkalnio tai ir sakau, dalį perkelt į Verkių g, atsižvelgiant į Žirmūnų maršrutus,ko gero rida dar mažesnė gautųsi.
Bet aš tai kaip suprantu tai troleibusų parkų niekas niekur neperkeldinės, tik Verkių gatvės autobusų ?
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Seilės teka pirmiausia dabartiniams gyventojams, kuriems autobusų parko išsikėlimas pagerins gyvenamąją aplinką, tada potencialiems gyventojams kuriems tai atvers galimybę nusipirkti būstą patogioje vietoje, ir galų gale visam miestui nes daugiau žmonių gyvens šalia gerai išvystyto viešojo transporto tinklo ir arti darbo vietų. Manau, teisinga optimizuoti žmonių miegojimo vietos lokaciją, o ne autobusų.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Seilės teka pirmiausia dabartiniams gyventojams, kuriems autobusų parko išsikėlimas pagerins gyvenamąją aplinką, tada potencialiems gyventojams kuriems tai atvers galimybę nusipirkti būstą patogioje vietoje, ir galų gale visam miestui nes daugiau žmonių gyvens šalia gerai išvystyto viešojo transporto tinklo ir arti darbo vietų. Manau, teisinga optimizuoti žmonių miegojimo vietos lokaciją, o ne autobusų.
Comment
-
Parašė lanxtot Rodyti pranešimąTransrevio parkas iš tiesų nėra tobulas. Kadangi Scania autobusai važiuoja 2-ojo troleibusų parko apimtyje, šalia jo juos būtų logiška laikyti. (Galbūt net nugriautų metalinių garažų vietoje?)
Dėl Isuzu midibusų - į Kirtimus važiuoja tik keli žmonės, todėl visus maršrutus ten laikyti neapsimoka (užtektų gal tik 1, 14, 41, 51, 88). Geriausia parko vieta būtų tas pats Verkių g. autobusų parkas. Jei iškeldins iš ten VVT, net į mažesnį plotą midibusai tikrai sutilptų. Taip pat išsispręstų problema su 65.
Kirtimai, kaip ir Liepkalnis, yra atšiauri ir nepatogi vieta didžiają autobusų dalį laikyti.
Comment
-
Aišku tuoj išpasakosit kodėl mano idėja prasta bet jeigu kalbant apie naują parko vietą gyvenamajame rajone, prie Skalvių žiedo yra nemaži, turbūt visai nebrangios žemės, laukai, kuriuose troleibusai galėti pradėti maršrutus iš miegamojo rajono teritorijos kur važiuoja daugiausiai keleivių turintis maršrutas - 7. O patį maršrutą irgi galima būtų pratęsti per perkūnkiemio gatvę ir toliau, atsižvelgiant į tai kad ten yra pats tankiausiais rajonas mieste, bet jį aptarnauja viso labo vienas autobuso maršrutas (o realiai visi pėsčiomis eina į Skalvių žiedą ar Ukmergės gatvės maršrutus).
- 2 patinka
Comment
Comment