Parašė VNS
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė drematech Rodyti pranešimąParašė Vilnius.wtfP.S. Europoje nėra nei vienos elektrobusų sistemos su daugiau nei 100 transporto priemonių
Beje, Varšuvoje įkrovimas vyks galutinėse stotelėse, tam naudojami pantografai.
O dėl troleibusų Vilniuje - ką gi, su dabartiniu nepabaigtu tinklu galimi buvo du variantai - arba jį papildyti trūkstančiomis atkarpomis, arba pradėti jį naikinti. Bus gaila, jei išties pasirinks antrąjį variantą.Paskutinis taisė tomczu; 2020.10.08, 19:47.
Comment
-
Parašė tomczu Rodyti pranešimą
O dėl troleibusų Vilniuje - ką gi, su dabartiniu nepabaigtu tinklu galimi buvo du variantai - arba jį papildyti trūkstančiomis atkarpomis, arba pradėti jį naikinti. Gaila, jei išties pasirinks antrąjį variantą.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Arba trečias variantas, nusipirkti troleibusus su autonomine eiga elektrobusus su dinaminiu pakrovimu (In Motion Charging) ir nesikvaršinti sau galvos.
Tiesa, mano manymu trūksta ne tik trumpų atkarpų, bet visų pirma nemažos tinklo dalies šiauriniuose miesto rajonuose.Paskutinis taisė tomczu; 2020.10.08, 20:00.
Comment
-
Parašė tomczu Rodyti pranešimą
Mes apie šiuos „technikos stebuklus“ galim puikiai žinot, taip pat galim žinot, kad jie yra plačiai ir sėkmingai naudojami kituose miestuose su troleibusų tinklu, bet tai, deja, nereiškia, kad SĮSP/VTT nuo to nustos galvoti, jog VT entuziastai svaigsta apie kažkokias nesąmones
Tiesa, mano manymu trūksta ne tik trumpų atkarpų, bet visų pirma nemažos tinklo dalies šiauriniuose miesto rajonuose.
Gali atrodyti visaip, kai kontekstas neaiškus. Rengiama studija, kuri analizės, skaičiavimų ir naudos atžvilgiu padės pasirinkti kelią, kaip eisim su VT parko atnaujinimu, kad atitiktume visus Europos ir Lietuvos planus mažinti taršą. VT taip pat numatyti reikalavimai. Kontaktinio tinklo infrastruktūra taip pat vertinama. Technologijos jau leidžia troleibusui 15 km važiuoti be ūsų. Tai tam tikrose vietoseKT gali ir nebereikėti, atlaisvinti kai kurias vietas. O galbūt troleibusų infrastruktūrą galima bus išnaudoti elektrinių autobusų krovimui. Apie tai ši studija.
Comment
-
Parašė Evier Rodyti pranešimąTie troleibusai be proto lėtai važiuoja, vien dėl to vengiu jais naudotis. O laidai virš gatvių ir juos laikantys stulpai tikrai miestui estetiškumo ir jaukumo neprideda, tai aš kaip ir už.
Dėl nepritaikomų naujam parkui tvarkaraščių, dažnai lėtai važinėja ir naujutėliai autobusai.
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąApie tai, kodėl tų 15km negalima panaudoti elektrifikuojant, pavyzdžiui, maršrutus į kokias nors Fabijoniškes ar Lazdynus, kur kontaktinio tinklo nėra išvis, neužsimenama.
Dar galiu suprasti tinklo išmontavimą pvz. kokioje Pylimo gatvėje, bet apskritai SĮSP mąstysenoje matosi logika „kad tik VT netrukdytų“, o visiškai nesimato „kad VT turėtų tankesnį tinklą, būtų žymiai geresnis ir pritrauktų kuo daugiau keleivių“.Paskutinis taisė tomczu; 2020.10.08, 20:14.
- 6 patinka
Comment
-
Del troleibusu letumo-va filmukas: https://www.youtube.com/watch?v=VQlfsytBWBc . Visai nepanasus i letus.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė drematech Rodyti pranešimąDel troleibusu letumo-va filmukas: https://www.youtube.com/watch?v=VQlfsytBWBc . Visai nepanasus i letus.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė drematech Rodyti pranešimąDel troleibusu letumo-va filmukas: https://www.youtube.com/watch?v=VQlfsytBWBc . Visai nepanasus i letus.Show must go von!
- 1 patinka
Comment
-
Parašė drematech Rodyti pranešimąDel troleibusu letumo-va filmukas: https://www.youtube.com/watch?v=VQlfsytBWBc . Visai nepanasus i letus.
Comment
-
Parašė Evier Rodyti pranešimą
Čia ką įkėlei net ne Vilnius. Ir daugumoje ištraukų pagauti jau įsibėgėję troleibusai (nors Vilniuj ir įsibėgėję jie lėti). O tas kontaktinis tinklas iš vis akį rėžia.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė ikarusas Rodyti pranešimąKas , kad nauja technika, bet neimanoma važiuot, todėl nesigadinant nervų,persėdau į autobusą,bet kyla beda, ypač centre ,kad buve kolegos maišosi, autobusų grafikai labiau suspausti, tenka ,,mynti" kaip su mikriuku, iš to net kyla konfliktai,nors dirbame toje pačioje įmonėje,
- 6 patinka
Comment
-
Nereikia kurti dar vieno mito. KT nėra pasenęs, yra atskiros vietos, o konkrečiai - iešmai, kryžmės, kuriuos reikia pakeisti į šiuolaikiškus, ir kreivės, kurias reikia padaryti su sklandžiais mažo kampo perėjimais. Tiesiose atkarpose, o tokios sudaro 80-90 procentų tinklo, greitai važiuoti niekas netrukdo, nebent šuliniai, įdubęs asfaltas ir pan. gatvės dangos, o ne KT kokybės problemos. Ten greitai važiuoti trukdo tik debiliški grafikai. O tai jau klausimas tiems, kas VT organizuoja. Matosi sąmoningo troleibusų sabotavimo apraiškos su tikslu diskredituoti troleibusus kaip VT rūšį, kad būtų pagrįstas palaipsnis jų likvidavimas.Paskutinis taisė Al1; 2020.10.08, 21:58.
- 3 patinka
Comment
-
V.Mitalas fb
Sklando čia dokumentas internetuose, kad Vilnius jau buktais troleibusų nusprendė atsisakyt ir tai yra tragedija.
Paaiškinu:
Savivaldybė iš tikro turės greitu metu padarytą strategiją, kiek ir kokių viešojo transporto priemonių mieste reikės artimiausiam dešimtmečiui į priekį.
Tarp vieno iš scenarijų yra mažinti troleibusų skaičių ir keisti į elektrinius autobusus. Kitam gi - troleibusų keitimas į naujus savaieigius troleibusus, kurie galėtų važiuoti tam tikrą atstumą be kontaktinio tinklo. Yra ir daugiau visokių variacijų, kombinacijų, elektrifikacijų ir ekologizacijų.
Mano spėjimas, kad priemones su ūsais tikrai artimoj ateity Vilniuje dar matysime.
Svarstomi ekologiškų dujomis varomų ir elektrinių autobusų įsigijimo variantai bei naujos transporto rūšies - BRT įvedimas.
Bus ne už ilgo naujienų ir puikių žinių. Miestas drastiškai atnaujinęs savo viešąjį transportą ir toliau taip darys, rūpinsis ekologija, greičiu ir kokybe.
Ne politinė reklama
- 1 patinka
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąV.Mitalas fb
Taip kad nedarykime tragedijų ten, kur jų nėraShow must go von!
Comment
-
Parašė Evier Rodyti pranešimą
Čia ką įkėlei net ne Vilnius. Ir daugumoje ištraukų pagauti jau įsibėgėję troleibusai (nors Vilniuj ir įsibėgėję jie lėti). O tas kontaktinis tinklas iš vis akį rėžia.
Ir lėti jie dėl tvarkaraščių, o ne dėl tinklo.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Nu tai o kas kaltas, kad Vilnius per 30 metų nesugebėjo atsinaujinti savo kontaktinio tinklo?
Ir lėti jie dėl tvarkaraščių, o ne dėl tinklo.
Comment
-
Parašė Evier Rodyti pranešimą
Tada nėra tikslo ir dabar jį atnaujint, nes netolimoje ateityje elektrobusai turėtų būti įperkamesni ir patogesni naudojimui, tai kam tie troleibusai.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 8 patinka
Comment
Comment