P.S. Europoje nėra nei vienos elektrobusų sistemos su daugiau nei 100 transporto priemonių
Na, šioj konkrečioj vietoj tai melas - Varšuva iki metų pabaigos turės 160 elektrinių autobusų, Londonas turi virš 300. Taip, šie miestai žymiai didesni, bet nereikia dėl to skleisti melagingos informacijos.
Beje, Varšuvoje įkrovimas vyks galutinėse stotelėse, tam naudojami pantografai.
O dėl troleibusų Vilniuje - ką gi, su dabartiniu nepabaigtu tinklu galimi buvo du variantai - arba jį papildyti trūkstančiomis atkarpomis, arba pradėti jį naikinti. Bus gaila, jei išties pasirinks antrąjį variantą.
O dėl troleibusų Vilniuje - ką gi, su dabartiniu nepabaigtu tinklu galimi buvo du variantai - arba jį papildyti trūkstančiomis atkarpomis, arba pradėti jį naikinti. Gaila, jei išties pasirinks antrąjį variantą.
Arba trečias variantas, nusipirkti troleibusus su autonomine eiga elektrobusus su dinaminiu pakrovimu (In Motion Charging) ir nesikvaršinti sau galvos.
Arba trečias variantas, nusipirkti troleibusus su autonomine eiga elektrobusus su dinaminiu pakrovimu (In Motion Charging) ir nesikvaršinti sau galvos.
Mes apie šiuos „technikos stebuklus“ galim puikiai žinot, taip pat galim žinot, kad jie yra plačiai ir sėkmingai naudojami kituose miestuose su troleibusų tinklu, bet tai, deja, nereiškia, kad SĮSP/VTT nuo to nustos galvoti, jog VT entuziastai svaigsta apie kažkokias nesąmones
Tiesa, mano manymu trūksta ne tik trumpų atkarpų, bet visų pirma nemažos tinklo dalies šiauriniuose miesto rajonuose.
Tie troleibusai be proto lėtai važiuoja, vien dėl to vengiu jais naudotis. O laidai virš gatvių ir juos laikantys stulpai tikrai miestui estetiškumo ir jaukumo neprideda, tai aš kaip ir už.
Mes apie šiuos „technikos stebuklus“ galim puikiai žinot, taip pat galim žinot, kad jie yra plačiai ir sėkmingai naudojami kituose miestuose su troleibusų tinklu, bet tai, deja, nereiškia, kad SĮSP/VTT nuo to nustos galvoti, jog VT entuziastai svaigsta apie kažkokias nesąmones
Tiesa, mano manymu trūksta ne tik trumpų atkarpų, bet visų pirma nemažos tinklo dalies šiauriniuose miesto rajonuose.
Vienoje iš grupių SĮSP atstovai parašė, kad apie tokį technikos stebuklą žino ir anot jų, galbūt bus galima juos nusipirkti siekiant išmontuoti KT tam tikrose vietose. Gusarovienė:
Gali atrodyti visaip, kai kontekstas neaiškus. Rengiama studija, kuri analizės, skaičiavimų ir naudos atžvilgiu padės pasirinkti kelią, kaip eisim su VT parko atnaujinimu, kad atitiktume visus Europos ir Lietuvos planus mažinti taršą. VT taip pat numatyti reikalavimai. Kontaktinio tinklo infrastruktūra taip pat vertinama. Technologijos jau leidžia troleibusui 15 km važiuoti be ūsų. Tai tam tikrose vietoseKT gali ir nebereikėti, atlaisvinti kai kurias vietas. O galbūt troleibusų infrastruktūrą galima bus išnaudoti elektrinių autobusų krovimui. Apie tai ši studija.
Apie tai, kodėl tų 15km negalima panaudoti elektrifikuojant, pavyzdžiui, maršrutus į kokias nors Fabijoniškes ar Lazdynus, kur kontaktinio tinklo nėra išvis, neužsimenama.
Tie troleibusai be proto lėtai važiuoja, vien dėl to vengiu jais naudotis. O laidai virš gatvių ir juos laikantys stulpai tikrai miestui estetiškumo ir jaukumo neprideda, tai aš kaip ir už.
Troleibusai lėtai nevažiuotų, jei kontaktinis tinklas būtų šiuolaikinis, o ne tarybinio tipo (kartais ir būklės).
Dėl nepritaikomų naujam parkui tvarkaraščių, dažnai lėtai važinėja ir naujutėliai autobusai.
Apie tai, kodėl tų 15km negalima panaudoti elektrifikuojant, pavyzdžiui, maršrutus į kokias nors Fabijoniškes ar Lazdynus, kur kontaktinio tinklo nėra išvis, neužsimenama.
Ir, tai, po galais, yra visiška kvailystė.
Dar galiu suprasti tinklo išmontavimą pvz. kokioje Pylimo gatvėje, bet apskritai SĮSP mąstysenoje matosi logika „kad tik VT netrukdytų“, o visiškai nesimato „kad VT turėtų tankesnį tinklą, būtų žymiai geresnis ir pritrauktų kuo daugiau keleivių“.
Čia ką įkėlei net ne Vilnius. Ir daugumoje ištraukų pagauti jau įsibėgėję troleibusai (nors Vilniuj ir įsibėgėję jie lėti). O tas kontaktinis tinklas iš vis akį rėžia.
Čia ką įkėlei net ne Vilnius. Ir daugumoje ištraukų pagauti jau įsibėgėję troleibusai (nors Vilniuj ir įsibėgėję jie lėti). O tas kontaktinis tinklas iš vis akį rėžia.
Aky gal ir rėžia, bet bent sedejai kada už troleibuso vairo, kad gali pasakyt ,kad jis pagautas ,,įsibegejas" , bet jau kas liečia Vilnių ir Kauna, būtent pasenes tinklas kiša koja,nes pagal jo pravažiavimo specifikacijas,net yra nustatyti greičiai,kuriais privaloma važiuoti per spec.dalis nustatytu greičiu. Važiuok grečiau, ,,nusineši" tinkla, kentės kišenė, todėl net kur Kaune atnaujintas tinklas dalis velkasi pagal sena įprotį. Kas , kad nauja technika, bet neimanoma važiuot, todėl nesigadinant nervų,persėdau į autobusą,bet kyla beda, ypač centre ,kad buve kolegos maišosi, autobusų grafikai labiau suspausti, tenka ,,mynti" kaip su mikriuku, iš to net kyla konfliktai,nors dirbame toje pačioje įmonėje,
Kas , kad nauja technika, bet neimanoma važiuot, todėl nesigadinant nervų,persėdau į autobusą,bet kyla beda, ypač centre ,kad buve kolegos maišosi, autobusų grafikai labiau suspausti, tenka ,,mynti" kaip su mikriuku, iš to net kyla konfliktai,nors dirbame toje pačioje įmonėje,
Juokingiausia, kad troleibusai ir turėtų sudaryti tą greitąją ašį, o autobusai tik privežinėti. Realybėje turime kone atvirkščiai.
Nereikia kurti dar vieno mito. KT nėra pasenęs, yra atskiros vietos, o konkrečiai - iešmai, kryžmės, kuriuos reikia pakeisti į šiuolaikiškus, ir kreivės, kurias reikia padaryti su sklandžiais mažo kampo perėjimais. Tiesiose atkarpose, o tokios sudaro 80-90 procentų tinklo, greitai važiuoti niekas netrukdo, nebent šuliniai, įdubęs asfaltas ir pan. gatvės dangos, o ne KT kokybės problemos. Ten greitai važiuoti trukdo tik debiliški grafikai. O tai jau klausimas tiems, kas VT organizuoja. Matosi sąmoningo troleibusų sabotavimo apraiškos su tikslu diskredituoti troleibusus kaip VT rūšį, kad būtų pagrįstas palaipsnis jų likvidavimas.
Sklando čia dokumentas internetuose, kad Vilnius jau buktais troleibusų nusprendė atsisakyt ir tai yra tragedija.
Paaiškinu:
Savivaldybė iš tikro turės greitu metu padarytą strategiją, kiek ir kokių viešojo transporto priemonių mieste reikės artimiausiam dešimtmečiui į priekį.
Tarp vieno iš scenarijų yra mažinti troleibusų skaičių ir keisti į elektrinius autobusus. Kitam gi - troleibusų keitimas į naujus savaieigius troleibusus, kurie galėtų važiuoti tam tikrą atstumą be kontaktinio tinklo. Yra ir daugiau visokių variacijų, kombinacijų, elektrifikacijų ir ekologizacijų.
Mano spėjimas, kad priemones su ūsais tikrai artimoj ateity Vilniuje dar matysime.
Svarstomi ekologiškų dujomis varomų ir elektrinių autobusų įsigijimo variantai bei naujos transporto rūšies - BRT įvedimas.
Bus ne už ilgo naujienų ir puikių žinių. Miestas drastiškai atnaujinęs savo viešąjį transportą ir toliau taip darys, rūpinsis ekologija, greičiu ir kokybe.
Čia ką įkėlei net ne Vilnius. Ir daugumoje ištraukų pagauti jau įsibėgėję troleibusai (nors Vilniuj ir įsibėgėję jie lėti). O tas kontaktinis tinklas iš vis akį rėžia.
Nu tai o kas kaltas, kad Vilnius per 30 metų nesugebėjo atsinaujinti savo kontaktinio tinklo?
Ir lėti jie dėl tvarkaraščių, o ne dėl tinklo.
Tada nėra tikslo ir dabar jį atnaujint, nes netolimoje ateityje elektrobusai turėtų būti įperkamesni ir patogesni naudojimui, tai kam tie troleibusai.
Taigi šimtą kartų kartota, kad keisti reikia ne visą tinklą, o kryžmes ir iešmus. Tą padarius, nereikės vilktis per žiedus ir posūkius 10 km/h. Tada dar paspaudus grafikus galima užtikrinti neblogą greitį. Tai kam viską naikinti?
Comment