Susidūriau ir aš su tuo bilietėlių nepardavimu VVT ir galiu iš asmeninės perspektyvos papasakoti, kaip tokie išsidirbinėjimai kerta per VT įvaizdį. Ir čia bus ne nepasitenkinimas iš principo, bet nuoseklūs įspūdžiai ir jų suformuota nuomonė.
Taigi karantino metu žinojau, kad bent jau Vilniuje bilietėliai neparduodami. Neėmiau į galvą, VT neteko naudotis (ir šiaip VT naudojuosi labai retai, nors ir domiuosi juo, seku naujienas). Po didžiojo karantino (jau buvo birželis), teko šiek tiek pasivažinėti VT ir kaip tyčia tuose miestuose (Šiauliuose, Palangoje), kur vairuotojai bilietus parduoda (ir būtent iš jų ir pirkau). Kitą kartą įsėdu vėlai vakare į VT Vilniuje, žinau, kad Vilniečio kortelė tuščia, bet jau nėra kur pasipildyti, o ir mintis neatėjo, kad vairuotojas bilietų neparduos (karantinas pasibaigęs, prieš tai, kaip minėjau, be problemų važinėjausi kituose miestuose). Įlipu, ir ką man daryti? Kadangi su technologijomis susipykęs nesu, galiu siųstis programėlę, bet ir mobilių duomenų, atrodo, neturėjau (prisijungti prie VVT Wi-Fi užtrunka), ir susivesti ten viską reikia (asmeniniai duomenys, banko kortelė), tad kol susiforminsi elektroninį bilietą, gali ir kokias 5 stoteles pravažiuoti. Pats važiavau dar trumpiau, nieko neatsitiko, bet, galvoju, o kas, jei būtų patikrinę? Būtų pikta, gal ir pasiginčyčiau, bet būdamas adekvatus žmogus ir suprasdamas, kad tvarką nustatė ne vairuotojas ir ne kontrolieriai, mokėčiau baudą ir tiek. Ir taip pat aš suprantu, kad čia AŠ esu VT naudotojas, MANO yra atsakomybė išmanyti, kaip tinkamai juo naudotis, bet ar VT tapo patrauklesnis po tokios patirties? Tikrai ne. Ir vien dėl tokių patirčių (nepatikima, neadekvačiai organizuojama tvarka) ir toliau VT nesinaudosiu, kai turėsiu kitų alternatyvų.
Taigi karantino metu žinojau, kad bent jau Vilniuje bilietėliai neparduodami. Neėmiau į galvą, VT neteko naudotis (ir šiaip VT naudojuosi labai retai, nors ir domiuosi juo, seku naujienas). Po didžiojo karantino (jau buvo birželis), teko šiek tiek pasivažinėti VT ir kaip tyčia tuose miestuose (Šiauliuose, Palangoje), kur vairuotojai bilietus parduoda (ir būtent iš jų ir pirkau). Kitą kartą įsėdu vėlai vakare į VT Vilniuje, žinau, kad Vilniečio kortelė tuščia, bet jau nėra kur pasipildyti, o ir mintis neatėjo, kad vairuotojas bilietų neparduos (karantinas pasibaigęs, prieš tai, kaip minėjau, be problemų važinėjausi kituose miestuose). Įlipu, ir ką man daryti? Kadangi su technologijomis susipykęs nesu, galiu siųstis programėlę, bet ir mobilių duomenų, atrodo, neturėjau (prisijungti prie VVT Wi-Fi užtrunka), ir susivesti ten viską reikia (asmeniniai duomenys, banko kortelė), tad kol susiforminsi elektroninį bilietą, gali ir kokias 5 stoteles pravažiuoti. Pats važiavau dar trumpiau, nieko neatsitiko, bet, galvoju, o kas, jei būtų patikrinę? Būtų pikta, gal ir pasiginčyčiau, bet būdamas adekvatus žmogus ir suprasdamas, kad tvarką nustatė ne vairuotojas ir ne kontrolieriai, mokėčiau baudą ir tiek. Ir taip pat aš suprantu, kad čia AŠ esu VT naudotojas, MANO yra atsakomybė išmanyti, kaip tinkamai juo naudotis, bet ar VT tapo patrauklesnis po tokios patirties? Tikrai ne. Ir vien dėl tokių patirčių (nepatikima, neadekvačiai organizuojama tvarka) ir toliau VT nesinaudosiu, kai turėsiu kitų alternatyvų.
Comment