Parašykite savo nuomonę dėl troleibusu: https://madeinvilnius.lt/savaites-kl...leibusu-parka/
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Keista, kad niekas neįkelė ir šios naujienos:
„Vilniaus viešasis transportas” planuoja nupirkti 8 naujus troleibusus
Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...s-troleibusus/ .
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąVilniaus miesto savivaldybė facebook’e paskelbė, jog bus perkama ne 8, o 15 naujų troleibusų
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Truputį pasimečiau. Net nesulaukė studijos rezultatų? Pernai planavo 8, o dabar jau 15. Ar tai reiškia, kad finansavimą padvigubino ar pirks pigesnius? So many questions...
Troleibusų įsigijimui iš viso numatyta 6 mln. Eur, iš kurių 5 mln. sudaro ES struktūrinių fondų lėšos bei Vilniaus miesto savivaldybės ir UAB „Vilniaus viešasis transportas“ lėšos.
Taigi gaunasi po 400k už troleibusą, kas yra kiek daugiau palyginus su praėjusiu pirkimu. Galėtų truputį suveržti diržus ir gautųsi 16.
Comment
-
Vasarą (vėliausiai - liepos 1) keisis 11 ir 89 maršrutų trasos:
11 važiuos senąja trasa iki 2006, t.y. Sėlių, Vytauto, Liubarto, J. Jasinskio, Pamėnkalnio, Islandijos, Vilniaus, Liejyklos, L. Stuokos-Gucevičiaus, Šventaragio, B. Radvilaitės, Maironio, Užupio, Polocko, Drujos, Subačiaus, Didžiąja, Vokiečių, Vilniaus, Klaipėdos, Pylimo, Pamėnkalnio ir į Žvėryną. Senamiestyje turės naujas stoteles prieš Pylimo/Pamėnkalnio sankryžą, ties Liejyklos/Šv. Ignoto sankryža, ties Subačiaus 10, prie Basanavičiaus aikštės, prie Vilniaus/Klaipėdos sankryžos ir Klaipėdos/Pylimo (atnaujinama Reformatų stotelė už šviesoforo). Be šių, stos ir prie Rotušės ir Vokiečių/Dominikonų sankryžoje.
89 važiuos: nuo NDG Konstitucijos pr., Šeimyniškių, Rinktinės, T. Vrublevskio, Šventaragio, B. Radvilaitės, Maironio, Rusų, Latako, Bokšto, Didžiąja, Rūdninkų, Pylimo, Gėlių, Sodų iki Stoties. Atgal: Sodų, Pylimo/Bazilijonų, Arklių, Etmonų, Didžiąja, Vokiečių, Dominikonų, Universiteto, Šventaragio ir iki NDG jau minėta trasa. Senamiestyje bus įkurtos naujos stotelės ties Rusų/Latako sankryža, Bokšto/Didžiosios sankryža, Rūdninkų 14 ir Universiteto 3.
Šaltinis: https://senamiestis2030.lt/
Įtariu, kad pastačius Kernavės gatvę, 89 bus vienas pirmųjų ją važiuosiančių maršrutų
- 1 patinka
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąVilniaus miesto savivaldybė facebook’e paskelbė, jog bus perkama ne 8, o 15 naujų troleibusų
Kaip visada, autobusų perka daugiau.
Planuojama, jog per 2020 m. sostinės viešojo transporto parką taip pat papildys ir 50 naujų, dujomis varomų MAN autobusų.Paskutinis taisė MedinisStrazdas; 2020.05.07, 13:42.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO kodėl turėtų keistis? Prie ko čia tas kilpinis eismas? VT jis gali negalioti, VT gali važiuoti per plytą ir atskira A juosta prieš bendrą eismą.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Kadangi niekas neimetė nuorodos apie tai, straipsnis: https://ebus.lt/vilniaus-viesasis-tr...ju-troleibusu/
Kaip visada, autobusų perka daugiau.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO kodėl turėtų keistis? Prie ko čia tas kilpinis eismas? VT jis gali negalioti, VT gali važiuoti per plytą ir atskira A juosta prieš bendrą eismą.
Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą
Šie MANai jau netrukus bus parke. Jei kas turit daugiau info, netylėkit, pasidalinkit.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimą
MAN gamykla buvo sustabdžiusi darbą ir neaišku, ar jau atnaujino ar ne. Iš kur tokia info, kad tiekimas nevėluos dar bent mėnesį-du?
Comment
-
Parašė liootas Rodyti pranešimąBet man vis dar klausimas su tuo poreikiu tiems autobusų maršrutams po senamiestį. Ar tikrai reikia tų stotelių ir retai kursuojančių, net jei ir mažų, net jei ir elektrinių, autobusų?
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąGal atkals iš Transrevio 11maršrutą, nelabai jų tie garsūs dyzeliai siauruose gatvelėse tinka.
P.S. kaip reikalai su Karsan eksplotacija, gal kas pakomentuos?
Kalbant bendrai apie eksploataciją, galiu priminti savo seną postą iš kitos temos:
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąDėl Vilniaus midielektrobusų.
Nežinau, koks ten buvo planas ir pan. Faktas, kad šis mikriukas su veikiančiu šildymu/kondicionavimu gali važiuoti tik pusę dienos, nes nepakanka baterijų talpos. 89 maršruto poreikis yra 3 midikai. Ryte 3 iš 5 turimų išvažiuoja į maršrutą, vėliau vienas iš jų palyginti anksti (apie 9 val.; kiti du važiuoja maždaug 13-14) grįžta į parką pasikrauti vakarui. Apie 13 iš parko išvažiuoja likę du iš 5 midikai, kurie pakeičia du ryte išvažiavusius. Ir tik apie 17 valandą į maršrutą grįžta pirmasis, jau pasikrovęs midibusas. Labai dažnai šiame maršrute tenka matyti 1-2 dyzelinius Isuzu, kurie matyt, pakeičia nepasikrovusius midielektrobusus.
Rezultate turime dvigubą transporto priemonių poreikį, dvigubą nulinę ridą ir dvigubą vairuotojų skaičių, jau nekalbant kad tokia mikruškė kainavo tiek, kiek normalaus dydžio 12m troleibusas.
(...)Paskutinis taisė Pilaitis; 2020.05.08, 12:51.
- 5 patinka
Comment
-
Sutartis sudaryta, bet keisti maršrutus galima, svarbu išlaikyti ridą, kurią irgi galima keisti tam tikrose ribose. Gal nepavykęs eksperimentas su Karsanais atšaldys kai kurių veikėjų karštas galvas dėl elektrobusų ir bus perkami troleibusai. Planas turėtų būti labai aiškus - per 2-3 metus, pakeisti visas Škodas. Nes kaip minimum prieš Kauną gėda...
Comment
-
Parašė Mantas95 Rodyti pranešimąKeičiami grafikai, miestas atsigauna.
>>> http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=1438
Comment
Comment