Parašė 10.000
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVisgi dabar situacija yra force majeure ir jei net ir tai normaliai sutartyje nenumatyta, tai visiškas pravalas. Kažkas visgi įrašyta, nes grafikus šiek tiek apkarpė, bet ne tiek, kiek reikėtų ir ne proporcingai VVT grafikams. Ir tai dar neaišku, ar už apkarpytus grafikus nebus kompensuojama...
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąVežėjas - gali ir aptarnauja maršrutus, o savivaldybė - gali ir apmoka už paslaugas.
Kai tie pustuščiai mažiukai autobusai 88 ar 11 maršrutais važinėdavo ratais kvadratais, būdavo juokinga iš savivaldybės PiaRo.
Tačiau kai dvi dienas vienas paskui kitą važiuoja sudvejinti autobusai su 1-2 keleiviais ar išvis be keleivių, darosi liūdna.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąSituacija nėra force majeure. Bent jau pagal sutartis ši savoka netaikoma. Nes visų pirma, tai abi sutarties šalys savo įsipareigojimus gali vykdyti ir juos vykdo. Vežėjas - gali ir aptarnauja maršrutus, o savivaldybė - gali ir apmoka už paslaugas.
- 1 patinka
Comment
-
SĮ SP ketvirtadienį užsiminė apie pirmos savaitės keleivių srautų mažėjimą:
G maršrutuose - beveik 4 kartus,
Pagrindiniuose autobusų bei troleibusų maršrutuose - apie 3 kartus.
SĮ „Susisiekimo paslaugos“ duomenimis vidutinis keleivių srautas greituosiuose maršrutuose sumažėjo maždaug 72 proc., pagrindiniuose autobusų maršrutuose 61 proc., troleibusų maršrutuose 68 procentais.
http://www.vilniausviesasistransport...-tvarkarasciu/
Mažėjimo mastą galima nuspėti iš Ukmergės statistikos. Ten iš visų miesto autobusų pirmadienį buvo surinkta 290 EUR, penktadienį - 190 EUR. Mažėjimas - pusantro karto savaitės viduje
http://www.gzeme.lt/2020/03/22/karan...ama-nemokamai/
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKitą savaitgalį tikriausiai bus nauji išeiginių dienų grafikai. Kol kas juk reikėjo kažkaip įvertinti, o kiek gi iš tikrųjų sumažėjo srautai savaitgalį.
Comment
-
Taigi jau ne aš vienas minėjo, kad nėra tiek paprastų autobusų, kad juos leisti visais maršrutais. Aišku, buvo galima tikėtis, kad savaitgalį keleivių bus mažiau ir praretinti tvarkaraščius. Kadangi dauguma visgi naudoja mėnesinius bilietus, tai už keliones jau apmokėta į priekį.
Tikriausiai šiandien bus susirinkta į posėdį ir nuo rytdienos ar trečiadienio maršrutai bus praretinti dar labiau, taip pat ir poilsio dienų.Paskutinis taisė Al1; 2020.03.23, 08:06.
Comment
-
Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą
Isuzu 55-am laisvai galėtų leist .
1. A1 - 2 d.d., 2 p.d.
2 A11 - 2 d.d., 2 p.d.
3. A13 - 4 d.d., 2 p.d.
4. A14 - 4 d.d., 2 p.d.
5. A15 - 2 d.d., 1 p.d.
6 A20 - 5 d.d., 1 p.d.
7. A26 - 3 d.d., 2 p.d.
8. A28 - 4 d.d., 2 p.d.
9. A38 - 3 d.d., 1 p.d.
10. A41 - 2 d.d., 1 p.d.
11. A51 - 3 d.d., 2 p.d.
12. A57 - 4 d.d., 2 p.d.
13. A61 - 4 d.d., 2 p.d.
14 A62 - 2 d.d., 1 p.d.
15. A65 - 0 d.d., 0 p.d.
16. A88 - 3 d.d., 3 p.d.
17. A88N - 0 d.d., 0 p.d.
18. A114 - 5 d.d., 3 p.d.
19. A116 - 2 d.d., 1 p.d.
Iš viso mažos talpos autobusų dirba 54 d.d., 30 p.d.
Iš viso laisvų mažos talpos autobusų yra 13 d.d., 37 p.d.
20. A4G - 18 d.d., 9 p.d.
21. A7 - 8 d.d., 5 p.d.
22. A43 - 7 d.d., 6 p.d.
23. A55 - 5 d.d., 3 p.d.
Iš viso ilgų dirba 38 d.d., 23 p.d.
Iš viso ilgų autobusų yra 12 d.d., 27 p.d.
Bendras dirbančių autobusų skaičius maršrutuose 62 d.d., 53 p.d.Paskutinis taisė Naujaneriai; 2020.03.23, 08:25.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąPraeitą savaitgalį viešojo transporto paslauga mutavo į oro vežiojimo "armonikomis" paslaugą.
Čia reikia ieškoti dialogo su aptarnaujančia įmone, galbūt sutiktų sumažinti reisų kiekį.
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Situacija ir yra pati tikriausia force majeure ir visame pasaulyje dėl visurso ji taikoma. Jei sutartys to nenumato, tai jau iš esmės reikia sodinti tuos, kas ją pasirašė tokią, padarydamas savivaldybei milžinišką žalą.
http://eimin.lrv.lt/lt/naujienos/eks...evoliu-vykdymo
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...TAIS.36741/asr
Situaciją galima pavadinti force majeure, tik VMS jos sutartims taikyti negali. Taip ir nusibraukti sutartų įsipareigojimų, jei kita pusė vykdo savuosius.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąTušti sudvejinti autobusai savaitgalį parodė, kad SĮ Susisiekimo paslaugos nelabai žino kokie keleiviai važinėja, o jei ir žino - nepriima sprendimų pagal situaciją.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąSituacija išties liūdnoka. Tik esmė, kad negali savivaldybė kada panorėjusi sumažinti sutarties apimtis be jokių kompensacijų. Tokios sutarties tiesiog nepasirašytų verslas ir nedalyvautų konkurse. Kaip tai turi atrodyti? Nusiperki autobusus, įkuri visą priežiūros ūkį, moki lizingus, o staiga savivaldybė sako - nuo ryt pusės maršrutų aptarnauti nereikia. Kaip verslui tada reikėtų elgtis?
Čia reikia ieškoti dialogo su aptarnaujančia įmone, galbūt sutiktų sumažinti reisų kiekį.
Siūlau susipažinti:
http://eimin.lrv.lt/lt/naujienos/eks...evoliu-vykdymo
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...TAIS.36741/asr
Situaciją galima pavadinti force majeure, tik VMS jos sutartims taikyti negali. Taip ir nusibraukti sutartų įsipareigojimų, jei kita pusė vykdo savuosius.
Taip, įprastoje situacijoje savivaldybė negali, o foce majeure atveju gali. Iš esmės tam net sutartis, nenumatanti to, yra ne kliūtis. Yra dar teismas. Ir jei teismas gina ne privačių ir dar užsienio verslo grupių interesus, o visuomenės interesus, tai jis priims atitinkamai teisingą sprendimą.
Aš gi nesakau, kad savivaldybė negali susitarti su Transreviu dėl mažesnių pervežimo apimčių, atitinkamai, mažiau ir mokant. Nedirba pilna apimtimi, reiškiasi, mažiau reikia kuriui, kitoms išlaidoms. Bankams moka ne iš kurui skirtų lėšų. Kol kas dar nėra labai tragiška padėtis, bet karantinui užsitęsus, bus ne kas...Paskutinis taisė Al1; 2020.03.23, 09:32.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąKažkas turės daryti išvadas dėl viešojo transporto radikalus retinimo, ypač poilsio dienomis.
Kai darbo dienomis autobusai važinėja pustuščiai, bent 2-3 žmonės, tai dar nieko, atsižvelgiant į netipišką situaciją.
Tačiau kai šeštadienį ir šiandien važinėja visiškai tuščios armonikos 1G, 7, 10 maršrutuose tai visiškas nesusipratimas.
Negi savivaldybė neturi kur dėti pinigų?
Per karantiną žmonių gyvenimas ir taip labai pasikeitė, todėl valstybė ar savivaldybė neturėtų daryti dar daugiau kliūčių, kur jų nereikia - retinant viešojo transporto tvarkaraščius, ar, kaip kažkas čia garsiai svarstė, naikinant ar trumpinant populiarius maršrutus. Pats, nors ir domiuosi, viešuoju pastaruoju metu važiuoju retai. Bet dabar, kaip tyčia, trumpam netekau nuosavos mašinos, su Citybee ar taksi važiuoti šiuo metu man atrodo nelabai higieniška - sėdi vietoje, kur neseniai sėdėjo kitas žmogus, lieti vairą, durų rankenas ir pan. Vienintelė alternatyva - viešasis transportas, kur gali įsikišęs rankas į kišenes paprastai nukeliauti, kur reikia.
- 8 patinka
Comment
-
Visiškai teisingai, Danijoje viešojo transporto dažnumas kaip įmanoma labiau didinamas, traukiniai važiuoja su papildomais vagonais:
https://www.thelocal.dk/20200310/cor...blic-transport
Meanwhile, Copenhagen’s Metro Company is to put more carriages into use as well as increase frequency of trains in order to increase capacity and therefore the space between passengers on board, DR writes.
Comment
-
Faktas, kad dabar VT neveža moksleivių ir studentų, neveža pensininkų į poliklinikas, neveža keleivių į pramogas/PC, turbūt beveik nėra keleivių, važiuojančių į gamtą, t.y. kažkur 60-70% visų įprastų keleivių. Liko grynai ''darbiniai'' maršrutai. Po 20 valandos iš tikrųjų jau nebėra ko vežti, sekmadieniais iš esmės VT reikalingas tik dėl ''kritinės infrastruktūros'' darbuotojų, nes net ir fabrikai neveikia. Piko metu reikia viską palikti kaip yra, bet dienos metu galėtų važinėtų šeštadienio grafikais. Nemaža dalis maršrutų galėtų nevažinėti jau dabar, nes yra tušti kiti maršrutai. Pvz: T1, A54.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė stop.this.train Rodyti pranešimąO kodėl privatininkai negali perimti aptarnauti maršrutą ar dalį maršruto iš savivaldybės? Savivaldybei aišku darbo dar labiau sumažėtų, bet ji gal būtų lankstesnė organizuojant darbą?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąFaktas, kad dabar VT neveža moksleivių ir studentų, neveža pensininkų į poliklinikas, neveža keleivių į pramogas/PC, turbūt beveik nėra keleivių, važiuojančių į gamtą, t.y. kažkur 60-70% visų įprastų keleivių. Liko grynai ''darbiniai'' maršrutai. Po 20 valandos iš tikrųjų jau nebėra ko vežti, sekmadieniais iš esmės VT reikalingas tik dėl ''kritinės infrastruktūros'' darbuotojų, nes net ir fabrikai neveikia. Piko metu reikia viską palikti kaip yra, bet dienos metu galėtų važinėtų šeštadienio grafikais. Nemaža dalis maršrutų galėtų nevažinėti jau dabar, nes yra tušti kiti maršrutai. Pvz: T1, A54.
Vilniuje VT pertvarkos reikia - ir greitai, bet per karantiną, kai viskas ir taip pasikeitę, gal nekeiskime bent viešojo transporto
- 1 patinka
Comment
-
Aš ir nesakau daryti reformos. Bet karantinui jau dabar yra nutrauktas 3 maršrutų eismas (ir iš jų tarp kitko vienas buvo padarytas specialiai mokiniams). Galima būtų nutraukti ir kitų maršrutų, kurie yra beveik visiškai dubliuojami kitų, eismą. Pvz., nutraukus T1 eismą, keleiviai galėtų pavažiuoti su T3, T9 arba A116 iki Narbuto, vėliau persėsti į T7.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKą lygini - praretinti ir visiškai atšaukti tai yra didelis skirtumas. Iš kitos pusės, viena yra kažkoks galą su gal vos suduriantis rajoninis parkelis ar privatininkas, ir visai kas kita koks Vilniuje prasisukęs "Transrevis".
Comment
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Nenoriu nukrypti nuo temos, bet. Tas pats "Transrevis" - ką, labai blogai tvarkosi Vilniuje su naujais autobusais?
Comment
Comment