Nebūtų paprasčiau padaryti žiedinį maršrutą Stotis - Kapsų gatvė - Naujininkai - Stotis (ar kažką panašaus, kad likusią Naujininkų dalį aptarnautų? Sakykim iš jo būtų naudos daugiau, negu nukreipinėti esamus maršrutus
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąČekiškose transporto priemonėse yra mygtukai virš durų, kurių paskirtis ir yra informuoti vairuotoją apie norą išlipti. Tačiau problema, kad jie gali būti per aukštai kai kuriems keleiviams, todėl turėtų būti kitas sprendimas.
99% Škodų spidometrai arba neveikia, arba rodo orą, todėl greitį reikėtų matuoti bent jau telefonu. Konstrukcinis Škodų greitis yra 65km/h, bet šiaip daug kas priklauso nuo būklės. 2014 per ekskursiją, Savanorių prospekte 9Tr (!) įsibegėjo iki 68km/h.
Pro Kapsų, Pelesos gatves galėtų būti nukreiptas 41, ir oro jis ten tikrai nevežtų. O 58 galėtų važiuoti per Spartą, ir vėliau pasuktų į Dzūkų gatvę.
Comment
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Kiek teko matyti užsieniuose, sustojimo mygtukai gali būti visur - ir prie durų, ir ant stulpų, kai kuriais atvejais - net ant lubų. O kai kur laukiant autobuso stotelėje reikia ir pamoti ranka, kad autobusas sustotų. Pabandykit dabar perauklėti senjorus, kad išmoktų mygtukais naudotis, o vairuotojus - kad nebūtina sustoti kiekvienoje stotelėje ir atidarinėti durų net kai transporto priemonė pustuštė važiuoja į parką
- 2 patinka
Comment
-
Parašė liootas Rodyti pranešimą
Ne tragedija perauklėti: vieną kartą senjorams nesustos stotelėj, jei nepaspaus mygtuko, jie pasibars. Kitą kartą išmoks jau paspausti. Tiek ir tragedijos
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Lietuvoje įvykių eiga būtų panašesnė į: Senjorams nesustos, jie pasibars, žiniasklaida surašys provokacinį straipsnį, VVT pradės ieškoti atpirkimo ožio kuriuo žinoma taps vairuotojas, vairuotojas pradės stoti nesvarbu paspaustas mygtukas ar ne.
Comment
-
Parašė Petr Rodyti pranešimą
Tai o VVT užduotis nėra ginti savo vairuotojus? Čia gi bendras draugiškas kolektyvas, žmonės su kuriais dirbi.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Lietuvoje įvykių eiga būtų panašesnė į: Senjorams nesustos, jie pasibars, žiniasklaida surašys provokacinį straipsnį, VVT pradės ieškoti atpirkimo ožio kuriuo žinoma taps vairuotojas, vairuotojas pradės stoti nesvarbu paspaustas mygtukas ar ne.
- 1 patinka
Comment
-
Nerašyta taisyklė. Nepaspausi mygtuko - neišleis. Arba visai nestos stotelėje. Pradėjus aiškinti vairuotojui taisykles, gali būti pasiųstas ant 3 raidžių. Ieškosi teisybės KKT - taip pat būsi pasiųstas ten pat.
Bene visuose autobusuose ant turėklų, šalia mygtukų, suklijuoti lipdukai "stop" ir "išlipti".
KlAP'e miestinių Neoplanų nėra buvę, turbūt Irvine Citaro turėta minty. Nuo jų ir prasidėjo mygtukų revoliucija.
Comment
-
Jau nukrypta nuo temos, bet kad buvo pradėta kalbėti Lietuvos mastu ("Niekada neteko matyti, kad kas Lietuvoje<...>"; "Lietuvoje įvykių eiga būtų panašesnė į<...>"), pratęsiu...
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPrieš 1,5 metų, kai paskutinį kartą Klaipėdoje važiavau autobusu, nebuvo jokių mygtukų.
„STOP“ – ATSISVEIKINIMAS IR PADĖKA UŽ KELIONĘ
https://www.klaipedatransport.lt/lt/...?show=comments
Rašinėlio komentaruose KKT suktai, bet atsakė, kad Lietuvoje nerašytos taisyklės - norma.
O gal ankstesni forumiečiai paprieštaraus, kad Klaipėda - ne Lietuva?
Comment
-
Užminuotos Vilniaus troleibusų linijos
Sausio 31-osios pavakarę troleibusų liniją laikantis stulpas nuvirto tiesiai ant į pėsčiųjų perėją įžengusio jauno vyro. Skaudi nelaimė ar nusikalstamas aplaidumas? Atsakymą galbūt pateiks ikiteisminis tyrimas. Bet nerimą kelia jau vien tai, kad kontaktinis troleibusų tinklas "išmaniajame" Vilniuje nėra atnaujintas nuo sovietmečio......Ne paslaptis, kad Vilniuje kontaktinis troleibusų tinklas nėra atnaujintas nuo sovietinių laikų, tačiau sostinės valdžiai ši tema neparanki. Socialiniuose tinkluose liejami priekaištai savivaldybės veikėjams, kad, ragindami vilniečius persėsti iš nuosavų automobilių į visuomeninį transportą, jie nė piršto nepajudino, jog troleibusų linijos būtų saugesnės. Daug paprasčiau pasigirti nupirkus kelias dešimtis naujų troleibusų, įdiegti juose monitorius reklaminiams filmukams demonstruoti, įrengti kroviklius keleivių mobiliems įrenginiams...
Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
- 1 patinka
Comment
-
Knygų mugė 2020 Vilniuje. Kursuos vėl 177R maršrutas .
>>> https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...lus-autobusas/
Comment
-
Kas sako, kad Panevėžio g. per stati viešajam, tai nėra matę tikrai stačių gatvių. Man kažkada irgi buvo šokas pabuvojus tikrai kalnuoto reljefo miestuose. Anksčiau manydavau, kad statesnės gatvės turbūt neegzistuoja Žinoma, gatvės siaurumas ir statumas, ypač turint omeny apledėjimus žiemą, tikrai nepriduoda saugumo ir malonumo važiuojant tiek automobiliu, tiek tuo labiau VT, bet tai nereiškia, kad VT ten negali važiuoti.
Comment
-
Parašė Petr Rodyti pranešimą
Tai o VVT užduotis nėra ginti savo vairuotojus? Čia gi bendras draugiškas kolektyvas, žmonės su kuriais dirbi.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPrieš 1,5 metų, kai paskutinį kartą Klaipėdoje važiavau autobusu, nebuvo jokių mygtukų.
Comment
Comment