Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kryme ne ką naujesnės Škodos kalnų linijoje tarp Simferopolio ir Jaltos lakstė kaip minimum iki 70 km/h. Tai kalnų kelias su vingiais, stačia įkalne ar nuokalne bei kur kas prastesniu KT. Dažniausiai kaukia galinis tiltas.
    Taip bet išlieka klausimas dėl techninės būklės. Mūsų parku ilgą laiką nelabai kas rūpinosi. Vasarą pastoviai kas nors užsidega. Jeigu mūsų škodos būtų techniškai tvarkingos tai irgi galėtu lakstyti, bet bent jau iš keleivio patirties tai panašu kad taip nėra.

    Comment


      Škodų maksimalus konstrukcinis greitis yra kažkas arti 55 km/h. Anais laikais buvo svarbu, kad važiuoja, o ne kaip greitai tai daro. Pvz. Šiaurės Korėjos nauji troleibusai važiuoja ne greičiau 40 km/h.
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

        Taip bet išlieka klausimas dėl techninės būklės. Mūsų parku ilgą laiką nelabai kas rūpinosi. Vasarą pastoviai kas nors užsidega. Jeigu mūsų škodos būtų techniškai tvarkingos tai irgi galėtu lakstyti, bet bent jau iš keleivio patirties tai panašu kad taip nėra.
        Tikrai labiau techniškai tvarkingos, negu buvo Kryme. Nors kalnų sąlygos, aišku, įneša griežtesnius reikalavimus, bet iš išvaizdos taip neatrodė.

        Comment


          Parašė Sula Rodyti pranešimą

          Tai viena medalio pusė. Bet jei vairuotojas neturi teisės pavalgyti ar net nueiti į tualetą, ar tai yra geras darbo organizavimas?
          Oooooooohhho! būnant Australijoje, n.Zelandijoje daznai tekdavo matyti situacija, kai atsiliekant nuo grafiko autikas ar tramvajus sustoja viduryje marsruto, išlaipina keleivius “Sorry, this service is running late. It’s my lunch time. End of the line” PERTRAUKA IR PIETUS vairuotojams negali buti trumpinama ar nukeliama kazkur I dienos pabaiga.

          Comment


            Broliai ir seserys, ta pati norejo padaryti ir Vilniuje, ipirdolinant "nauja faina stoti" prie statomo Vilnius Outlet prekybos centro



            varke nepaejo, bet visokiu kalbu kad ten reikia perkelt dali tarpmiestiniu autobusu pasigirsta iki siol. Kuo tai blogai pasakoja Varlamovas.

            Comment


              Tai jau Panevėžys skaityk, turi naują geležinkelio stotį už miesto. Į kurią žadami traukiniai ir Vilnius - Panevėžys. Ir nusispjaut, kad autobusu vis tiek bus greičiau, nes veš jis iš miesto į miestą, o ne į laukus... Ir tai, kad traukinio segmento kelionė bus trumpesnė, o kiek užtruks nusigauti iš laukuose esančios stoties į Panevėžio centrą?
              Biški ne į temą, bet mūsų projektuotojai ir strategai vadovaujasi vėlyvojo tarybinio laikotarpio marazmu, kai stotys buvo iškeliamos į miestų pakraščius "pagal dirbančiųjų reikalavimus"...

              Comment


                Click image for larger version

Name:	bus1.jpg
Views:	73
Size:	132,0 kB
ID:	1782052
                Click image for larger version

Name:	bus2.png
Views:	83
Size:	271,8 kB
ID:	1782053
                VMS pasidalino feisbuke šitomis nuotraukomis: "Dar 50 naujų autobusų".

                Na, dizainas tikrai bent vizualizacijoj gan nuviliantis (Solariai 10 k. geriau atrodo). Bet ei, net 4 durys, tad nėra to blogo, kas neišeitų į gerą

                Comment


                  Geras tas dizainas, Kopenhagoj labai gerai žiūrisi, gal net geriau nei naujo kėbulo.. Turbūt ir eksplotacija bus pigesnė ir patikimesnė.

                  P.S. 5 durys, kas man dar labiau patinka
                  Paskutinis taisė Garbanius; 2020.02.10, 22:38.

                  Comment


                    Vizualizacijoj 5, o ne 4 durys. 5 tikrai nereikia, jau Solariuose itin mažai sėdimų vietų, tai, kas bus jei 5 durų autobusai būtų dar..
                    Paskutinis taisė Mantas95; 2020.02.10, 22:38.

                    Comment


                      Oho, iš tikrųjų 5 Na, ekstremalokai!

                      Nusipirkome dar 50 visiškai naujų #autobusų, kurie į gatves išriedės jau šių metų balandžio mėnesį. Planuojama, jog įgyvendinus šį atnaujinimo etapą, Vilnius taps kone jauniausią autobusų parką turinčia ES sostine!

                      Naujuose triašiuose autobusuose bus 40 sėdimų ir 95 stovimos vietos. Šių autobusų salone bus įrengta šiuolaikinė keleivių informavimo sistema, vaizdo kameros, o taip pat keleivių skaičiavimo sistemos. Siekiant maksimalaus keleivių komforto, autobusuose veiks Wi-Fi ryšys, bus įrengti USB įkrovimo lizdai. Nepriklausoma klimato kontrolės sistema užtikrins, kad žiemą salone būtų šilta, o vasarą – vėsiau. Taip pat autobusuose bus įrengti „A juostos“ mygtukai, kurių pagalba vairuotojai galės fiksuoti incidentus ir tuos vairuotojus, kurie pažeisdami taisykles važiuoja viešajam transportui skirtomis A juostomis.
                      Svarbu ir tai, kad šie triašiai MAN Lion‘s City autobusai yra varomi suslėgtomis gamtinėmis dujomis, tad yra žymiai ekologiškesni lyginant su dyzeliniais autobusais. Jų variklis atitinka ne žemesnį nei Euro 6 standartą.
                      Paskutinis taisė liootas; 2020.02.10, 23:19.

                      Comment


                        Čia gi tik vizualizacijos. Sunkiai tikisi, kad gamintojas savo nuožiūra pasiūlytų 4 durų komplektaciją, jau nekalbant apie 5-ų. Na, ir dizainas nebe tas - jis turėtų būti naujausios kartos, kaip vasarą bandyto autobuso: http://fotobus.msk.ru/vehicle/1320712/#n1858503
                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          Tuomet su naujausio dizaino Manais Vilnius atrodys išties karališkai.
                          Pavyzdžiai :
                          https://www.cng-mobility.ch/fr/voitu...ions-city-18g/
                          Paskutinis taisė Mantas95; 2020.02.11, 11:59.

                          Comment


                            Na šaunu, pagaliau ir ilgų autobusų atsiras, o dar Man'ai (man patinka jų dizainas).

                            Comment


                              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                              Čia gi tik vizualizacijos. Sunkiai tikisi, kad gamintojas savo nuožiūra pasiūlytų 4 durų komplektaciją, jau nekalbant apie 5-ų. Na, ir dizainas nebe tas - jis turėtų būti naujausios kartos, kaip vasarą bandyto autobuso: http://fotobus.msk.ru/vehicle/1320712/#n1858503
                              Arba tiesiog nusipirko senus, kaip Klaipėda.

                              https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...-221-1194874#_

                              Comment


                                Iš išvaizdos, bent man, tai švieslentės svarbiausia. Būtų labai gerai, jei būtų baltos, ir prie raudonos tinka ir šiaip dabar biški betvarkė. Turim škodas, su neaišku kokia spalva, Volvo, Man ir Solarius su žaliom, Oslo Manus, Castrosuas su skirtingom oranzinėm, naujuosius Solarius su baltom.

                                Comment


                                  Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                                  Arba tiesiog nusipirko senus, kaip Klaipėda.
                                  Klaipėda ir Šiauliai užsakinėjo autobusus tada, kai MAN siūlė tiek naujausio, tiek senesnio dizaino kėbulus. Nuo 2020, jei neklystu, MAN gamina tik naujausio dizaino.
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                    Škodų maksimalus konstrukcinis greitis yra kažkas arti 55 km/h.
                                    Kaune, Petrašiūnuose, tarp sustojimų Kietaus liejykla ir Kausta (jeigu tiksliai atsimenu pavadinimus) yra didelis atstumas, tai ten neblogai įsibėgėja troleibusai, turbūt iki kokių 70 km/h.
                                    Panašiai vyksta ir Raudondvario plente, kur irgi didesnis atstumas tarp sustojimų.

                                    Comment


                                      Parašė zn76 Rodyti pranešimą

                                      Kaune, Petrašiūnuose, tarp sustojimų Kietaus liejykla ir Kausta (jeigu tiksliai atsimenu pavadinimus) yra didelis atstumas, tai ten neblogai įsibėgėja troleibusai, turbūt iki kokių 70 km/h.
                                      Panašiai vyksta ir Raudondvario plente, kur irgi didesnis atstumas tarp sustojimų.
                                      Pagal oficialią info Škodos gali 65 km/h, 15 metrų Soliariai 75 km/h, o 12 m Soliariai iki 80 km/h. Šiaip įdomu būtų pamatyti, ar išlaikytų tokius greičius Vilniaus KT (turiu omeny paprastą KT tiesiąją).

                                      Comment


                                        Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                        Geras tas dizainas, Kopenhagoj labai gerai žiūrisi, gal net geriau nei naujo kėbulo.. Turbūt ir eksplotacija bus pigesnė ir patikimesnė.

                                        P.S. 5 durys, kas man dar labiau patinka
                                        Savivaldybė rašė, kad vizulkės tik asociatyvios. Tai tikriausiai bus naujo dizaino ir 3 durų.

                                        Comment


                                          Parašė Petr Rodyti pranešimą

                                          Pagal oficialią info Škodos gali 65 km/h, 15 metrų Soliariai 75 km/h, o 12 m Soliariai iki 80 km/h. Šiaip įdomu būtų pamatyti, ar išlaikytų tokius greičius Vilniaus KT (turiu omeny paprastą KT tiesiąją).
                                          Dar seniau Savanorių pr. Škoda 9Tr neretai varydavo arti 70 km/h, tiesa, gerokai kaukdamos.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X