Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
    Eiliniu stiliumi ? Dar kolkas nei vienas troleibusas nebuvo pakeistas autobusu
    Taigi dabar madinga ką nors parašyt apie "šimaš". Papildomi bonusai skiriami už pavardės išdarkymą.

    Comment


      Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
      Eiliniu stiliumi ? Dar kolkas nei vienas troleibusas nebuvo pakeistas autobusu
      Eiliniu stiliumi, nes šimašius jau dag kartų yra sakęs, kad nori pakeisti troleibusus elektriniais autobusais ir išvis nori kad neliktų troleibusų.

      Comment


        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

        Eiliniu stiliumi, nes šimašius jau dag kartų yra sakęs, kad nori pakeisti troleibusus elektriniais autobusais ir išvis nori kad neliktų troleibusų.
        Pacituok, prašau, tikslius žodžius.

        Comment


          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

          Eiliniu stiliumi, nes šimašius jau dag kartų yra sakęs, kad nori pakeisti troleibusus elektriniais autobusais ir išvis nori kad neliktų troleibusų.
          Tai gal galima būtų gaut kokį straipsnio linką ar vaizdo įrašą, kur Šimašius paima ir tiesiogiai pasako šitą frazę ? Ar tamsta vėl grįžtate prie savo pomėgio skleisti pigią dezinformaciją ?

          Comment


            Nauji pokyčiai nuo sausio 25 dienos. Vaidotams dar vienas maršrutas - pratęsiama 25 autobuso trasa. Taip pat gerinamas susisiekimas ir su Pagiriais, iki ten pratęsiamas 51 autobusas.
            >>> http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=1393

            Comment


              8 maršrutas greičiausiai neužilgo bus trumpinamas iki Juodšilių stotelės.

              Comment


                Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                8 maršrutas greičiausiai neužilgo bus trumpinamas iki Juodšilių stotelės.
                O ar prie dabartinių sąlygų bus jam kur apsisukti? Klausimas ar 8-as dabar bus reikalingas, kai 25-as pratęstas iki Vaidotų (dalimi reisų)? Dar vienas klausimas, ar bus sukoordinuoti tarpusavyje reisai tarp 8-o ir 25-o?
                Tuomet 8-ą galima nukreipti nuo Baltosios Vokės į Salininkus - tada kaip ir neliktų prasmės 3-ą varyt iki Vaidotų, o trumpinti iki Dilgynės - kaip ir anksčiau, iki reformos.
                Paskutinis taisė ssnaiperis; 2020.01.21, 19:16.
                Daugiau mano nuotraukų >>
                Mano rajonas ir apylinkės >>

                Comment


                  Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

                  Tuomet 8-ą galima nukreipti nuo Baltosios Vokės į Salininkus - tada kaip ir neliktų prasmės 3-ą varyt iki Vaidotų, o trumpinti iki Dilgynės - kaip ir anksčiau, iki reformos.
                  Tai kad šiuo metu 3 yra vienintelis maršrutas, užtikrinantis Vaidotų susisiekimą su pagrindiniu Vilniaus VT mazgu - Stotimi. O tokie pasiūlymai susisiekimo nepagerintų išvis niekaip

                  Comment


                    Laiko atžvilgiu yra paprasčiau daryti persėdimą į 78-ą Baltoj Vokėj, negu tiesiogiai daryti ekskursiją su 3-u per Salininkus ir Dilgynę. Plius Vaidotai turi ir rajoninį autobusą
                    Daugiau mano nuotraukų >>
                    Mano rajonas ir apylinkės >>

                    Comment


                      Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                      Tai gal galima būtų gaut kokį straipsnio linką ar vaizdo įrašą, kur Šimašius paima ir tiesiogiai pasako šitą frazę ? Ar tamsta vėl grįžtate prie savo pomėgio skleisti pigią dezinformaciją ?
                      Galite pasižiurėti priešrinkiminius debatus, jis kelis kartus yra tai kartojęs, kad jo vizija yra ateityje pakeisti visą VT eletrobusais. Neturiu nei noro nei laiko peržiūrinėti valandas debatų kur jis tai teigė.

                      Comment


                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                        Galite pasižiurėti priešrinkiminius debatus, jis kelis kartus yra tai kartojęs, kad jo vizija yra ateityje pakeisti visą VT eletrobusais. Neturiu nei noro nei laiko peržiūrinėti valandas debatų kur jis tai teigė.
                        Tai čia jo "progresyvistinis" populizmas. Naujieji Vasiukai... Tik gal kiek realesni nei Zuoko. Bet šiaip tai su troleibusais liūdna. Tiek pinigų sukišta į autobusus, o troleibusams liko tik trupiniai. Kai dėl autobusų stoties tai ardėsi kaip isterikuojantis vaikas,kai Kaune atidarė naują stotį. O kai Kaunas vienu ypu Škodas pakeitė naujais troleibusais, tai kodėl Vilnius blogesnis? Kodėl nesiardo dėl to? Na, aišku, dėl stoties tai supermegaprojektas būtų, didelių otkatų galima tikėtis. O su troleibusais tik kapeikos... Juk kaip tik yra proga atnaujinti troleibusus ir KT. Gi Lietuva įsipareigojo per 10 metų skirti 14 milijardų ekologijai. Dalį duotų ES. Įprasti autobusai, dujiniai tikrai, o gal net ir hibridai jau nepraeis. Tik elektrotransportas. Troleibusų sistemai atnaujinti kaip tik. Elektrobusai - dar per anksti ir jie turėtų keisti autobusus, o ne troleibusus.
                        Paskutinis taisė Al1; 2020.01.22, 10:53.

                        Comment


                          Kad elektrobusai pakeis autobusus tai čia aišku 100proc., tik aišku kad apie terminus niekas nešneka
                          Kas dėl Vilniaus VT autobusų pertvarkos, tai autobusai buvo tokios sumautos būklės, kad net tas 250vnt ar kiek ten atnaujinimas nepakeitė visų laužų. O Vilniaus Škodos lyginant su tomis, kurios važinėjo Kaune, atrodo kaip nesenai nuo konvėjerio nuriedėjusios.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                            Tai čia jo "progresyvistinis" populizmas. Naujieji Vasiukai... Tik gal kiek realesni nei Zuoko. Bet šiaip tai su troleibusais liūdna. Tiek pinigų sukišta į autobusus, o troleibusams liko tik trupiniai. Kai dėl autobusų stoties tai ardėsi kaip isterikuojantis vaikas,kai Kaune atidarė naują stotį. O kai Kaunas vienu ypu Škodas pakeitė naujais troleibusais, tai kodėl Vilnius blogesnis? Kodėl nesiardo dėl to? Na, aišku, dėl stoties tai supermegaprojektas būtų, didelių otkatų galima tikėtis. O su troleibusais tik kapeikos... Juk kaip tik yra proga atnaujinti troleibusus ir KT. Gi Lietuva įsipareigojo per 10 metų skirti 14 milijardų ekologijai. Dalį duotų ES. Įprasti autobusai, dujiniai tikrai, o gal net ir hibridai jau nepraeis. Tik elektrotransportas. Troleibusų sistemai atnaujinti kaip tik. Elektrobusai - dar per anksti ir jie turėtų keisti autobusus, o ne troleibusus.
                            Gal klystu, bet lyg ir šiame etape ES lėšos negalės būti naudojamos parkui naujinti? Todėl ir pirko tuos 6 troleibusus už paskutines ES lėšas.

                            Comment


                              Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

                              O ar prie dabartinių sąlygų bus jam kur apsisukti? .
                              Ten žiedas tebėra netoliese, tai gal ten perkels?

                              Comment


                                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                Gal klystu, bet lyg ir šiame etape ES lėšos negalės būti naudojamos parkui naujinti? Todėl ir pirko tuos 6 troleibusus už paskutines ES lėšas.
                                O tai kaip ES už ekologiją kovos? Tik propaganda ir dviračiais? Ar elektromobiliais, kuriais aprūpins valdiškas įstaigas ir kontoras? Aplamai su asmenine automobilizacija reikia baigti, nesvarbu, kaip varomi automobiliai, jei jau taip prieš klimato kaitą kovojama...

                                Tuos kelis troleibusus perka už likučius besibaigiančio etapo. Todėl bus kitas etapas ir nemanau, kad būtų neskiriamos lėšis VT parkų atnaujinimui. Kaip tik gal tik sugriežtins reikalavimus ir dujinių ar hibridinių autobusų jau nebefinansuos, tik grynai elektrinį transportą.
                                Paskutinis taisė Al1; 2020.01.22, 12:54.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                  O tai kaip ES už ekologiją kovos? Tik propaganda ir dviračiais? Ar elektromobiliais, kuriais aprūpins valdiškas įstaigas ir kontoras? Aplamai su asmenine automobilizacija reikia baigti, nesvarbu, kaip varomi automobiliai, jei jau taip prieš klimato kaitą kovojama...

                                  Tuos kelis troleibusus perka už likučius besibaigiančio etapo. Todėl bus kitas etapas ir nemanau, kad būtų neskiriamos lėšis VT parkų atnaujinimui. Kaip tik gal tik sugriežtins reikalavimus ir dujinių ar hibridinių autobusų jau nebefinansuos, tik grynai elektrinį transportą.
                                  Jei gerai atsimenu kaip skaičiau tai tie pinigai bus orientuoti į elektros gamyba labiau nei į transporto priemones + mažesnę pramonės taršą. Propagandai pinigų visada buvo ir bus.

                                  Manau, kad gali būti jog iki 2030 išvis nebeleis pirkti (ne tik nefinansuos) dyzelinių autobusų (ką mes perkame dabar).

                                  Comment


                                    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                                    O ar prie dabartinių sąlygų bus jam kur apsisukti?
                                    Ties viaduku, kur susilieja pagrindinė ir lygiagreti Kirtimų gatvės yra šio mazgo rekonstrukcijos metu įrengtas žiedas. Apskritai, jeigu 25 maršrutas iki Vaidotų važiuotų visais reisais, atkristų 8 maršruto reikalingumas savaitgaliais ir, ko gero, darbo dienomis ne piko metu. Šiuo metu savaitgaliais "elektrinė pokazūcha" nr. 89 perveža daugiau keleivių, nei didelis 8 maršruto autobusas.

                                    Šiaip džiugu, kad maršrutų tinklas plečiasi, bet būtų įdomu sužinoti:
                                    1) Kodėl Vaidotuose bus 4 maršrutai, bet visi veža į niekur arba ekskursijomis, tuo pačiu paliekant tiesioginį ir greitą susisiekimą su miestu priemiestiniam mikriukui su nelanksčia kainodara?
                                    2) Kodėl 25 sekmadieniais iki Vaidotų važiuos dažniau, nei šeštadieniais?
                                    3) Kas trukdo bent stotelių stulpus pastatyti 51 maršrutui ties Jaunystės ir Kunigiškių gatvių sankryža? Ten Vilniaus miestas, todėl neturi būti biurokratinių kliūčių. Tikrai bus prašoma vairuotojų toje vietoje išleisti keleivius, kaip dabar yra su 57 Bukiškyje (reikia stotelių Bičiulių g. prieš sukant į Sodų g. ir ties Draugystės ir Mokyklos g. sankryža) ir 26 Did. Riešėje (reikia Alyvų st. link Gulbinų, prieš sankryžą su Molėtų pl. bei nepamaišytų stotelė ties Mokyklos ir Žvėrališkių g. sankryža)
                                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                    Comment


                                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                      Jei gerai atsimenu kaip skaičiau tai tie pinigai bus orientuoti į elektros gamyba labiau nei į transporto priemones + mažesnę pramonės taršą. Propagandai pinigų visada buvo ir bus.

                                      Manau, kad gali būti jog iki 2030 išvis nebeleis pirkti (ne tik nefinansuos) dyzelinių autobusų (ką mes perkame dabar).
                                      Neleis pirkti tada, kai bus pilnavertė alternatyva. Kol kas jos nėra. Elektrobusai dar pilni vaikiškų ligų. Europoje ir taip pramonės sumažėjo, pabėgo į Aziją. Dar tegul paspaudžia, tai dar mažiau liks. O vartoti tai vartos. Ar ir įvežti "nešvariai" Azijoje pagamintas prekes uždraus? Na, bet jei toks gamtamylių tikslas... Tik niekas Europoje už skatikus neis į gamyklas dirbti.
                                      Todėl transportas vis tiek lieka vienas iš trijų didžiausių teršėjų, o kai kuriose šalyse, ypač Rytų Europoje, tai bene pagrindinis teršėjas, ypač miestuose.

                                      Comment


                                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                        3) Kas trukdo bent stotelių stulpus pastatyti 51 maršrutui ties Jaunystės ir Kunigiškių gatvių sankryža? Ten Vilniaus miestas, todėl neturi būti biurokratinių kliūčių. Tikrai bus prašoma vairuotojų toje vietoje išleisti keleivius, kaip dabar yra su 57 Bukiškyje (reikia stotelių Bičiulių g. prieš sukant į Sodų g. ir ties Draugystės ir Mokyklos g. sankryža) ir 26 Did. Riešėje (reikia Alyvų st. link Gulbinų, prieš sankryžą su Molėtų pl. bei nepamaišytų stotelė ties Mokyklos ir Žvėrališkių g. sankryža)
                                        Panaši situacija ir su 14 maršrutu, kur keleiviai, važiuojantis į Naująją Vilnią, dažnai prašo vairuotojų sustoti kol kas neegzistuojančioje stotelėje "Naujosios Vilnios sankryža". Vairuotojai sustoja ir daug kam atsako, kad dar praeitais metais buvo pranešta apie tai SĮSP'ui, po kažkiek laiko turi atsirasti stotelė.

                                        Comment


                                          Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                                          Laiko atžvilgiu yra paprasčiau daryti persėdimą į 78-ą Baltoj Vokėj, negu tiesiogiai daryti ekskursiją su 3-u per Salininkus ir Dilgynę. Plius Vaidotai turi ir rajoninį autobusą
                                          Rajoninis autobusas yra prasta alternatyva, kadangi negalioja Vilniečio kortelė, tad naudotis tokiu autobusu finansiškai neapsimoka. Tada jau protingiau būtų 3 maršrutą “ištiesinti”. Salininkai ir taip turi 42, o pro Meistrų st. būtų galima leisti 41.

                                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą

                                          Kodėl Vaidotuose bus 4 maršrutai, bet visi veža į niekur arba ekskursijomis, tuo pačiu paliekant tiesioginį ir greitą susisiekimą su miestu priemiestiniam mikriukui su nelanksčia kainodara?
                                          Man tai keisčiausiai atrodo 9 maršruto egzistencija Vaidotuose. Kokia jo ten prasmė ? Privežti iki Baltosios Vokės st., kur galima persėsti į greičiausiai Stotį pasiekiantį 78 ? Bet tada būtų protingiau optimizuoti 3, kaip kad rašiau aukščiau, o ne sudaryti keleiviams bereikalingo persėdimo būtinybę
                                          Paskutinis taisė 10.000; 2020.01.22, 23:45.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X