Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
    Nuo sausio - pokyčiai 9 ir 33 maršrutuose
    http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=1384

    3G taip pat įvedama stotelė Eišiškių plentas, 57 bus nauja stotelė Bukiškėse. Salininkuose perkeliama Melioratorių st.

    Taip pat, šiemet naujųjų naktį VT bus nemokamas:
    http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=1383
    Man irgi keista, kodėl 3G nestojo Eišiškių plente. Ten žmonių būna.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą

      Man irgi keista, kodėl 3G nestojo Eišiškių plente. Ten žmonių būna.
      Anksčiau vargiai būdavo (ko gero). Žmonių padaugėjo, kai pasistatė universitetas ir viešbutis.
      Daugiau mano nuotraukų >>
      Mano rajonas ir apylinkės >>

      Comment


        Būtent ten būdavo keleivių, nes pačiu Eišiškių plentu 3, 41, 42 ir 78 retai kursuoja. Retai, net ir palyginus tai laikais, kai buvo 2 autobusas, kuris važiavo 2-3 kartus per valandą ir jokių greitųjų nebuvo... Pats važinėjau tais laikais retkarčiais, tai žinau. Niekas Eišiškių plente nuo maždaug Metalo g. nelaukdavo autobusų, visi eidavo pėsčiomis iki Eišiškių plento stotelės į 1 ir 2 autobusą.
        Paskutinis taisė Al1; 2019.12.26, 18:54.

        Comment


          Matau niekas neparašė, kad SĮSPas paleido naują svetainės versiją. Labiausiai į akis krentanti naujiena - pagrindiniame puslapyje skelbiama realaus laiko informacija apie eismą Vilniuje - t.y. eismo spūsčių, ribojimų ir pan. kiekis (paspaudus atsiranda ir žemėlapis, kurioje konkrečiai miesto vietoje). Dar nusprendė daryt panašiai kaip Klaipėdoje, t.y. kad naujienų srautas yra dvejopas: iš pradžių skelbiami trumpi ir detalūs pranešimai, o pascrollinus žemyn eina platesnės informacijos naujienos. Overall, visai neblogas atsinaujinimas

          Comment


            O man labiausiai patiko Virtuali švieslentė

            Comment


              Jau buvo siūlyti ir aptarti Žaliojo tilto stotelės perkėlimo į vidurį gatvės variantai, tai tęsiant tą temą. Jeigu kardinaliai plečiamas A juostų tinklas ir toliau kuriamas tas vilnietiškasis BRT autobusų tipas (čia su mini ironija, bet...), galima svarstyti Žaliojo tilto žiede daryti kažką tokio. Nuo Šnipiškių į senamiestį ant tilto trečia juosta liktų tik VT ir ji tiesiai kirstų žiedą. Aišku, tam būtina sąlyga yra autobusams skirti šviesoforai, gal net su sensoriumi ant asfalto dangos, kad jei nėra VT, šviesoforas ir neįsijungtų.

              Click image for larger version

Name:	a-zaliasist.png
Views:	85
Size:	346,1 kB
ID:	1773871

              Comment


                Kas liečia Žaliajį tiltą, VT ir VT šviesoforus, tai pastarieji labai praverstų pietų kryptimi išvažiuojant iš Žaliojo tilto stotelės. Dabar gaunasi, kad visi autobusai ir troleibusai išvažiuodami iš stotelės atlieka persirikiavimą vidury sankryžos, o važiuojantys link Kudirkos a. dar turi persirikiuoti per 2 juostas.
                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                Comment


                  VT šviesoforams įteisinti KET jau seniai laikas. Deja, kaip matyti, niekam jie ten nerūpi, arba yra "kompetetingų organų" atmetami.

                  Comment


                    "Niekam" viskas nerūpi. O Susisiekimo paslaugos tikrai kažką dėl šito yra darę. Nežinau ar buvo straipsnių, bet per TV prieš kokį pusmetį tikrai rodė reportažiuką apie VT šviesoforų įteisinimą.
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Priminkit prašau, kada pagal sutartį turi atvykti pirmieji iš 50 dujinių MAN armonikų?

                      Comment


                        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                        Priminkit prašau, kada pagal sutartį turi atvykti pirmieji iš 50 dujinių MAN armonikų?
                        Eina kalbos, jog kovą turėtų pasirodyti.
                        Daugiau mano nuotraukų >>
                        Mano rajonas ir apylinkės >>

                        Comment


                          Parašė liootas Rodyti pranešimą
                          Jau buvo siūlyti ir aptarti Žaliojo tilto stotelės perkėlimo į vidurį gatvės variantai, tai tęsiant tą temą. Jeigu kardinaliai plečiamas A juostų tinklas ir toliau kuriamas tas vilnietiškasis BRT autobusų tipas (čia su mini ironija, bet...), galima svarstyti Žaliojo tilto žiede daryti kažką tokio. Nuo Šnipiškių į senamiestį ant tilto trečia juosta liktų tik VT ir ji tiesiai kirstų žiedą. Aišku, tam būtina sąlyga yra autobusams skirti šviesoforai, gal net su sensoriumi ant asfalto dangos, kad jei nėra VT, šviesoforas ir neįsijungtų.

                          Click image for larger version  Name:	a-zaliasist.png Views:	1 Size:	346,1 kB ID:	1773871
                          Aš neseniai kaip tik pagalvojau, o kodėl šitas žiedas negalėtų būt VT mazgas? Susikerta daug maršrutų, bet persėdimai išsidraikę į artimiausias Žaliojo tilto, Kudirkos a. stoteles. Gal būtų galima sujungt viską į vieną šarnyrą, į vieną patogų persėdimo tašką? Aišku, reikia atitinkamai įrengti. Jau įdėjau pavyzdį kitoje temoje, žr. pranešimą.

                          Tarp kitko, šitas žiedas galėtų tapti naktinių autobusų persėdimo mazgu, nes čia susikerta visi maršrutai. Tik, aišku, visus maršrutus reikėtų perskelti į dvi dalis. Eismas būtų organizuojamas randez-vous principu, pvz. visi maršrutai atvyksta ties maždaug 55 minute, o išvyksta 0.00, 1.00, 2.00, 3.00. Normali daugelio miestų praktika. Labai įsimintinas tvarkaraštis, patogu reklamuoti. Tiesa, viename mieste esu matęs ir tokius išvykimo laikus: 0.00, 1.10, 2.20, 3.30. Aišku, čia jau detalė. Bet galima būtų sutaupyti ridos, nes dabar autobusai važiuoja gana dažnai, bet intervalai neaiškūs, o kursuoti baigia anksti ir taip pat neaiškiu laiku. Taip kad daug zuikių vienu šūviu. Ką manot?

                          Papildymas: Tik kaip tada būtų su Žaliojo tilto stotele? Ten su Lvovo stotele nesąmoningi persėdimai, toli eit. Tai būtų galima Žaliojo tilto st. naikint, o įrengti stoteles ties sankryža su Konstitucijos prospektu. Prisimenu, net kažkas buvo forume nupaišęs tokį pusiau žieduką. Skvero sąskaita ir galbūt naikinant vieną ar keletą eismo juostų būtų galim gudriai sužaist. Turėtume ir Operos, ir Konstitucijos-Šeimyniškių-Kalvarijų persėdimo taškus.

                          Papildymas 2: jeigu kartais reikėtų panaikinti kokią eismo juostą, kiltų vadytelių pasipriešinimas. Tai manau yra geras priešnuodis Kaip tik Augsburge (kur rodžiau mazgą) yra miesto centro zonoje padarytas nemokamas VT. Yra stotelių tinklas, tarp kurių gali važinėti nemokamai (CityZone). Tai taip ir Vilniuj, reikėtų padaryt Stotis-Operos mazgas ašį nemokamai, kartu su Senamiesčio vidaus VT, ir prašom - atsakymas pasispiktinusiems vairuotojams: ko piktinatės, taigi už dyką galit važiuot! Dar užkėlus parkavimo kainas ir kartu su Senamiesčio kilpiniu eismo organizavimu išvis išeitų geras rinkinukas pratint į centrą nesimalt su mašina.
                          Paskutinis taisė taccido; 2020.01.15, 23:05.
                          100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                          Comment


                            Aš už. Kitaip čiuju šitam forume nesedėčiau, o stumdyčiau BMW dalis pardavimui Mašina būtų gyvenimas ir visas oronas.

                            Comment


                              Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

                              Eina kalbos, jog kovą turėtų pasirodyti.
                              o tai tik tiek perka? kazkaip garsiai pasnekejo apie dar 135 autobusus pasirodysiancius iki 2020, bet matome tik kelis elektrinius mikriukus ir isuzu... dar kalbu ir apie troleibusus buvo, manau, tai tik kalbos, nes paskutiniu metu visi projektai kazkaip nevyksta Vilniuje

                              Comment


                                Vilnius už 19 mln. eurų perka 50 naujų autobusų
                                https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...auju-autobusu/

                                Minima, kad iki 2023 metų gegužės galioja sutartis, tai iki to laiko legaliai turėtų būti pristatyti
                                Paskutinis taisė Romas; 2020.01.18, 18:02. Priežastis: Pridėtas pavadinimas

                                Comment


                                  Parašė taccido Rodyti pranešimą

                                  Aš neseniai kaip tik pagalvojau, o kodėl šitas žiedas negalėtų būt VT mazgas? Susikerta daug maršrutų, bet persėdimai išsidraikę į artimiausias Žaliojo tilto, Kudirkos a. stoteles. Gal būtų galima sujungt viską į vieną šarnyrą, į vieną patogų persėdimo tašką? Aišku, reikia atitinkamai įrengti. Jau įdėjau pavyzdį kitoje temoje, žr. pranešimą.

                                  Tarp kitko, šitas žiedas galėtų tapti naktinių autobusų persėdimo mazgu, nes čia susikerta visi maršrutai. Tik, aišku, visus maršrutus reikėtų perskelti į dvi dalis. Eismas būtų organizuojamas randez-vous principu, pvz. visi maršrutai atvyksta ties maždaug 55 minute, o išvyksta 0.00, 1.00, 2.00, 3.00. Normali daugelio miestų praktika. Labai įsimintinas tvarkaraštis, patogu reklamuoti. Tiesa, viename mieste esu matęs ir tokius išvykimo laikus: 0.00, 1.10, 2.20, 3.30. Aišku, čia jau detalė. Bet galima būtų sutaupyti ridos, nes dabar autobusai važiuoja gana dažnai, bet intervalai neaiškūs, o kursuoti baigia anksti ir taip pat neaiškiu laiku. Taip kad daug zuikių vienu šūviu. Ką manot?

                                  Papildymas: Tik kaip tada būtų su Žaliojo tilto stotele? Ten su Lvovo stotele nesąmoningi persėdimai, toli eit. Tai būtų galima Žaliojo tilto st. naikint, o įrengti stoteles ties sankryža su Konstitucijos prospektu. Prisimenu, net kažkas buvo forume nupaišęs tokį pusiau žieduką. Skvero sąskaita ir galbūt naikinant vieną ar keletą eismo juostų būtų galim gudriai sužaist. Turėtume ir Operos, ir Konstitucijos-Šeimyniškių-Kalvarijų persėdimo taškus.

                                  Papildymas 2: jeigu kartais reikėtų panaikinti kokią eismo juostą, kiltų vadytelių pasipriešinimas. Tai manau yra geras priešnuodis Kaip tik Augsburge (kur rodžiau mazgą) yra miesto centro zonoje padarytas nemokamas VT. Yra stotelių tinklas, tarp kurių gali važinėti nemokamai (CityZone). Tai taip ir Vilniuj, reikėtų padaryt Stotis-Operos mazgas ašį nemokamai, kartu su Senamiesčio vidaus VT, ir prašom - atsakymas pasispiktinusiems vairuotojams: ko piktinatės, taigi už dyką galit važiuot! Dar užkėlus parkavimo kainas ir kartu su Senamiesčio kilpiniu eismo organizavimu išvis išeitų geras rinkinukas pratint į centrą nesimalt su mašina.
                                  Todėl, kad netilps ten niekas. Viskas greitai užsikiš. Taip tik atrodo, kad ten vietos daug, realiai jos mažai. Ir jei visas VT ten turės sukinėtis, tai jis šitą vietą pravažiuos dar lėčiau nei dabar, o tai reiškia, kad dar labiau viskas užsikiš.

                                  Comment


                                    Manau, kad vienintelis variantas - daryti ten normalią keturšalę sankryžą su požemine perėja (reljefas tam palankus, būtų kaip tik nuo „Vilniaus“ viešbučio apatinio aukšto). Pusėje nuo Operos, tame lauke, padaryti nedidelį nuolydį per visą lauką iki įėjimo. Sudėtingiau su Žaliojo tilto prieigomis, bet ten laiptai ir praėjimas po tiltu jau yra, užtektų rampų palei Žygimantų ir Goštauto g.
                                    Lietuva visiems.

                                    Comment


                                      Vilniaus miesto viešojo transporto atnaujinimo galimybių studijos parengimo paslaugos
                                      Pirkimo vykdytojas: Savivaldybės įmonė "Susisiekimo paslaugos"
                                      Skelbimo tipas: Skelbimas apie pirkimą
                                      Pirkimo numeris: 469267
                                      Skelbimo kodas: 2020-613992
                                      Pasiūlymų pateikimo terminas: 2020-01-21
                                      Paskelbimo data: 2020-01-15
                                      https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2020-613992

                                      Comment


                                        Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                        https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...auju-autobusu/

                                        Minima, kad iki 2023 metų gegužės galioja sutartis, tai iki to laiko legaliai turėtų būti pristatyti
                                        50 autobusų vienam miestui negamins 3 metus.. O kad gandai, jog pirmieji kovą, tai ne iš piršto laužti. Nebeliks pagaliau geltonųjų nežemagrindžių puvėkų (pvz vakar, sausio 15d., 5G maršrute pamainoj (visos dienos metu!) dirbo net 3 nežemagrindžiai..), Volvai ir Oslo Manai ir keletas kitų, kurie dabar dar dirbantys pamainose, visi taps pertraukiamais (piko metu). Dabar belieka tik didžiausias klausimas ir didžiausia intriga, naujojo ar senesniojo dizaino bus Manai

                                        Comment


                                          O kas tau sakė, kad jie gaminimi? Kur gandų patvirtinimas bent koksnors? Pasirašė, reiškia, kad laimėjo, o gamint gali pradėt ir 2023 teoriškai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X