Parašė 10.000
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Man irgi keista, kodėl 3G nestojo Eišiškių plente. Ten žmonių būna.
Comment
-
Būtent ten būdavo keleivių, nes pačiu Eišiškių plentu 3, 41, 42 ir 78 retai kursuoja. Retai, net ir palyginus tai laikais, kai buvo 2 autobusas, kuris važiavo 2-3 kartus per valandą ir jokių greitųjų nebuvo... Pats važinėjau tais laikais retkarčiais, tai žinau. Niekas Eišiškių plente nuo maždaug Metalo g. nelaukdavo autobusų, visi eidavo pėsčiomis iki Eišiškių plento stotelės į 1 ir 2 autobusą.Paskutinis taisė Al1; 2019.12.26, 18:54.
Comment
-
Matau niekas neparašė, kad SĮSPas paleido naują svetainės versiją. Labiausiai į akis krentanti naujiena - pagrindiniame puslapyje skelbiama realaus laiko informacija apie eismą Vilniuje - t.y. eismo spūsčių, ribojimų ir pan. kiekis (paspaudus atsiranda ir žemėlapis, kurioje konkrečiai miesto vietoje). Dar nusprendė daryt panašiai kaip Klaipėdoje, t.y. kad naujienų srautas yra dvejopas: iš pradžių skelbiami trumpi ir detalūs pranešimai, o pascrollinus žemyn eina platesnės informacijos naujienos. Overall, visai neblogas atsinaujinimas
- 1 patinka
Comment
-
Jau buvo siūlyti ir aptarti Žaliojo tilto stotelės perkėlimo į vidurį gatvės variantai, tai tęsiant tą temą. Jeigu kardinaliai plečiamas A juostų tinklas ir toliau kuriamas tas vilnietiškasis BRT autobusų tipas (čia su mini ironija, bet...), galima svarstyti Žaliojo tilto žiede daryti kažką tokio. Nuo Šnipiškių į senamiestį ant tilto trečia juosta liktų tik VT ir ji tiesiai kirstų žiedą. Aišku, tam būtina sąlyga yra autobusams skirti šviesoforai, gal net su sensoriumi ant asfalto dangos, kad jei nėra VT, šviesoforas ir neįsijungtų.
- 3 patinka
Comment
-
Kas liečia Žaliajį tiltą, VT ir VT šviesoforus, tai pastarieji labai praverstų pietų kryptimi išvažiuojant iš Žaliojo tilto stotelės. Dabar gaunasi, kad visi autobusai ir troleibusai išvažiuodami iš stotelės atlieka persirikiavimą vidury sankryžos, o važiuojantys link Kudirkos a. dar turi persirikiuoti per 2 juostas.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąPriminkit prašau, kada pagal sutartį turi atvykti pirmieji iš 50 dujinių MAN armonikų?
Comment
-
Parašė liootas Rodyti pranešimąJau buvo siūlyti ir aptarti Žaliojo tilto stotelės perkėlimo į vidurį gatvės variantai, tai tęsiant tą temą. Jeigu kardinaliai plečiamas A juostų tinklas ir toliau kuriamas tas vilnietiškasis BRT autobusų tipas (čia su mini ironija, bet...), galima svarstyti Žaliojo tilto žiede daryti kažką tokio. Nuo Šnipiškių į senamiestį ant tilto trečia juosta liktų tik VT ir ji tiesiai kirstų žiedą. Aišku, tam būtina sąlyga yra autobusams skirti šviesoforai, gal net su sensoriumi ant asfalto dangos, kad jei nėra VT, šviesoforas ir neįsijungtų.
Tarp kitko, šitas žiedas galėtų tapti naktinių autobusų persėdimo mazgu, nes čia susikerta visi maršrutai. Tik, aišku, visus maršrutus reikėtų perskelti į dvi dalis. Eismas būtų organizuojamas randez-vous principu, pvz. visi maršrutai atvyksta ties maždaug 55 minute, o išvyksta 0.00, 1.00, 2.00, 3.00. Normali daugelio miestų praktika. Labai įsimintinas tvarkaraštis, patogu reklamuoti. Tiesa, viename mieste esu matęs ir tokius išvykimo laikus: 0.00, 1.10, 2.20, 3.30. Aišku, čia jau detalė. Bet galima būtų sutaupyti ridos, nes dabar autobusai važiuoja gana dažnai, bet intervalai neaiškūs, o kursuoti baigia anksti ir taip pat neaiškiu laiku. Taip kad daug zuikių vienu šūviu. Ką manot?
Papildymas: Tik kaip tada būtų su Žaliojo tilto stotele? Ten su Lvovo stotele nesąmoningi persėdimai, toli eit. Tai būtų galima Žaliojo tilto st. naikint, o įrengti stoteles ties sankryža su Konstitucijos prospektu. Prisimenu, net kažkas buvo forume nupaišęs tokį pusiau žieduką. Skvero sąskaita ir galbūt naikinant vieną ar keletą eismo juostų būtų galim gudriai sužaist. Turėtume ir Operos, ir Konstitucijos-Šeimyniškių-Kalvarijų persėdimo taškus.
Papildymas 2: jeigu kartais reikėtų panaikinti kokią eismo juostą, kiltų vadytelių pasipriešinimas. Tai manau yra geras priešnuodis Kaip tik Augsburge (kur rodžiau mazgą) yra miesto centro zonoje padarytas nemokamas VT. Yra stotelių tinklas, tarp kurių gali važinėti nemokamai (CityZone). Tai taip ir Vilniuj, reikėtų padaryt Stotis-Operos mazgas ašį nemokamai, kartu su Senamiesčio vidaus VT, ir prašom - atsakymas pasispiktinusiems vairuotojams: ko piktinatės, taigi už dyką galit važiuot! Dar užkėlus parkavimo kainas ir kartu su Senamiesčio kilpiniu eismo organizavimu išvis išeitų geras rinkinukas pratint į centrą nesimalt su mašina.Paskutinis taisė taccido; 2020.01.15, 23:05.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 4 patinka
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
Eina kalbos, jog kovą turėtų pasirodyti.
Comment
-
Vilnius už 19 mln. eurų perka 50 naujų autobusų
https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...auju-autobusu/
Minima, kad iki 2023 metų gegužės galioja sutartis, tai iki to laiko legaliai turėtų būti pristatyti
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimą
Aš neseniai kaip tik pagalvojau, o kodėl šitas žiedas negalėtų būt VT mazgas? Susikerta daug maršrutų, bet persėdimai išsidraikę į artimiausias Žaliojo tilto, Kudirkos a. stoteles. Gal būtų galima sujungt viską į vieną šarnyrą, į vieną patogų persėdimo tašką? Aišku, reikia atitinkamai įrengti. Jau įdėjau pavyzdį kitoje temoje, žr. pranešimą.
Tarp kitko, šitas žiedas galėtų tapti naktinių autobusų persėdimo mazgu, nes čia susikerta visi maršrutai. Tik, aišku, visus maršrutus reikėtų perskelti į dvi dalis. Eismas būtų organizuojamas randez-vous principu, pvz. visi maršrutai atvyksta ties maždaug 55 minute, o išvyksta 0.00, 1.00, 2.00, 3.00. Normali daugelio miestų praktika. Labai įsimintinas tvarkaraštis, patogu reklamuoti. Tiesa, viename mieste esu matęs ir tokius išvykimo laikus: 0.00, 1.10, 2.20, 3.30. Aišku, čia jau detalė. Bet galima būtų sutaupyti ridos, nes dabar autobusai važiuoja gana dažnai, bet intervalai neaiškūs, o kursuoti baigia anksti ir taip pat neaiškiu laiku. Taip kad daug zuikių vienu šūviu. Ką manot?
Papildymas: Tik kaip tada būtų su Žaliojo tilto stotele? Ten su Lvovo stotele nesąmoningi persėdimai, toli eit. Tai būtų galima Žaliojo tilto st. naikint, o įrengti stoteles ties sankryža su Konstitucijos prospektu. Prisimenu, net kažkas buvo forume nupaišęs tokį pusiau žieduką. Skvero sąskaita ir galbūt naikinant vieną ar keletą eismo juostų būtų galim gudriai sužaist. Turėtume ir Operos, ir Konstitucijos-Šeimyniškių-Kalvarijų persėdimo taškus.
Papildymas 2: jeigu kartais reikėtų panaikinti kokią eismo juostą, kiltų vadytelių pasipriešinimas. Tai manau yra geras priešnuodis Kaip tik Augsburge (kur rodžiau mazgą) yra miesto centro zonoje padarytas nemokamas VT. Yra stotelių tinklas, tarp kurių gali važinėti nemokamai (CityZone). Tai taip ir Vilniuj, reikėtų padaryt Stotis-Operos mazgas ašį nemokamai, kartu su Senamiesčio vidaus VT, ir prašom - atsakymas pasispiktinusiems vairuotojams: ko piktinatės, taigi už dyką galit važiuot! Dar užkėlus parkavimo kainas ir kartu su Senamiesčio kilpiniu eismo organizavimu išvis išeitų geras rinkinukas pratint į centrą nesimalt su mašina.
Comment
-
Manau, kad vienintelis variantas - daryti ten normalią keturšalę sankryžą su požemine perėja (reljefas tam palankus, būtų kaip tik nuo „Vilniaus“ viešbučio apatinio aukšto). Pusėje nuo Operos, tame lauke, padaryti nedidelį nuolydį per visą lauką iki įėjimo. Sudėtingiau su Žaliojo tilto prieigomis, bet ten laiptai ir praėjimas po tiltu jau yra, užtektų rampų palei Žygimantų ir Goštauto g.Lietuva visiems.
Comment
-
Vilniaus miesto viešojo transporto atnaujinimo galimybių studijos parengimo paslaugos
Pirkimo vykdytojas: Savivaldybės įmonė "Susisiekimo paslaugos"
Skelbimo tipas: Skelbimas apie pirkimą
Pirkimo numeris: 469267
Skelbimo kodas: 2020-613992
Pasiūlymų pateikimo terminas: 2020-01-21
Paskelbimo data: 2020-01-15
https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2020-613992
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąhttps://madeinvilnius.lt/naujienos/t...auju-autobusu/
Minima, kad iki 2023 metų gegužės galioja sutartis, tai iki to laiko legaliai turėtų būti pristatyti
Comment
Comment