Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Ne visi tais išmaniaisiais naudojasi ir ne visi žino iš kur ten ką parsisiųsti. Kuo daugiau būdų, tuo geriau, o ne vien tik kioskais ar telefonais apsiribojus...
    Ne visi ir tualetus namie turi, šika į skyle lauko būdoj, bet tai nereiškia, kad prie jų reikia taikytis.

    Dabar galima nusipirkt bet kokį bilietą telefone appsu, bet kokį bilietą į vilniečio kortelę internetu ar kioske, pravažiavimo bilietą iš vairuotojo. Ko dar trūksta?

    Comment


      Parašė rmss Rodyti pranešimą

      Ne visi ir tualetus namie turi, šika į skyle lauko būdoj, bet tai nereiškia, kad prie jų reikia taikytis.

      Dabar galima nusipirkt bet kokį bilietą telefone appsu, bet kokį bilietą į vilniečio kortelę internetu ar kioske, pravažiavimo bilietą iš vairuotojo. Ko dar trūksta?
      Galimybės nusipirkti bilietą negaišinant vairuotojo ir visų keleivių laiko arba nerizikuojant išskristi per priekinį stiklą dėl atitraukto dėmesio ir avarinės situacijos to pasekoje?
      Beje, nepagavau analogijos su lauko tualetu. Pasidarė smalsu, kaip ten reiktų prie jų taikytis

      Comment


        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

        Beje, nepagavau analogijos su lauko tualetu. Pasidarė smalsu, kaip ten reiktų prie jų taikytis
        Elementaru. Šiki į skylę? VVT - ne tau.

        Comment


          Parašė rmss Rodyti pranešimą

          Ne visi ir tualetus namie turi, šika į skyle lauko būdoj, bet tai nereiškia, kad prie jų reikia taikytis.

          Dabar galima nusipirkt bet kokį bilietą telefone appsu, bet kokį bilietą į vilniečio kortelę internetu ar kioske, pravažiavimo bilietą iš vairuotojo. Ko dar trūksta?
          Reikia orientuotis į daugumą. O dauguma bilietų telefonu neperka. Dauguma perka, pasipildo kioske. Kioskai ne visur yra, tolstant nuo centrinės miesto dalies jų dar mažiau. Todėl automatai yra optimalus variantas.
          Reikia sudaryti sąlygas pirkti kuo mažiau bilietų iš vairuotojo. Tai ir automatai, ir bilietų, parduodamų vairuotojo, kainos didinimas. Vairuotojas turi vairuoti ir kuo mažiau bilietų pardavinėti.
          Paskutinis taisė Al1; 2019.12.09, 08:54.

          Comment


            Šiaip man sunku suprasti ko skiriasi tapšnojimai ant ekrano automate kur nors stotelėje arba autobuse ar tas pats veiksmas telefone? matau skirtumą tik, akd grynaisiais galima mokėti gal būtų.

            Šiaip ar tirkai yra tam poreikis? Reikėtų jų labai daug Vilniuje, o jeigu tik kelių pvz. Stotyje, oro uoste, centre tai neverta net projektuoti, nes vien projektavimas tokiems individualiems užsakymams yra gan brangus, plius programavimas, testavimas itt.

            Comment


              Parašė Resutas Rodyti pranešimą
              Šiaip man sunku suprasti ko skiriasi tapšnojimai ant ekrano automate kur nors stotelėje arba autobuse ar tas pats veiksmas telefone? matau skirtumą tik, akd grynaisiais galima mokėti gal būtų.

              Šiaip ar tirkai yra tam poreikis? Reikėtų jų labai daug Vilniuje, o jeigu tik kelių pvz. Stotyje, oro uoste, centre tai neverta net projektuoti, nes vien projektavimas tokiems individualiems užsakymams yra gan brangus, plius programavimas, testavimas itt.
              Esmė ne skirtume, esmė tame, kad dauguma nesinaudoja tomis visomis išmaniosiomis programomis ir t.t. Ir nesinaudos. Išlįskite pagaliau iš savo virtualios realybės telefone, nes jau nemažai per jį realaus pasaulio nebemato, sulindę į tą telefoną.
              Kioskų nėra daug ir jų vis mažėja. PC nepatogu. Geras VT ten, kur yra kuo daugiau būdų nusipirkti bilietą.

              Comment


                Klausimas, ar Vilniuje vis dar galioja taisyklė, kad prie 30/60min bilietų prisideda 10min persėdimams? Tikrai tai būvo paviešinta, kai keitesi sistema. O kaip dabar? Yra tokia taisyklė rašytinė kažkur? Ir kaip tai viektų appse? Ten juk 30min praeina ir bilietas dingsta.

                Comment


                  Vilniustransport.lt yra parašyta DUK skyriuje. Kitur neradau.

                  Comment


                    Su vilniečio kortele tos papildomos minutės kažkaip tikrai veikia. Dar būtų įdomu, kas vyksta vėluojant autobusui kamštyje.

                    Comment


                      Buvo taisyklė dar, kad laiaks skaičiuojamas pagal tvarkaraštį. jeigu autobusas veluoja, vistiek mokėti turėtum pagal tai, kas tvarkaraštyje parašyta.

                      Comment


                        Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                        Klausimas, ar Vilniuje vis dar galioja taisyklė, kad prie 30/60min bilietų prisideda 10min persėdimams? Tikrai tai būvo paviešinta, kai keitesi sistema. O kaip dabar? Yra tokia taisyklė rašytinė kažkur? Ir kaip tai viektų appse? Ten juk 30min praeina ir bilietas dingsta.
                        Galioja 10 min., taisyklė persėdimui, vasara teko ją pasinaudoti.
                        Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                        Comment


                          Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą

                          Galioja 10 min., taisyklė persėdimui, vasara teko ją pasinaudoti.
                          Čia su kortele ar su appsu?

                          Comment


                            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                            Galimybės nusipirkti bilietą negaišinant vairuotojo ir visų keleivių laiko arba nerizikuojant išskristi per priekinį stiklą dėl atitraukto dėmesio ir avarinės situacijos to pasekoje?
                            Beje, nepagavau analogijos su lauko tualetu. Pasidarė smalsu, kaip ten reiktų prie jų taikytis
                            Analogija apie tai, kad neturėt smartfono šiais laikais tolygu neturėt tualeto... Aišku čia al1 sakys, kad supuvę vakarai mums primetinėja savo tvarką ir reiktų geriausiu atveju turėt nebent nokia 3310, bet tuo metu kai jis ieškos kur bilietą nusipirkt, aš vienu lietimu tai padarysiu su supuvusių vakarų technologijomis.

                            Comment


                              Parašė Resutas Rodyti pranešimą

                              Čia su kortele ar su appsu?
                              Su kortele kontrolierius tiesiog mato, koks buvo paskutinis bilietas ir prieš kiek laiko jis dingo. Su appsu dar neteko naudotis laikiniais bilietais, bet greičiausiai tektų parodyti pasibaigusius bilietus ir pasakyti, kad jis pasibaigė prieš porą minučių.

                              Comment


                                Parašė rmss Rodyti pranešimą

                                Analogija apie tai, kad neturėt smartfono šiais laikais tolygu neturėt tualeto... Aišku čia al1 sakys, kad supuvę vakarai mums primetinėja savo tvarką ir reiktų geriausiu atveju turėt nebent nokia 3310, bet tuo metu kai jis ieškos kur bilietą nusipirkt, aš vienu lietimu tai padarysiu su supuvusių vakarų technologijomis.
                                Kiti be smartfono nusi*ikti negali. Tai į juos dabar visi turi lygiuotis? Vakarai šiuo atveju nieko neprimetinėja, kaip tik ten tai, ką reikėtų įdiegti. Tai tokie kaip jūs teigiate, kad pakanka tik smartfono, o daugiau jokių kitokių bilietų platinimo būdų ir nereikia. Bilietų pardavimas kai parduoda vairuotojas yra pats blogiausias iš būdų. Aš nesakau, kad jo reikia atsisakyti, bet reikia daryti ir kitus atsiskaitymo būdus, kad kuo mažiau vairuotojams reikėtų bilietų pardavinėti ir jie tik vairuotų. Jei dar Vilniuje pusė bėdos, tai Kaune visiškas pravalas centrinėje miesto dalyke, kai įleidžiama pro priekines duris ir dar keli keleiviai perka bilietus. Kai tuo tarpu Šveicarijoje VT šikančių nelaukia ir uždaro duris prieš pat nosį, nes turi suspėti pravažiuoti pro šviesoforo ciklą, tai pas mus gi laiko negaila. Galima stotelėje ir porą minučių stovėti, kol visi pro pusę durų sulips ir dar bilietus pirks...

                                Comment


                                  Reikia orientuotis į daugumą. O dauguma bilietų telefonu neperka. Dauguma perka, pasipildo kioske.
                                  Reikia žiūrėti į tendencijas. Seniau viešajame transporte telefonus maigydavo daugiausia jaunimas, o dabar nėra sudėtinga pastebėti su išmaniuoju ir vyresnius. Praktiškai visi juos turi ir tų turėtojų skaičius ne mažėja, o didėja. Tas pats yra ir su bekontaktėmis banko kortelėmis. Tai ir reikia orientuotis į tokias priemones. Bilietų automatai irgi prie tų pažangesnių būdų, tik klausimas, kiek kainuotų viską įrengti nuo nulio. Be to, vengiantys išmaniųjų telefonų, vengs ir bilietų automatų, nes tai bus dar naujesnis baubas .

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                    Kiti be smartfono nusi*ikti negali. Tai į juos dabar visi turi lygiuotis? Vakarai šiuo atveju nieko neprimetinėja, kaip tik ten tai, ką reikėtų įdiegti. Tai tokie kaip jūs teigiate, kad pakanka tik smartfono, o daugiau jokių kitokių bilietų platinimo būdų ir nereikia. Bilietų pardavimas kai parduoda vairuotojas yra pats blogiausias iš būdų. Aš nesakau, kad jo reikia atsisakyti, bet reikia daryti ir kitus atsiskaitymo būdus, kad kuo mažiau vairuotojams reikėtų bilietų pardavinėti ir jie tik vairuotų. Jei dar Vilniuje pusė bėdos, tai Kaune visiškas pravalas centrinėje miesto dalyke, kai įleidžiama pro priekines duris ir dar keli keleiviai perka bilietus. Kai tuo tarpu Šveicarijoje VT šikančių nelaukia ir uždaro duris prieš pat nosį, nes turi suspėti pravažiuoti pro šviesoforo ciklą, tai pas mus gi laiko negaila. Galima stotelėje ir porą minučių stovėti, kol visi pro pusę durų sulips ir dar bilietus pirks...
                                    Kiti be skiepų gyvena, tai į juos gal irgi ligiuotis? Ir nereikia čia nusišnekėti einant į kraštutinumus ir prisigalvoti dalykų kurių aš niekada nerašiau.

                                    Comment


                                      Matyt dešimtys (jei ne šimtai) Europos miestų su nepalyginamai geresniu (ir dėl to žymiai intensyviau naudojamu) viešuoju transportu klysta iki šiol didindami ir įvairindami bilietų platinimo tinklą. Vilnius su savo unikalia VT veikimo filosofija sėkmingai eina savuoju keliu, lygiai sėkmingai turėdamas vis mažėjančią autobusų ir troleibusų dalį miesto modal split'e

                                      Žinoma nesakau, kad tai dėl automatų stokos, tačiau jie (ir jų nebuvimo gynimas) yra vienas iš daugybės simptomų, susijusių su problemomis bendrame požiūryje į VT sistemą. Kartu su tuo eina ir kitos klaidos, privedančios prie VT reikšmės mažėjimo. Panašiai buvo su dideliu geležinkelių transporto regresu Lietuvoje.
                                      Paskutinis taisė tomczu; 2019.12.09, 13:48.

                                      Comment


                                        Parašė rmss Rodyti pranešimą

                                        Kiti be skiepų gyvena, tai į juos gal irgi ligiuotis? Ir nereikia čia nusišnekėti einant į kraštutinumus ir prisigalvoti dalykų kurių aš niekada nerašiau.
                                        Tai jūs čia siūlote kraštutinumus, o ne civilizuotą būdą, naudojamą daug kur, ir ypač ten, kur VT už mūsiškį išvystytas daug geriau.

                                        Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                        Reikia žiūrėti į tendencijas. Seniau viešajame transporte telefonus maigydavo daugiausia jaunimas, o dabar nėra sudėtinga pastebėti su išmaniuoju ir vyresnius. Praktiškai visi juos turi ir tų turėtojų skaičius ne mažėja, o didėja. Tas pats yra ir su bekontaktėmis banko kortelėmis. Tai ir reikia orientuotis į tokias priemones. Bilietų automatai irgi prie tų pažangesnių būdų, tik klausimas, kiek kainuotų viską įrengti nuo nulio. Be to, vengiantys išmaniųjų telefonų, vengs ir bilietų automatų, nes tai bus dar naujesnis baubas .
                                        Tai, kad kiti vaikšto su išmaniuoju, nereiškia, kad naudojasi visomis jo funkcijomis. Naudoja tik pokalbiams ar internetui, o ne visokias ten programėles siuntinėja ir žaidžia su tuo telefonu. Bekontaktes banko korteles duoda bankas ir neklausia, nori ar nenori. Telefoną gali nusipirkti ir paprastą, o ne išmanųjį. Ir daug tokių, kurie turi neišmaniuosius.

                                        Niekas ten tų automatų nevengs. Kiek kainuos? O kiek kainuoja mokėti Maximai? Seniau, prieš gerus 15 metų buvo informacija, kad už bilietų platinimą, kai dar tik popieriniai buvo ir tik spaudos kioskuose, buvo mokama apie 5 proc. nuo visos bilietų apyvartos sumos. Maxima, manau, plėšia ne mažiau.
                                        Paskutinis taisė Al1; 2019.12.09, 14:41.

                                        Comment


                                          Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                                          Klausimas, ar Vilniuje vis dar galioja taisyklė, kad prie 30/60min bilietų prisideda 10min persėdimams? Tikrai tai būvo paviešinta, kai keitesi sistema. O kaip dabar? Yra tokia taisyklė rašytinė kažkur? Ir kaip tai viektų appse? Ten juk 30min praeina ir bilietas dingsta.
                                          Taip, dar galioja. Su Apps'u tiesiog reiktų parodyti paskutinį aktyvuotą bilietą, ten laikus rašo kada aktyvuotas ir kada pasibaigęs.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X