Studijos ir tyrimai turi konkrečiais skaičiais atsakyti į tūkstantį klausimų
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
- 3 patinka
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąTik spėju, kad neatsiras troleibusisto, kuris galėtų pasakyti tą patį - 'tai samdom nepriklausomus užsienio ekspertus, kurie tokią studiją padarytų'.
https://www.youtube.com/watch?v=Wfv6YiZgRMI. Subtitrai rusų kalba, kalba angliškai , viena iš jų ,manau, suprasite. Kalbant apie kainą , gal atsakysite, už kiek sutiktumėte kvėpuoti automobilių išmetamosiomis dujomis vietoje gryno oro ?
Paskutinis taisė AudriusV; 2019.11.08, 10:32.Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
- 5 patinka
Comment
-
Manau per ateinančius 10 metų laukia vienas iš dvejų: arba bus visai atsisakoma troleibusų arba pagaliau bus atnaujintas kontaktinis tinklas. Dabar gaila, bet troleibusų fanų pas mus mažuma, o jie galėtų būti ne tik ekologiška, bet ir greita bei vikri transporto priemonė, jei ne atgyvenęs kontaktinis tinklas.
- 9 patinka
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
O kodėl negali būti nei savivaldybės požiūris, nei visuomenės nuomonė, nei lobizmas ar korupcija - o tiesiog ekspertinės išvados? Kodėl ne studijos ir tyrimai turėtų nuspręsti, kokį Vilniui transportą reikėtų turėti? Jeigu kas galvoja, kad aš turiu kažką prieš troleibusus asmeniškai - tai jis labai klysta. Aš nemėgstų ne troleibusų, aš nemėgstu neracionalaus požiūrio, kada ne ekspertiniai tyrimai, o visuomenės nuomonė turėtų nuspręsti kokį geriau viešąjį transportą turėti. Maksimum, ką visuomenė turėtų spręsti, tai yra kokios spalvos dažyti tuos troleibusus ar autobusus, bet jeigu 'visuomenės balsas' sudarinės ir technines specifikas viešiesiems pirkimams - tai aš nežinau ką mes nusipirktumėm. Koks VT yra tinkamiausias Vilniuje yra ne 'nuomonės', o gilių skaičiavimų ir studijų esmė. Studijos ir tyrimai turi konkrečiais skaičiais atsakyti į tūkstantį klausimų - kokia įsigijimo savikaina, kokia nuvažiuoto kilometro savikaina, kiek sumažėja tarša, kiek kontaktinių tinklų avarijų įvyksta, kokie dėl tų avarijų susidaro kamščiai ir kiek dėl tų kamščių padidėja tarša ir kiek žmonėms kainuoja sugaištas laikas, kiek remontuojant gatves kainuoja kontaktinio tinklo perkėlimas ir t.t. ir t.t., tų klausimų yra tūkstančiai. Aš esu už tai, kad sprendimą nulemtų gili studija ir jeigu tas sprendimas būtų troleibusai - aš palaikyčiau troleibusus, nes gilia studija aš pasitikėti galiu kur kas labiau, nei visuomenės nuomone, dažniausiai paremta jausmais. Tik spėju, kad neatsiras troleibusisto, kuris galėtų pasakyti tą patį - 'tai samdom nepriklausomus užsienio ekspertus, kurie tokią studiją padarytų'.
Comment
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
Yra ir ekspertų pasisakymai. Nežinau, ar matėte šių ekspertų ,tame tarpe pasaulyje turinčių didelį autoritetą, pasisakymus, kurie buvo pakviesti į Maskvos forumą apie VT ?
https://www.youtube.com/watch?v=Wfv6YiZgRMI. Subtitrai rusų kalba, kalba angliškai , viena iš jų ,manau, suprasite.
Kalbant apie kainą , gal atsakysite, už kiek sutiktumėte kvėpuoti automobilių išmetamosiomis dujomis vietoje gryno oro ?
Parašė Resutas Rodyti pranešimąSutinku, techninius klausimus tūri spręsti specialistai, o ne eilinių žmonių nuomonės. Bet ar yra vienareikšmė objektyvi studija šią tema?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąNuo lapkričio 1 d. patyliukais panaikintas nemokamas (mikro)autobusas iš Lukiškių į Maxima bazę.
Comment
-
Eidvis tai isiklausyk geriau i tai ka sako tame video. Kalba apie tai kad ten kur YRA kontaktines linijos troleibusu pakeitimas dyzeliais yra visiska nesamone. Jei kontaktinio tinklo NERA, tuomet yra prasme pirkti elektrobusus su batarejkom. Tik tokiu atveju. O tokie miestai, kur kontaktinis tinklas egzistuoja turi didziuli pranasuma pries kitus, nes gali isigyti troleibusu su didele autonomine eiga, kurie dar vadinami elektrobusai su dinaminiu pakrovimu. Vietoj to kad jis stovetu ir krautusi, jis vaziuoja ir kraunasi. O dali marsruto vaziuoja be laidu.
Lokali tarsa matuojama ne stovint kamstyje su 1000 automobiliu, o stovint pvz keleiviams stoteleje. Autobusas nuvaziuoja ir like kvepuoja viskuo ka jis isgarino isibegejant.
O jei mastyt tokiu budu kad tipo nu ir kas, vistiek kiti tersia, tai galima ir elektromobiliu nepirkt, nes cia gi lasas juroje, nekurti ir jiems infrastrukturos. O paskui atsikeli viena diena ir supranti, kad esi kazkur NOx srutu duobeje.
Vieno tyrimo, kuriame dalyvavo 4255 dalyviai, metu konkrečiai išskirta ir tirta minėtų dalelių žala širdžiai. Nustatytas ryšys tarp daugėjančių su dyzeliu išskiriamų dalelių kiekio aplinkoje ir tiriamojo širdies sveikatos pablogėjimo. Šis ryšys ypač stiprus buvo tarp žmonių, turinčių žemesnį išsilavinimą.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Taip. Ir dėl labai paprastos priežasties. Žmonės, atvažiavę iš kitų šalių, kur troleibusų nėra, arba jie nėra papilitę, tiesiog nesupras ir susipainios. Jiems tai tiesiog autobusas ir jie jo neskiria nuo bet kurio kito autobuso. Tiesiog nuo Sovietyno užsilikęs rudimentinis numeravimas. Kažkas panašaus, kaip ir Peronai+keliai geležinkeliuose. Bereikalinga perteklinė informacija, kuri tik painioja žmones.
Antras dalykas - autobusai konkuruos greiciu su esamais troleibusais ir kai kas ves "statistika", kad o ziurekit, autobusai greitesni! Tai aisku jie bus greitesni, kai kontaktinio tinklo niekas neatnaujino nuo pastatymo. Kai troleibusus specialiai perka be avarines eigos ir jie negali net kliuties apvaziuot. O paskui kiš išvadas, kad davaj atsisakom to šveicariško šūdo, oj sovietinio.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
Gailiuosi gaišęs laiką peržiūrėti pusę to video. Nė vieno argumento, išskyrus tai, kad troleibusai elektriniai ir kad jie tylesni. Dar minimas Oslas kaip pavyzdys, kuris nuo 2020 metų nebepirks benzinu ar dyzeliu varomų autobusų, tik nepamini, jog Oslas tikrai ir troleibusų nepirks.
Paskutinis taisė AudriusV; 2019.11.08, 12:57.Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimąTai ,aišku, logika nesvarbi, kaip ir tai ,kad Oslas neturi troleibusų KT, o Vilnius neturi tramvajų. Gal pasaulyje daug kvailių , kurie plečia tramvajų tinklą , juk dyzeliniai autobusai pigiau. Kai sakoma, kad kažkokie pasaulinio vardo ekspertai su didele patirtimi tėra "kažkokių egzpertų nuomones", kurių nėra verta klausyti, toliau diskutuoti nematau prasmės
Lokali tarsa matuojama ne stovint kamstyje su 1000 automobiliu, o stovint pvz keleiviams stoteleje. Autobusas nuvaziuoja ir like kvepuoja viskuo ka jis isgarino isibegejant.
Mano klausimas jums abiems - ar sutiktumėt, kad būtų atlikta išsami Vilniaus VT transporto analizė ir galimybių studija, kuri ir nulemtų kokiu keliu toliau turėtų eiti Vilnius? Ar visgi tai turėtų lemti keli entuziastai sofos ekspertai ir aš šiuo atveju nekalbu apie tuos iš Maskvos. Ekologija nėra vienintelė mūsų problema, VT turi būti ne tik ekologiškas, bet ir patogus, greitas, švarus, pigus ir t.t.Ne vien ekologijos, o daugybė faktorių lemia ar žmogus persėda nuo mašinos vairo į VT, o jeigu persėda - tai ekologijai yra kur kas svarbiau, kad jis atsisako mašinos, o ne tai, ar jis persėda į troleibusą ar autobusą. Dėl to plėtojant VT pirmas ir pats pagrindinis veiksnys yra siekiamybė pritraukti kuo daugiau keleivių ir tik po to eina daugybė kitų veiksnių, tarp kurių yra ir ekologiškos transporto priemonės. Aš manau, kad Talinas atlikęs tokią studiją pamatė paprasčiausią tiesą, kad troleibusai per daug brangiai kainuoja ir kad tuos pinigus galima būtų panaudoti kitur, kur jie tos ekologijos žymiai daugiau sukurtų, ar ta ekologija kuriama būtų per VT populiarinimą (kaip žinom Taline VT nemokamas), ar tai būtų kamščių mažinimas per naujų viadukų statybas, ar tai būtų investavimas į VT greitį - papildomų A juostų statybos, yra daugybė kitų sričių, kur tam, kad būtų pasiekti geri ekologiniai rezultatai tereikia pinigų. Jūs matot, kad troleibusas ekologiškas, bet nematot, kad galbūt tie permokėti pinigai kitose srityse gali sukurti kur kas didesnę ekologiją ir naudą.
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
Tramvajai yra visiškai atskira tema nei troleibusai, kaip ir elektrobusai - nereikėtų jų suplakti į vieną kaip vieną ir tą patį. Kas tie ekspertai - aš nežinau. Aš žinau, kad pasaulyje dešimtys tūkstančių gerbtinų tos srities ekspertų ir pasidaryti išvadas iš kelių, kurie tikriausiai yra atrinkti troleibusistų, yra paprasčiausiai naivu. Jūs su SoulMulticast man vis sakot vieną ir tą patį argumentą - 'tau ką, nesvarbu ekologija'? Aš į jį jau atsakiau, kad ekologija yra ne tik troleibusai, bet ir daugybė kitų veiksnių, pvz. mašinų išmetami dūmai, kurių išmetama daugiau, jeigu troleibusai sudarinėja kamščius nušokus ūsams, sugedus kontaktiniam tinklui, įvykus kokiai avarijai ar šiaip, lėtai judėdami per sujungimus. Bet SoulMulticast to nepriima kaip argumento, jam atrodo, kad žmonės gatvėse kvėpuoja tik dyzelinių autobusų, o ne automobilių išmetomis dujomis:
Gerai bent tiek, kad tie šarlatanai ar ekspertai pripažįsta, jog šiuo metu įsivedinėti kontaktinį troleibusų tinklą neapsimoka. Tai akivaizdu, elektrobusai šiuo metu irgi nelabai apsimoka, bet juos įsivedinėja tūkstančiai pasaulio miestų, tik kažkodėl troleibusų niekas neįsivedinėja. Bet va Vilniaus didžiulis privalumas, kad turi kontaktinį tinklą. Tik bėda, kad tas kontaktinis tinklas jau seniausiai pasenęs, kaip minėjau, per sankryžas ir ties sujungimais lėtai važiuojantys troleibusai sukelia kamščius ir didina jų skleidžiamą taršą. Reikia diegti greitaeigį kontaktinį tinklą, bet čia pasitelkiam gerbiamus ekspertus į pagalbą, kurie sako 'nėra tokių durnių, kurie tai darytų, visi įsivedinėja elektrobusus'.
Mano klausimas jums abiems - ar sutiktumėt, kad būtų atlikta išsami Vilniaus VT transporto analizė ir galimybių studija, kuri ir nulemtų kokiu keliu toliau turėtų eiti Vilnius? Ar visgi tai turėtų lemti keli entuziastai sofos ekspertai ir aš šiuo atveju nekalbu apie tuos iš Maskvos. Ekologija nėra vienintelė mūsų problema, VT turi būti ne tik ekologiškas, bet ir patogus, greitas, švarus, pigus ir t.t.Ne vien ekologijos, o daugybė faktorių lemia ar žmogus persėda nuo mašinos vairo į VT, o jeigu persėda - tai ekologijai yra kur kas svarbiau, kad jis atsisako mašinos, o ne tai, ar jis persėda į troleibusą ar autobusą. Dėl to plėtojant VT pirmas ir pats pagrindinis veiksnys yra siekiamybė pritraukti kuo daugiau keleivių ir tik po to eina daugybė kitų veiksnių, tarp kurių yra ir ekologiškos transporto priemonės. Aš manau, kad Talinas atlikęs tokią studiją pamatė paprasčiausią tiesą, kad troleibusai per daug brangiai kainuoja ir kad tuos pinigus galima būtų panaudoti kitur, kur jie tos ekologijos žymiai daugiau sukurtų, ar ta ekologija kuriama būtų per VT populiarinimą (kaip žinom Taline VT nemokamas), ar tai būtų kamščių mažinimas per naujų viadukų statybas, ar tai būtų investavimas į VT greitį - papildomų A juostų statybos, yra daugybė kitų sričių, kur tam, kad būtų pasiekti geri ekologiniai rezultatai tereikia pinigų. Jūs matot, kad troleibusas ekologiškas, bet nematot, kad galbūt tie permokėti pinigai kitose srityse gali sukurti kur kas didesnę ekologiją ir naudą.
- 3 patinka
Comment
-
Ta dar gal metro prilyginkim troleibusui - juk tai irgi elektrinis. Tramvajus yra visai kas kita, nes jis perveža nepalyginamai daugiau keleivių, nei troleibusas. Dabar tikslių skaičių nepamenu, bet Vilniaus VT ataskaitose kuras ir elektra buvo vos keli procentai sąnaudose. Ten, kur yra aukšti atlyginimai, vairuotojo atlyginimas tampa labai svarbia sąnaudų dalimi ir tada jau tampa labai svarbu, kad transporto priemonė gebėtų pervežti kuo daugiau keleivių. Jeigu tu galvoji, kad miestai renkasi tramvajus, metro, autubusus ar troleibusus pagal kažkokias madas ir 'myliu-nemyliu' - tai tu stipriai klysti. Renkasi pagal tai, ką rinktis logiška.
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąBet kątik kažkas sakė, kad reikia pirkti elektrobusus, nes visas pasaulis taip daro. Ne mes pirksim dyzelius, nes jūsų forumuose kažkokie aiškiai nupirkti ekspertai kliedi.
elektrobusai šiuo metu irgi nelabai apsimoka
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąTa dar gal metro prilyginkim troleibusui - juk tai irgi elektrinis. Tramvajus yra visai kas kita, nes jis perveža nepalyginamai daugiau keleivių, nei troleibusas. Dabar tikslių skaičių nepamenu, bet Vilniaus VT ataskaitose kuras ir elektra buvo vos keli procentai sąnaudose. Ten, kur yra aukšti atlyginimai, vairuotojo atlyginimas tampa labai svarbia sąnaudų dalimi ir tada jau tampa labai svarbu, kad transporto priemonė gebėtų pervežti kuo daugiau keleivių. Jeigu tu galvoji, kad miestai renkasi tramvajus, metro, autubusus ar troleibusus pagal kažkokias madas ir 'myliu-nemyliu' - tai tu stipriai klysti. Renkasi pagal tai, ką rinktis logiška.
https://www.facebook.com/urbanistasl...747504472/?t=0
Pasikartojam, kuo ten tramvajus skiriasi?
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
Tramvajai yra visiškai atskira tema nei troleibusai, kaip ir elektrobusai - nereikėtų jų suplakti į vieną kaip vieną ir tą patį. Kas tie ekspertai - aš nežinau. Aš žinau, kad pasaulyje dešimtys tūkstančių gerbtinų tos srities ekspertų ir pasidaryti išvadas iš kelių, kurie tikriausiai yra atrinkti troleibusistų, yra paprasčiausiai naivu.
Jūs su SoulMulticast man vis sakot vieną ir tą patį argumentą - 'tau ką, nesvarbu ekologija'? Aš į jį jau atsakiau, kad ekologija yra ne tik troleibusai, bet ir daugybė kitų veiksnių, pvz. mašinų išmetami dūmai, kurių išmetama daugiau, jeigu troleibusai sudarinėja kamščius nušokus ūsams, sugedus kontaktiniam tinklui, įvykus kokiai avarijai ar šiaip, lėtai judėdami per sujungimus. Bet SoulMulticast to nepriima kaip argumento, jam atrodo, kad žmonės gatvėse kvėpuoja tik dyzelinių autobusų, o ne automobilių išmetomis dujomis:
Didesnis VT naudojimas vėl skatintų didesnes investicijas į VT pėsčiųjų infrastruktūrą.
Gerai bent tiek, kad tie šarlatanai ar ekspertai pripažįsta, jog šiuo metu įsivedinėti kontaktinį troleibusų tinklą neapsimoka. Tai akivaizdu, elektrobusai šiuo metu irgi nelabai apsimoka, bet juos įsivedinėja tūkstančiai pasaulio miestų, tik kažkodėl troleibusų niekas neįsivedinėja.Bet va Vilniaus didžiulis privalumas, kad turi kontaktinį tinklą. Tik bėda, kad tas kontaktinis tinklas jau seniausiai pasenęs, kaip minėjau, per sankryžas ir ties sujungimais lėtai važiuojantys troleibusai sukelia kamščius ir didina jų skleidžiamą taršą. Reikia diegti greitaeigį kontaktinį tinklą, bet čia pasitelkiam gerbiamus ekspertus į pagalbą, kurie sako 'nėra tokių durnių, kurie tai darytų, visi įsivedinėja elektrobusus'.
Jei tie miestai , kurie dabar perka elektrobusus ,turėtų kontaktinį tinklą jie tik būtų patenkinti. Video žmogus iš Berlyno, tai kaip tik tai ir sakė.
Elektrobusams nebereikia šiuo atveju pasikrovimo stotelių.
Mano klausimas jums abiems - ar sutiktumėt, kad būtų atlikta išsami Vilniaus VT transporto analizė ir galimybių studija, kuri ir nulemtų kokiu keliu toliau turėtų eiti Vilnius? Ar visgi tai turėtų lemti keli entuziastai sofos ekspertai ir aš šiuo atveju nekalbu apie tuos iš Maskvos.
Paskutinis taisė AudriusV; 2019.11.08, 15:11.Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Pervežami kiekiai sąlygojami žymiai didesnio kiekio veiksnių, nei tik transporto rūšis. Va čia yra troleibusas, gebantis pervežti kuo daugiau keleivių.
https://www.facebook.com/urbanistasl...747504472/?t=0
Pasikartojam, kuo ten tramvajus skiriasi?Paskutinis taisė Eidvis; 2019.11.08, 15:20.
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąTokiam sprendimui priimti reikia gilių studijų ir analizių...Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
- 7 patinka
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimą
Buvo pateiktas video su neva tai sofos egsperto aiškinimu troleibusų naudai, todėl prašom pateikti tikro eksperto rimtas išvadas, kuriose troleibusai pateikiami kaip nereikalinga ir neefektyvi TP, o ne "nenoriu-negražu" skiedalai.
Comment
Comment