Ketvirtas kartas? Jau jam reikia į durnyną pasigydyti, nes jau manija kažkokia...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąAUtobuso likutinė vertė 700 eur. Tai ką jis ten nuvarė, gal tikrai daugiau vertas dalimis?
Ironiška, jog straipsnį į šią temą patalpino pats Tanana
- 2 patinka
Comment
-
Nors nesigaudau buhalterijoje, bet, rodos, likutinė vertė nėra tas pats kas reali vertė. Jeigu 1985 m. Škoda 14Tr troleibusas pirktas už 10 000 pinigų, o kasmetinis nusidevėjimas yra 1000 pinigų, tai po 10 metų jo likutinė vertė yra 0. Bet tai juk nereiškia, kad jis visiškai nieko nekainuoja.
Bet su kuo tikrai sutinku, tai kad talpinti straipsnius apie patį save ir tuo didžiuotis yra aukščiausia cinizmo viršūnė.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąNors nesigaudau buhalterijoje, bet, rodos, likutinė vertė nėra tas pats kas reali vertė. Jeigu 1985 m. Škoda 14Tr troleibusas pirktas už 10 000 pinigų, o kasmetinis nusidevėjimas yra 1000 pinigų, tai po 10 metų jo likutinė vertė yra 0. Bet tai juk nereiškia, kad jis visiškai nieko nekainuoja.
Bet su kuo tikrai sutinku, tai kad talpinti straipsnius apie patį save ir tuo didžiuotis yra aukščiausia cinizmo viršūnė.
+ balonu TA buvo ant pabaigos taip kad tu autobusu verte ir buvo 700 eur o ne 3000 ar 10000 EUR...
+ Ta ka jau VVT gavo tai gavo uz remonta ir atstatyma nors is tikro jau pirma diena kai autoubsas buvo parke buvo aisku jog i metalo lauza varys taip kad apie verte geriau tylim nes patis neko nezinot
Kas del to jog apie save rasau tai ka noriu ta rasau ir as skaitau gerai padariau jog tokius grabus kaip 803 ir 846 per mano rankas ankščiau laiko i matalo lauza isvare.
Comment
-
Parašė 4114 Rodyti pranešimą
Ponas ar girdejot apie toki dalyka kaip nusidėvėjimas dar?
+ balonu TA buvo ant pabaigos taip kad tu autobusu verte ir buvo 700 eur o ne 3000 ar 10000 EUR...
+ Ta ka jau VVT gavo tai gavo uz remonta ir atstatyma nors is tikro jau pirma diena kai autoubsas buvo parke buvo aisku jog i metalo lauza varys taip kad apie verte geriau tylim nes patis neko nezinot
Kas del to jog apie save rasau tai ka noriu ta rasau ir as skaitau gerai padariau jog tokius grabus kaip 803 ir 846 per mano rankas ankščiau laiko i matalo lauza isvare.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąNors nesigaudau buhalterijoje, bet, rodos, likutinė vertė nėra tas pats kas reali vertė. Jeigu 1985 m. Škoda 14Tr troleibusas pirktas už 10 000 pinigų, o kasmetinis nusidevėjimas yra 1000 pinigų, tai po 10 metų jo likutinė vertė yra 0. Bet tai juk nereiškia, kad jis visiškai nieko nekainuoja.
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimą
tikrai €700? Kieks sveria tas daiktas? Kiek kainuoja kg metalo(juodo, spalvoto)? Nesitiki kad tik tiek.
Comment
-
Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimąTarp Daniliškių ir Pagirių jau beveik įrengta nauja išasvaltuota atkarpa, pilnai asfaltu sujungianti du mikrorajonus. Mėlynai pažymėtose vietose yra įrengtos stotelės. Gal kas žino kokio maršruto autobus čia bus pratęstas?
Comment
-
Parašė Mantas95 Rodyti pranešimąTuriu klausimą dėl 78, d.d. kasdien vienu grafiku dirba ilgas autobusas, ar tikrai jis ten reikalingas?
Comment
-
Parašė valentinole Rodyti pranešimąJau už savaitės prezentacija nauju elektrobusu. Gal juos kas matė, turi nuotraukas? Kaip reikalas su įkrovimo stotelėmis? Ir ar jau atvažiavo nauji Isuzu, kada turi pasirodyti gatvėse?
Kas liečia Karsan'us, tai jiems jau padarytos įkrovimo stotelės parke, galimai ir pristatyti elektrobusai.
Comment
-
Parašė 4114 Rodyti pranešimąBus linksma žiūrėti kai bus žemą -30~-33 ir visi šite Isuzu stovės parko šiltoj žonoj
Comment
-
Parašė valentinole Rodyti pranešimą
Isuzu dizeliniai, su elektriniais Karsanais prie -30 taip atsitikti gal ir gali, bet kada Vilniuje paskutinį kartą tie -30 buvo?
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Jeigu pas juos tokios pat baterijos kaip lengviesiems EV, tai baterijos realiai nustoja krautis ties -8C. Norwegai tai išsprendė tiesiog pašildydami baterijas, taigi stacionariose stotelėse parke gal mes irgi tą patį darysim žiema.
Kitas aspektas yra tas kad kasdien važinėjant ir kraunant, baterija pati sušyla dėl šilumos nuostolių ir kadangi turi neblogą izoliaciją, Lietuvos sąlygomis gali ir nenukristi iki tų -15.
Aš pats buvau palikęs pernai savo EV savaitei per pačius šalčius (-20) tai net baterijos šildytuvas neįsijungė nes ji nespėjo atšalti.Dear Sir,
Comment
-
Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
Ličio Jonų baterijos kraunasi ir prie -30, bet norint išlaikyti jų ilgaamžiškumą dauguma gamintojų neleidžia krovimo žemiau -15/-20.
Taip, šildymo sistemos yra, bet jos tai pat naudoja tū baterijų energiją nebent visą laiką laikai ikištą į pakrovimą.
Nežinau kokia jūsų EV kad per savaitę stovėjimo temperatūra nesusinormalizavo. Matyt tiesiog pašildė ir jūs to nemasptebėjote.
Comment
-
Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimąAš pats buvau palikęs pernai savo EV savaitei per pačius šalčius (-20) tai net baterijos šildytuvas neįsijungė nes ji nespėjo atšalti.
Kaimyno Leaf (nenaujas) nešildomame garaže prie -15 C per savaitę beveik išsikrovė.
Comment
Comment