Parašė Rijikas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Rijikas Rodyti pranešimąJau nusiunčiau siūlymą pasirūpinti kitu 57 galu, t.y. nuo Fabijoniškių žiedo iki Pašilaičių (Skalvių st.) per Gedvydžių, S Nėries, Gabijos g., kur dabar nėra nė vieno jungiančio maršruto Pašilaičius ir Fabijoniškes + abu maršrutai yra arti mokyklų ir BIG bei atsirastų susijungimas su Zujūnų kryptimi, tai manau keleivių atsiras. Tuo pačiu būtų proga uždaryti absurdišką 5 autobuso sukinėjimąsi per Deivių st., jei stotelė reikalinga, tai logiškai būtų geriau daryti stotelę Ukmergės g., tik nežinau kaip ten pripaišytos greitojimo lėtėjimo juostos Ukmergės g. O kur ten bus kitas 57 maršruto galas, jau mažiau jaudina, bet logiškai būtų Avižieniai, jei savivaldybė gaus nors centą iš Vilniaus rajono savivaldybės už subsidijuojamus keleivius
Tuo tarpu dėl 52... Gi einama prie darnaus judumo plano koncepcijos, tai ten yra trys su puse maršrutų kategorijos: greitieji, pagrindiniai + ekspresai ir privežamieji. Apie ekspresus rašo, kad jais aptarnaujami "nutolę miesto palydovai" - bent jau taip parašė man rašte Tai va jums Tarandė, kas reiškia reikėtų praretinti stotelių skaičių, būtinai paliekant stotelę ties perkūnkiemiu, gal vieną ties šeškine, europa ir žaliasis tiltas, ganaNepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė valentinole Rodyti pranešimąIdealu butu 5 autobusą iki Skalvių stotelės nukreipti Gabijos gatvę ir būtinai 40 autobusą pratęsti irgi iki Skalvių žiedo per Depo naują jungti.
Parašė Rijikas Rodyti pranešimąJau nusiunčiau siūlymą pasirūpinti kitu 57 galu, t.y. nuo Fabijoniškių žiedo iki Pašilaičių (Skalvių st.) per Gedvydžių, S Nėries, Gabijos g., kur dabar nėra nė vieno jungiančio maršruto Pašilaičius ir Fabijoniškes + abu maršrutai yra arti mokyklų ir BIG bei atsirastų susijungimas su Zujūnų kryptimi, tai manau keleivių atsiras. Tuo pačiu būtų proga uždaryti absurdišką 5 autobuso sukinėjimąsi per Deivių st., jei stotelė reikalinga, tai logiškai būtų geriau daryti stotelę Ukmergės g., tik nežinau kaip ten pripaišytos greitojimo lėtėjimo juostos Ukmergės g.Paskutinis taisė 10.000; 2019.07.27, 17:56.
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Nebūtų. Perkūnkiemio gyventojams 40 maršrutas nesudarytų normalių persėdimo galimybių Ukmergės gatvėje, tiesiogiai pasiekti Centrą taip pat nebūtų patogu, nes kelionės trukmė prailgėtų dėl lanksto Žadeikos, Giros, Stanevičiaus ir Gelvonų gatvėmis. 5 maršruto pagrindinis trūkumas - ilgai trunkantis užsukimas į Deivių st., tačiau Ukmergės gatvėje žymiai patogiau persėsti į kitus maršrutus, o centrinė miesto dalis pasiekiama žymiai greičiau.
Ar tikrai yra kažkoks poreikis sujungti Fabijoniškių ir Pašilaičių rajonus ? Juk tai du eiliniai miegamieji rajonai, tikrai nemanau kad yra kažkokia kritinė masė keleivių, kuriems reiktų iš vieno rajono į kitą. Analogiškai yra ir su Zujūnais - manau kad dauguma keleivių iš ten važiuoja į centrinę miesto dalį, o ne į kažkokias Fabijoniškes ar Pašilaičius.
Tame visa esme, 40 maršruto pratiesimas iki Skalvių žiedo labai reikalingas Fabijoniškių gyventojams, o ne Perkūnkiemio.
Comment
-
Parašė valentinole Rodyti pranešimą
Tame visa esme, 40 maršruto pratiesimas iki Skalvių žiedo labai reikalingas Fabijoniškių gyventojams, o ne Perkūnkiemio.
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Fabijoniškių ? Kuriems galams Fabijoniškių gyventojams reikia susisiekimo su Skalvių žiedu ?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąFabijoniškių ? Kuriems galams Fabijoniškių gyventojams reikia susisiekimo su Skalvių žiedu ?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimą7 troleibusas labai dažnai važinėja, jei į centrą ar Žvėryną, kodėl gi ne?
Kalbant apie Žvėryną - manau, kad greičiau būtų nuvažiuoti iki Konstitucijos pr., ar Saltoniškių ir ten persėsti. Bet netikiu kad ten kažkoks labai apčiuopiamas srautas yra.
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
O kodėl ne? Po to ir gaunasi, kad į gretimą rajoną nuvažiuot užtrunka ne trumpiau nei iki centro. Susiradus darbą gretimam mikrorajone važinėjimas mašina tampa labai viliojančiu, nes trunka n kartų trumpiau nei su VT.Paskutinis taisė 10.000; 2019.07.27, 20:33.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąKalbant apie Žvėryną - manau, kad greičiau būtų nuvažiuoti iki Konstitucijos pr., ar Saltoniškių ir ten persėsti.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąTai gal vertėtų ne manyti, o patikrinti? Pvz., https://stops.lt/vilnius/#plan/5002,...2,0311/map,,,3
P.S. O šiaip tai šitas linkas duoda konkrečius pasiūlymus pagal konkretų paros metą. O mes čia kalbam apie visumą, kaip patogiau yra važiuoti daugumoje atvejų. Tad kiekvienai minutei variantų neprižiūrėsiPaskutinis taisė 10.000; 2019.07.27, 23:17.
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąNa va, pats ir pasitikrinote kad į Žvėryną pro Skalvių žiedą keliauti neapsimoka )) tai kokia tada prasmė iš to 40 maršruto pratęsimo ?
Comment
-
Gal ir nėra prasmės leisti būtent 40-ojo maršruto iki Skalvių žiedo, tačiau, jei jau norima užtikrinti tiesioginį susisiekimą tarp Fabijoniškių ir Pašilaičių, galima tam panaudoti kitą maršrutą, kuris po reformos tapo praktiškai visuomet vežiojančiu orą. 48 maršrutą vietoj Laisvės prospekto visai būtų galima nukreipti (nuo P.Žadeikos stotelės) per Fabijoniškių žiedą, S.Nėries g. naująją gatvę ties DEPO, Perkūnkiemio, Justiniškių, Rygos gatvėmis bei toliau senąja trasa iki Šeškinės. Taip būtų bent šiokios tokios naudos iš šio maršruto - ne tik Fabijoniškių ir Pašilaičių sujungimas, bet ir tiesioginis vakarinės Pašilaičių ir šiaurinės Fabijoniškių dalies susisiekimas su Santariškėmis. Be abejo, itin didelio srauto toks maršrutas nesugeneruotų, tačiau būtų bent kokios naudos iš šiuo metu visiškai nereikalingo maršruto, o ir kursuoja juo autobusai pakankamai retai.
Dar pora pastebėtų dalykų:
22 maršrutą darbo dienomis vėl aptarnaus autobusų parkas.
40 maršrute nuimamas vienas pertraukiamas grafikas (kurio autobusas ne piko metu dirbo 24 maršrutu). Taigi dabar, kaip supratau, ne piko metu 24 maršrutą aptarnaus du autobusai iš 40-ojo ir vienas - iš 56-ojo maršruto.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2019.07.28, 00:20.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąGal ir nėra prasmės leisti būtent 40-ojo maršruto iki Skalvių žiedo, tačiau, jei jau norima užtikrinti tiesioginį susisiekimą tarp Fabijoniškių ir Pašilaičių, galima tam panaudoti kitą maršrutą, kuris po reformos tapo praktiškai visuomet vežiojančiu orą. 48 maršrutą vietoj Laisvės prospekto visai būtų galima nukreipti (nuo P.Žadeikos stotelės) per Fabijoniškių žiedą, S.Nėries g. naująją gatvę ties DEPO, Perkūnkiemio, Justiniškių, Rygos gatvėmis bei toliau senąja trasa iki Šeškinės. Taip būtų bent šiokios tokios naudos iš šio maršruto - ne tik Fabijoniškių ir Pašilaičių sujungimas, bet ir tiesioginis vakarinės Pašilaičių ir šiaurinės Fabijoniškių dalies susisiekimas su Santariškėmis. Be abejo, itin didelio srauto toks maršrutas nesugeneruotų, tačiau būtų bent kokios naudos iš šiuo metu visiškai nereikalingo maršruto, o ir kursuoja juo autobusai pakankamai retai.
Dar pora pastebėtų dalykų:
22 maršrutą darbo dienomis vėl aptarnaus autobusų parkas.
40 maršrute nuimamas vienas pertraukiamas grafikas (kurio autobusas ne piko metu dirbo 24 maršrutu). Taigi dabar, kaip supratau, ne piko metu 24 maršrutą aptarnaus du autobusai iš 40-ojo ir vienas - iš 56-ojo maršruto.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąGal ir nėra prasmės leisti būtent 40-ojo maršruto iki Skalvių žiedo, tačiau, jei jau norima užtikrinti tiesioginį susisiekimą tarp Fabijoniškių ir Pašilaičių, galima tam panaudoti kitą maršrutą, kuris po reformos tapo praktiškai visuomet vežiojančiu orą. 48 maršrutą vietoj Laisvės prospekto visai būtų galima nukreipti (nuo P.Žadeikos stotelės) per Fabijoniškių žiedą, S.Nėries g. naująją gatvę ties DEPO, Perkūnkiemio, Justiniškių, Rygos gatvėmis bei toliau senąja trasa iki Šeškinės. Taip būtų bent šiokios tokios naudos iš šio maršruto - ne tik Fabijoniškių ir Pašilaičių sujungimas, bet ir tiesioginis vakarinės Pašilaičių ir šiaurinės Fabijoniškių dalies susisiekimas su Santariškėmis. Be abejo, itin didelio srauto toks maršrutas nesugeneruotų, tačiau būtų bent kokios naudos iš šiuo metu visiškai nereikalingo maršruto, o ir kursuoja juo autobusai pakankamai retai.
Beje pirštu rodžiau ir rodysiu į Šiaurės miestelį, kuris nesujungtas su šiaurės-vakarine miesto dalimi, t.y. ta vieta, kur gyventojų tankumas gerokai didesnis lyginant su visu miestu.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimą???
O šiaip tai net ir šitas jūsų screenshotas 2 iš 3 atvejų siūlo važiavimą ne per Skalvių žiedą taip kad visiškai nėra jokios prasmės iki ten pratęsti 40Paskutinis taisė 10.000; 2019.07.28, 11:24.
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąAš žiūrėjau maždaug 23:12, tai rodė kad geriausia važiuoti su 52 iki Konstitucijos pr. Kaip jau ir minėjau, šita sistema skirtingu laiku rodo skirtingus variantus, todėl nelabai įmanoma išvis ja vadovautis, kai kalbam kaip apskritai geriausia važiuoti, o ne konkrečiu laiku.
O šiaip tai net ir šitas jūsų screenshotas 2 iš 3 atvejų siūlo važiavimą ne per Skalvių žiedą taip kad visiškai nėra jokios prasmės iki ten pratęsti 40
- 1 patinka
Comment
-
Ką manote apie tai:- Organizuoti viešojo transporto maršrutą Visorių g.
- Gerinti susisiekimą su Jeruzale nuo Didlaukio st.
- Organizuoti viešojo transporto maršrutą į „Senjorų avilį“ (J. Kubiliaus g. 2)
- 26 autobuso maršrutą nuo St. Didieji Gulbinai pratęsti Didžiųjų Gulbinų g. iki St. Pagubė.
- Organizuoti viešojo transporto maršrutą į Mažuosius Gulbinus.
- Įvesti 1G abejomis kryptimis sustojimus Tauragnų st.
- Įvesti 1G abejomis kryptimis sustojimus Giedraičių st.
- Siūlau 5 autobuso maršruto trasa koreguoti taip: nuo Skalvių st., Gabijos g., nukreipti iki Deivių st., o užvažiavimus, užsukimus iš Ukmergės g. panaikinti.
- Dar siūlau 40 autobuso maršrutą nuo Mykolo Lietuvio st., pratęsti iki Deivių st.
- Kažkas minėjote, kad 48 autobuso maršrutą reikėtų nukreipti per Gedvyzdžių g., šiam nukreipimui pritariu, toliau siūlau jį nukreipti Gabijos g., link Lausvės pr., tada Gabijos gatvę aptarnautų ne vienas 46 maršrutas, bet ir 48 maršrutas.
- Siūlau 49 autobuso maršrutą nuo Ateities st., nukreipti į Visorių g., kurioje yra daug gyvenančių gyventojų ir jiems iki VT stotelių yra labai labai toli eiti, taip pat Visorių g., neturi pilno šaligatvio ir apšvietimo.
- Siūlau 56 autobuso maršruto nuo St. Pamiškė nukreipti Ateities g., Pijaus Žadeikos g., Liudo Giros g., Gedvyzdžių g., Salomėjos Neries g., iki Mykolo Lietuvio st.
- Siūlau 75 autobuso maršrutą nuo Kaukaro st., nukreipti per Lūžių ir Taikos g
- Siūlau 5G autobuso maršrutą nuo Pumpėnų st., nukreipti per Taikos ir Lūžių g.
Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
Comment