2013 iškart po reformos 50 reguliariai dirbo keli ilgi autobusai. Apie 2010 (pasibaigus Ikarusų laikams) ir po 2013 rugsėjo ilgi autobusai 50 jau retenybė. Paskutinįkart man toks pasitaikė 2017-ais (foto)
Atidaryta nauja 4-oji Statyk ir Važiuok aikštelė (Savanorių per, prie Circle K). Taip pat aikštelėse bus galima palikti/pradėti kelionę su Citybee. Už visus darbuotojų automobilius viena sąskaitą kiekvieną mėnesį galės sumokėti pati įmonė. https://vilnius.lt/lt/2019/06/25/sav...iuok-aikstele/
Pfff, tarsi būtų pirmas kartas kada SĮSPo žemėlapis rodo absoliučias nesąmones kai kurie fail’ai, pvz. 88 galinė stotelė Naujininkuose, neegzistuojanti jungtis tarp Tumo-Vaižganto st. ir Gedimino pr. (didžiajame žemėlapyje), nepažymėtos vienakryptės 21,40,46,73 maršrutų rodyklės (mažajame žemėlapyje) žemėlapyje egzistuoja jau kelis metus
Visais atvejais yra tiksliausias, bet neoficialus Vilniaus miesto maršrutų žemėlapis, esantis NVTKA tinklaraščio puslapyje. Juo ir derėtų vadovautis - mažiau tikimybių bus pasiklysti, negu šiame žemėlapyje
Vilnius už 19,36 mln. Eur pirks 50 naujų žemagrindžių autobusų – juos savivaldybei parduos konkursą laimėjusi vienos didžiausių pasaulyje autobusų ir sunkvežimių gamintojos Vokietijos MAN atstovė Lietuvoje bendrovė „Adampolis“. Bendrovė „Vilniaus viešasis transportas“ ir „Adampolis“ antradienį pasirašė sutartį, kuri galios iki 2023-ųjų gegužės pabaigos. „Vilniaus viešojo transporto“ vadovo Rimanto Markausko teigimu, autobusai bus perkami finansinio lizingo būdu. „Sutartis įsigalios tik tada, kai bus gautas finansavimas iš banko“, – BNS sakė jis.
Kaip nurodyta konkurso sąlygose, visi suslėgtomis gamtinėmis dujomis varomi autobusai turi būti nauji, pagaminti ne anksčiau nei 2019 metais, vieno gamintojo ir vieno modelio, juose turi būti bent 40 sėdimų ir bent 95 stovimos vietos, taip pat ne mažiau 1 vieta neįgaliesiems.
Šiuo metu Vilniuje važinėja 250 naujų autobusų ir 41 naujas troleibusas.Planuojama, jog šiemet ir kitąmet sostinės autobusų parkas pasipildys dar 135 naujais autobusais – jau pasirašytos 10 mažos talpos dyzelinių autobusų ir 5 elektra varomų pirkimų sutartys. Netrukus planuojama pradėti 70 hibridinių autobusų pirkimą. Atnaujinus parką, seniausi Vilniaus gatvėmis riedantys autobusai bus pagaminti 2013 metais.
Šiuo metu Vilniuje važinėja 250 naujų autobusų ir 41 naujas troleibusas.Planuojama, jog šiemet ir kitąmet sostinės autobusų parkas pasipildys dar 135 naujais autobusais
Jei vienu metu pirksi po kažkiek ir autobusus ir troleibusus, tai pirkimai užtruks ilgiau dėl lėšų trūkumo ir negalėsi paskelbti, kad VISI xxx NE SENESNI NEI 201x metų.
Nupirks autobusus, tada tikėkimės užsiims ir troleibusais kokiais 2021 metais.
Esu tikras kad jie tikisi troleibusais neuzsiimt o pratempti kelis metus islaukiant kol kuo daugiau europos miestu prades uzsipirkineti elektrobusus.
Paskui ignoruojant fakta, kad ten elektrobusais keiciami autobusai o ne troleibusai bei pasinaudojant tuo kad visiems seni troleibusiniai kledarai jau bus igrise iki gyvo kaulo, panaikins troleibusu sistema pilnai.
Kai kazkas mieste sistemingai neatnaujinama ir nepriziurima reiskia kad tas daiktas patyliukais ruosiamas naikinimui.
tas pats visada vyksta su "paveldu": pastatas nepriziurimas, pradeda griuti, paskui atiduodamas bebeik nemokamai o liaudis negali atsidziaugti kad pagaliau bus sutvarkyta teritorija vietoj nutriususios narkomanu landynes
Jei vienu metu pirksi po kažkiek ir autobusus ir troleibusus, tai pirkimai užtruks ilgiau dėl lėšų trūkumo ir negalėsi paskelbti, kad VISI xxx NE SENESNI NEI 201x metų.
Nupirks autobusus, tada tikėkimės užsiims ir troleibusais kokiais 2021 metais.
Bet pagal cituojamą straipsnį praeitais metais problemų nebuvo pirkti abu. Tik atskirais konkursais tai daroma buvo. O jeigu nori pasigirti kad ne senesni nei X metai tai troleibusai turėtų būti pirmenybė, nes jie yra senesni.
Esu tikras kad jie tikisi troleibusais neuzsiimt o pratempti kelis metus islaukiant kol kuo daugiau europos miestu prades uzsipirkineti elektrobusus.
Paskui ignoruojant fakta, kad ten elektrobusais keiciami autobusai o ne troleibusai bei pasinaudojant tuo kad visiems seni troleibusiniai kledarai jau bus igrise iki gyvo kaulo, panaikins troleibusu sistema pilnai.
Kai kazkas mieste sistemingai neatnaujinama ir nepriziurima reiskia kad tas daiktas patyliukais ruosiamas naikinimui.
tas pats visada vyksta su "paveldu": pastatas nepriziurimas, pradeda griuti, paskui atiduodamas bebeik nemokamai o liaudis negali atsidziaugti kad pagaliau bus sutvarkyta teritorija vietoj nutriususios narkomanu landynes
Šimašius gi labai aiškiai yra pasakęs, kad nesupranta kodėl troleibusai egzistuoja ir svajoja, kad elektrobusai viską turi pakeisti elektrobusai (to nebus, čia tik svajonė). Bet perka paprastus autobusus. Ne kartą jis yra stebėjesis kodėl kiti europos miestai plečia troliebusų tinklą.
Šimašius gi labai aiškiai yra pasakęs, kad nesupranta kodėl troleibusai egzistuoja ir svajoja, kad elektrobusai viską turi pakeisti elektrobusai (to nebus, čia tik svajonė). Bet perka paprastus autobusus. Ne kartą jis yra stebėjesis kodėl kiti europos miestai plečia troliebusų tinklą.
Šimačius yra politikas ir sako tą, ką "reikia" sakyti.
Comment