Mano manymu, 3G narkomanų problemą išsispręstų, jei šis nestotų Dariaus ir Girėno stotelėje. Tik kad iškyla problema, kaip užtikrint susisiekimą su miestu ten dirbantiems žmonėms, kadangi ten liktų tik kartą per valandą važiuojantis 4. Galbūt koks 41 galėtų būti pro ten nukreiptas ? Važiuotų Geologų gatve, po to pasuktų į Dariaus ir Girėno. Eišiškių plentui liktų 42 ir 78
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
O mano manymu, 3G ir visų kitų narkomanų problema išsispręstų imantis ne aplinkinių priemonių (principu: yra narkomanų, tai pas juos nevažiuosim), o imantis atitinkamų tiesioginių priemonių (pavyzdžiui, privalomas laipinimas pro priekines duris, privalomas metimas lauk narkomanų, bandančių įlipti).
Man labai patinka aviakompanijų taisyklės, kurias taiko iš esmės visos bendrovės: nevežami girti ir kitaip apsvaigę keleiviai, ir tam nereikia nei alkotesterių, nei kokių pažymų, nei kitokių pasiteisinimų. Esi apsvaigęs – denied boarding ir von namo.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė DArnas Rodyti pranešimąO mano manymu, 3G ir visų kitų narkomanų problema išsispręstų imantis ne aplinkinių priemonių (principu: yra narkomanų, tai pas juos nevažiuosim), o imantis atitinkamų tiesioginių priemonių (pavyzdžiui, privalomas laipinimas pro priekines duris, privalomas metimas lauk narkomanų, bandančių įlipti).
Man labai patinka aviakompanijų taisyklės, kurias taiko iš esmės visos bendrovės: nevežami girti ir kitaip apsvaigę keleiviai, ir tam nereikia nei alkotesterių, nei kokių pažymų, nei kitokių pasiteisinimų. Esi apsvaigęs – denied boarding ir von namo.
Comment
-
O be to, kalbant konkrečiau apie aviakompanijų taisykles, paimkim porą pavyzdžių.
1 variantas. VVT keleivių ir bagažo vežimo autobusais ir troleibusais Vilniaus mieste taisyklės. 30.3. punktas: draudžiama „važiuoti neblaiviems ar apsvaigusiems nuo psichiką veikiančių medžiagų (narkotikų, vaistų, kitų svaigiųjų medžiagų), skleidžiantiems aitrų kvapą, apsirengusiems nešvariais drabužiais, tepti ir gadinti transporto priemonės išorę ir vidų, laikyti kojas ant sėdynių, leisti ant sėdynių stovėti vaikams arba dėti ant jų bagažą, triukšmauti, garsiai leisti muziką bei kitaip pažeisti viešąją tvarką“.
2 variantas. Wizz Air General conditions of carriage of passengers and baggage. 12.1.d. punktas: „We reserve the right to refuse the carriage of You and/or Your Baggage, especially if Your physical state, Your clothes or behaviour frighten, disgust or scandalize those on board“. Vertimas: „Mes pasiliekame teisę atsisakyti vežti jus ar jūsų bagažą, ypač jei jūsų fizinė būsena, apranga ar elgesys kitus gąsdina, sukelia pasibjaurėjimą ar pasipiktinimą“.
Kaip matome, VVT taisyklės labiau atkreipia dėmesį į objektyvią viešąją tvarką, neakcentuodami santykio su kitais keleiviais. Wizz Air taisyklės akcentuoja kitų („those on board“) reakciją. Galima ginčytis, kad taisyklės tėra vienoks ar kitoks bendrų sąlygų apipavidalinimas žodžiais, tačiau turėti keletą tokių sakinukų, liečiančių keleivių elgesį bei tvarką važiuojant, būtų puiku ir viešajam transportui.
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimątai kad Dariaus ir Girėno st. ir dabar kabo tas ženkliukas “Jūsų durys - priekinės”, nei velnio jis neapsaugo
Comment
-
Parašė DArnas Rodyti pranešimąO mano manymu, 3G ir visų kitų narkomanų problema išsispręstų imantis ne aplinkinių priemonių (principu: yra narkomanų, tai pas juos nevažiuosim), o imantis atitinkamų tiesioginių priemonių (pavyzdžiui, privalomas laipinimas pro priekines duris, privalomas metimas lauk narkomanų, bandančių įlipti).
Man labai patinka aviakompanijų taisyklės, kurias taiko iš esmės visos bendrovės: nevežami girti ir kitaip apsvaigę keleiviai, ir tam nereikia nei alkotesterių, nei kokių pažymų, nei kitokių pasiteisinimų. Esi apsvaigęs – denied boarding ir von namo.
Ilaipinimas prie priekines duris yra absoliuti nesamone tik stabdanti ilipimo procesa. Jau ne karta irodyta, kad jokios realios naudos tai neatnesa. Vairuotojai ne marozai-apsauginiai ir irgi turi seimas. Didzioji dauguma neis aiskintis santykiu su girtais neadekvatais, kurie vistiek ilipo i autobuso gala.
Problema, kad Vilniuje apskritai daug asocialiu asmenu, tuo labiau oro uosto, kirtimu, paneriu ir pan rajonuose. Ta problema butu maziau juntama, jei didesne dalis vidutiniosios klases naudotusi VT. Nu nesirenka bomzai ir narkai ten kur daug normaliu zmoniu aplink, jiems ten nesaugu ir nejauku. Plius vienaip jauciasi kai jis toks vienas is 50, kitaip kai vienas is 5.
Siek tiek analogiska pavyzdi galeciau pateikt su naktiniu klubu vienam is rajonu. Kol ten buvo daug zmoniu, buduliu nesimate, jie prasisklaidydavo minioje. Paskui zmoniu mazejo, buduliai pradejo matytis labiau. Sioks toks face controlas visa laika buvo, nebeleidzia dalies buduliu. Dali vistiek ileidzia, nes kazka gi reik ileist, normaliu zmoniu vistiek jau nebera. Galiausiai klubas tuscias su 3 buduliais viduj.
Ka duotu dar grieztesnis face controlas? Nieko. Tai ne centras ir ne Vokieciu gatve. Klubas periferijoj, jis uzsidare. Problema tame, kad normalus zmones nesilanke (nusibodo, neidomu, etc), o ne tame, kad dalis ju buvo marozai.
- 6 patinka
Comment
-
Būtent, kuo daugiau vidurinės ir aukštenės klasės žmonių VT, tuo labiau VT pasirinkimas bus užkrečiamas. Bet ir pats važiavimas turi būt komfortiškas, jei jau neturim tramvajaus, tai bent transportas turi būt bent jau dvigubas, ar net trigubas su kuo daugiau durų, nes dabar kol prasigrūdi pro babytes su tašėm ir vaikų kuprines, bei prakaitu bežliaugiančiais piliečiais tai tikrai nemotyvuoja. Tai čia galioja net ne piko metu važinėjantiems 1G. 2G, 3G, T2, T7
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimą3G iki oro uosto važinėju gan retai, bet su narkomanais(po dozės) vis susiduriu. Taborui gal ir paskutinės dienos, bet Naujanų problema dar ilgai ilgai bus.
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
idomu kas ir kaip turetu daryti face control'a autobuse? Kaip zadi atskirti narkomana nuo pavargusio ar sergancio zmogaus?.
Žinau, kad kai kam tai skamba juokingai ar utopiškai, bet, kaip ir sakiau, jeigu iškeliam problemą, tai paieškokim būdų ir ją spręsti.
Comment
-
Viešojo transporto keleiviai leipsta nuo karščio: geriau tegu ne vandenį dalina, o įjungia kondicionierius
https://www.delfi.lt/pilietis/voxpop....d?id=81443713
Kaip sakė Mettal, karma pernelyg užsirūstinusi ant, mat man per visą šią savaitę be kondicionierių papuldavo tik senos Škodos ir beje, žmonės visiškai neatskiria naujų autobusų nuo senesnių. Dar suprasčiau, jeigu 961 būtų perdažytas raudonas, bet jis pilkas. Gal per daug į mane įaugo tas VT fanatizmas, bet neįsivaizduoju, kaip galima nežinoti, kad visų naujų autobusų spalva - raudona.
Pabaigoje aišku jau šabloniniu tapęs VVT komentaras geriau jau vairuotojus mokytų - MB O405G(N) turi neblogą ventiliacijos sistemą, bet pusė vairuotojų net nežino apie jos egzistavimą.
Comment
-
Parašė DArnas Rodyti pranešimą
Kaip kitose šalyse būna konduktoriai, taip čia galėtų bent retkarčiais pavažinėti būtent face control'ininkas. Atskirti nėra sunku, kai įpranti, esu su tuo susidūręs.
Žinau, kad kai kam tai skamba juokingai ar utopiškai, bet, kaip ir sakiau, jeigu iškeliam problemą, tai paieškokim būdų ir ją spręsti.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąViešojo transporto keleiviai leipsta nuo karščio: geriau tegu ne vandenį dalina, o įjungia kondicionierius
https://www.delfi.lt/pilietis/voxpop....d?id=81443713
Kaip sakė Mettal, karma pernelyg užsirūstinusi ant, mat man per visą šią savaitę be kondicionierių papuldavo tik senos Škodos ir beje, žmonės visiškai neatskiria naujų autobusų nuo senesnių. Dar suprasčiau, jeigu 961 būtų perdažytas raudonas, bet jis pilkas. Gal per daug į mane įaugo tas VT fanatizmas, bet neįsivaizduoju, kaip galima nežinoti, kad visų naujų autobusų spalva - raudona.
Pabaigoje aišku jau šabloniniu tapęs VVT komentaras geriau jau vairuotojus mokytų - MB O405G(N) turi neblogą ventiliacijos sistemą, bet pusė vairuotojų net nežino apie jos egzistavimą.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą
Straipsnyj paminėtas valstybinis nr. yra HHU961, tai 993 Neoplanas (2000 m.) perdažytas, tai ir žmonėms atrodo kad naujas autobusas, nors vien iš jo ūžimo paprastas žmogus galėtų atskirti kad tai senas, bet ne...
- 3 patinka
Comment
-
Kiek teko pastaruoju metu važinėti, tai 70-80% VT su kondicionieriais. Negali sakyti, kad pokyčių nėra. Beje, dabar apie tp su kondicionieriais informuoja ir snaigių ženklai prie konkretaus išvykimo laiko stops.lt bei informaciniuose ekranuose stotelėse. Nepasitaikė atvejų, kad kondicionierius turėtų būti, bet neveiktų.
O kas ten tokio trumpalaikio su kondicionierių remontu? Įsivaizduoju, kad naujų tp klimato sistemai apskritai nereikėtų jokio remonto pakankamai ilgai.
Comment
-
Parašė kutas Rodyti pranešimą
O kas ten tokio trumpalaikio su kondicionierių remontu? Įsivaizduoju, kad naujų tp klimato sistemai apskritai nereikėtų jokio remonto pakankamai ilgai.
Šiap sakyčiau viskas nėra blogai, jei valdžia laikysis pažado, kad po metų(kad ir 2020 gale) išvažiuos dar 120 naujų autobusų su KONDICIONIERIAIS. Aišku būtų labai gerai, kad tie 50 dujinių būtų keturduriai, o 20hibridinių prailgintų- trigubi.Nes manau, kad pagrindinė problema, prisigrūdimai žmonių pagrindiniuose maršrutuose, o kur dar planai persodint žmones į VT?Paskutinis taisė Garbanius; 2019.06.13, 15:13.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
Šiap sakyčiau viskas nėra blogai, jei valdžia laikysis pažado, kad po metų(kad ir 2020 gale) išvažiuos dar 120 naujų autobusų su KONDICIONIERIAIS. Aišku būtų labai gerai, kad tie 50 dujinių būtų keturduriai, o 20hibridinių prailgintų- trigubi.Nes manau, kad pagrindinė problema, prisigrūdimai žmonių pagrindiniuose maršrutuose, o kur dar planai persodint žmones į VT?
Comment
Comment