Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Mano manymu, 3G narkomanų problemą išsispręstų, jei šis nestotų Dariaus ir Girėno stotelėje. Tik kad iškyla problema, kaip užtikrint susisiekimą su miestu ten dirbantiems žmonėms, kadangi ten liktų tik kartą per valandą važiuojantis 4. Galbūt koks 41 galėtų būti pro ten nukreiptas ? Važiuotų Geologų gatve, po to pasuktų į Dariaus ir Girėno. Eišiškių plentui liktų 42 ir 78

    Comment


      O mano manymu, 3G ir visų kitų narkomanų problema išsispręstų imantis ne aplinkinių priemonių (principu: yra narkomanų, tai pas juos nevažiuosim), o imantis atitinkamų tiesioginių priemonių (pavyzdžiui, privalomas laipinimas pro priekines duris, privalomas metimas lauk narkomanų, bandančių įlipti).
      Man labai patinka aviakompanijų taisyklės, kurias taiko iš esmės visos bendrovės: nevežami girti ir kitaip apsvaigę keleiviai, ir tam nereikia nei alkotesterių, nei kokių pažymų, nei kitokių pasiteisinimų. Esi apsvaigęs – denied boarding ir von namo.

      Comment


        tai kad Dariaus ir Girėno st. ir dabar kabo tas ženkliukas “Jūsų durys - priekinės”, nei velnio jis neapsaugo

        Comment


          Parašė DArnas Rodyti pranešimą
          O mano manymu, 3G ir visų kitų narkomanų problema išsispręstų imantis ne aplinkinių priemonių (principu: yra narkomanų, tai pas juos nevažiuosim), o imantis atitinkamų tiesioginių priemonių (pavyzdžiui, privalomas laipinimas pro priekines duris, privalomas metimas lauk narkomanų, bandančių įlipti).
          Man labai patinka aviakompanijų taisyklės, kurias taiko iš esmės visos bendrovės: nevežami girti ir kitaip apsvaigę keleiviai, ir tam nereikia nei alkotesterių, nei kokių pažymų, nei kitokių pasiteisinimų. Esi apsvaigęs – denied boarding ir von namo.
          Tokios taisyklės parašytos ir miestų transportui.

          Comment


            O be to, kalbant konkrečiau apie aviakompanijų taisykles, paimkim porą pavyzdžių.
            1 variantas. VVT keleivių ir bagažo vežimo autobusais ir troleibusais Vilniaus mieste taisyklės. 30.3. punktas: draudžiama „važiuoti neblaiviems ar apsvaigusiems nuo psichiką veikiančių medžiagų (narkotikų, vaistų, kitų svaigiųjų medžiagų), skleidžiantiems aitrų kvapą, apsirengusiems nešvariais drabužiais, tepti ir gadinti transporto priemonės išorę ir vidų, laikyti kojas ant sėdynių, leisti ant sėdynių stovėti vaikams arba dėti ant jų bagažą, triukšmauti, garsiai leisti muziką bei kitaip pažeisti viešąją tvarką“.
            2 variantas. Wizz Air General conditions of carriage of passengers and baggage. 12.1.d. punktas: „We reserve the right to refuse the carriage of You and/or Your Baggage, especially if Your physical state, Your clothes or behaviour frighten, disgust or scandalize those on board“. Vertimas: „Mes pasiliekame teisę atsisakyti vežti jus ar jūsų bagažą, ypač jei jūsų fizinė būsena, apranga ar elgesys kitus gąsdina, sukelia pasibjaurėjimą ar pasipiktinimą“.
            Kaip matome, VVT taisyklės labiau atkreipia dėmesį į objektyvią viešąją tvarką, neakcentuodami santykio su kitais keleiviais. Wizz Air taisyklės akcentuoja kitų („those on board“) reakciją. Galima ginčytis, kad taisyklės tėra vienoks ar kitoks bendrų sąlygų apipavidalinimas žodžiais, tačiau turėti keletą tokių sakinukų, liečiančių keleivių elgesį bei tvarką važiuojant, būtų puiku ir viešajam transportui.

            Comment


              Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
              tai kad Dariaus ir Girėno st. ir dabar kabo tas ženkliukas “Jūsų durys - priekinės”, nei velnio jis neapsaugo
              Tai čia ir kalbu apie privalomą taisyklių laikymąsi. Yra daug taisyklių, kurių griežtai nesilaikoma, bet tokiais atvejais paprastai laikoma, kad esamų priemonių pakanka. Jeigu nuolat, metų metais keliame narkomanų problemą, tai reiškia, kad esamų priemonių nepakanka, ir reikia griežčiau taikyti esamas ar naujas priemones.

              Comment


                Parašė DArnas Rodyti pranešimą
                O mano manymu, 3G ir visų kitų narkomanų problema išsispręstų imantis ne aplinkinių priemonių (principu: yra narkomanų, tai pas juos nevažiuosim), o imantis atitinkamų tiesioginių priemonių (pavyzdžiui, privalomas laipinimas pro priekines duris, privalomas metimas lauk narkomanų, bandančių įlipti).
                Man labai patinka aviakompanijų taisyklės, kurias taiko iš esmės visos bendrovės: nevežami girti ir kitaip apsvaigę keleiviai, ir tam nereikia nei alkotesterių, nei kokių pažymų, nei kitokių pasiteisinimų. Esi apsvaigęs – denied boarding ir von namo.
                idomu kas ir kaip turetu daryti face control'a autobuse? Kaip zadi atskirti narkomana nuo pavargusio ar sergancio zmogaus? Maciau as ne karta kaip skrido kiek prigere ir apsvaige, niekas prie ju nesikabino, nes elgesi ramiai ir tyliai. Jokio sunkesnio narkomano nepraleistu pati pirmoji patikra, patikrine delnus su chemija. Tai gal ir i autobusus darom atvykima 2 valandas prie ilaipinima? Kas tikrins, vairuotojas? Gaus iskart i galva ir baigsis visi patikrinimai.
                Ilaipinimas prie priekines duris yra absoliuti nesamone tik stabdanti ilipimo procesa. Jau ne karta irodyta, kad jokios realios naudos tai neatnesa. Vairuotojai ne marozai-apsauginiai ir irgi turi seimas. Didzioji dauguma neis aiskintis santykiu su girtais neadekvatais, kurie vistiek ilipo i autobuso gala.
                Problema, kad Vilniuje apskritai daug asocialiu asmenu, tuo labiau oro uosto, kirtimu, paneriu ir pan rajonuose. Ta problema butu maziau juntama, jei didesne dalis vidutiniosios klases naudotusi VT. Nu nesirenka bomzai ir narkai ten kur daug normaliu zmoniu aplink, jiems ten nesaugu ir nejauku. Plius vienaip jauciasi kai jis toks vienas is 50, kitaip kai vienas is 5.

                Siek tiek analogiska pavyzdi galeciau pateikt su naktiniu klubu vienam is rajonu. Kol ten buvo daug zmoniu, buduliu nesimate, jie prasisklaidydavo minioje. Paskui zmoniu mazejo, buduliai pradejo matytis labiau. Sioks toks face controlas visa laika buvo, nebeleidzia dalies buduliu. Dali vistiek ileidzia, nes kazka gi reik ileist, normaliu zmoniu vistiek jau nebera. Galiausiai klubas tuscias su 3 buduliais viduj.
                Ka duotu dar grieztesnis face controlas? Nieko. Tai ne centras ir ne Vokieciu gatve. Klubas periferijoj, jis uzsidare. Problema tame, kad normalus zmones nesilanke (nusibodo, neidomu, etc), o ne tame, kad dalis ju buvo marozai.

                Comment


                  Būtent, kuo daugiau vidurinės ir aukštenės klasės žmonių VT, tuo labiau VT pasirinkimas bus užkrečiamas. Bet ir pats važiavimas turi būt komfortiškas, jei jau neturim tramvajaus, tai bent transportas turi būt bent jau dvigubas, ar net trigubas su kuo daugiau durų, nes dabar kol prasigrūdi pro babytes su tašėm ir vaikų kuprines, bei prakaitu bežliaugiančiais piliečiais tai tikrai nemotyvuoja. Tai čia galioja net ne piko metu važinėjantiems 1G. 2G, 3G, T2, T7

                  Comment


                    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                    3G iki oro uosto važinėju gan retai, bet su narkomanais(po dozės) vis susiduriu. Taborui gal ir paskutinės dienos, bet Naujanų problema dar ilgai ilgai bus.
                    Dažnokai (5-6 kartus/mėn) važiuoju vakare Čiurliono-Naujininkai. Narkušnikų nemačiau.

                    Comment


                      Dėl kondicionierių, tai reikia pagirti, kad ir VVT greitai reaguoja. Gegužės pabaigoje vienam iš naujų Solario troleibusų neveikė, išsiunčiau laišką VVT, atrašė, kad jau tempia troleibusą į garažą tikrinti

                      Comment


                        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                        idomu kas ir kaip turetu daryti face control'a autobuse? Kaip zadi atskirti narkomana nuo pavargusio ar sergancio zmogaus?.
                        Kaip kitose šalyse būna konduktoriai, taip čia galėtų bent retkarčiais pavažinėti būtent face control'ininkas. Atskirti nėra sunku, kai įpranti, esu su tuo susidūręs.
                        Žinau, kad kai kam tai skamba juokingai ar utopiškai, bet, kaip ir sakiau, jeigu iškeliam problemą, tai paieškokim būdų ir ją spręsti.

                        Comment



                          Viešojo transporto keleiviai leipsta nuo karščio: geriau tegu ne vandenį dalina, o įjungia kondicionierius

                          https://www.delfi.lt/pilietis/voxpop....d?id=81443713

                          Kaip sakė Mettal, karma pernelyg užsirūstinusi ant, mat man per visą šią savaitę be kondicionierių papuldavo tik senos Škodos ir beje, žmonės visiškai neatskiria naujų autobusų nuo senesnių. Dar suprasčiau, jeigu 961 būtų perdažytas raudonas, bet jis pilkas. Gal per daug į mane įaugo tas VT fanatizmas, bet neįsivaizduoju, kaip galima nežinoti, kad visų naujų autobusų spalva - raudona.
                          Pabaigoje aišku jau šabloniniu tapęs VVT komentaras geriau jau vairuotojus mokytų - MB O405G(N) turi neblogą ventiliacijos sistemą, bet pusė vairuotojų net nežino apie jos egzistavimą.

                          Comment


                            Parašė DArnas Rodyti pranešimą

                            Kaip kitose šalyse būna konduktoriai, taip čia galėtų bent retkarčiais pavažinėti būtent face control'ininkas. Atskirti nėra sunku, kai įpranti, esu su tuo susidūręs.
                            Žinau, kad kai kam tai skamba juokingai ar utopiškai, bet, kaip ir sakiau, jeigu iškeliam problemą, tai paieškokim būdų ir ją spręsti.
                            Atsiprašau, bet žiauriai prajuokino Aš įsivaizduoju, kaip miesto svečiai įlipa į 3G oro uoste, o ten toks klubo apsauginis su kuvalda stovi ir facecontrolina. Kita Dariaus ir Girėno stotelė. Įlipa pora budulių, tas juos su kuvalda von iš autobuso. Įdomu ką pagalvotų svečiai Rūstusis 3G konduktorius.

                            Comment


                              Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                              Viešojo transporto keleiviai leipsta nuo karščio: geriau tegu ne vandenį dalina, o įjungia kondicionierius

                              https://www.delfi.lt/pilietis/voxpop....d?id=81443713

                              Kaip sakė Mettal, karma pernelyg užsirūstinusi ant, mat man per visą šią savaitę be kondicionierių papuldavo tik senos Škodos ir beje, žmonės visiškai neatskiria naujų autobusų nuo senesnių. Dar suprasčiau, jeigu 961 būtų perdažytas raudonas, bet jis pilkas. Gal per daug į mane įaugo tas VT fanatizmas, bet neįsivaizduoju, kaip galima nežinoti, kad visų naujų autobusų spalva - raudona.
                              Pabaigoje aišku jau šabloniniu tapęs VVT komentaras geriau jau vairuotojus mokytų - MB O405G(N) turi neblogą ventiliacijos sistemą, bet pusė vairuotojų net nežino apie jos egzistavimą.
                              Straipsnyj paminėtas valstybinis nr. yra HHU961, tai 993 Neoplanas (2000 m.) perdažytas, tai ir žmonėms atrodo kad naujas autobusas, nors vien iš jo ūžimo paprastas žmogus galėtų atskirti kad tai senas, bet ne...

                              Comment


                                Realiai Neoplanuose gali veikti kondicionierius. Bet kodėl neveikia, neaišku. Matyt elementarus neūkiškumas tvarkytis su esamu ūkiu
                                Daugiau mano nuotraukų >>
                                Mano rajonas ir apylinkės >>

                                Comment


                                  Kondicionierių remontas labai brangus ir trumpalaikis reikalas, nebent keiti originaliom dalim, kas gautųsi, kad 5 tokius Neoplanus pavyktų nupirkt. Užtat mūsų parkai ir kratosi kondicionierių.

                                  Comment


                                    Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą

                                    Straipsnyj paminėtas valstybinis nr. yra HHU961, tai 993 Neoplanas (2000 m.) perdažytas, tai ir žmonėms atrodo kad naujas autobusas, nors vien iš jo ūžimo paprastas žmogus galėtų atskirti kad tai senas, bet ne...
                                    Paprasti žmonės iš Tarandės, kur 2015-2016 m. važinėjo vien tik naujausi sidabriniai dujiniai autobusai, skundėsi, kad pas juos yra leidžiamos senienos. Akivaizdu, kad kol kiekvienam asmeniškai neįbesi pirštu ir nepasakysi - va čia naujas, ne kiekvienas ir susigaudys. Vilniuje ko gero vienintelė 100% atskiriama "seniena" yra Škoda 14Tr / TrM, nes tai yra troleibusai. Beje, vasarą juose kur kas gaiviau nei triašiuose Solaris.
                                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                    Comment


                                      Kiek teko pastaruoju metu važinėti, tai 70-80% VT su kondicionieriais. Negali sakyti, kad pokyčių nėra. Beje, dabar apie tp su kondicionieriais informuoja ir snaigių ženklai prie konkretaus išvykimo laiko stops.lt bei informaciniuose ekranuose stotelėse. Nepasitaikė atvejų, kad kondicionierius turėtų būti, bet neveiktų.

                                      O kas ten tokio trumpalaikio su kondicionierių remontu? Įsivaizduoju, kad naujų tp klimato sistemai apskritai nereikėtų jokio remonto pakankamai ilgai.

                                      Comment


                                        Parašė kutas Rodyti pranešimą

                                        O kas ten tokio trumpalaikio su kondicionierių remontu? Įsivaizduoju, kad naujų tp klimato sistemai apskritai nereikėtų jokio remonto pakankamai ilgai.
                                        Visų pirma dėl Lietuvos klimato: labai greit viskas supūna, oksiduojasi ir t.t. Antra- priežiūra- laiku turi būti keičiami filtrai, tvarkomi pratekėjimai ir t.t., kas brangiai kainuoja, pildyk nepildęs to freono, jei per kiaurą sistemą išeis viskas lauk.

                                        Šiap sakyčiau viskas nėra blogai, jei valdžia laikysis pažado, kad po metų(kad ir 2020 gale) išvažiuos dar 120 naujų autobusų su KONDICIONIERIAIS. Aišku būtų labai gerai, kad tie 50 dujinių būtų keturduriai, o 20hibridinių prailgintų- trigubi.Nes manau, kad pagrindinė problema, prisigrūdimai žmonių pagrindiniuose maršrutuose, o kur dar planai persodint žmones į VT?
                                        Paskutinis taisė Garbanius; 2019.06.13, 15:13.

                                        Comment


                                          Parašė Garbanius Rodyti pranešimą

                                          Šiap sakyčiau viskas nėra blogai, jei valdžia laikysis pažado, kad po metų(kad ir 2020 gale) išvažiuos dar 120 naujų autobusų su KONDICIONIERIAIS. Aišku būtų labai gerai, kad tie 50 dujinių būtų keturduriai, o 20hibridinių prailgintų- trigubi.Nes manau, kad pagrindinė problema, prisigrūdimai žmonių pagrindiniuose maršrutuose, o kur dar planai persodint žmones į VT?
                                          Tai kad šis kiekis autobusų žadamas iki 2020m. pradžios, o ne galo.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X