Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Evier Rodyti pranešimą

    Taip suformuluotas klausimas - kokius autobusus vertėtų pirkti ateityje, o ne dabar.
    Manau, kad ateityje elektrinių autobusų kaina taps patrauklesne, nuvažiuotas atstumas taps didesnis, o ekploatacija mažiau sudėtinga.
    Kodėl troleibusai yra geriau nei elektriniai autobusai? Aplinkinių valstybių patirtis rodo, kad Lenkija jau perka elektra varomus autobusus gana nemažais kiekiais.
    Be to, mintis galima dėstyti ir normaliai, pagarbiai, be kažkokios demonstratyvios ironijos.
    Gerai, gerai, atsiprašau kad užsipuoliau. Mane ta laidų tema jau daugiau kaip 15 metų išveda iš pusiausvyros, kai net pristatinėjant moderniuosius tramvajus, iš visų vizualizacijų liepdavo pašalinti laidus.
    Dėl ateities formuluotės nemanau kad kalbėta apie kažkokią tolimą ateitį, kai kažkas pasikeis technologijose, o paslėptas klausimas ar verta pirkti toliau kaip numatyta ar keisti sąrašą. Dar gi tik 5 iš 10 elektrinius nupirko.
    Dėl lenkų nesidomėjau. Yra jau daug valstybių, kurios senai išbandė ir padarė išvadas.

    Comment


      Vienas dalykas yra pazaisti su 1-2% autobusu nuo bendro kiekio - nusipirkti elektirnius ir piarintis nanotechnologijom, man ypac juokingas pavyzdys tie Maskvos, ziema sildomi dyzeliu.
      Visai kitas dalykas galvoti apie masini kad ir trecdalio savo VT parko pakeitima kazkuo. Tai kolkas nezinau ar europoje koks miestas ryzosi taip pastatyti ant elektrobusu. Kiek zinau ne, uztat tramvajus ir troleibusu linijas plecia.

      Comment


        Supraskite vieną, kad ne Lietuvos klimatui tie elektrobusai. Skirti jie tik šiltuoju laiku (pavasarį-vasarą, iš bėdos rudenio pradžioje). Žiemą jie stovėtų
        Daugiau mano nuotraukų >>
        Mano rajonas ir apylinkės >>

        Comment


          Lietuvoj kažkodėl neaiškinama R.Kuodžio mėgiama naudos-kaštų analizė. Nesvarbu kiek kainuos, nei iš kur tiek paaimt, reikia visuomenei tai reikia. Netgi Smart taxi kiek žinau atsisakė elektrinių Nissan, patys vairuotojai net nenorėjo jų, nors ir mokėjo didesnę algą. (niekas nenorėjo žaist su dažnu krovimu)

          Comment


            Visų pirma 89 maršrutą reikia pakeisti, kad jis būtų kam nors naudingas. Ankstesniam 88 nuolat būdavo keleivių, nors ir nedaug. Dabartinis 89 važinėja visiškai tuščias. Akivaizdu, kad tokia jo trasa niekam nenaudinga. Reikia kažko kito (Užupis-Senamiestis-Čiurlionio g.? Užupis-Senamiestis-Upės g.-Žvėrynas, panaikinant 11 autobusą?).

            Comment


              89 keleivių yra, būna net stovinčių. Čia toks maršrutas, kur daugiausia važiuoja atsitiktiniai keleiviai, todėl dabartiniai Fiat Ducato ir būsimieji elektrobusai yra pats tas pagal talpą. 11 maršruto naikinimas yra nesamonė. Dabartine trasa keleivių yra, o 3 mikriukai tikrai nėra pakaitalas 2 midi autobusams.
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                Parašė Evier Rodyti pranešimą
                Kodėl troleibusai yra geriau nei elektriniai autobusai?
                Todėl kad troleibuse nėra kenksmingų medžiagų (salono apdailos medžiagos nesiskaito - jos yra vienodos) ir jį galima nesunkiai utilizuoti. Elektriniuose autobusuose yra aplinkai kenkiantys akumuliatoriai.

                Comment


                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                  89 keleivių yra, būna net stovinčių. Čia toks maršrutas, kur daugiausia važiuoja atsitiktiniai keleiviai, todėl dabartiniai Fiat Ducato ir būsimieji elektrobusai yra pats tas pagal talpą. 11 maršruto naikinimas yra nesamonė. Dabartine trasa keleivių yra, o 3 mikriukai tikrai nėra pakaitalas 2 midi autobusams.
                  Nuolat stebėdavau buvusį 88, stebiu ir dabartinį 89. Dabar dažniausiai matau 0-2 keleivius. Nepalyginamai mažiau nei būdavo. Pirmiausia kalta niekam nenaudinga trasa, ypač dėl to užsukimo į Rasas.

                  Dėl 11 - jei ne naikinti (paleidžiant kitą maršrutą į Užupį), tai modifikuoti jo trasą reikia. Žvėryne jis visiškai nebūtinas - arba galima jį būtų link centro paleisti Upės gatve, kad nedubliuotų troleibusų. Taip pat nesąmonė yra skirtingos trasos į Užupį ir iš jo. Pylimo gatvėje papildomo transporto į Žvėryną tikrai nereikia.

                  Comment


                    Dažnai matau 11 Žveryne, žmonių tikrai jame būna, piko metu netgi kiek grūstis reikia

                    Comment


                      Nepamirškite, jog 11-as aptarnauja Vytauto gatvę, kur jisai vienintelis ir kursuoja.
                      Manyčiau, jog Upės gatve iki Žvėryno galima būtų pratęsti 89-ą
                      Daugiau mano nuotraukų >>
                      Mano rajonas ir apylinkės >>

                      Comment


                        Senasis 88 daugiau keleivių surinkdavo dėl to, kad pataikydavo važiuoti prieš 3G. Dabartinis 89 yra puikus būdas nusigauti iš vakarinio Senamiesčio / dalies Užupio į Konstitucijos pr. Senasis 88 tokią jungtį užtikrindavo tik viena kryptimi.

                        11 yra reikalingas visose jo trasos atkarpose. Net ir tas "bereikalingas" važiavimas per Pylimo g. yra svarbus - tai yra persėdimo mazgas važiuojantiems iš Užupio. Trūkumas tik tas, kad norint grįžti atgal, jau tenka persėdinėti kitoje vietoje arba apskritai važiuoti su papildomu persėdimu. O persėdimas iš kažko į tokį nedažną maršrutą kaip 11 jau savaime nėra labai didelis patogumas.
                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                          Senasis 88 daugiau keleivių surinkdavo dėl to, kad pataikydavo važiuoti prieš 3G. Dabartinis 89 yra puikus būdas nusigauti iš vakarinio Senamiesčio / dalies Užupio į Konstitucijos pr. Senasis 88 tokią jungtį užtikrindavo tik viena kryptimi.

                          11 yra reikalingas visose jo trasos atkarpose. Net ir tas "bereikalingas" važiavimas per Pylimo g. yra svarbus - tai yra persėdimo mazgas važiuojantiems iš Užupio. Trūkumas tik tas, kad norint grįžti atgal, jau tenka persėdinėti kitoje vietoje arba apskritai važiuoti su papildomu persėdimu. O persėdimas iš kažko į tokį nedažną maršrutą kaip 11 jau savaime nėra labai didelis patogumas.
                          Galima būtų pagalvoti apie du žiedinius maršrutus priešinga kryptimi, apimančius ir Užupį, ir Žvėryną. Iš Žvėryno būtų važiuojama Upės gatve iki Žaliojo tilto, sukama į kairę į Kalvarijų g,. tada į dešinę Šeimyniškių g., dar į dešinę Rinktinės g. pro naujai pastatytus viešbučius ir Mindaugo tiltą. Toliau link Užupio, Aušros vartų, Pylimo g. ir Žvėryno kaip dabartinis 11. Kitas maršrutas važiuotų priešinga kryptimi. Aptarnautų elektrobusai. Esamo 89 nebeliktų.

                          Comment


                            Užupyje, kur važiuoja 11-as, eismas vienpusis, jei gerai atsimenu. Kaip tuomet važiuotų 89-as?
                            Daugiau mano nuotraukų >>
                            Mano rajonas ir apylinkės >>

                            Comment


                              Užupyje eismas vienpusis tik dalyje tarp Maironio g. ir Užupio angelo. Tą vietą galėtų aplenkti važiuojant Malūno gatve (su sąlyga, kad važiuos tik Fiatai arba elektrobusai), arba Paupio ir Aukštaičių gatvėmis.
                              Šiaip, idėja iš 89 paversti ,,11 į kitą pusę'' man patinka, tik tiek, kad Upės gatve važiuoti visiškai neapsimoka nes ten nebūtų keleivių. Geriau jau iš Žvėryno žiedo važiuotų Saltoniškių, Narbuto gatvėmis iki Konstitucijos pr., toliau senąja trasa važiuotų iki Mindaugo tilto, ten 2 troleibuso trasa važiuotų iki sankryžos su Trakų gatve, kuria pasukus, važiuotų pro Rotušę iki Halės turgaus. Nuo jo atvirkštine 11 trasa važiuotų iki Užupio angelo, nuo kurio arba Malūno arba Paupio gatvėmis patektų į Maironio gatve, kuria važiuotų iki Mindaug tilto ir nuo jo jau minetu būdu patektų į Žvėryną.

                              Comment


                                O kam dubliuoti 2 troleibusą? Dabartinio 89 maršruto "stiprybė" būtent jungtis Konstitucijos pr. - Maironio g.
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  Čia ne į temą, bet gal galit apšviesti mane kam Transreviui šitos senienos?

                                  Крупнейшая фотогалерея автобусного транспорта России и мира. Базы подвижного состава.

                                  Comment


                                    Darbuotojų išvežiojimui po pamainos iš parko į namus ir iš namų į parką. Lygiai taip pat, kaip ir VVT parke
                                    Daugiau mano nuotraukų >>
                                    Mano rajonas ir apylinkės >>

                                    Comment


                                      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                      Užupyje eismas vienpusis tik dalyje tarp Maironio g. ir Užupio angelo. Tą vietą galėtų aplenkti važiuojant Malūno gatve (su sąlyga, kad važiuos tik Fiatai arba elektrobusai), arba Paupio ir Aukštaičių gatvėmis. <...>
                                      Galima žemėlapio forma pamatyti, kaip atrodytų šis maršrutas Užupyje?
                                      Daugiau mano nuotraukų >>
                                      Mano rajonas ir apylinkės >>

                                      Comment


                                        Gal kas žino kada hibridinius autobusus Vilniuje testuos?

                                        Comment


                                          Net Belgorode jau bando troleibusus su dinaminiu pakrovimu:
                                          https://youtu.be/qwtP5w-GMwE
                                          Šitas su baterijom, o ne su dyzeliaus generatoriais, kaip rodos bandė Maskvoje. Tik kad vakaruose tokius naudoja labiau pervažiuoti senamiestį, tai šiuo atveju bandys pratęsti maršrutus į pakraščius. Turėsim pavyzdžių ir iš rytų. Jei ir ten prigis, tai nebebus jokių formalių priežasčių atsikalbinėti ir vynioti vatą apie pasenusias technologijas.
                                          Paskutinis taisė Ginthus; 2019.03.25, 11:46.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X