Greičiausiai elektriniai midbusai
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąLyg ir gandus girdėjau, jog šiemet ir hibridiniai (?) autobusai atvažiuos. Čia vat įdomisusia
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąŠiandien mačiau, kad jau sudaužė pirmą (tikriausiai?) iš naujų Soliaris troleibusų, Pamėnkalnio ir Tauro gatvių sankryžoj jis įvažiavo į VW Transporter. Berods važiavo 1 maršrutu.Lietuva visiems.
Comment
-
Ta didžioji naujiena:
Turime puikią ir ilgai lauką naujieną! Sostinės viešojo transporto atnaujinimas įsibėgėja – šiandien pasirašėme sutartį, kuria patvirtintas #elektrinių autobusų pirkimas!
Planuojama, jog 5 elektriniai autobusai į sostinės gatves išvažiuos šį rudenį, o kursuos – centro ir jo prieigų maršrutuose.
Comment
-
Norint eksplotuot šituos labai brangius turkiškus midbusus, reikės tiek pat laikyt rezerve, nuolat ges maršrutuose, garantinį šiap ne taip ištemps, vėliau skiriamos bus milžiniškos lėšos remontam, galų gale dėl didžiulės likutinės vertės gulės patvoriuose, kol bus galų gale nurašyti
- 7 patinka
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąMano manymu, bus blogiau už Mercedes-Benz Cito. Tie irgi masiškai patvoryje stovėjo, o ir vokiečiai nevykusiu produktu pripažino. Galiausiai buvo pradėti nurašinėti berods 2012 metais
Comment
-
Bet tai, kaio galima išsirinkti tokį sh.. Tarsi midi busų nebūtų, jei jau reikėjo elektrinių PR sumetimais, tai galėjo porą didelių nupirkti.
Tarsi žmonės atsakingi už VT plėtrą, turėtų išmanyti savo sritį, pasižiūrėjus į paskutinį sprendimą, atrodo, kad nieko nesupranta.Aviate, navigate, communicate
- 1 patinka
Comment
-
Aš nesiimsiu vertinti ar šitie elektrobusai geri ar blogi, gamintojas nėra labai garsus ir dar iš Turkijos, tai gal ir neskamba per daug patikimai, bet tuo pačiu sakyti, kad Mercedes-Benz Cito buvo blogi, tai ir šitie bus blogi (nes abu midi busai), yra gal kiek nepagrįsta. Bet aš ne kartą esu diskutavęs šitoje temoje apie troleibusus, kad troleibusai yra brangus malonumas palyginti su paprastais autobusais, Vilnius Solaris troleibuso kaina - 385K, autobuso - 215K, tuo pačiu buvo pateikti ir VT skaičiai apie tai, kad troleibusų ir ekploatacija brangesnė, tai kiekvieną kartą man buvo atsakoma 'juk svarbiausia ekologija'. Šito naujo elektrobuso kaina 300K, pigiau už troleibusą, tik žinoma jis daug mažesnis, antra vertus į kainą įeina ir įkrovimo infrastruktūros sukūrimas. Jeigu Vilnius gali švaistytis pinigais perkant troleibusus, tai manau ir nuo 5 elektrobusų nenuskurs, žinoma tuo atveju jeigu jie pastoviai neges, bet kad jie pastoviai ges manęs kol kas argumentai neįtikina.
- 1 patinka
Comment
-
Eidvis, gal jūs baikit argumentus iš palubės imti. Niekas nesakė, kad midibusai kaip transporto priemonė yra blogi. Cito buvo blogi dėl to, kad juose buvo naudojama ne paprasta konstrukcija (VDV - pavarų dežė - ratai), o a-la geresnė: VDV - elektros generatorius - elektros variklis - ratai. Sistema visiškai nepasiteisino nes remontas buvo siaubingai brangus, o gęsdavo ji labai dažnai, dėl ko kaip jau minėta, net vokiečiai pripažino Cito nevykusiu gaminiu. Vilnius buvo nupirkęs 4 (vėliau nupirko dar vieną) Cito, bet jie daugiau stovėjo negu važinėjo. Ir čia buvo vokiška kokybė, o ne šis turkiškas šlamštas.
Such wow, palyginote 5 metrų turkišką elektromidibusą su 12 metrų lenkišku troleibusu nu čia net nėra ko pridurti. Kur telpa 30 žmonių, kur 100, kur gera kokybė, kur barškutis su nepritvirtintomis plasmasėmis (Isuzu geras to pavyzdis).
Na ir nors ir buvo jums sakoma šimtą kartų, bet vis kažkaip negalite prisiminti, kad Vilnius už troleibusus stiiipriai permokėjo
- 1 patinka
Comment
-
O tai kaip paaiškinama priežastis, kodėl ilgą laiką Cito stovėjo patvoryje? Bloga eksploatacija, ar nevykęs techninis projektas (ką vokiečiai patys ir pripažino)? Jei gerai pamenu, buvo generatoriaus gedimai pas juos. Atvarius Neoplanus, Cito tapo rezervais, kol galų gale visai nusibaigė ir iškeliavo į Jočionis
Comment
-
Markė gal ir turkišką, bet pagal faktą tai BMW i. Viskas sukurta ant i3 bazės. Ir jei BMW i3, labai vykęs projektas, gaminamas jau nuo 2011 metų, galima daryti prielaidą, kad ir su Karsanu viskas bus gerai, nebent, prastas surinkimas bus turku...
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąMano manymu, bus blogiau už Mercedes-Benz Cito. Tie irgi masiškai patvoryje stovėjo, o ir vokiečiai nevykusiu produktu pripažino. Galiausiai buvo pradėti nurašinėti berods 2012 metaisPaskutinis taisė valentinole; 2019.03.17, 00:58.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąAš nesiimsiu vertinti ar šitie elektrobusai geri ar blogi, gamintojas nėra labai garsus ir dar iš Turkijos, tai gal ir neskamba per daug patikimai, bet tuo pačiu sakyti, kad Mercedes-Benz Cito buvo blogi, tai ir šitie bus blogi (nes abu midi busai), yra gal kiek nepagrįsta. Bet aš ne kartą esu diskutavęs šitoje temoje apie troleibusus, kad troleibusai yra brangus malonumas palyginti su paprastais autobusais, Vilnius Solaris troleibuso kaina - 385K, autobuso - 215K, tuo pačiu buvo pateikti ir VT skaičiai apie tai, kad troleibusų ir ekploatacija brangesnė, tai kiekvieną kartą man buvo atsakoma 'juk svarbiausia ekologija'. Šito naujo elektrobuso kaina 300K, pigiau už troleibusą, tik žinoma jis daug mažesnis, antra vertus į kainą įeina ir įkrovimo infrastruktūros sukūrimas. Jeigu Vilnius gali švaistytis pinigais perkant troleibusus, tai manau ir nuo 5 elektrobusų nenuskurs, žinoma tuo atveju jeigu jie pastoviai neges, bet kad jie pastoviai ges manęs kol kas argumentai neįtikina.
Dėl elektrobusų , kurių reikia kelis kartus daugiau nei troleibusų tam pačiam maršrutui aptarnauti, išsakoma čia https://www.youtube.com/watch?v=0XCIiMR--Qs
Teigiama , kad vertinant eksploatacijos amžių troleibusų kaina yra žemesnė , o ne aukštesnė, o VT skaičiavimai nepatikimi:
http://www.troleibusas.lt/?p=3893
https://www.15min.lt/naujiena/aktual...rtas-18-719430Paskutinis taisė AudriusV; 2019.03.17, 18:46.Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
Comment
-
Pagal VVT oficialias ataskaitas: "kuro" kaina troleibusams ir dujiniams autobusams yra ta pati, o dujinių priežiūra, pirkimo kaina ir t.t. - zenkliai mazesne. Troleibusų pilna 1km savikaina didesnė net už dyzelinių autobusų savikaina. Tai yra iš audituotų metinių ataskaitų paimti duomenys
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mskapss Rodyti pranešimąPagal VVT oficialias ataskaitas: "kuro" kaina troleibusams ir dujiniams autobusams yra ta pati, o dujinių priežiūra, pirkimo kaina ir t.t. - zenkliai mazesne. Troleibusų pilna 1km savikaina didesnė net už dyzelinių autobusų savikaina. Tai yra iš audituotų metinių ataskaitų paimti duomenys
- 4 patinka
Comment
Comment