Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Problema, kad beveik visi kalbantys apie "metro" nesupranta, kas tai yra. Techniškai kalbant, yra heavy rail ir light rail. O metro ar tramvajus yra šnekamosios kalbos terminai.
Žmonės kalba apie metro ir tramvajų nesuprasdami, apie ką jie iš tikrųjų kalba. Kai kam atrodo, kad metro=po žeme. Kai kas galbūt turi kitokių idėjų.
Dar kažkam gali atrodyti išvis kitaip.
O kalbėti reiktų techniniais terminais, kad neliktų vietos interpretacijoms.
Light rail (dažniausia vadinama tramvajumi, bet kartais ir metro arba dar kaip nors) - mažesniems miestams ir mažesniems srautams skirtas transportas. Kaip pagrindinė sistema naudojama paprastai iki 1 milijono gyventojų dydžio miestuose arba kaip auxiliary/feeder sistema prie metro didesniuose miestuose.
Heavy rail (dažniausiai vadinamas "metro") - didelės talpos sistema, paprastai skirta 1+ milijono miestams. Kai kur būna po žeme, bet dažniausiai paviršiuje.
Turbūt nuo to ir reiktų pradėti. Nors turbūt yra visiškai akivaizdu, kad heavy rail sistemos Vilniuje nereikia, nes tai būtų visiškas overkill. Kaip ir nereikia oro uosto terminalo su 100 milijonų capacity.
Light rail, kita vertus, yra būtinybė.
Comment
-
Vilnius niekada nepasidarys normalaus tramvajus. Pvz., situacija su troleibusais: kelias tiesus, išsišakojimų ar iešmų nėra, o troleibusas turi pristabdyt iki 15 km/h. Taip yra pavyzdžiui, prieš Konarskio stotelę nuo centro. Priešinga kryptimi: prieš prasidedant gėlių turgelio parkingui. Mašinos sustatytos statmenai šaligatviui, ir trūlikui reikia išvažiuot į kitą juostą (prieš tai praleidžiant gausybę mašinų). Ilgą laiką galvojau, kad tik dėl to sulėtindavo, bet supratau, kad čia kažkas su kontaktiniu tinklu. Dar pastebėjau vietų, kur vairuotojas visada atleidžia gazą. Vieną dieną supratau, kodėl – ūsai tiesiog nušoko (tiesiame kelyje, tiesioje linijoje!). Tai koks tada bus tramvajus? Kokia bus bėgių priežiūra, kaip eismas bus organizuojamas? Kokie bus šviesoforų suderinimai?100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 3 patinka
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąVilnius niekada nepasidarys normalaus tramvajus. Pvz., situacija su troleibusais: kelias tiesus, išsišakojimų ar iešmų nėra, o troleibusas turi pristabdyt iki 15 km/h. Taip yra pavyzdžiui, prieš Konarskio stotelę nuo centro. Priešinga kryptimi: prieš prasidedant gėlių turgelio parkingui. Mašinos sustatytos statmenai šaligatviui, ir trūlikui reikia išvažiuot į kitą juostą (prieš tai praleidžiant gausybę mašinų). Ilgą laiką galvojau, kad tik dėl to sulėtindavo, bet supratau, kad čia kažkas su kontaktiniu tinklu. Dar pastebėjau vietų, kur vairuotojas visada atleidžia gazą. Vieną dieną supratau, kodėl – ūsai tiesiog nušoko (tiesiame kelyje, tiesioje linijoje!). Tai koks tada bus tramvajus? Kokia bus bėgių priežiūra, kaip eismas bus organizuojamas? Kokie bus šviesoforų suderinimai?
Kas būna, kai bėginio transporto projektų valdymą ir auditą atlieka vietiniai neandartaliečiai, jau sužinojome su RB1, kur buvo išmesti ir išvogti 300 milijonų.Paskutinis taisė John; 2019.01.26, 18:20.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąVilnius niekada nepasidarys normalaus tramvajus. Pvz., situacija su troleibusais: kelias tiesus, išsišakojimų ar iešmų nėra, o troleibusas turi pristabdyt iki 15 km/h. Taip yra pavyzdžiui, prieš Konarskio stotelę nuo centro. Priešinga kryptimi: prieš prasidedant gėlių turgelio parkingui. Mašinos sustatytos statmenai šaligatviui, ir trūlikui reikia išvažiuot į kitą juostą (prieš tai praleidžiant gausybę mašinų). Ilgą laiką galvojau, kad tik dėl to sulėtindavo, bet supratau, kad čia kažkas su kontaktiniu tinklu. Dar pastebėjau vietų, kur vairuotojas visada atleidžia gazą. Vieną dieną supratau, kodėl – ūsai tiesiog nušoko (tiesiame kelyje, tiesioje linijoje!). Tai koks tada bus tramvajus? Kokia bus bėgių priežiūra, kaip eismas bus organizuojamas? Kokie bus šviesoforų suderinimai?
- 4 patinka
Comment
-
Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
O kada kas realiai nuo kontaktinio tinklo sumontavimo 195x-196x metais jį atnaujino, renovavo ar pan? Niekas niekada. Vat ir vėl eilinis vietinis reikaliukas: nupirkim naujus troleibusus, bet apie esminį kontaktinio tinklo atnaujinimą jokios kalbos. Suprantu, kad naujas troleibusas estetiškai gražiai atrodys, bet to naujo kokybinio troleibuso eismo šuolio pilnatvės nebus, nes jis vėl vaziuos nuliniu greičiu per iešmus-kryžmes-kreives ir visas kitas technologiškai sudėtingas vietas. Taip taip viskas ir lieka pusiau apipešiota: viena dalis 2019 metai, kita vis dar gūdūs 1979
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Visas KT atnaujintas pastarųjų kelių metų bėgyje. O bet tačiau, iešmai, žiedai ir sankryžos liko arba senos, arba atnaujinta archaiškai, 30-45 laipsnių kamptais, senovinio tipo iešmais ir kryžmėmis, dėl ko greičio nėra. Manau, kad daryta specialiai, siekiant įsisavinti kažkokias tai vidines lėšas ir siekiant aplamai diskredituoti troleibusus
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąUžtenka vien pažiūrėti, kaip šyrit buvo (ne)nuvalytos A juostos.
Comment
-
Kad dar taip nuvalytų stotelių įvažas ir pačias stoteles. Gabijos g. aną savaitę bordiūras buvo "pasislinkęs" per gerą pusmetrį, o stotelė nuvalyta taip, lyg joje sustoja tik vienaduriai autobusai.
Analogiškai dabar yra Studentų st. link tunelio - takas stotelėje net blizga nuo druskos, bet tie pusė metro, kurie skiria taką nuo autobuso - pusnys, į kurias esi priverstas lipti.
Comment
-
Parašė Petr Rodyti pranešimą
O jei rašyti skundus dėl tokio atnaujinimo ar padės? Nes jau šiaip tai labai keistai atrodo. O Rygoje ir Taline irgi sovietinių laikų KT?
Kodėl Rygoje ir Taline turėtų būti kitaip? Aišku, kad KT senas. Kontaktinis tinklas tarnauja ilgai. Senokai buvau, nežinau, kokia ten situacija su iešmais ir kryžmėmis. Tie kabelio ir tvirtinimų atnaujinimai važiavimo greičiui įtakos beveik neturi. Turi įtakos tik kreivėse - sankryžose, gatvės vingyje ar žiede. Deja, tiek Vilniuje, tiek Kaune A. Juozapavičiaus prospekte viskas padaryta naujai, bet senoviškai...
Comment
-
Aš turiu omeny inovacijas, o ne naujas detales. Būtent naujo tipo iešmai ir kryžmės ir yra inovacijos pagrindai KT atžvilgiu.
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Kodėl Rygoje ir Taline turėtų būti kitaip?
Comment
-
Būtent, kad detalės. Nes nieko Lietuvoje nesugalvosi, viskas jau yra ir veikia ne vienus metus. Iešmai, kryžmės, kuriuos pervažiuoti galima praktiškai nestabdant. Aišku, tokių vietų ir nebus. Sankryžoje nori nenori, troleibusas nelėks ant 40 km/h net ir nesukdamas. Bet ir ant 5 km/h nesivilks.
Kaip yra Rygoje, nežinau, nes seniai buvau. Viso KT tikrai nekeitė niekas. Iešmai automatiniai buvo jau seniai. Kaune irgi jie yra, bet naudos iš jų jokios - automatiniai jie tai automatiniai, bet KT prieš iešmą ar iš kart po jo nutiestas "kampuotas" ir greitį tenka mažinti...
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąPasidarė įdomu, kiek dar važinės tie patys seniausi ir baisiausi autobusai, kaip kad #3604 pranešimo foto? Kažkaip jau ne kartą buvo rengiami "atsisveikinimai" su senais autobusais, po kurių, mano supratimu, jų kaip ir neturėjo likti. Bet matau vis važinėja? Jie taip ir liks?
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąPasidarė įdomu, kiek dar važinės tie patys seniausi ir baisiausi autobusai, kaip kad #3604 pranešimo foto? Kažkaip jau ne kartą buvo rengiami "atsisveikinimai" su senais autobusais, po kurių, mano supratimu, jų kaip ir neturėjo likti. Bet matau vis važinėja? Jie taip ir liks?
Pagal sutartį, visi autobusai turi būti pristatyti per 16 mėnesių nuo sutarties pasirašymo, taigi iki 2020 metų birželio.
Iš to darome išvada, kad grabai mus vežios iki 2020 metų vasaros.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Robertas Rodyti pranešimąIš to darome išvada, kad grabai mus vežios iki 2020 metų vasaros.
Comment
Comment