Instrukcija pamačius kokį nors broką autobuso viduje ar išorėje:
1. Prisimename autobuso garažinį numerį, esant galimybei darome nuotrauką;
2. Rašome į keleiviu.aptarnavimas@vilniausvt.lt jeigu tai yra VVT autobusas arba troleibusas, į info@transrevis.lt jeigu tai yra Transrevio autobusas arba į info@vilniustransport.lt jeigu nežinote vežėjo/nesinaudojate VT bet kažkas jums nepatiko/prieš tai minėti elektroniniai laiškai jus ignoravo;
3. Kuo detaliau, taisyklinga lietuviška kalba aprašome situaciją, transporto priemonės garažinį numerį, laiką ir vietą, prikabiname nuotrauką jeigu yra;
4. Laukiame atsakymo, kuris dažniausiai sulaukiamas savaitės bėgyje.
90% atvejų atsakoma ne šabloniškai ir bent jau nagrinėjama, žinoma, jei tai nėra klausimas kaip ''kada tie sup*sti trulikai isvaziuos''.
1. Prisimename autobuso garažinį numerį, esant galimybei darome nuotrauką;
2. Rašome į keleiviu.aptarnavimas@vilniausvt.lt jeigu tai yra VVT autobusas arba troleibusas, į info@transrevis.lt jeigu tai yra Transrevio autobusas arba į info@vilniustransport.lt jeigu nežinote vežėjo/nesinaudojate VT bet kažkas jums nepatiko/prieš tai minėti elektroniniai laiškai jus ignoravo;
3. Kuo detaliau, taisyklinga lietuviška kalba aprašome situaciją, transporto priemonės garažinį numerį, laiką ir vietą, prikabiname nuotrauką jeigu yra;
4. Laukiame atsakymo, kuris dažniausiai sulaukiamas savaitės bėgyje.
90% atvejų atsakoma ne šabloniškai ir bent jau nagrinėjama, žinoma, jei tai nėra klausimas kaip ''kada tie sup*sti trulikai isvaziuos''.
Comment