Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
-
Iš auto naudojimo kaip tik gyvena visokie garažiukai. Kas nutiks jei sumažės auto? Padangų montuotojai persikvalifikuos į tinklo administratorius? Radijo auditorija irgi sumažėtų, nes autobuse nepadoru klausytis radijo. Reklamos persikeltų į FB ir tie pinigai irgi išplauktų į užsienį vietoj vietinių radijo laidų. Didžiajai daliai įmonių visiškai vienodai kiek jų darbuotojai prastovi kamščiuose važiuodami iš/į darbo. O aptarnaujantis transportas daugiausia važinėja nepiko metu.
Nebe tie laikai kai varkės derinamos tik susitikimuose gyvai. Dabar iš gretimo ofiso geriau rašys laišką, nei eis susitikti.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąIš auto naudojimo kaip tik gyvena visokie garažiukai. Kas nutiks jei sumažės auto? Padangų montuotojai persikvalifikuos į tinklo administratorius? Radijo auditorija irgi sumažėtų, nes autobuse nepadoru klausytis radijo. Reklamos persikeltų į FB ir tie pinigai irgi išplauktų į užsienį vietoj vietinių radijo laidų. Didžiajai daliai įmonių visiškai vienodai kiek jų darbuotojai prastovi kamščiuose važiuodami iš/į darbo. O aptarnaujantis transportas daugiausia važinėja nepiko metu.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą
O koks santykis važiuoja į darbą su VT ir koks su automobiliais? Bet kokiu atveju automobiliai(nedidelė žmonių grupė) visam miestui gadina gyvenimą.
https://www.citylab.com/transportati...cities/543141/
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Bent 2015ais metais VT naudotojai trukdė automobilistų daugumai. Vargu ar kardinaliai pasikeitė padėtis.
https://www.citylab.com/transportati...cities/543141/
- 1 patinka
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą
VT netrukdo, nes ne VT kemša gatves.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Aha, VT juostos, jei padarytos vietoj normalių juostų, nemažina pralaidumo.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąAha, VT juostos, jei padarytos vietoj normalių juostų, nemažina pralaidumo.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą
Jos atsirado, nes automobiliai kimšo gatves.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąIš auto naudojimo kaip tik gyvena visokie garažiukai. Kas nutiks jei sumažės auto? Padangų montuotojai persikvalifikuos į tinklo administratorius? Radijo auditorija irgi sumažėtų, nes autobuse nepadoru klausytis radijo. Reklamos persikeltų į FB ir tie pinigai irgi išplauktų į užsienį vietoj vietinių radijo laidų. Didžiajai daliai įmonių visiškai vienodai kiek jų darbuotojai prastovi kamščiuose važiuodami iš/į darbo. O aptarnaujantis transportas daugiausia važinėja nepiko metu.
Nebe tie laikai kai varkės derinamos tik susitikimuose gyvai. Dabar iš gretimo ofiso geriau rašys laišką, nei eis susitikti.
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąŠiandien teko pastebėti naujo Soliario kabiną, jau "papuošta" vairuotojų atributika.
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąŠiandien teko pastebėti naujo Soliario kabiną, jau "papuošta" vairuotojų atributika.
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
Užklijuotos tamsinančios plėvelės, ar paprasčiausios užuolaidos apvalios, kurios skirtos nuo saulės apsaugojimui?Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Na kas kaip supranta "patalynę".. pagal mane gaunasi, jog būtent kokia kaldra, kur lovoje miegam
O jei rimtai, tai pasiūna pagal kėdės formą medžiagą (kad ir raudonos spalvos), kad originali sėdynė nesidėvėtų arba dėvėtųsi mažiau. Taip, žinau pats keletą atvejų, kur vairuotojas uždeda savo rankšluostį ant sėdynės
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąNa kas kaip supranta "patalynę".. pagal mane gaunasi, jog būtent kokia kaldra, kur lovoje miegam
O jei rimtai, tai pasiūna pagal kėdės formą medžiagą (kad ir raudonos spalvos), kad originali sėdynė nesidėvėtų arba dėvėtųsi mažiau. Taip, žinau pats keletą atvejų, kur vairuotojas uždeda savo rankšluostį ant sėdynės
Comment
-
Kodėl tokie autobusų vairuotojo kabinos "pagerinimai" ir "aksesuarai" būdingi tik nusmurgusioms Postsovietinėms arba 3rd world šalims? Neteko matyti izoliacija apvyniotų vairų ar panašių "pagerinimų" Vokietijoje, UK ar panašiose normaliose šalyse. Net Kinijoje taip nėra. Ar mums tiekiami autobusai kažkuo fundamentaliai skirasi, kad reikia juos taip niokoti?
Edit: prie to paties, kodėl Vilniuje važinėjantys autobusai dažnai turi visokias atsipalaidavusias kėbulo detales arba atidarytas variklio skyriaus ar kitokias dureles, kurios visaip makaluojasi autobusui važiuojant? Arba jų išvis nebebūna? Dažniauisiai, aišku, taip būna su senais autobusais, bet pastebėtas toks atvejis ir su vienu iš naujų Solarių. Panašių vaizdų būna Indijoje, Bangladeše, Rusijoje ir pnašaus lygio šalyse. Ar yra kažkokia priežastis, kodėl pas mus irgi taip yra?
Paskutinis taisė John; 2018.11.02, 17:03.
- 4 patinka
Comment
-
Neteko, nes ten niekam nekyla klausimų, kas geriau/ergonomiškiau/saugiau/ilgaamžiškiau/estetiškiau apgalvoja vairuotojo darbo vietą. 100gamyklos inžinierių ar vienas vairuotojas?
Kas dėl foto, gal čia John norėjo nukarosint šita numerio lentelę ant savo VW? Ko ne vardinė, Joninių išvkarės kaip ne kaip
Comment
Comment