Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Kodėl neteko matyti Vakaruose? Todėl, kad jie ne ubagai, kaip mes. Gali sau leisti autobusus keisti kas 10-12 metų. Tokius paskui perka Rytų Europa. Kas dėl Volvo, kurie, buvo nupirkti nauji, tai pagal Vakarų "standartus" jau jie atidirbo savo. Ir dar vienas momentas - pas mus žemas techninės priežiūros lygis. Vėlgi, viskas susiveda į pinigus. O kam, svarbu, kad važiuoja.
    Gatvėse kas antras automobilis beveik naujas. Gatvėmis daugiausiai naudojasi automobiliai. Taip pat automobiliai kemša tas gatves ir stabdo meisto ekonominį gyvenimą. Įmonės dėl prarasto laiko patiria realius materialinius nuostolius. Pats VT dėl minėtų kamščių veikia neefektyviai ir patiria nuostolį. Manau, kad VT turi būti pilnai finansuojamas iš biudžeto arba kažkas turi teisingai paskaičiuoti automobiliams mokesčius.

    Comment


      Iš auto naudojimo kaip tik gyvena visokie garažiukai. Kas nutiks jei sumažės auto? Padangų montuotojai persikvalifikuos į tinklo administratorius? Radijo auditorija irgi sumažėtų, nes autobuse nepadoru klausytis radijo. Reklamos persikeltų į FB ir tie pinigai irgi išplauktų į užsienį vietoj vietinių radijo laidų. Didžiajai daliai įmonių visiškai vienodai kiek jų darbuotojai prastovi kamščiuose važiuodami iš/į darbo. O aptarnaujantis transportas daugiausia važinėja nepiko metu.

      Nebe tie laikai kai varkės derinamos tik susitikimuose gyvai. Dabar iš gretimo ofiso geriau rašys laišką, nei eis susitikti.

      Comment


        Parašė mantasm Rodyti pranešimą
        Iš auto naudojimo kaip tik gyvena visokie garažiukai. Kas nutiks jei sumažės auto? Padangų montuotojai persikvalifikuos į tinklo administratorius? Radijo auditorija irgi sumažėtų, nes autobuse nepadoru klausytis radijo. Reklamos persikeltų į FB ir tie pinigai irgi išplauktų į užsienį vietoj vietinių radijo laidų. Didžiajai daliai įmonių visiškai vienodai kiek jų darbuotojai prastovi kamščiuose važiuodami iš/į darbo. O aptarnaujantis transportas daugiausia važinėja nepiko metu.
        O koks santykis važiuoja į darbą su VT ir koks su automobiliais? Bet kokiu atveju automobiliai(nedidelė žmonių grupė) visam miestui gadina gyvenimą.

        Comment


          Parašė andyour Rodyti pranešimą

          O koks santykis važiuoja į darbą su VT ir koks su automobiliais? Bet kokiu atveju automobiliai(nedidelė žmonių grupė) visam miestui gadina gyvenimą.
          Bent 2015ais metais VT naudotojai trukdė automobilistų daugumai. Vargu ar kardinaliai pasikeitė padėtis.

          https://www.citylab.com/transportati...cities/543141/

          Comment


            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

            Bent 2015ais metais VT naudotojai trukdė automobilistų daugumai. Vargu ar kardinaliai pasikeitė padėtis.

            https://www.citylab.com/transportati...cities/543141/
            VT netrukdo, nes ne VT kemša gatves.

            Comment


              Parašė andyour Rodyti pranešimą

              VT netrukdo, nes ne VT kemša gatves.
              Aha, VT juostos, jei padarytos vietoj normalių juostų, nemažina pralaidumo.

              Comment


                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                Aha, VT juostos, jei padarytos vietoj normalių juostų, nemažina pralaidumo.
                Jos atsirado, nes automobiliai kimšo gatves.

                Comment


                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                  Aha, VT juostos, jei padarytos vietoj normalių juostų, nemažina pralaidumo.
                  Jeigu žmogui nepatinka stovėti kamštyje ir matyti kaip pro jį greitai pravažiuoja autobusai/troleibusai, tegul pradėda važinėti VT.

                  Comment


                    Parašė andyour Rodyti pranešimą

                    Jos atsirado, nes automobiliai kimšo gatves.
                    O dabar stabdo ekonominį gyvenimą, nes auto mažiau kilometrų nuvažiuoja ir servisiukai mažiau uždirba

                    Comment


                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                      Iš auto naudojimo kaip tik gyvena visokie garažiukai. Kas nutiks jei sumažės auto? Padangų montuotojai persikvalifikuos į tinklo administratorius? Radijo auditorija irgi sumažėtų, nes autobuse nepadoru klausytis radijo. Reklamos persikeltų į FB ir tie pinigai irgi išplauktų į užsienį vietoj vietinių radijo laidų. Didžiajai daliai įmonių visiškai vienodai kiek jų darbuotojai prastovi kamščiuose važiuodami iš/į darbo. O aptarnaujantis transportas daugiausia važinėja nepiko metu.

                      Nebe tie laikai kai varkės derinamos tik susitikimuose gyvai. Dabar iš gretimo ofiso geriau rašys laišką, nei eis susitikti.
                      O kiek Lietuvoje per beveik 30 metų darbo vietų buvo sunaikinta? Ir kažkaip neverkiama, nors reikėtų. Garažiukai turės darbo. Dabar Vilniuje jaučiasi autoservisų trūkumas, visi turi užsakymų, sekančiai dienai netgi ne visada galima patekti, kai prieš kelis metus taip nebuvo. Taigi, sumažės šiek tiek automobilių, servisai atsilaisvins, kainas sumažins, nes dabar kainos skaitine verte jau pasiekė buvusias prie lito. O algos daugumai per 3 metus padidėjo 3-3,5 karto?

                      Comment


                        Šiandien teko pastebėti naujo Soliario kabiną, jau "papuošta" vairuotojų atributika.
                        Aviate, navigate, communicate

                        Comment


                          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                          Šiandien teko pastebėti naujo Soliario kabiną, jau "papuošta" vairuotojų atributika.
                          Užklijuotos tamsinančios plėvelės, ar paprasčiausios užuolaidos apvalios, kurios skirtos nuo saulės apsaugojimui?
                          Daugiau mano nuotraukų >>
                          Mano rajonas ir apylinkės >>

                          Comment


                            Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                            Šiandien teko pastebėti naujo Soliario kabiną, jau "papuošta" vairuotojų atributika.
                            rašom su numeriu autobuso į sįsp - dėl šitų dalykų gan greit reaguoja.

                            Comment


                              Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

                              Užklijuotos tamsinančios plėvelės, ar paprasčiausios užuolaidos apvalios, kurios skirtos nuo saulės apsaugojimui?
                              Ne, kėdė buvo "paturbinta" sena patalyne apvilkta, gal kad nesidėvėtų? nežinau.
                              Aviate, navigate, communicate

                              Comment


                                Tom senom patalynėm kėdes praktiškai visi jie apsivelka, nesuprantu kam? Dar vairus apsivelka apdriskusiais "apvalkalais", jau ir plėvelėm neskoningai niokiot pradėjo. Suprantu 20metų nutrintam autobusui tik taip ir galima pagerint būkle, bet čia juk naujutelaitis ir t.t.

                                Comment


                                  Na kas kaip supranta "patalynę".. pagal mane gaunasi, jog būtent kokia kaldra, kur lovoje miegam
                                  O jei rimtai, tai pasiūna pagal kėdės formą medžiagą (kad ir raudonos spalvos), kad originali sėdynė nesidėvėtų arba dėvėtųsi mažiau. Taip, žinau pats keletą atvejų, kur vairuotojas uždeda savo rankšluostį ant sėdynės
                                  Daugiau mano nuotraukų >>
                                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                                  Comment


                                    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                                    Na kas kaip supranta "patalynę".. pagal mane gaunasi, jog būtent kokia kaldra, kur lovoje miegam
                                    O jei rimtai, tai pasiūna pagal kėdės formą medžiagą (kad ir raudonos spalvos), kad originali sėdynė nesidėvėtų arba dėvėtųsi mažiau. Taip, žinau pats keletą atvejų, kur vairuotojas uždeda savo rankšluostį ant sėdynės
                                    apsivelka sėdynes tam kad sėdynių tragiška medžiaga pavažinėjus šiltesnę dieną būni tarsi apsimyžęs o vairus nes labai slidi plastmasė. Nekalbu apie visus konkrečiai bet Solaris Volvo Man į tai įeina. Už pasiūvimą reikia mokėti o iš namų rankšluostis nemokamas

                                    Comment


                                      Kodėl tokie autobusų vairuotojo kabinos "pagerinimai" ir "aksesuarai" būdingi tik nusmurgusioms Postsovietinėms arba 3rd world šalims? Neteko matyti izoliacija apvyniotų vairų ar panašių "pagerinimų" Vokietijoje, UK ar panašiose normaliose šalyse. Net Kinijoje taip nėra. Ar mums tiekiami autobusai kažkuo fundamentaliai skirasi, kad reikia juos taip niokoti?

                                      Edit: prie to paties, kodėl Vilniuje važinėjantys autobusai dažnai turi visokias atsipalaidavusias kėbulo detales arba atidarytas variklio skyriaus ar kitokias dureles, kurios visaip makaluojasi autobusui važiuojant? Arba jų išvis nebebūna? Dažniauisiai, aišku, taip būna su senais autobusais, bet pastebėtas toks atvejis ir su vienu iš naujų Solarių. Panašių vaizdų būna Indijoje, Bangladeše, Rusijoje ir pnašaus lygio šalyse. Ar yra kažkokia priežastis, kodėl pas mus irgi taip yra?

                                      Paskutinis taisė John; 2018.11.02, 17:03.

                                      Comment


                                        Neteko, nes ten niekam nekyla klausimų, kas geriau/ergonomiškiau/saugiau/ilgaamžiškiau/estetiškiau apgalvoja vairuotojo darbo vietą. 100gamyklos inžinierių ar vienas vairuotojas?

                                        Kas dėl foto, gal čia John norėjo nukarosint šita numerio lentelę ant savo VW? Ko ne vardinė, Joninių išvkarės kaip ne kaip

                                        Comment


                                          Juokas juokais, bet kūlturinis paveldas ir gajus įsitikinimas, kad taip variklis apsaugomis nuo perkaitimo, ir tai iš tiesų veikia - 1962 m. pagamintų ošė LAZ. Šiaip nuo vairuotojų turėtų būti atkabinta atsakomybė, pritaikyti saloną arba kėbulą"pagal poreikį".
                                          Aviate, navigate, communicate

                                          Comment

                                          Working...
                                          X