Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 7 patinka
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Šimtai milijonų buvo paminėti tik skliausteliuose, pagrindinė mintis buvo dešimtys. Na bet paskaičiuokim:
Santariškės - Pramogų Arena yra 4.9km ilgio atkarpa
Ateities g. - taip pat 4.9km
Ukmergės g. iki žiedo - 6.1km
Pilaitės pr. iki žiedo - 4.6km
Ozo/Buivydiškių/Rygos g. - 3.9km
Viso naujai reiktų tiesti 24.4km kontaktinio tinklo, dauginam iš dviejų, nes visose atkarpose tiesti reiktų į abi puses
48.8km x Pilaičio paminėti 300 000€ už 1km kontaktinio tinklo tiesimą = 14 640 000€
Už tiek milijonų mes galėtumėm nusipirkti 54 naujus autobusus (14 640 000/270 000)
54 nauji autobusai vien už troleibusų sistemos paruošimo kainą (t.y. ne pačius troleibusus)
Ar dar kam nors kyla kokių nors klausimų ?Paskutinis taisė Al1; 2018.09.06, 09:14.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė mskapss Rodyti pranešimą
Dėl troleibusų ir autobusų kainos - pora puslapių atgal Vilnietiškųjų Soliarių palyginimas (270kEur vs 385kEur)
Pora postų atgal - VVT oficialios 1km savikainos.
Beje, į savikainą YRA įskaičiuota ir pačių transporto priemonių kainą (per buhalterinį nusidėvėjimą). Atkreipkite dėmesį, kad nusidėvėjimo terminas yra 10 metų, taigi visi troleibusai, išskyrus 2 Amberius yra "buhalteriškai" nemokami, o autobusai - irgi beveik nemokami (dyzeliniai - seni, buhalteriškai "nemokami", dujiniai - už ES pinigus 85%, dar nusidėvėjimas skaičiuojamas). Taip, skaiciuojant 2018, 2019 autobusų savikaina kils, nes bus įskaičiuoti nauji autobusai...
Vadinasi, realiai, net NESKAITANT pirkimo kainos (kuri troleibusams yra 30-50% didesnė), jų eksploatacija yra BRANGESNĖ net negu paprastų dyzelinių autobusų, nekalbant jau apie dujinius...
Kaip ir rašiau, į savikainą įsiskaičiuoja ir nusidėvėjimas/pirkimo kaina ir pan... Ir šiuo metu skaičiuojant nusidėvėjimas visoms t/p yra toks pat - 10 metų linijinis, tai reiškia, kad 11 metų senumo autobuso/troleibuso vertė yra "0". Kadangi Vilniaus beveik visi troleibusai yra seni, vadinasi, įsigijimo kaina savikainai įtakos beveik neturi, bet vis tiek, eksploatacija ju yra brangesne
Dar kartą kartoju, Vilnius nauji troleibusai perkami be normnalaus konkurso. Iš viso tai, kaip jie perkami yra kriminalas. Tačiau matomai nenorėjo prarasti ES lėšų, todėl užmerkė akis valdžia. Visko gali būti, kad po kelių metų ta yla išlįs iš maišo ir bus sukeltas skandalas.
O VVT ataskaitose irgi neaišku kaip skaičiuojama. Galiausiai, jei yra politinis užsakymas "skandinti" troleibusus, tai jie ir bus "skandinami".
Dar nereikia pamiršti tokio dalyko, kaip remontas. Daugiau naujų autobusų su gamykline garantija - mažiau remonto, taigi ir išlaidų, ir savikainai tai turi įtakos. Ir labai ženklios. O paskui galima baksnoti pirštu, kad štai autobusų eksploatacija pigesnė. Statistiškai kaip ir teisinga, bet tai tas pats kaip matuoti vidutinę visų ligonių ligoninėje temperatūrą, kuri bus normali statistiškai, iš sakyti, kad ligoniai sveiki.
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąTiesa nepaminejau dar vieno awkward fakto apie maskvos elektrobusus - sildymas veikia nuo dyzelinio generatoriaus. Video sake kad ir kondicionierius, komentaruose tai paneige, tai nezinau kaip is tikruju. Bet sildytis dyzeliu... tokie ir elektrobusai. Dar neaisku kas maziau tersia ar euro6 varyklis ar tas ju generatorius kuris tikrai bus be adblue. Todel pastebejimas apie -20 temperatura labai tikslus. Pekino elektrobusai aisku faini kad kraunasi per 20 min ir pravaziuoja IKI 80 km (prisiminkim model s kuri gali vaziuot 320 km o realiai 200 nes ijungi kondiske ir akumus negerai iskraut iki 0).. Standartiniam vilnietiskam marsrutui 15-20 km turetu uztekt, pasisieke kad mazas miestas. Isivaizduokit kad kiekvienam marsruto gale reikes irengti po krovimosi stoteles, nes ziema su ijungtu sildymu ar vasara kondicionieriu 40 km... gali jau ir neuztekt. Taigi reikes krautis abejose keliones galose. Marsruto ten + atgal laikas pailgeja 30-40 minuciu, kas automatiskai reiskia reikes daugiau transporto priemoniu ir viskas pasidaro N kartu brangiau nei naudojant KT tinkla bent vietomis.Paskutinis taisė Al1; 2018.09.06, 09:16.
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąJeigu 24% ilgesnis 16 važiavimo laikas ( 42min) vietoje 2G (34min) nuo Žemynos iki Stoties yra tavo manymu visai nesvarbu, tai...
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąVisokių sąmokslo teorijų kas nori gali prisigalvoti, bet tai nereiškia, kad iš tikro yra planas privatizuoti. Ypač kai triukšmauja visokie nepatekę į valdžią ar tuo labiau kai priversti išeiti dėl tarybos nario etikos pažeidimų.
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Jeigu jus skaitet elektrobusu pirkimo salygas keliais postais auksciau tai buvo pamineta "bent 10 sėdimų ir 22 stovimos vietos" salygos yra labiau nei keistos kai apeliuojama 2 kart didesniu stovimu vietu skaiciumi nei sedimu, lygtais zmones dar net pirkimo salygose laikomi gyvuliais kurie turi stoveti keliones metu, o 10 sedimu vietu atitiks bet koks didesnis mikriukas.
Parašė andyour Rodyti pranešimą
Solaris troleibusų amžius bus daugiau nei 10 metų. Atrodo neblogai. Pakeitus grindų dangą atrodytų jau labai neblogai. Kaip Škoda dar važinėja, tai čia nesuvokiama man iki šiol. Nors būklė jau žemiau blogos.
Ką turi omeny tinkami laužynui po 10 metų? Turi omeny supuvę? Viską ką galima suremontuoti, tai galima padaryti dar pakankamai nebrangiai Lietuvoje.Paskutinis taisė Al1; 2018.09.06, 09:12.
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimąKad triašiai jau senokai važinėja, 3G jie dažnokai sutinkami.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Va būtent, kad į eksploatacijos savikainą yra įtraukiamas transporto priemonių nusidėvėjimas. O jo iš viso nėra, jei perkama už ES lėšas. Nusidėvėjimas tik tai daliai lėšų ar tiems autobusams, troleibusams, kurie perkami už VVT lėšas. Jei skaičiuojama kitaip, tai yra tiesiog neteisingas skaičiavimas. Gal taip ir reikalauja visokie ten teisės aktai, bet tai neatspindi realios padėties. Taip pat yra neteisinga neskaičiuoti nusidėvėjimo panaudotiems autobusams, jei jie perkami už VVT lėšas. Aišku, ne 10 metų, bet bent 2-3 metus po pirkimo tą reikėtų daryti.
Autobusų atvejų - irgi beveik taip, tik yra nedidelė dalis savikainoje finansavimo Solaris ir Man autobusams.
Tai logiškai mastant, jei važiavimo savikaina net be pačios TP kainos troleibusui yra didesnė nei autobusui, jei net kuro kaina dujiniam autobusui yra mažesnė nei troleibusui, o dar be viso šito troleibusas kainuoja 30-50% brangiau.....
Dėl dujų kainos - vienas iš akiviazdžiausių įrodymų, ką duoda antro "vamzdžio" turėjimas
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Mantas95 Rodyti pranešimąDėl 2G naikinimo visiškas absurdas dar kart sakau, patarčiau A|1 pažiūrėti, kiek žmonių susirenkama atkarpoj Santariškės - Žemynos. Tam tikrom popietinėm valandom jau nuo Santariškių autobusai varo pilnoki.
Comment
-
Parašė mskapss Rodyti pranešimą
Tai kad šie skaičiai (2015-2016m) ir atitinką tą situaciją, kad troleibusai buhalteriškai beveik pilnai nusidėvėję, ir jų savikaina praktiškai tiktai jų tiesioginės sąnaudos.
Autobusų atvejų - irgi beveik taip, tik yra nedidelė dalis savikainoje finansavimo Solaris ir Man autobusams.
Tai logiškai mastant, jei važiavimo savikaina net be pačios TP kainos troleibusui yra didesnė nei autobusui, jei net kuro kaina dujiniam autobusui yra mažesnė nei troleibusui, o dar be viso šito troleibusas kainuoja 30-50% brangiau.....
Dėl dujų kainos - vienas iš akiviazdžiausių įrodymų, ką duoda antro "vamzdžio" turėjimas
Dar kartą kartoju, kad tai, ką pateikia VVT, nėra galutinė instancija. Pirma, kaip minėjau, yra politinis užsakymas" skandinti" troleibusus. Antra, neaišku, kaip ten jie viską paskaičiuoja. Gal į tą elektros savikainą įtraukiamos ir visos kitos elektros išlaido ir t.t.. Trečia, labai abejoju, ar Škodose naudojama rekuperacija. Taigi... Po to sakyti, kad troleibusų kilometro savikaina didelė tai tas pats, kas lyginti senus Ikarus su naujais autobusais, kurie kuro mažiau ryja... Va tau ir savikaina. Be to, ar tai tiesa, ar ne, nežinau, lygtai troleibusų vairuotojai uždirba daugiau. Klausimas - kodėl? Kuo jau troleibusą sudėtingiau vairuoti už autobusą? Ar vairuotojų atlyginimai įtraukti į kilometro savikainą?Paskutinis taisė Al1; 2018.09.06, 10:51.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Be to, ar tai tiesa, ar ne, nežinau, lygtai troleibusų vairuotojai uždirba daugiau. Klausimas - kodėl? Kuo jau troleibusą sudėtingiau vairuoti už autobusą? Ar vairuotojų atlyginimai įtraukti į kilometro savikainą?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Faktas vienas - iš Santariškių į stotį niekas nevažiuoja.
- 3 patinka
Comment
-
Nereikia iškraipyti mano žodžių. Ne "per" stotį, o į stotį iš Santariškių. Nes yra 1G. Taip pat ir iš Ateities g. stotį greičiau galima pasiekti per Kalvarijų g. ir t.t. Ir ne prie ko čia tie srauto matavimai. Objektyvi realybė ir logika.
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Darbas su elektros įrenginiais - aukštesnė kategorija.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNereikia iškraipyti mano žodžių. Ne "per" stotį, o į stotį iš Santariškių. Nes yra 1G. Taip pat ir iš Ateities g. stotį greičiau galima pasiekti per Kalvarijų g. ir t.t. Ir ne prie ko čia tie srauto matavimai. Objektyvi realybė ir logika.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTarybiniais laikais gal ir taip. Dabar tai jau tikrai ne. Turintis D kategoriją, turi ir C, ir darbo rinkoje turi daugiau šansų surasti geriau apmokamą darbą. O dauguma troleibusų vairuotojų neturi (nes ir nereikia) nei C, nei D kategorijų.
Comment
-
Aš irgi darbe dirbu su pavojingais įrenginiais, tiek elektros, tiek ir įvairių spinduliuočių. Man (ir visiems kitiems) už tai nieko nemoka papildomai. Sveikatą užtat verčia tikrintis. Taigi, prie ko čia troleibusų vairuotojai ir pavojingi įrenginiai? Dabar atlyginimus nustato darbo rinka, o ne pavojingumo klasė.
Nepagrįstais pareiškimais svaidaisi tu. Joks normalus žmogus nevažiuos per aplink, jei galima tiesiai. Iš Santariškių į stotį greičiau yra 1G, o ne 2G. Pažiūrėk į tvarkaraštį.
Comment
-
Iš Santariškių į pačią stotį niekas su 2G gal ir nevažiuoja, užtat labai daug žmonių važiuoja į Laisvės pr., o 55 čia ne prie ko, nes su tokiu kursavimo dažnumu jis būtų grūste-pergrūstas. Jeigu jį dažninti, tai tuomet dar labiau nesuprantu tokio pasiūlymo logikos - vieną autobusų maršrutą naikinam, kitą autobusų maršrutą stiprinam.
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Laba diena, krito pasaulinės dujų kainos 2014/2015 m. o ne joks antras "vamzdis". Gal pagaliau pradėkite orientuotis realybėje, o ne propagandoje?
Dar kartą kartoju, kad tai, ką pateikia VVT, nėra galutinė instancija. Pirma, kaip minėjau, yra politinis užsakymas" skandinti" troleibusus. Antra, neaišku, kaip ten jie viską paskaičiuoja. Gal į tą elektros savikainą įtraukiamos ir visos kitos elektros išlaido ir t.t.. Trečia, labai abejoju, ar Škodose naudojama rekuperacija. Taigi... Po to sakyti, kad troleibusų kilometro savikaina didelė tai tas pats, kas lyginti senus Ikarus su naujais autobusais, kurie kuro mažiau ryja... Va tau ir savikaina. Be to, ar tai tiesa, ar ne, nežinau, lygtai troleibusų vairuotojai uždirba daugiau. Klausimas - kodėl? Kuo jau troleibusą sudėtingiau vairuoti už autobusą? Ar vairuotojų atlyginimai įtraukti į kilometro savikainą?
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąIš Santariškių į pačią stotį niekas su 2G gal ir nevažiuoja, užtat labai daug žmonių važiuoja į Laisvės pr., o 55 čia ne prie ko, nes su tokiu kursavimo dažnumu jis būtų grūste-pergrūstas. Jeigu jį dažninti, tai tuomet dar labiau nesuprantu tokio pasiūlymo logikos - vieną autobusų maršrutą naikinam, kitą autobusų maršrutą stiprinam.
Aš vis dar nesuprantu tų G maršrutų logikos, kai stoja kiekvienoje stotelėje, arba velkasi paskui lėtesnį troleibusą jei važiuoja už jo. Reikėjo tiesiog dar labiau sudažninti 6, 26, 44, 45, 47 maršrutus, pakoreguoti trasas, atitinkančias esamas G trasas, ir viskas.دائما الليتوانيه
- 1 patinka
Comment
Comment