Parašė John
Rodyti pranešimą
- Zalcburgas, Austrija - sistema atnaujinama ir plečiama tiesiant kontaktinį tinklą, mieste visai nedaug autobusų maršrutų, troleibusų maršrutai (12) sudaro transporto pagrindą. Kontaktinis tinklas greitaeigis. Gyv. skaičius 150k.
- Lincas, Austrija - sistema atnaujinama, 4 maršrutai. Perkami trigubi troleibusai, kontaktinis tinklas atnaujinamas. Gyv. skaičius 205k, bet be troleibusų dar yra tramvajus.
- Ryga, Latvija - sistema pilnai atnaujinta, 18 maršrutų. Sistemą ketinama plėsti pasitelkiant troleibusus su dyzeliniu generatoriumi. Gyventojų skaičius apie 650k, be troleibusų dar yra tramvajus.
- Lublinas, Lenkija - per pastaruosius dešimt metų kontaktinis tinklas prailgo dvigubai, nuo 30km iki 58km. Visi troleibusai atnaujinti, kontaktinis tinklas greitaeigis. Maršrutų yra 11, jie sudaro miesto maršrutų pagrindą, gyventojų skaičius Lubline - 340k
- Gdynė, Lenkija. Per pastaruosius metus sistema atnaujinama, kaip tik šiuo metu gaunama 30 naujų troleibusų. Maršrutų tinklas plečiamas pasitelkiant troleibusus su autonomine eiga 15km. Kontaktinis tinklas greitaeigis, maršrutų 12 ir jie sudaro pagrindą, gyventojų skaičius 247k.
- Kaunas, Lietuva. Per ateinančius metus ketinama nusipirkti 85 troleibusus, kad visiškai pakeisti Škodas. Kontaktinis tinklas modernizuojamas, yra planų nežymiai plėsti tinklą. Gyventojų skaičius 300k.
Vienintelės išimtys - Velingtonas, NZ, kur sistema uždaryta dėl didelio nepatikimumo, kuris atsirado dėl visiškos biurokratijos; Maskva, taipogi uždaroma dėl didelės biurokratijos ir sustobarėjusio požiūrio. Visokie Azijos provincijos miestai mums nėra pavyzdis, nes dažniausiai uždaryti troleibusų maršrutai pakeičiami Gazėlėmis arba išvis niekuo nepakeičiami.
Comment