Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė lietus Rodyti pranešimą
    Ir kiek iš viso tų T formos sankryžų yra su VT ir dar kad jose intensyvus eismas būtų. Net negalėčiau tokių išvardinti, nebent prie Baltojo tilto šalia Lukiškių.
    Net ir šioje sankryžoje A juostos nepadarysi, nes nėra jokio maršruto, kuris važiuotų tiesiai nuo Žaliojo link G. Vilko tilto.
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Pažiūrėkite sankryžą Žemaitės g. prie LIDL. Ten tas įgyvendinta, VT apvažiuoja šviesoforą, pėstiesiems yra nereguliuojama perėja per tą vieną VT juostą pereiti




      Buvau iškėlęs klausimą čia tą patį padaryti Kalvarijų g. ties J. Kazlausko stotele, bet tada man paprieštaravo, kad tada visi sukantys į kairę ties alaušo degaline irgi bandytų lįsti pro ten.
      Paskutinis taisė liootas; 2018.05.16, 11:45.

      Comment


        Kalvarijų gatvėje reikėtų platinti gatvę, atkirti fiziškai juostą, nes esamos juostos atskirti kad ir plastikiniais (ar guminiais) borteliais nepakaktų. Skiriamoji juosta turi būti plati, kad joje tilptų saugumo salelė ir šviedoforas. Tada kraštinėje A juostoje šviesoforo iš viso nereikėtų, perėja būtų nereguliuojama, kaip kad Žemaitės g. Tik iš tikrųjų, jei būtų koks posūkis už tokios sankryžos dešinėn, tai būtų bandymų jį apvažiuoti per A juosta. Žemaitės g. to nėra, nes tiesiog didelių kamščių čia nėra. Visgi Kalvarijų gatvėje yra ir problematiškesnių vietų, labai ribojančių visą eismą - sankryža prie buv. Kuro aparatūros. Taip pat Kalvarijų gatvės susiaurėjimas nuo Lvovo g. iki Krokuvos g. Seniai reikia nugriauti buvusį teismo pastatą ir namą Kalvarijų bei Lvovo g. sankryžoje ir paplatinti gatvę iki 6 juostų toje vietoje, įrengiant dvi A juostas (nors važiuojant Santariškių pusėn jos gal ir nereikia, vis tiek centro link reikalinga ilgesnė papildoma juosta sukimui į Lvovo g. ar Konstitucijos pr.) bei paplatinant iki normalių standartų esamą gatvė, kurioje formaliai toje vietoje 2 juostos, bet realiai visi važiuoja kaip 4.

        Comment


          Parašė liootas Rodyti pranešimą
          Pažiūrėkite sankryžą Žemaitės g. prie LIDL. Ten tas įgyvendinta, VT apvažiuoja šviesoforą, pėstiesiems yra nereguliuojama perėja per tą vieną VT juostą pereiti

          Buvau iškėlęs klausimą čia tą patį padaryti Kalvarijų g. ties J. Kazlausko stotele, bet tada man paprieštaravo, kad tada visi sukantys į kairę ties alaušo degaline irgi bandytų lįsti pro ten.
          Būtent. Tokių vietų, kur galima būtų padaryti identiškai, Vilniuje bent 10 suskaičiuoju. Tai žymiai pagreitintų susisiekimą VT. O dėl lindimo, tai reiktų tiesiog įrengti pravažiuojančių automobilių numerius fiksuojančius fotoaparatus ir tiek. Taip dar ir iš baudų užsidirbtų.
          Lietuva visiems.

          Comment


            Ar visur jose galima įrengti atskirtą fiziškai A juostą ir kad pėstieji būtų saugūs? Kas dėl kamerų, tai kiek jų dabar Vilniuje veikia? Ir tai ne miesto reikalas, o policijos.

            Comment


              O dar kitas klausimas. Šį šeštadienį mieste SP organizuoja renginį atsisveikinimui su senais autobusais.

              Ar tai reiškia, kad jau nuo kitos savaitės bus tik nauji???

              Comment


                Parašė liootas Rodyti pranešimą
                O dar kitas klausimas. Šį šeštadienį mieste SP organizuoja renginį atsisveikinimui su senais autobusais.

                Ar tai reiškia, kad jau nuo kitos savaitės bus tik nauji???
                Ne, taip nebus. Bus vienas konkretus autobusas atvarytas ir apipaišomas, kuris, pagal vieną straipsnį internete, važinės dar mėnesį laiko.
                Daugiau mano nuotraukų >>
                Mano rajonas ir apylinkės >>

                Comment


                  Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

                  Ne, taip nebus. Bus vienas konkretus autobusas atvarytas ir apipaišomas, kuris, pagal vieną straipsnį internete, važinės dar mėnesį laiko.
                  Kartojama ta pati Kauno nesąmonė

                  Comment


                    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                    Kartojama ta pati Kauno nesąmonė
                    Kaip šiandien 668, tai nebeišvažiuos tas
                    Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                    Comment


                      Parašė dr-rox Rodyti pranešimą
                      VT Vilniuje iš esmės reikėtų parduoti visą jų turtą ir už tuos pinigus tvarkyti kelių infrastruktūrą mašinoms. Važiavau neseniai autobusu, buvau šokiruotas kaip ten blogai ir dar sugadino visą dieną vien ta kelionė kokias 7 stoteles. Autobusas nors ir naujas, viduj kokie 35 karščio, kaip taip įmanoma ES šalyje nežinau. Plius tie ekranai su stotelių rodymu - neveikia.
                      Įdomus atsiliepimas apie Vilniaus VT. Gal autorius galėtų patikslint, kuriuose naujuose autobusuose +35?

                      Comment


                        Matomai autorius važiavo su nauja Transrevio Scania, kur nebuvo įjungtas kondicionierius ir klimato kontrolė, kuri apipučia saloną
                        Daugiau mano nuotraukų >>
                        Mano rajonas ir apylinkės >>

                        Comment


                          Parašė Robertas Rodyti pranešimą
                          Privatininkų Scania (bent jau tose, kuriose man teko važiuoti pastarąsias kelias dienas) kondicionieriai įjungti, tačiau visu pajėgumu pučia šiltą orą.
                          Parašė sleader Rodyti pranešimą
                          Reiškias įjungtas vėdinimas, bet ne kondicionavimas. Gali būti, kad sudėti davikliai ir jeigu atidarytas langas, tai A/C automatiškai išsijungia, dėl to pučią tiesiog ora iš lauko, bet jo neatšaldo.
                          Parašė dr-rox Rodyti pranešimą
                          VT Vilniuje iš esmės reikėtų parduoti visą jų turtą ir už tuos pinigus tvarkyti kelių infrastruktūrą mašinoms. Važiavau neseniai autobusu, buvau šokiruotas kaip ten blogai ir dar sugadino visą dieną vien ta kelionė kokias 7 stoteles. Autobusas nors ir naujas, viduj kokie 35 karščio, kaip taip įmanoma ES šalyje nežinau. Plius tie ekranai su stotelių rodymu - neveikia.
                          Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                          Matomai autorius važiavo su nauja Transrevio Scania, kur nebuvo įjungtas kondicionierius ir klimato kontrolė, kuri apipučia saloną
                          Vienos iš naujųjų Scania vairuotojo paklausus dėl kondicionierių (ne)veikimo, jis pasakė, kad "autobusų gamintojai šią problemą žino ir bando ją spręsti". Kokia tai problema – valdymo ar "žmogiškoji", galima tik spėlioti. Ir tikėtis, kad ji bus išspręsta dar vasarai neįsibėgėjus...

                          Comment


                            Parašė aRa Rodyti pranešimą







                            Vienos iš naujųjų Scania vairuotojo paklausus dėl kondicionierių (ne)veikimo, jis pasakė, kad "autobusų gamintojai šią problemą žino ir bando ją spręsti". Kokia tai problema – valdymo ar "žmogiškoji", galima tik spėlioti. Ir tikėtis, kad ji bus išspręsta dar vasarai neįsibėgėjus...
                            yra tokių kondicionierių kurie reaguoja ne į vidaus temperatūrą o į lauko pvz jei lauke nėra +25C tada neįsijungia nesvarbu kad viduje jau ir apie +35C. Nežinau kaip šitame konkrečiai bet daugumoje autobusų vairuotojo kabinoje nėra klavišo įjungimo išjungimo kondicionieriaus.

                            Comment


                              Parašė aRa Rodyti pranešimą

                              Vienos iš naujųjų Scania vairuotojo paklausus dėl kondicionierių (ne)veikimo, jis pasakė, kad "autobusų gamintojai šią problemą žino ir bando ją spręsti". Kokia tai problema – valdymo ar "žmogiškoji", galima tik spėlioti. Ir tikėtis, kad ji bus išspręsta dar vasarai neįsibėgėjus...
                              Ką turi omenyje sakydamas “žmogiškoji’ ? Gi jeigu apie kondicionierių problemą žino autobusų gamintojai, tai turėtų reikšti kokią nors gamybinę problemą, juk niekas neinformuotų gamintojų jei būtų tik kokios nors vidinės parko problemos...

                              Comment


                                Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                                Ką turi omenyje sakydamas “žmogiškoji’ ? Gi jeigu apie kondicionierių problemą žino autobusų gamintojai, tai turėtų reikšti kokią nors gamybinę problemą, juk niekas neinformuotų gamintojų jei būtų tik kokios nors vidinės parko problemos...
                                Turėjau galvoje kokius nors faktorius, priklausančius nuo žmonių – pavyzdžiui, keleivius, atidarinėjančius langus, nors viduje veikia (ar turėtų veikti) kondicionierius, vairuotojus, neįjungiančius kondicionierių dėl, pavyzdžiui, kuro taupymo (arba tiesiog iš nenoro).

                                egiscrypth žinutėje (truputį aukščiau) iškelta versija dėl kondicionavimo sistemos nereagavimo į vidaus temperatūrą atrodo pakankamai tikėtina mūsų sąlygomis. Nors ir keistoka, kad gamintojai galėjo apie tai nepagalvoti...

                                P.S. gerbiamasis "10 štyukyčių", su Tamsta kiaulių kartu lyg neganėm?

                                Comment


                                  Parašė aRa Rodyti pranešimą

                                  Turėjau galvoje kokius nors faktorius, priklausančius nuo žmonių – pavyzdžiui, keleivius, atidarinėjančius langus, nors viduje veikia (ar turėtų veikti) kondicionierius, vairuotojus, neįjungiančius kondicionierių dėl, pavyzdžiui, kuro taupymo (arba tiesiog iš nenoro).
                                  Kodėl apie tokius dalykus turėtų būti informuojamas autobusų gamintojas ?

                                  Comment


                                    Iš kur jūs ištraukėt, kad gamintojas informuotas apie žmogiškąjį faktorių? Panašu, kad ne taip supratote aRa žodžius.
                                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                    Comment


                                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                      Iš kur jūs ištraukėt, kad gamintojas informuotas apie žmogiškąjį faktorių? Panašu, kad ne taip supratote aRa žodžius.

                                      Parašė aRa Rodyti pranešimą
                                      Vienos iš naujųjų Scania vairuotojo paklausus dėl kondicionierių (ne)veikimo, jis pasakė, kad "autobusų gamintojai šią problemą žino ir bando ją spręsti". Kokia tai problema – valdymo ar "žmogiškoji", galima tik spėlioti. Ir tikėtis, kad ji bus išspręsta dar vasarai neįsibėgėjus...
                                      Yra prielaida, kad problema yra žmogiškasis faktorius
                                      +
                                      Autobusų gamintojai apie problemą informuoti
                                      =
                                      Yra prielaida, kad problema yra žmogiškasis faktorius ir autobusų gamintojai apie tai informuoti

                                      Man tas irgi skamba nelogiškai, todėl ir klausiu, ar tikrai problema gali būti tie keleiviai ar vairuotojai. Jei gamintojas informuotas, tai juk logiškiau, kad ir problema gamyklinė

                                      Comment


                                        Man tai čia akivaizdu, kad aRa tiesiog svarsto, ar tikrai ta vairuotojo minėta problema yra išties "valdymo problema, apie kurią informuotas gamintojas" ar "žmogiškasis faktorius, kurį "prigavo", ir kuris dabar bando nusimesti nuo savęs atsakomybę nurašant viską ant gamintojo".
                                        Jums tikrai gerai sektųsi lietuvių kalbos egzamine, kur iš 50 žodžių eilėraščio reikia "išinterpretuoti" 550 žodžių blevyzgas
                                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                        Comment


                                          Prasideda svarbiausi T.Narbuto viaduko darbai – savaitgalio naktimis bus eismo pakeitimų http://www.vilnius.lt/index.php?807372676
                                          Gegužės 26-28 dienomis nuo 20 val. iki 6 val. dėl T. Narbuto gatvėje statomo pėsčiųjų ir dviračių viaduko laikinai bus susiaurinta važiuojamoji gatvės dalis. Minėtu laikotarpiu transporto eismas laikinai bus nukreipiamas į priešpriešinę eismo juostą, bus išjungtas elektros tiekimas troleibusų kontaktinio tinklui. Dėl šių priežasčių keisis 1-ojo, 3-iojo, 7-ojo, 9-ojo, 19-ojo maršrutų troleibusų darbo organizavimas.


                                          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                          Comment

                                          Working...
                                          X