Parašė Vilnietizz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimą
Taip, tikrai nelogiška. Ar kas nors rašys apie tai? Be to, labai trūksta stotelės ties Vilniaus ir Kauno vokės g. sankryža. Nuo stotelės Grigiškės eiti labai toli, o ten stotelei vietos kaip tik yra. Nebūtina daryti įvažų ar kasinėti kažką - užteks ir paprasto stotelės ženklo.
Comment
-
Skaitiniai vakarui - kątik paskelbtas darnaus judumo planas (a.k.a kaip atsikratyti kamščių už 529 mln. eur europietiškų pinigų).
https://drive.google.com/file/d/1mIE...H7Su4RqHF/view
Plano dalis, kurioje kalbama apie viešąjį transportą randama 7-29 psl.
Permečiau akimis visą viešojo transporto dalį. Planas yra stebėtinai realistiškas. Jokių Zuoko stiliaus grandiozinių vizijų, jokių tramvajų (net apie BRT nekalbama), jokių elektrobusų, jokių eksperimentinių technologijų, tik paprasti ir patikrinti sprendimai. Žemiau įdedu priemonių santrauką:
- Viešojo transporto eismo juostų įrengimas magistralinių maršrutų ašyse;
- Viešojo transporto pirmumo sistemų sankryžose įrengimas magistralinių maršrutų ašyse;
- Automatizuotos kelių eismo taisyklių pažeidimų fiksavimo sistemos įrengimas viešojo transporto
eismo juostose ir viešojo transporto priemonėse;
- Didžiųjų persėdimo terminalų įrengimas pagrindinėse magistralinių maršrutų susikirtimo ašyse.
- Viešojo transporto priemonių parko naujinimas, taršos emisijų mažinimas ir ekologizavimas,
pritaikomumo žmonėms su specialiais poreikiais užtikrinimas;
- Viešojo transporto sistemos hierarchijos išlaikymas ir stiprinimas (greitieji maršrutai, pagrindiniai
maršrutai, privežamieji maršrutai, patogūs persėdimo terminalai);
- Viešojo transporto sistemos darbo optimizavimas (maršrutų optimizavimas, dažnumo
sutankinimas) stotelių išdėstymas pagal urbanizacijos požymius (gyventojų ir darbo vietų tankumą).
- Vieningo kelionės bilieto sistemos vystymas šalies ir regiono mastu, kainodaros orientavimas į
vartotoją, paslaugų apimtį. Geležinkelio ir priemiestinių autobusų sistemų integravimas į bendrą
miesto sistemą;
- Viešojo transporto paviljonų įrengimas visose stotelėse;
- IT diegimas viešojo transporto stotelėse ir transporto priemonėse (vaizdo stebėjimo kameros,
švieslentės ir t.t.). stotelių ir jose pateikiamos informacijos pritaikymas žmonėms su negalia;
Šiek tiek liūdina ir faktas, kad nekalbama apie A juostas gatvės centre, tačiau gerai tai, kad kalbama apie planus prašyti keisti KET su tikslu uždrausti automobiliams sukti dešinėn iš A juostų.
Kita svarbi dalis - VT parko atnaujinimas. Apie jį užsimenama tik šioje pastraipoje:
VMS turi įpareigoti viešojo transporto vežėjus atnaujinti viešąjį transporto parką iki 2023 m. papildomai
įsigyjant ne mažiau kaip 120 naujų viešojo transporto priemonių (pritaikant visą viešojo transporto
parką žmonėms su specialiais poreikiais).Paskutinis taisė Robertas; 2018.05.08, 19:47.
- 3 patinka
Comment
-
120 naujų tai mažai. Nebent likę bus naudoti. Bet tada reikia 120 naujų vien tik troleibusų. Bet gi per 5 metus visi Volvo autobusai jau bus nudėvėti... Drausti sukti iš A juostos dešinėn yra nesąmonė. Tai gal geriau leisti kairėn sukti? Kaip iš viso važiuoti tokia gatve, jei iš jos niekur sukti nei kairėn, nei dešinėn negalima? O kaip įvažiavimai į kiemus, teritorijas ir pan.? Pavyzdys - Švitrigailos gatvė. Sukti sankryžose kairėn negalima. Tai jei būtų uždrausta sukti ir dešinėn, tai kaip sankryžose sukti? Tik tiesiai važiuoti? Nesąmonė. O kur dar įvažiavimai į teritorijas ir kiemus?
Reikia drausti parkuoti ant šaligatvių ten, kur yra A juostos. Tai viena. Antra, reikia pagaliau pradėti bausti ir griežtai už parkavimą kampu ar galu į gatvės kraštą, ten, kur leidžiama tik šonu. O visose gatvėse, kur yra rimtesnis VT srautas, bet nėra A juostos, parkuotis kampu ar galu į šaligatvį turėtų būti uždrausta visiškai pagal technines sąlygas, atitinkamai, ten, kur taip parkuotis galima, reikėtų perdaryti, kad fiziškai to nebūtų galima daryti.
Beje, Prancūzijoje mačiau A juostas, atskirtas fiziškai borteliu, o įvažiavimai užtverti šlagbaumais. Autobusų vairuotojai tik šiek tiek primažina greitį prieš šlagbaumą ir jis atsidaro. Įprasti autobusai, ne BRT.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą...Drausti sukti iš A juostos dešinėn yra nesąmonė...
VMS turi inicijuoti LR teisės aktų pakeitimus, kad viešajam transportui skyrus pirmąją eismo juostą,
individualios transporto priemonės galėtų sukti iš antros juostos į dešinę (įsitikinusios, kad nesukelia
pavojaus pirmąja eismo juosta judančiam viešajam transportui), taip nevažiuojant viešojo transporto
juosta;
Comment
-
Žodį "mažiausiai" visi kažkaip praleidot sėkmingai.
----
Kalvarijų g. nepamiršta, joje gi aiškiai nurodyta VT juostų įrengimas su prioritetu. Gal Kalvarijų g. sumaišėt su būsima Kernavės g. (kuri pažymėta)?
----
Juostų įrengimas gatvių centre kelia kėblumų. Arba tuomet tektų pirkti transporto priemones su abipusiomis durimis (arba durimis kitoje pusėje konkretiems maršrutams) arba reikėtų platinti gatves, kad tilptų po 2 A juostas, peronus ir dar bent po juostą kitam transportui.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Kalvarijų g. nepamiršta, joje gi aiškiai nurodyta VT juostų įrengimas su prioritetu. Gal Kalvarijų g. sumaišėt su būsima Kernavės g. (kuri pažymėta)?
A juostų planas:
Paskutinis taisė Robertas; 2018.05.08, 20:15.
Comment
-
Parašė Robertas Rodyti pranešimą
Aš kalbėjau apie Kareivių gatvę
A juostų planas:
O ant Lazdynų tilto pamatyt A juostas būtų įdomu Ten gi ir taip šikna.
Tuo tarpu Antakalnio gatvė, kur A juostos turbūt labiausiai praverstų, nelabai prioritetas...
Comment
-
Kas sako, kad tai galutinis planas? Tai tik variantas, dėl kurio aplamai gali būti net nepradėta jokia diskusija ir tuo labiau svarstymas...
Parašė Creatium Rodyti pranešimąJuostų įrengimas gatvių centre kelia kėblumų. Arba tuomet tektų pirkti transporto priemones su abipusiomis durimis (arba durimis kitoje pusėje konkretiems maršrutams) arba reikėtų platinti gatves, kad tilptų po 2 A juostas, peronus ir dar bent po juostą kitam transportui.Paskutinis taisė Al1; 2018.05.08, 22:45.
Comment
-
Kita tema. Kalbant apie naujųjų autobusų galimybių išnaudojimą. Pijariniuose straipsniuose daug rašoma apie naujųjų autobusų galimybes: ekranai, kondicioneriai, rozetės ir pan. Klausimas. Kodėl šiltomis dienomis šie autobusai važinėja su pravertais langeliais (o kondicai nejungiami). Nors plius 23 lyg ir nekaršta, bet mašinos viduje ir kai daug žmonių, nori nenori, pasidaro karšta. Ar čia yra kokia taisyklė? P. S. kažkada klausiau savivaldybės, ar ruošiasi taupyti freoną, atsakė, kad kondicionieriai bus naudojami
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąO priėjome iki to, jog freonu kondicionieriaus nepripildo privatininkas. O kai kas teigs, jog "kondicionieriai veikia".
O ir šiaip autobusuose kondicionavimo sistemos būna montuojamos ant stogo, kur jų neveikia druskos nuo kelio, akmenukai ir kt. galimi mechaniniai pažeidimai, tai turėtų tarnauti be aptarnavimo (neskaitant oro filtrų keitimo) pakankamai ilgai. Juk šaldytuvo kasmet niekas nepildo šaltnešiu ir jis tarnauja eilę metų.Paskutinis taisė sleader; 2018.05.10, 16:56.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Tai gi autobusai nauji, nieko ten papildomai pildyti nereikia, o ir kondicionavimo sistema bent pirmus 3-4 metus turėtų "ištempti" be jokio papildomo remonto (šaltnešio pildymo). Tiesiog važiuojant su įjungtu kondicionieriumi yra naudojama daugiau kuro. Tikriausiai čia ir yra visa paslaptis kodėl jie neįjungti.
O ir šiaip autobusuose kondicionavimo sistemos būna montuojamos ant stogo, kur jų neveikia druskos nuo kelio, akmenukai ir kt. galimi mechaniniai pažeidimai, tai turėtų tarnauti be aptarnavimo (neskaitant oro filtrų keitimo) pakankamai ilgai. Juk šaldytuvo kasmet niekas nepildo šaltnešiu ir jis tarnauja eilę metų.
Comment
-
Parašė Robertas Rodyti pranešimą
Privatininkų Scania (bent jau tose, kuriose man teko važiuoti pastarąsias kelias dienas) kondicionieriai įjungti, tačiau visu pajėgumu pučia šiltą orą.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai langai normaliuose autobusuose su kondicionieriais būna su spynelėmis. Tegul užrakina, kad neatidarinėtų, jei kondicionieriai įjungiami. Bet matyt didesnė tikimybė, kad taupo. Kondicionierius įjunginės kai bus lauke apie 30.
Comment
Comment