Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Labai prastai ir nelogiškai padaryta 59 maršruto (vieno iš pagrindinių Grigiškių maršrutų) trasa. Į Grigiškes jis važiuos pro popieriaus fabriką (tiesa, prie Kauno Vokės sodų jokia nauja stotelė nenumatyta), o atgal - Kovo 11-osios gatve. Bet maršrutas nebus žiedinis - Senosiose Grigiškėse bus atstova. Kitaip tariant, Grigiškių daugiabučių gyventojai šiuo autobusu grįžti namo nebegalės. Nesąmonė. Geriau jau būtų tokia trasa leisti 28 autobusą, ir be atstovos A68 žiede.
    Taip, tikrai nelogiška. Ar kas nors rašys apie tai? Be to, labai trūksta stotelės ties Vilniaus ir Kauno vokės g. sankryža. Nuo stotelės Grigiškės eiti labai toli, o ten stotelei vietos kaip tik yra. Nebūtina daryti įvažų ar kasinėti kažką - užteks ir paprasto stotelės ženklo.
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Parašė Mettal Rodyti pranešimą

      Taip, tikrai nelogiška. Ar kas nors rašys apie tai? Be to, labai trūksta stotelės ties Vilniaus ir Kauno vokės g. sankryža. Nuo stotelės Grigiškės eiti labai toli, o ten stotelei vietos kaip tik yra. Nebūtina daryti įvažų ar kasinėti kažką - užteks ir paprasto stotelės ženklo.
      Nelabai ten vietos yra, projektuotojai kaip visada, nepagalvojo. Bet stotelė ten reikalinga (kam tuos ratus tuomet sukinėti?).

      Comment


        Ar kam nors iš 59-o maršruto keleivių tikrai gali reikėti į popieriaus fabriką? O 28-o?
        Šiaip galėčiau brūkštelėti pasiūlymus dėl Grigiškių krypties maršrutų pertvarkymo ir papildomos stotelės įrengimo
        Daugiau mano nuotraukų >>
        Mano rajonas ir apylinkės >>

        Comment


          Skaitiniai vakarui - kątik paskelbtas darnaus judumo planas (a.k.a kaip atsikratyti kamščių už 529 mln. eur europietiškų pinigų).

          https://drive.google.com/file/d/1mIE...H7Su4RqHF/view

          Plano dalis, kurioje kalbama apie viešąjį transportą randama 7-29 psl.

          Permečiau akimis visą viešojo transporto dalį. Planas yra stebėtinai realistiškas. Jokių Zuoko stiliaus grandiozinių vizijų, jokių tramvajų (net apie BRT nekalbama), jokių elektrobusų, jokių eksperimentinių technologijų, tik paprasti ir patikrinti sprendimai. Žemiau įdedu priemonių santrauką:

          - Viešojo transporto eismo juostų įrengimas magistralinių maršrutų ašyse;

          - Viešojo transporto pirmumo sistemų sankryžose įrengimas magistralinių maršrutų ašyse;

          - Automatizuotos kelių eismo taisyklių pažeidimų fiksavimo sistemos įrengimas viešojo transporto
          eismo juostose ir viešojo transporto priemonėse;

          - Didžiųjų persėdimo terminalų įrengimas pagrindinėse magistralinių maršrutų susikirtimo ašyse.

          - Viešojo transporto priemonių parko naujinimas, taršos emisijų mažinimas ir ekologizavimas,
          pritaikomumo žmonėms su specialiais poreikiais užtikrinimas;

          - Viešojo transporto sistemos hierarchijos išlaikymas ir stiprinimas (greitieji maršrutai, pagrindiniai
          maršrutai, privežamieji maršrutai, patogūs persėdimo terminalai);

          - Viešojo transporto sistemos darbo optimizavimas (maršrutų optimizavimas, dažnumo
          sutankinimas) stotelių išdėstymas pagal urbanizacijos požymius (gyventojų ir darbo vietų tankumą).

          - Vieningo kelionės bilieto sistemos vystymas šalies ir regiono mastu, kainodaros orientavimas į
          vartotoją, paslaugų apimtį. Geležinkelio ir priemiestinių autobusų sistemų integravimas į bendrą
          miesto sistemą;

          - Viešojo transporto paviljonų įrengimas visose stotelėse;

          - IT diegimas viešojo transporto stotelėse ir transporto priemonėse (vaizdo stebėjimo kameros,
          švieslentės ir t.t.). stotelių ir jose pateikiamos informacijos pritaikymas žmonėms su negalia;
          Įdomu tai, kad A juostos planuojamos beveik visame mieste, netgi tokiose vietose kaip Kalvarijų g. ir Šeimyniškių g. (žemėlapis 10 psl). Tik dėl kažkokių priežaščių Kareivių g. palikta be A juostos. Nelabai suprantu kuo ta Kareivių g. taip nusikalto, jeigu net Antakalnyje ir Justiniškių g. planuoja A juostas.

          Šiek tiek liūdina ir faktas, kad nekalbama apie A juostas gatvės centre, tačiau gerai tai, kad kalbama apie planus prašyti keisti KET su tikslu uždrausti automobiliams sukti dešinėn iš A juostų.

          Kita svarbi dalis - VT parko atnaujinimas. Apie jį užsimenama tik šioje pastraipoje:

          VMS turi įpareigoti viešojo transporto vežėjus atnaujinti viešąjį transporto parką iki 2023 m. papildomai
          įsigyjant ne mažiau kaip 120 naujų viešojo transporto priemonių (pritaikant visą viešojo transporto
          parką žmonėms su specialiais poreikiais).
          Nelabai supratau ar siekiama atnaujinti VT parką + įsigyti 120 vnt. VT priemonių, ar pakeisti 120 esamų VT priemonių naujomis?
          Paskutinis taisė Robertas; 2018.05.08, 19:47.

          Comment


            120 naujų tai mažai. Nebent likę bus naudoti. Bet tada reikia 120 naujų vien tik troleibusų. Bet gi per 5 metus visi Volvo autobusai jau bus nudėvėti... Drausti sukti iš A juostos dešinėn yra nesąmonė. Tai gal geriau leisti kairėn sukti? Kaip iš viso važiuoti tokia gatve, jei iš jos niekur sukti nei kairėn, nei dešinėn negalima? O kaip įvažiavimai į kiemus, teritorijas ir pan.? Pavyzdys - Švitrigailos gatvė. Sukti sankryžose kairėn negalima. Tai jei būtų uždrausta sukti ir dešinėn, tai kaip sankryžose sukti? Tik tiesiai važiuoti? Nesąmonė. O kur dar įvažiavimai į teritorijas ir kiemus?
            Reikia drausti parkuoti ant šaligatvių ten, kur yra A juostos. Tai viena. Antra, reikia pagaliau pradėti bausti ir griežtai už parkavimą kampu ar galu į gatvės kraštą, ten, kur leidžiama tik šonu. O visose gatvėse, kur yra rimtesnis VT srautas, bet nėra A juostos, parkuotis kampu ar galu į šaligatvį turėtų būti uždrausta visiškai pagal technines sąlygas, atitinkamai, ten, kur taip parkuotis galima, reikėtų perdaryti, kad fiziškai to nebūtų galima daryti.

            Beje, Prancūzijoje mačiau A juostas, atskirtas fiziškai borteliu, o įvažiavimai užtverti šlagbaumais. Autobusų vairuotojai tik šiek tiek primažina greitį prieš šlagbaumą ir jis atsidaro. Įprasti autobusai, ne BRT.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              ...Drausti sukti iš A juostos dešinėn yra nesąmonė...
              Tiksli citata iš plano dėl A juostų:

              VMS turi inicijuoti LR teisės aktų pakeitimus, kad viešajam transportui skyrus pirmąją eismo juostą,
              individualios transporto priemonės galėtų sukti iš antros juostos į dešinę (įsitikinusios, kad nesukelia
              pavojaus pirmąja eismo juosta judančiam viešajam transportui), taip nevažiuojant viešojo transporto
              juosta;

              Comment


                Žodį "mažiausiai" visi kažkaip praleidot sėkmingai.

                ----

                Kalvarijų g. nepamiršta, joje gi aiškiai nurodyta VT juostų įrengimas su prioritetu. Gal Kalvarijų g. sumaišėt su būsima Kernavės g. (kuri pažymėta)?

                ----

                Juostų įrengimas gatvių centre kelia kėblumų. Arba tuomet tektų pirkti transporto priemones su abipusiomis durimis (arba durimis kitoje pusėje konkretiems maršrutams) arba reikėtų platinti gatves, kad tilptų po 2 A juostas, peronus ir dar bent po juostą kitam transportui.

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                  Kalvarijų g. nepamiršta, joje gi aiškiai nurodyta VT juostų įrengimas su prioritetu. Gal Kalvarijų g. sumaišėt su būsima Kernavės g. (kuri pažymėta)?
                  Aš kalbėjau apie Kareivių gatvę

                  A juostų planas:

                  Paskutinis taisė Robertas; 2018.05.08, 20:15.

                  Comment


                    Parašė Robertas Rodyti pranešimą

                    Aš kalbėjau apie Kareivių gatvę

                    A juostų planas:

                    Truputi keistai atrodo. Kam A juostos Baltupiuose/Jeruzalėje? Ten praktiškai niekad nebūna kamščių. Sutaupytų minimaliai laiko nestovėdami bendroje eilėja. Laisvės prospekto pietinėje atkarpoje irgi nelabai bebūna kamščių po Vakarinio atidarymo.

                    O ant Lazdynų tilto pamatyt A juostas būtų įdomu Ten gi ir taip šikna.

                    Tuo tarpu Antakalnio gatvė, kur A juostos turbūt labiausiai praverstų, nelabai prioritetas...

                    Comment


                      Kas sako, kad tai galutinis planas? Tai tik variantas, dėl kurio aplamai gali būti net nepradėta jokia diskusija ir tuo labiau svarstymas...

                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                      Juostų įrengimas gatvių centre kelia kėblumų. Arba tuomet tektų pirkti transporto priemones su abipusiomis durimis (arba durimis kitoje pusėje konkretiems maršrutams) arba reikėtų platinti gatves, kad tilptų po 2 A juostas, peronus ir dar bent po juostą kitam transportui.
                      Ten, kur galima jas įrengti. Gi tikrai ne visur juostas reikia daryti centre gatvės.
                      Paskutinis taisė Al1; 2018.05.08, 22:45.

                      Comment


                        Kita tema. Kalbant apie naujųjų autobusų galimybių išnaudojimą. Pijariniuose straipsniuose daug rašoma apie naujųjų autobusų galimybes: ekranai, kondicioneriai, rozetės ir pan. Klausimas. Kodėl šiltomis dienomis šie autobusai važinėja su pravertais langeliais (o kondicai nejungiami). Nors plius 23 lyg ir nekaršta, bet mašinos viduje ir kai daug žmonių, nori nenori, pasidaro karšta. Ar čia yra kokia taisyklė? P. S. kažkada klausiau savivaldybės, ar ruošiasi taupyti freoną, atsakė, kad kondicionieriai bus naudojami

                        Comment


                          O priėjome iki to, jog freonu kondicionieriaus nepripildo privatininkas. O kai kas teigs, jog "kondicionieriai veikia".
                          Daugiau mano nuotraukų >>
                          Mano rajonas ir apylinkės >>

                          Comment


                            Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                            O priėjome iki to, jog freonu kondicionieriaus nepripildo privatininkas. O kai kas teigs, jog "kondicionieriai veikia".
                            Tai gi autobusai nauji, nieko ten papildomai pildyti nereikia, o ir kondicionavimo sistema bent pirmus 3-4 metus turėtų "ištempti" be jokio papildomo remonto (šaltnešio pildymo). Tiesiog važiuojant su įjungtu kondicionieriumi yra naudojama daugiau kuro. Tikriausiai čia ir yra visa paslaptis kodėl jie neįjungti.
                            O ir šiaip autobusuose kondicionavimo sistemos būna montuojamos ant stogo, kur jų neveikia druskos nuo kelio, akmenukai ir kt. galimi mechaniniai pažeidimai, tai turėtų tarnauti be aptarnavimo (neskaitant oro filtrų keitimo) pakankamai ilgai. Juk šaldytuvo kasmet niekas nepildo šaltnešiu ir jis tarnauja eilę metų.
                            Paskutinis taisė sleader; 2018.05.10, 16:56.

                            Comment


                              Tobulai kondicionuojamo autobuso nebus, nes kiekvienoje stotelėje išleidžiama labai daug šalto oro laukan. Čia problema, kurios sprendimo nėra. Bet, aišku, tai ne pretekstas visai nešaldyt.

                              Comment


                                Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                Tai gi autobusai nauji, nieko ten papildomai pildyti nereikia, o ir kondicionavimo sistema bent pirmus 3-4 metus turėtų "ištempti" be jokio papildomo remonto (šaltnešio pildymo). Tiesiog važiuojant su įjungtu kondicionieriumi yra naudojama daugiau kuro. Tikriausiai čia ir yra visa paslaptis kodėl jie neįjungti.
                                O ir šiaip autobusuose kondicionavimo sistemos būna montuojamos ant stogo, kur jų neveikia druskos nuo kelio, akmenukai ir kt. galimi mechaniniai pažeidimai, tai turėtų tarnauti be aptarnavimo (neskaitant oro filtrų keitimo) pakankamai ilgai. Juk šaldytuvo kasmet niekas nepildo šaltnešiu ir jis tarnauja eilę metų.
                                Privatininkų Scania (bent jau tose, kuriose man teko važiuoti pastarąsias kelias dienas) kondicionieriai įjungti, tačiau visu pajėgumu pučia šiltą orą.

                                Comment


                                  Parašė Robertas Rodyti pranešimą

                                  Privatininkų Scania (bent jau tose, kuriose man teko važiuoti pastarąsias kelias dienas) kondicionieriai įjungti, tačiau visu pajėgumu pučia šiltą orą.
                                  Reiškias įjungtas vėdinimas, bet ne kondicionavimas. Gali būti, kad sudėti davikliai ir jeigu atidarytas langas, tai A/C automatiškai išsijungia, dėl to pučią tiesiog ora iš lauko, bet jo neatšaldo.

                                  Comment


                                    Tai langai normaliuose autobusuose su kondicionieriais būna su spynelėmis. Tegul užrakina, kad neatidarinėtų, jei kondicionieriai įjungiami. Bet matyt didesnė tikimybė, kad taupo. Kondicionierius įjunginės kai bus lauke apie 30.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Tai langai normaliuose autobusuose su kondicionieriais būna su spynelėmis. Tegul užrakina, kad neatidarinėtų, jei kondicionieriai įjungiami. Bet matyt didesnė tikimybė, kad taupo. Kondicionierius įjunginės kai bus lauke apie 30.
                                      Jei užrakins langelius, visi pradės piktintis, kad net langų autobusuose neįmanoma atsidaryt. Nelabai paprasti žmonės supranta apie tas kondiškes.

                                      Comment


                                        Jei jos normalia veiks, tai niekam ir nekils noras langų atidaryti.

                                        Comment


                                          Užtektų lipdukų ant langų, kad neatidaryti veikiant kondicionieriams ir tiek. Žmonės gal nepratę, šitiek metų tokios "prabangos" nematėm Vilniuj

                                          Comment

                                          Working...
                                          X