Ir visgi ta strategija yra viena geresnių ir tinkamiausių Vilniaus miestui. Kadangi Vilniaus viešasis transportas buvo komos būklėje, tai jį visų pirma reikėjo atgaivinti kuo įmanoma didesniais kiekiais, o didžiausi kiekiai gaunasi tada, kada perki dyzelinius autobusus. Tas ir buvo padaryta. Antras žingsnis, t.y. troleibusų atnaujinimas, mano supratimu nėra visai tinkamas. Daug geriau ir dvigubai pigiau būtų vietoj jų nupirkti tokius pačius dyzelinius autobusus, kadangi jie dvigubai pigesni, nei troleibusai, tai Vilniaus viešąjį transportą atnaujinti pavyktų kur kas greičiau . Tik kadangi laikas toliau bėga, tai po kelių metų reikėtų pradėti keisti ir 2004-2006 metais pirktas Volvo, bet kadangi gaisrai jau bus užgesinti ir nebereikės jų keisti tokiais mąstai, kaip keičiama dabar, tai palaipsniui, po truputi galima būtų įvedinėti elektrobusus. Daugybė pasaulio miestų juos jau dabar įvedinėja, tai po kokių trijų metų Vilniui juos pradėt įvedinėti būtų pats tas laikas, nes ir kainos bus jau nukritusios, ir technologijos patobulėjusios. Nesinorėtų, kad su elektrobusais Vilnius nuo pasaulio atsiliktų taip pat, kaip atsiliko ir su troleibusų atsisakymu.
Jei yra surandama pinigų troleibusų pirkimui, tai kodėl neturėtų būti surandama pinigų elektrobusų pirkimui kai jų kainos labai panašios,o tendencija yra ta, kad elektrobusai pinga, o troleibusai brangsta (nes dauguma pasaulio miestų jų atsisako ir mažai lieka gamintojų).
Parašė Robertas
Rodyti pranešimą
Comment