Peržiūrėjus būsimus tvarkaraščius, toks jausmas kad nuo balandžio 28 į kai kuriuos maršrutus atėjo naujas "rudens sezonas", ypač 73 autobusui. Smagu, kad didinamas transporto priemonių skaičius, galbūt tai paskatins dar didesnį keleivių srautą.
23, 30 ir 73 maršrutai keliauja pilnai į 2 troleibusų parką
40 grįžta į vvt
43 pradeda dirbti Transrevis.
"Ilga" apžvalga:
5 p.d. vienpamaininis keičiamas dvipamaininiu.
11 stumdomi laikai. Dažniau nevažiuos, nors teigiama priešingai.
22 d.d. 1 pertraukiamas ir p.d. vienpamaininis keičiami dvipamaininiais.
23 perduodamas iš AP į 2-ąjį troleibusų parką. Ilginamas rato įveikimo laikas 2-3 min.
24 p.d. vienpamaininis keičiamas dvipamaininiu.
29 p.d. vienpamaininis keičiamas dvipamaininiu, ilginamas rato įveikimo laikas 2 min.
30 perduodamas iš AP į 2-ąjį troleibusų parką. Dažniau nevažiuos, nors teigiama priešingai.
31 d.d. +1 dvipamaininis. Galbūt nebeliks ilgų autobusų? Stoties kryptimi 1-3 min. mažinamas reiso įveikimo laikas.
37 p.d. +1 vienpamaininis (laikinai)
40 grįžta iš "Meteorit turo" į AP. Dėl to d.d. -1 "nedapertraukiamas", kursavęs tik popiet.
43 perduodamas "Transreviui" su ilgais autobusais. D.d. +1 dvipamaininis, d.d. net +2 dvipamaininiai (t.y. dvigubai daugiau, nei prieš tai)
46 d.d. ir p.d. po +1 dvipamaininį, d.d. +1 pertraukiamas. Gali būti, kad darbo dienomis neliks ilgų autobusų, nors maršruto dažninimas (ypač savaitgaliais) tą su kaupu atperka.
50 p.d. 1 vienpamaininis keičiamas dvipamaininiu. Seniai jau laikas
52 p.d. vienpamaininis keičiamas dvipamaininiu.
54 nežymiai stumdomi laikai. Dažniau nevažiuos, nors teigiama priešingai.
59 d.d. pertraukiamas ir p.d. vienpamaininis keičiami dvipamaininiais. Darbo dienomis turės kursuoti 2 garantuoti žemagrindžiai, bet realiai bus taip kaip šiandien 75: tik pertraukiamas turi būti nežemagrindžiu, o faktiškai žemagrindžio grafiku dirba MB O405 nr.621
63 p.d. +1 vienpamaininis (laikinai)
68 p.d. vienpamaininis keičiamas dvipamaininiu. Perduodamas iš AP į 2-ąjį troleibusų parką.
73 labiausiai netikėtas man pasikeitimas: d.d. net 3 autobusais daugiau: +2 dvipamaininiai, +1 pertraukiamas. P.d. +1 dvipamaininis. Visi reisai bus aptarnaujami 2-ojo troleibusų parko.
116 9 min. ilginamas rato įveikimo laikas, nes autobusai pastoviai vėluoja.
Paskutinis taisė Mettal; 2018.04.23, 13:45.
Priežastis: 68 patikslinimas dėl aptarnavimo
Pagrinde matoma maršrutų plėtra į Pilaitės apylinkes ir nauji maršrutai būsimomis Šiaurine ir Kernavės gatvėmis.
Na ir aišku, Vilnius nebūtų Vilnius be krūvos P+R aikštelių nelabai logiškose vietose.
Įdomi detalė yra "naujo viešojo transporto rūšies trasa". Jeigu gerai suprantu, būtent tomis trasomis važiuos Vilniaus alla BRT sistema.
Jeigu tai tiesa, tai prezentacijoje pateikta schema kelia šiokių tokių klausimų:
- Dabartinė 3G trasa "suskaldyta". 3G parvažiuoja iš oro uosto, tada užsibaigia (arba suka į stotį) ir vėl tęsiasi dabartine trasa nuo Panoramos. Labai daug klausimų keliantis sprendimas. Ar 3G važiuos per Pylimo gatvę? O gal 3G nuvažiavęs iki Žaliojo tilto "nustos būti BRT" ir toliau važiuos bendrame sraute dabartine trasa?
Taip pat įdomiai išspręstas Edukologinio žiedo apvažiavimas per Saltoniškių gatve. Nežinau ar tai gera idėja, turint omenyje, kad toje gatvėje nemaža dalis eismo suka į kairę (t.y kirstų BRT juostą).
-Nėra dabartinės 5G trasos. Taip pat klausimų keliantis sprendimas, nes didžiojoje dalyje trasos yra visos sąlygos padaryti papildomas juostas.
Bent jau man atrodo, kad plano rengėjai tiesiog ėmė ir automatiškai užbrūkšniavo visus dabar VT neaptarnaujamus ruožus, be gilesnių įžvalgų. Nu nes kam reikalingas tas autobusų maršrutas, jungiantis Gineitiškes ir Tarandę, dar netgi išeinantis ir už žemėlapio ribų (į Bukiškes ?), nes aš kažkaip negirdėjau, kad dabartiniai 32 ir 52 nesusitvarkytų su srautais. Kam reikalingas VT Šiaurinės gatvės atkarpoje tarp Zujūnų ir Justiniškių gatvės ? Ten gi faktiškai tik garažai, be to Zujūnai turi tą patį 32. Taip pat matomas ir 40 maršruto pratęsimas iki Šiaurinio aplinkkelio, nors ten likę vieni tyrlaukiai, bei naujas maršrutas pačiu Šiauriniu aplinkkeliu, nors ten yra faktiškai vien miškai, bei gyvena tokio socialinio sluoksnio žmonės, kokie VT nesinaudoja.
Vakarykščiame bendrojo Na ir aišku, Vilnius nebūtų Vilnius be krūvos P+R aikštelių nelabai logiškose vietose.
Kodėl nelogiškų ? Visos P+R vietos suplanuotos Centro ir Senamiesčio prieigose. Žymiai logiškiau, negu pvz.: dabartinė vieta prie Senukų, kur nei miesto centras nei pakraštys
- Dabartinė 3G trasa "suskaldyta". 3G parvažiuoja iš oro uosto, tada užsibaigia (arba suka į stotį) ir vėl tęsiasi dabartine trasa nuo Panoramos. Labai daug klausimų keliantis sprendimas. Ar 3G važiuos per Pylimo gatvę? O gal 3G nuvažiavęs iki Žaliojo tilto "nustos būti BRT" ir toliau važiuos bendrame sraute dabartine trasa?
Gal kažkas iš labiau išmanančių pataisys, bet vos tik Vilniuje pasirodė pirmieji BRT planai (o gal tai buvo visdar Zuoko laikai ir turėtas omenyje tramvajus ?), tai Fabijoniškių maršrutui ir buvo planuota trasa pro Ukmergės gatvę, Konstitucijos prospektą, Pylimo gatvę į Stotį. Tai dabar tiesiog trasa pailginta iki Oro Uosto (ir iki Perkūnkiemio iš kitos pusės), kas mano manymu nėra geras sprendimas. Vistiek naudotųsi tik užsieniečiai, nes vilniečiams neapsimokėtų iš Naujamiesčio į Šiaurę važiuoti per Pylimo g. lankstą. Tačiau tų užsieniečių gi nėra tiek daug, kad jiems reikėtų atskiro BRT maršruto, tuolab kad yra 1, 2, 88 autobusai.
Mano manymu geriausia būtų skaidyti 3G maršrutą į du:
Fabijoniškės - Konstitucijos pr. - Pylimo g. - Stotis ir
Fabijoniškės - Geležinio Vilko tiltas - Švitrigailos g. - Oro Uostas
Iš tos schemos tik nesupratau kokio velnio reikalingas VT Giedraičių gatvėje? Kai iki Kalvarijų gatvės 50 metrų. O dėl oro uosto tai geriausia būtų integruoti traukinį į bendrą sistemą, bet čia iškyla Vilniaus bėda, nes Vilnije neegzistuoja vienkartiniai laikiniai bilietai ir todėl nėra bilietų automatų kaip likusiame civilizuotame pasaulyje.
11 stumdomi laikai. Dažniau nevažiuos, nors teigiama priešingai.
22 d.d. 1 pertraukiamas ir p.d. vienpamaininis keičiami dvipamaininiais.
23 perduodamas iš AP į 2-ąjį troleibusų parką. Ilginamas rato įveikimo laikas 2-3 min.
24 p.d. vienpamaininis keičiamas dvipamaininiu.
29 p.d. vienpamaininis keičiamas dvipamaininiu, ilginamas rato įveikimo laikas 2 min.
30 perduodamas iš AP į 2-ąjį troleibusų parką. Dažniau nevažiuos, nors teigiama priešingai.
31 d.d. +1 dvipamaininis. Galbūt nebeliks ilgų autobusų? Stoties kryptimi 1-3 min. mažinamas reiso įveikimo laikas.
37 p.d. +1 vienpamaininis (laikinai)
40 grįžta iš "Meteorit turo" į AP. Dėl to d.d. -1 "nedapertraukiamas", kursavęs tik popiet.
43 perduodamas "Transreviui" su ilgais autobusais. D.d. +1 dvipamaininis, d.d. net +2 dvipamaininiai (t.y. dvigubai daugiau, nei prieš tai)
46 d.d. ir p.d. po +1 dvipamaininį, d.d. +1 pertraukiamas. Gali būti, kad darbo dienomis neliks ilgų autobusų, nors maršruto dažninimas (ypač savaitgaliais) tą su kaupu atperka.
50 p.d. 1 vienpamaininis keičiamas dvipamaininiu. Seniai jau laikas
52 p.d. vienpamaininis keičiamas dvipamaininiu.
54 nežymiai stumdomi laikai. Dažniau nevažiuos, nors teigiama priešingai.
59 d.d. pertraukiamas ir p.d. vienpamaininis keičiami dvipamaininiais. Darbo dienomis turės kursuoti 2 garantuoti žemagrindžiai, bet realiai bus taip kaip šiandien 75: tik pertraukiamas turi būti nežemagrindžiu, o faktiškai žemagrindžio grafiku dirba MB O405 nr.621
63 p.d. +1 vienpamaininis (laikinai)
68 p.d. vienpamaininis keičiamas dvipamaininiu. Perduodamas iš AP į 2-ąjį troleibusų parką.
73 labiausiai netikėtas man pasikeitimas: d.d. net 3 autobusais daugiau: +2 dvipamaininiai, +1 pertraukiamas. P.d. +1 dvipamaininis. Visi reisai bus aptarnaujami 2-ojo troleibusų parko.
116 9 min. ilginamas rato įveikimo laikas, nes autobusai pastoviai vėluoja.
Papildymas: nuo š.m. balandžio 28 d. (šeštadienio), tiek savaitgaliais tiek darbo dienomis 36 ir 66 dirbs triašiai (ilgi, sujungtiniai) autobusai, taip pat artimiausiu metu šiuos maršrutus dažnins.
Papildymas: nuo š.m. balandžio 28 d. (šeštadienio), tiek savaitgaliais tiek darbo dienomis 36 ir 66 dirbs triašiai (ilgi, sujungtiniai) autobusai, taip pat artimiausiu metu šiuos maršrutus dažnins.
Gal dažninant maršrutus grąžins dviašius autobusus? Nes žinant, kad 100 trumpų ir 50 ilgų naujų, geriau ilgus atiduot pagrindiniams maršrutams, o užmiesčio dažnint ir paleist dviašius.
Gal dažninant maršrutus grąžins dviašius autobusus? Nes žinant, kad 100 trumpų ir 50 ilgų naujų, geriau ilgus atiduot pagrindiniams maršrutams, o užmiesčio dažnint ir paleist dviašius.
Šį šiltąjį sezoną iki rudens dirbs ilgi. Prieš 8 metus vasaros metu bandė leisti standartinės talpos (trumpus-dviašus) autobusus, tai net pusės reiso neįvykdydavo dėl poilsiaujančių miestiečių perpildymo autobuse važiuojant maudytis į Žaliuosius ežerus. Tai autobusų parkas nespėdavo siųsti rezervinių autobusų.
36 ir 66 naujieji Solariai nedirbs jie dirbs tik tose, kur mato turistai.
Deja deja. VVT gaus tik 50 ilgų Solarių, o nurašyti arba atsisakyti nuomojamų turės apie 80-90. Savaime aišku, kad labai stipriai sumažės armonikų procentas parke, ir jos greičiausiai dings iš visų užmiesčio maršrutų, juose dažniau paleidžiant trumpus autobusus. Iš esmės nuo to keleiviams tik geriau, nes autobusai važinės dažniau. Užtat man įdomu kaip bus su tikrai labai apkrautais maršrutais (visi G, 24, 46, 53), nes net jiems reikės apie 110 ilgų autobusų. Vien tik jaunesnių nei 2004 armonikų nepakaks. Tikrai liks Neoplanai ir NG313, greičiausiai prie jų prisidės dar ir Heuliezai su dujiniais NG313, tačiau pastariesiems privalu atlikti salono remontą, nes jau visiškai nusidevėję.
Beje, 3105 Solaris jau su sugedusiomis vidurinėmis durimis - užsidaro iš 3-4 karto. Welcome to antrasis parkas.
Beje, 3105 Solaris jau su sugedusiomis vidurinėmis durimis - užsidaro iš 3-4 karto. Welcome to antrasis parkas.
Nemanau, kad dėl to kaltas 2 parkas. Juk per kelias savaites davaryt autobusą iki gedimų tai čia reiktų būt stebukladariu... greičiausiai tiesiog gamintojo kaltė. tačiau neneigiu fakto, kad 2TP jų nedavarys.
P.S.: pagal skirtingą info, sugedę 2 arba 3 solariai jau.
Bet kokiu atveju, pirkimą galėjo perskirstyt, kad nupirktų po 75 tiek 12m., tiek 18m.. Aišku, reiktų šiek tiek daugiau pinigų, bet VT problemų tai irgi daugiau išspręstų.
Nemanau, kad dėl to kaltas 2 parkas. Juk per kelias savaites davaryt autobusą iki gedimų tai čia reiktų būt stebukladariu... greičiausiai tiesiog gamintojo kaltė. tačiau neneigiu fakto, kad 2TP jų nedavarys.
P.S.: pagal skirtingą info, sugedę 2 arba 3 solariai jau.
Labai tikiuosi, kad čia tiesiog toks sutapimas. Tiesa, keliuose taip pat pastebėjau varvantį stogą, na ir nė viename nesutvarkyta keleivių informavimo sistema.
Bet kokiu atveju, pirkimą galėjo perskirstyt, kad nupirktų po 75 tiek 12m., tiek 18m.. Aišku, reiktų šiek tiek daugiau pinigų, bet VT problemų tai irgi daugiau išspręstų.
Reikia tikėtis, kad atnaujimas šiemet nesibaigs ir bus nuoseklus. Gal po poros metų sulauksime 100 ilgų autobusų, tik tąkart bent jau hibridinių. Nesakau kad reikia iškart elektrinių, bet ir dyzeliniai 2020 tai...
Comment