Labai tikiuosi, kad Solarių ten nesudroš kaip sudrožė Mercedesus arba troleibusus.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąLabai tikiuosi, kad Solarių ten nesudroš kaip sudrožė Mercedesus arba troleibusus.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąManęs nežavi baltos spalvos matomumas dieną. Dar nesuprantu ir to, kodėl švieslentės negalima dėti prie pat stiklo, kad nebūtų to įdubimo? Žymiai pagerėtų matomumas.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąLabai tikiuosi, kad Solarių ten nesudroš kaip sudrožė Mercedesus arba troleibusus.
- 1 patinka
Comment
-
Pirmasis Solarių įspūdis: važiuoja tikrai labai minkštai, pagal garsą primena jau esančius dujinius Solarius, tiesa, jie nėra tylesni nei Volvo. Keleivių salonas ganėtinai patogus, stovimoji aikštelė tokio pat dydžio kaip Trollino 15. Yra dvi atlenkiamos sėdynės veidu į galą toje vietoje, kur yra vadinamoji "lenta" invalidų vėžimėliams. Tačiau jaučiasi sėdimųjų vietų trūkumas, manau, galima buvo pridėti dar dvi atlenkiamas sėdynes priešpriešai dabar esančioms. Keleivių informavimo sistema kol kas visiškai nesutvarkyta. Lauke rašoma didžiosiomis raidėmis, šoninė švieslentė nerodo tarpinių stotelių. Viduje ekranai išvis pakibę, kaip kryptį rodo "2TP", o prie vairuotojo esančiame ekrane rodo tekstą: "Sveikiname naujuose autobusuose". Švieslentė priešais vidurines duris rodė tik maršrutą ir kryptį, nors turėtų rodyti ir stoteles. Drįsčiau iškelti versiją, kad tiesiog visko dar iki galo nesuprogramavo. Dauguma vairuotojų tie patys kokie vairavo Mercedesus. Moterų uniforma yra megztinukai be rankovių su VVT logotipu, vyrų megztinukai su rankovėmis bei VVT logotipu. Garažinai numeriai prasideda nuo 3100. Galbūt vėliau bus pernumeruojami senieji autobusai į skyles tarp 3040-3100 ir 4032-4100.
43 maršruto keleiviai šiandien turi galimybę pasivažinėti Solariais kol dar neatvažiavo pakankamai Scanių.
Papildymas: tuose, kuriuose važiavau, komposteriai senieji.
Papildymas 2: kai kuriuose autobusuose yra tų maršrutų išklotinės; taip pat keliuose tarpinės stotelės šoninėse švieslentėse vis dėl to rodomos tokiu pačiu principu, kaip Oslo Manuose. Uniforma yra bendra tiek vyrams, tiek moterims, tiesiog yra du jos variantai (megztinis su arba be rankovių). Kai kurie autobusai realaus laiko sistemoje rodomi kaip žemagrindžiai, kai kurie dar ne. Krito į akis tai, kad visi užrašai (t.y. įvairūs lipdukai ant orlaidžių ar šalia neįgaliojo vietos) yra dvikalbiai, t.y. lietuvių ir anglų kalbomis.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą
O kokie jie turi būti ? Benzininiai ?
Comment
-
Parašė Vitas2 Rodyti pranešimąNežinau kokia buvo VVT dujų krizė
Comment
-
Busas , suprantu, kad esate naujokas, bet kitakart siūlyčiau atidžiau sekti temą ir šiaip naujienas. Tikrai ne vieną kartą buvo paaiškinta, dėl ko Vilniuje elektriniai autobusai kol kas nėra reali galimybė. Gal kokie 15 midibusų ir galėtų atsirasti, bet tikrai ne 100 trumpų ir 50 ilgų.
- 3 patinka
Comment
-
Šiandienos Šimašiaus pasisakymas vėl verčia mane grįžti prie elektrobusų temos:
Link: https://www.facebook.com/remigijus.s...3677795768552/ (žiūrėti nuo 4:19)
Transkripcija:
MIESTAS SMIRDA NUO TRANSPORTO! KODĖL NEPERKI ELEKTRINIŲ AUTOBUSŲ?
Iš tiesų, šitą klausimą gaunu labai dažnai, bet atsakymas iš esmės yra toksai, kad vietoj 250 autobusų mes būtume nupirkę kokius 120, o tai reiškia, kad mieste būtų važinėje seni trantai.
....
Kita vertus, dėl ateities galiu pasakyti labai aiškiai, kad esame susidelioję tikrą ir aiškią strategiją ir ateityje bus perkami tik elektriniai autobusaiir kitos transporto priemonės.
Suprantu, ateinančius 2-3 metus bus perkami vien troleibusai, nes reikia kuo skubiau išmesti Škodas, o gal net ir Solarius.
O toliau kas? Senstantys dyzeliai bus keičiami elektrobusais? Iš kur pas Vilnių tiek pinigų, kad jau po 3 metų pirkti elektrobusus?
Man labai įdomu būtų pamatyti tą "strategiją" ir kaip ta "strategija" planuoja susimokėti už elektrobusus ir visą jų infrastruktūrą.
EDIT: Nors gal ir per griežtai pasisakiau. Nemanau, kad Šimašius atvirai meluotų. Gal ir turi jie "tvirtą ir aiškią" strategiją, bet tokiu atveju galėtų bent kažkokią dalį tos strategijos paviešinti. Nes dabar toks pasižadėjimas skamba šiek tiek...nerealistiškai.
Ypač turint omenyje, kad net tarp turtingų Vakarų Europos miestų, nėra tiek jau daug sakančių "nuo šiol mes pirksime tik elektrobusus".Paskutinis taisė Robertas; 2018.04.22, 20:05.
- 2 patinka
Comment
-
Nuo balandžio pabaigos – pokyčiai sostinės autobusų maršrutuose, dažnesni maršrutai į Karveliškes ir Rokantiškes
Savivaldybės įmonė „Susisiekimo paslaugos“ praneša, kad nuo balandžio 28 d. keisis 5-ojo, 11-ojo, 22-ojo, 23-iojo, 24-ojo, 26-ojo, 27-ojo, 29-ojo, 30-ojo, 31-ojo, 37-ojo, 40-ojo, 43-iojo, 46-ojo, 50-ojo, 52-ojo, 54-ojo, 57-ojo, 59-ojo, 63-iojo, 66-ojo, 68-ojo, 73-iojo 116-ojo ir greitojo 5-ojo G maršrutų autobusų eismo tvarkaraščiai. Pokyčiai įgyvendinami atsižvelgiant į eismo sąlygas miesto gatvėse bei planuojamus pakeitimus, susijusius su maršrutų darbo organizavimu.
22-ojo Lazdynai–Oslo g.–Centras, 23-iojo Stotis–Švitrigailos g.–Lazdynai, 26-ojo Ozo g.–Kalvarijų g.–Bajorai–Didžioji Riešė–Didieji Gulbinai, 27-ojo Kalvarijų–Tuskulėnų–Olandų–Arimų g., 29-ojo Vilkpėdė–Žemaitės g.–Lazdynai–Grigiškės, 40-ojo Fabijoniškės–S. Stanevičiaus g.–Centras, 57-ojo Fabijoniškės–Ateities g.–Jeruzalė–Bajorai, 68-ojo Lazdynai–Mūrinė Vokė–Lentvaris–Grigiškės, 116-ojo Žvėrynas–Gudelių šilas–Lazdynai–Ungurių g. ir 5-ojo G Pašilaičiai–Ozo g.–Saulėtekis maršrutų autobusų tvarkaraščiai koreguojami atsižvelgiant į gyventojų pateiktus prašymus, įvertinus autobusų reisų įveikimo laikus bei siekiant užtikrinti viešojo transporto eismo punktualumą.
30-ojo Pilaitė–Konstitucijos pr.–Apkasų g.–Šiaurės miestelis, 43-iojo Justiniškės–Šeškinė–Žaliasis tiltas–Centras, 46-ojo Pašilaičiai–A.Goštauto g.–Centras, 73-iojo Justiniškės–Centras–Naugarduko g.–Vilkpėdė maršrutų autobusai dažniau važiuos darbo ir poilsio dienomis.
31-ojo Stotis–Pavilnys–Naujoji Vilnia, 54-ojo Pilaitė–Lazdynai–Stotis ir 59-ojo Grigiškės–Lazdynai–Laisvės pr.–Žvėrynas maršrutų autobusai dažniau važiuos darbo dienomis.
5-ojo Pašilaičiai–Perkūnkiemio g.–Tuskulėnų g.–Šiaurės miestelis, 11-ojo Žvėrynas–Senamiestis–Užupis, 24-ojo Fabijoniškės–Ukmergės g.–Žemieji Paneriai, 50-ojo Antakalnis–Didlaukio–Baltupio g.–Bajorai ir 52-ojo Centras–Ukmergės g.–Tarandė maršrutų autobusai dažniau važiuos poilsio dienomis.
66-ojo Žalgirio–Kalvarijų–Žaliųjų Ežerų g.–Europos parkas–Skirgiškės maršruto autobusas nuo balandžio 28 d. užsuks į Europos parką. Šiuo maršrutu pradės važinėti didesnės talpos – triašiai autobusai.
Nauji 5-ojo, 11-ojo, 22-ojo, 23-iojo, 24-ojo, 26-ojo, 27-ojo, 29-ojo, 30-ojo, 31-ojo, 37-ojo, 40-ojo, 43-iojo, 46-ojo, 50-ojo, 52-ojo, 54-ojo, 57-ojo, 59-ojo, 63-iojo, 66-ojo, 68-ojo, 73-iojo, 116-ojo ir greitojo 5-ojo G maršrutų tvarkaraščiai interneto tinklalapyje www.vilniustransport.lt bus paskelbti nuo balandžio 23 d. Informaciją viešojo transporto stotelėse planuojama atnaujinti nuo balandžio 24 d.
Motinos dienos proga – dažnesni maršrutai
Savo artimųjų kapus Rokantiškėse ir Karveliškėse lankančių vilniečių patogumui du savaitgalius (balandžio 28–29 d. ir gegužės 5–6 d.) bei šventinę dieną (gegužės 1 d.) 37-ojo Kalvarijų–Tuskulėnų–Olandų g.–Rokantiškės ir 63-iojo Žvėrynas–Pilaitės pr.–Karveliškės maršrutų autobusai važiuos dažniau ir bus didesnės talpos. Balandžio 28–29 d., gegužės 1 d. ir gegužės 5–6 d. 37-ojo maršruto autobusai važiuos kas 29 min., o 63-iojo maršruto autobusai – kas 25–29 minutes.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
- 1 patinka
Comment
Comment