Parašė digital
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Koks tada pointas tos sistemos? Šiltą/šaltą orą taupom?
O šitos sistemos pointas yra toks: be reikalo negadint autobuso - stabdžiai, greičių dėžė ir t.t. pilnas sustojimas vėl išsibėgėjimas - kuro sąnaudos, išmetamosios dujos. Vienu žodžiu ilgesnis autobuso tarnavimo laikas.
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
o kaip kitaip tada jei yra konkretūs išvykimo laikai. Kiek laiko sutaupai nestodamas tiek reikės to laiko perteklių "pastūmpt" nes negalima greičiau išvažiuot iš stotelės.
O šitos sistemos pointas yra toks: be reikalo negadint autobuso - stabdžiai, greičių dėžė ir t.t. pilnas sustojimas vėl išsibėgėjimas - kuro sąnaudos, išmetamosios dujos. Vienu žodžiu ilgesnis autobuso tarnavimo laikas.
--
Aš įsivaizduočiau, kad kaip Mettal parašė: tvarkaraščiai sudaromi preliminariai su tarkim +-5 minučių vėlavimu, o nestojimas stotelėse reikštų greitesnį maršruto įveikimą ir galiausiai dažnesnį transportą. Nes jeigu padarom tik pusę: reikalaujam vartotojo atlikti papildomą veiksmą, bet užtai jam nieko neduodam, tai tokia sistema nelabai...
- 1 patinka
Comment
-
Na sekmadienio ryte sustos autobusas iš 20 stotelių galbūt tik 10. O ta stotelė ar "Kaimiškių", ar "Miestiškių" nėra skirtumo
Taip nabus, kad vieną reisą stoja pirmose 10 stotelių, antrą reisą pskutinėse 10.
Žodžiu grafiką patrumpinti - o stotelėje parašyti +-2min.
Reik turėti minty, kad stotelės, kur 6 maršrutai važiuoja visi visada stos, nes ten kažkas vistiek lauks. Galima sakyti, kad troleibusų toks pakeitimas nepaliestų.
Dėl keleivių naudos.
Greitesnis nuvykimo laikas. Keleiviai sėda į mašiną nes 30 min net sekmadienį yra nelabai toli su VVT. O su mašina gali "iš Baltupių į Trakus" nuvažiuoti.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąTose šalyse, kur veikia sustojimų pagal pageidavimą sistema, tvarkaraščiai labiau suspausti ir ten žmonės nėra tokie ponaičiai ir ponaitės, kuriems autobusas turi atvažiuoti minutė į minutę, nors prieš akis visas eismas stovi.Parašė Creatium Rodyti pranešimąAš įsivaizduočiau, kad kaip Mettal parašė: tvarkaraščiai sudaromi preliminariai su tarkim +-5 minučių vėlavimu, o nestojimas stotelėse reikštų greitesnį maršruto įveikimą ir galiausiai dažnesnį transportą.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąNa sekmadienio ryte sustos autobusas iš 20 stotelių galbūt tik 10. O ta stotelė ar "Kaimiškių", ar "Miestiškių" nėra skirtumo
Taip nabus, kad vieną reisą stoja pirmose 10 stotelių, antrą reisą pskutinėse 10.
Dėl keleivių naudos.
Greitesnis nuvykimo laikas. Keleiviai sėda į mašiną nes 30 min net sekmadienį yra nelabai toli su VVT. O su mašina gali "iš Baltupių į Trakus" nuvažiuoti.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimą
Norėčiau tokios sistemos pas mus.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąIr kaip suprasti sakinį “30min. net sekmadienį yra nelabai toli su VVT”. ?
Parašė Marius555 Rodyti pranešimąYra dar viena kai kurių vairuotojų blogybė: jeigu kažkuriuo iš šių maršrutų važiuojantis link Stoties vairuotojas mato, kad stotelėje sustojo kitas, irgi į Stotį važiuojantis autobusas, o norinčių išlipti keleivių nėra, tai vairuotojas toje stotelėje nesustoja (kartoju, taip daro tik kai kurie vairuotojai).
Comment
-
Zuokula ištyrinėjo Talino patirtį su nemokamu VT.
https://www.alfa.lt/straipsnis/50272...as-turi-minusu
Žinoma, yra minusų tokioje sistemoje. Įdomu, kaip būtų, ar dingtų tie minusai padarius hibridinę sistemą. Pavyzdžiui, nemokama būtų tik maršrutai namai-darbas ir namai-mokykla? Juk dauguma transporto važinėja būtent namai-darbas. Tokioje sistemoje bomžai atkristų. Neliktų važinėjančių po vieną stotelę.
Comment
-
Parašė J.U. Rodyti pranešimąZuokula ištyrinėjo Talino patirtį su nemokamu VT.
https://www.alfa.lt/straipsnis/50272...as-turi-minusu
Žinoma, yra minusų tokioje sistemoje. Įdomu, kaip būtų, ar dingtų tie minusai padarius hibridinę sistemą. Pavyzdžiui, nemokama būtų tik maršrutai namai-darbas ir namai-mokykla? Juk dauguma transporto važinėja būtent namai-darbas. Tokioje sistemoje bomžai atkristų. Neliktų važinėjančių po vieną stotelę.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąTose šalyse, kur veikia sustojimų pagal pageidavimą sistema, tvarkaraščiai labiau suspausti ir ten žmonės nėra tokie ponaičiai ir ponaitės, kuriems autobusas turi atvažiuoti minutė į minutę, nors prieš akis visas eismas stovi.
Comment
-
Parašė Petr Rodyti pranešimąPeržiūrėjau rytis001 video youtube Scania 4G maršrute. Man tik atrodo, ar ištikrųjų autobusai pradėjo normaliu greičiu važiuoti? Nes nėra tyčinių stabdymų prieš šviesoforus, nei laukimų stotelėse... Ar pagreitino maršruto įveikimo laiką?
Aš sutinku, kad dėl mažesnio eismo yra daugiau laiko, bet kam žiemą saloną vėdinti?Aviate, navigate, communicate
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Nežinau, gal čia privatininko darbo ypatumai. Vakar važiavau VVT, autobuse 5 žmonės, stoja kiekvienoje stotelėje, nėra nei lipančių, nei išlipančių, duris atidaro ir stovi kokį 10 sekundžių.
Aš sutinku, kad dėl mažesnio eismo yra daugiau laiko, bet kam žiemą saloną vėdinti?
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
Taip yra todėl, nes liepta sustoti kiekvienoje stotelėje, net jeigu ir važiuoji tuščias. Ypatingai užmiesčio maršrutuose. Kitu atveju už nesustojimą - kertama per algą. Berods panaši sistema kaip Kaune šiuo metu galiojanti.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
4G 2 minutėmis sumažintas važiavimo laikas lyginant su prieš tai galiojusiu VVT tvarkaraščiu. Drįsiu pastebėti, kad dabar maždaug tiek laiko jie vėluoja pastoviai.
O durų atidarymas kiekvienoje stotelėje - vairuotojų supratingumo trūkumas. Jeigu jų kabinoje neveiktų šildymas, tikrai durų neatidarinėtų. O dabar - kas jiems tie keleiviai...
Comment
-
Visas šitas amžinas konfliktas būtų išspręstas, jeigu mūsų viešasis transportas turėtų tokias galimybes, koks yra kitose šalyse. Tai mačiau Rygos troleibusuose, tai mačiau ir Gdynės troleibusuose – esu tikras, tai turi daugelio šalių VT. Troleibusas sustoja ir vairuotojas tik atblokuoja durų atidarymo mygtuką. Duris atidaro patys keleiviai, jeigu nori išlipti ar įlipti, paspausdami tam skirtus mygtukus. Po kurio laiko durys automatiškai užsidaro (arba jas gali uždaryti vairuotojas). Viskas, problema išspręsta. Deja, į pasiūlymą pirkti būtent tokias naujas VT priemones nebuvo kreipiamas dėmesys – nes juk reiktų papildomai sumokėti euriukų. Banalaus pagalvojimo, kad tie euriukai atsipirks, mažinant poreikį šildyti saloną žiemą ar vėdinti vasarą pas mūsų profus nerasta, nes jiems juk svarbi tik pirkimo kaina.
Už Vilnių be tramvajų!
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Marius_vln Rodyti pranešimąVisas šitas amžinas konfliktas būtų išspręstas, jeigu mūsų viešasis transportas turėtų tokias galimybes, koks yra kitose šalyse. Tai mačiau Rygos troleibusuose, tai mačiau ir Gdynės troleibusuose – esu tikras, tai turi daugelio šalių VT. Troleibusas sustoja ir vairuotojas tik atblokuoja durų atidarymo mygtuką. Duris atidaro patys keleiviai, jeigu nori išlipti ar įlipti, paspausdami tam skirtus mygtukus. Po kurio laiko durys automatiškai užsidaro (arba jas gali uždaryti vairuotojas). Viskas, problema išspręsta. Deja, į pasiūlymą pirkti būtent tokias naujas VT priemones nebuvo kreipiamas dėmesys – nes juk reiktų papildomai sumokėti euriukų. Banalaus pagalvojimo, kad tie euriukai atsipirks, mažinant poreikį šildyti saloną žiemą ar vėdinti vasarą pas mūsų profus nerasta, nes jiems juk svarbi tik pirkimo kaina.
Sistema, kurioje keleivis turi paspausti mygtuką, kad durys atsidarytų, funkcionaliausiai veikia tramvajuose ar metro. Kai durų yra daug, o keleiviai gali lipti tik per dalį iš jų, tai tikrai neverta visų darinėti.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Nebūtina netgi tokia sistema, jeigu galima naudotis paprasčiausiu STOP mygtuku. Išvis kam sustoti stotelėje, jeigu joje nieko nėra, o keleiviai viduje neišreiškė pageidavimo išlipti? Juk žmogus iš dangaus į tą stotelę nenukris ir niekas ten nelips, net jei autobusas/troleibusas sustos ir atblokuos duris.
Sistema, kurioje keleivis turi paspausti mygtuką, kad durys atsidarytų, funkcionaliausiai veikia tramvajuose ar metro. Kai durų yra daug, o keleiviai gali lipti tik per dalį iš jų, tai tikrai neverta visų darinėti.
STOP mygtuko paskirtis yra kita. Paspaudus durų atidarymo mygtuką, atidaromos konkrečios durys, o ne visos. Gal iš tiesų neaiškiai apibūdinu būtent to specialaus mygtuko porekį ir funkcionalumą, turbūt tai derėtų pamatyti pačiam praktikoje, tuomet klausimų nebeturėtų būti.Už Vilnių be tramvajų!
Comment
-
Parašė Marius_vln Rodyti pranešimą
Aha, pamėginkite Susisiekimo ministerijoje pakalbėti apie tai, kad stotelėje, kuri numatyta pagal maršrutą, nebūtų sustojama...
STOP mygtuko paskirtis yra kita. Paspaudus durų atidarymo mygtuką, atidaromos konkrečios durys, o ne visos. Gal iš tiesų neaiškiai apibūdinu būtent to specialaus mygtuko porekį ir funkcionalumą, turbūt tai derėtų pamatyti pačiam praktikoje, tuomet klausimų nebeturėtų būti.
Comment
Comment