Parašė Pilaitis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąGal yra kiek daugiau žinių dėl kitų tos grupės maršrutų? Ar bus pridėta transporto priemonių į maršrutus? 55 taip ir važinės visiškai nereikalingi dvigubi autobusai?
4G - 18 autobusų,
7 - 7 autobusai,
43 - 7 autobusai,
55 - 6 autobusai.
Viso - 38 autobusų, o vežėjas privalo turėti 43 autobusus (taigi - 5 rezerviniai).
Šiuo metu išleidimas darbo dienomis yra toks:
4G - 18 autobusų,
7 - 6 autobusai,
43 - 6 autobusai,
55 - 4 autobusai.
Kadangi 55 dabar aptarnauja trumpi autobusai, jį perduoti privatininkui yra tikrai nelogiška... Na, blogiausiu atveju paleisti tuos pačius 4, tik ilgus autobusus, o likusius du perkelti į 4G maršrutą. Visgi vis dar viliuosi, kad vietoj 55 atiduos kokį nors kitą maršrutą...
Comment
-
Idealus svajonių (mano svajonių) atvejis būtų, jeigu tie 6 55 maršruto autobusai būtų paskirstyti tarp 4G, 43 ir 7:
4G - 21 autobusas (mažiau prigrūsti autobusai rytinio piko metu)
7 - 8 autobusai (mažesnis laukimo laikas net kamščių atveju; 7 yra vienas pagrindinių maršrutų, dėl kurio nereguliaraus eismo skundžiamasi labiausiai)
43 - 9 autobusai + maršruto pratęsimas iki stoties (tiesioginė jungtis vakarinė Šeškinė > centras [Kudirkos a., Pylimo g.] > Stotis bei centras [Kudirkos a., Pylimo g.] > Konstitucijos pr.)
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąIdealus svajonių (mano svajonių) atvejis būtų, jeigu tie 6 55 maršruto autobusai būtų paskirstyti tarp 4G, 43 ir 7:
4G - 21 autobusas (mažiau prigrūsti autobusai rytinio piko metu)
7 - 8 autobusai (mažesnis laukimo laikas net kamščių atveju; 7 yra vienas pagrindinių maršrutų, dėl kurio nereguliaraus eismo skundžiamasi labiausiai)
43 - 9 autobusai + maršruto pratęsimas iki stoties (tiesioginė jungtis vakarinė Šeškinė > centras [Kudirkos a., Pylimo g.] > Stotis bei centras [Kudirkos a., Pylimo g.] > Konstitucijos pr.)
43 grąžinimui iki Stoties pilnai pritariu, labai trūksta tiesioginės Pylimo g. ir centrinės/vakarinės Šeškinės susisiekimo.
Taip pat sutinku su T5 atnaujinimu, tai ryškiai nukrautų 1G tarp Pramogų arenos ir Stoties.
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąTurėtų būti, juk kiek laisvų troleibusų atsirado vien po pertvarkos
Comment
-
Na tai galėtų sulaukus to 41 naujo troleibuso, dalį atskaičiuoti tam naujajam maršrutui.
Bet aš išvis nemanau, kad šita 5-o maršruto atgaivinimo idėja prasminga. Dėl ko to reikia ? Kad pagrindinė miesto ašis būtų aptarnaujama ir troleibusais ? Vistiek 1G ir 53, kursuodami žymiai dažniau ir didesnės talpos TP pervežtų žymiai daugiau tų keleivių.
Comment
-
Atkarpoje Stotis - Kuro aparatūra (buvusi) aiškiai neužtenka autobusų į stotį, Visi perpildyti, ten, kur nestoja greitieji net ir per ilgai tenka laukti. Daugiau didinti autobusų nėra prasmės, nebent šiek tiek 53 padažninti. Bet jis neišgelbės padėties. Todėl 5 troleibusas reikalingas, nes infrastruktūra yra, o kas dėl reto kursavimo, tai aišku, reikia grąžinti tokį dažnį, koks buvo prieš panaikinant - 5 buvo vienas iš dažniausiai kursuojančių troleibusų kartu su 2, 7, 16, 19. Taip ir dabar, 5 intervalas turi būti 5-7 minutės. Troleibusų yra. Galima būtų panaikinti 15, dar keli susikrapštytų iš turimų. Maršrutas neilgas, reikėtų santykinai nedaug troleibusų. Problema tik stotyje - keleivių persiskirstyme įlipimo metu atskirose stotelėse. Jei iki "reformos" keleiviai stotyje, kam reikia važiuoti Pylimo gatve, į Kalvarijų g., rinkdavosi troleibusus, o ne autobusus, tai dabar autobusus. Todėl 5 turi kursuoti dažnai, netgi 53 turėtų stoti tik troleibusų stotelėje, o 1 G palikti ten pat, kur dabar stoja. Taip bent jau sumažėtų apkrovimas 1G tų keleivių sąskaita, kurie nevažiuoja į Santariškes, nes gautųsi, kad su troleibusais ir 53 autobusu nuo stoties nuvykti ruože iki Žaliojo tilto reikės mažiau laukti nei 1G. Taip pat ir vykstantiems Kalvarijų gatve 5 ir kartu 53 kursavimo intervalas būtų ne mažesnis nei 1G. Kodėl 53 turėtų stoti tik troleibusų stotelėje - jei jis stotų ir ten, kur dabar, tai vis tiek gautųsi dažnesnis 1 G ir 53 autobusų kursavimas Pylimo g., iki Žaliojo tilto ir Kalvarijų g. nei troleibusų.Paskutinis taisė Al1; 2018.02.28, 18:46.
Comment
-
Prieš reformą VVT turėjo ~310 troleibusų, dabar yra 248, tiesa, apie 10 turbūt jau niekada neišvažiuos. Priminsiu, kad dabar darbo dienomis išvažiuoja 188 troleibusai, tai T5 troleibusų tikrai pakaktų. Maršruto reikalingumą pagrindė Al1. Be to, galima būtų pertvarkyti Titnago g. maršrutus, nes ten dažnai nėra ko vežti, taip būtų sutaupyta keletas troleibusų.
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąTurėtų būti, juk kiek laisvų troleibusų atsirado vien po pertvarkos
Kas dėl 55 - gal tiesiog jį paleidus dažniau, planuojama šiek tiek praretinti 2G ar 16.
Dėl 55 - man susidarė toks įspūdis, kad buvo bandoma persodinti keleivius iš 2G atgal į T16 2014 m., kai buvo gerokai praretintas 2G kursavimas ne piko metu. Realiai gavosi taip, kad 2G vis tiek važiavo sausakimšas nuo pat tos atkarpos, kurios neaptarnauja T16 (Santariškės > Fabijoniškės). Poreikis vietiniam susisiekimui tarp mikrorajonų tikrai yra, tačiau būtų labai sunku priversti daugiau žmonių važiuoti 55-u ir įteigti jiems, kad tos laimėtos 3 minutės mažai ką keičia.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąo kas dėl reto kursavimo, tai aišku, reikia grąžinti tokį dažnį, koks buvo prieš panaikinant - 5 buvo vienas iš dažniausiai kursuojančių troleibusų kartu su 2, 7, 16, 19. Taip ir dabar, 5 intervalas turi būti 5-7 minutės.
Comment
-
Šiaip 5 iki Žirmūnų nelabai reikalingas. Bet apsisukimą ties buv. Kuro aparatūra organizuoti sunkoka. Galima būtų V. Gerulaičio gatvėje padaryti apsisukimą, reikėtų apie 1,5 km KT (skaičiuojant abiem kryptimis) ir naujų stulpų nuo Kalvarijų ir V. Gerulaičio gatvės sankryžos bei pačioje V., Gerulaičio gatvėje. Bet maršrutas būtų trumpesnis apie 3 km. Beje, ten juk yra P+VT parkingas. Ir Siemens areną renginių metu 5 troleibusas geriau aptarnautų. Tik problema su vairuotojams reikiamais patogumais dar atsiranda. Kadangi stotyje nėra tualeto, tai šitoje galinėje stotelėje būtinas tualetas. Tokiu būdu su 8 troleibusais būtų galima sumažinti intervalą, o su 9 galbūt netgi pasiekti 7 min intervalą. 5 maršrutas. Stotis - Pramogų arena (V. Gerulaičio st.). O jei būtų parke troleibusai su autonomine eiga, tai tokį maršrutą organizuoti būtų vieni juokai. Nuo Tauragnų stotelės iki Pramogų arenos troleibusas važiuotų autonomine eiga ir prie KT vėl prisijungtų Pramogų arenos stotelėje centro link.Paskutinis taisė Al1; 2018.03.01, 11:09.
- 2 patinka
Comment
Comment