Kelintą kartą reikia kartoti, kad troleibusų atsisakė tie miestai, kuriuose nebuvo normalių sistemų. 2-3 ar 5 linijos ir dar mažame mieste aišku, kad nerentabilu. Arba atsisakė dėl bukumo ir ubagiškumo buv. soc. šalių miestuose. Arba atsisakė dar tais laikais, kai ir tramvajus naikino, kai vyko pagalvinė automobilizacija, kai net autobusų maršrutai buvo naikinami (čia daugiau JAV ir Vakarų Europa). Taip, estai kvailiai, jei nepersigalvos. Dar ne viskas prarasta.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
Aha, bet nuo šalčio išsikrauna daug greičiau, ir gadina akumuliatorius kuriuos reikės keisti
Comment
-
Eidvi, man susidaro ispudis, kad viska ka rasome nueina kazkur aplink ausis i juos nepatenka Visu tavo isvardintu minusu troleibusai su autonomine eiga neturi:
Negali lengai aplenkti kliūčių
Ištikus didesniai avarijai ir nesant pravažiavimo, eismas išvis gali nutrūkti
Negali vienos kito aplenkti, o kaip žinom iš autobusų - nebūtinai jiems reikia susirinkti vienodą skaičių keleivių ir važiuoti vienodu greičiu
Smarkiai apsunkina kelių rekonstrukcijos darbus, jų negalima nukreipti kitu maršutu, o laikino kontaktinio tinklo įrengimas smarkiai didina gatvės rekonstrukcijos kaštus, pvz. įrenginėjant požeminę perėją po Laisvės prospektu troleibusų eismas turėjo būti nukreipinėjamas.
Troleibusai yra lėtesni, nes ties kontaktinio tinklo susikryžiavimais turi sulėtinti greitį, tai atitinkamai vėl didina kaštus, kamščius, taršą ir praradinėjamas vairuotojo ir keleivių laikas.
Kaip nusiima usai jau kitas klausimas. Yra modeliai kur usai ir nusiima ir uzsideda automatiskai - vairuotojui net nereikia niekur lipti.
Troleibusai Lyone. 2011 metai. Atsukit i 4:52, paziurekit kokiu greiciu pravaziuoja kontaktinio tinklo sujungimus ir tramvajaus begius.
Jie turi ir autonomine eiga ir automatinius usu nuleidejus ir pakelejus.
O cia kiek labiau advanced variantas - trigubas troleibusas su automatiniu pakeleju:
0:25 - usu nuleidimas. 3:30 - usu pakelimas, sujungimas su laidu.
Kaip matote nuleist galima betkur, pastatyt ant laidu atgal - tam tikrose vietose kur pakabinti nesudetingi "stogeliai".
Atkreipkit demesi kad VT daug kur vaziuoja tik jam skirtomis juostomis, kurios daznai atskirtos ne tik linija bet ir borteliu, o centre kur fiziskai nera vietos jas irengti - kartu su visu transportu. Apskritai idealus troleibusas maksimaliai priartintas prie tramvajaus, bet su privalumu lanksciau reguliuoti marsrutus.
Todel ir sakau kad dabartiniai pirkimai oldskuliniu troleibusu Vilniuje yra arti nusikaltimo - ir vel toliau jie visus erzins, visi reks kad tai atgyvena ir "sovietinis palikimas". Troleibusai gali buti patogus ir lankstus mieste, tik juos reikia pirkti kaip minimum su autonomine eiga.Paskutinis taisė SoulMulticast; 2018.02.25, 23:08.
- 6 patinka
Comment
-
Štai čia video apie troleibusus Vintertūre (Šveicarija).
Siūlau pažiūrėti nuo 3:20 iki 4:30.
Nuo 3:40 atkreipkite dėmesį, kad troleibusas gan greitai pravažiuoja kreivę, nors kontaktiniame tinkle yra gan staigių posūkių.
Nuo 4:00 troleibusas gan greitai įveikia žiedinę sankryžą su kontaktinio tinklo susikirtimais.
4:20 troleibusas už posūkio greitai pravažiuoja iešmą.
Manau, šis video aiškiai parodo, kad troleibusai gali būti tikrai greitesni negu jie yra Vilniuje.
- 4 patinka
Comment
-
Paskelbti savaitgaliniai 10, 11, 33 bei 102N autobusų maršrutų tvarkaraščiai dėl vykstančios Kaziuko mugės.
10 maršruto autobusai abiem kryptimis važiuos standartine apylanka per Pylimo gatvę
11 maršruto autobusai link Užupio nuo Pamėnkalnio gatvės važiuos per Pylimo gatvę ir galinė stotelė bus Audėjas (be laikinos įrengimo prie degalinės).
33 maršruto autobusai standartiškai nukreipiami Olandų gatvė abiem kryptimis
Kaziuko mugės metu bus sustiprintas 1 ir 2 maršruto troleibusų eismas - atitinkamai 7 ir 13 troleibusų.
Comment
-
Gal jau kokia statistika reikia pradet vest kiek Vilniuje zmoniu buvo suvazineta,uzvaziuota ar suzalota su viesuoju transportu.Skaiciai manau butu ispudingi
https://www.delfi.lt/news/daily/crim....d?id=77273593
Comment
-
O prie ko čia viešasis transportas? Automobiliai lygiai taip pat suvažinėja žmones, nesuprantu, kuo užkliuvo būtent VT. Be to, šiuose Neoplanuose išties yra blokuojamas važiavimas jei yra atidarytos durys. Įdomu, ką matė liudininkai.
----
Sostinės transportui norima leisti nestoti dalyje stotelių
https://www.delfi.lt/verslas/transpo...75921#cxrecs_s
Suprask kaip nori. Tokios stotelės jau seniausiai yra, bet kažkodėl apie jas rašoma dabar. Iš straipsnio pavadinimo pagalvojau, kad pagaliau svarsto įvesti tikrą Stop mygtukų sistemą. Taip nori atpiginti Park&Ride bilietą iki 1€.
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąEidvi, man susidaro ispudis, kad viska ka rasome nueina kazkur aplink ausis i juos nepatenka
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąVisu tavo isvardintu minusu troleibusai su autonomine eiga neturi:
- gali. Nusiima usai ir vaziuoja toliau be ju.
- niekas nenutruksta. Lygiai taip pat kaip bet koks autobusas vaziuoja sau be usu
- lygiai tas pats kaip ir praeituose punktuose.
- tas pats.
- jau ne karta rasyta kad problema yra sename nepriziurimame kontaktiniame tinkle, o ne troleibusuose.
Kaip nusiima usai jau kitas klausimas. Yra modeliai kur usai ir nusiima ir uzsideda automatiskai - vairuotojui net nereikia niekur lipti.
Netgi patys paprasčiausi troleibusai yra kone dvigubai brangesni už autobusus, o jeigu juos aprūpinsim dar ir baterijomis autonominei eigai ir automatine ūsų pakėlimo (tiksliau nuleidimo) sistema - tai jo kainą išvis smarkiai pabrangs. Aš nesuprantu kam to reikia, nes tada galima vietoj automatinės ūsų pakėlimo sistemos padidinti baterijos talpą ir turėti elektrobusą. O vietoj to, kad investuoti didelius pinigus į kontaktinio tinklo modernizavimą - įrengti greito pakrovimo stoteles galinėse stotelėse. Aš nesuprantu kam reikia tų laidų ir ūsų, kurie apsunkina važiamą kad ir koks modernus troleibusas ir kontaktinis tinklas būtų, kai tam jau yra daug patogesnė alternatyva. O netolimoje ateityje, dar labiau patobulėjus baterijoms ir įkrovimo sistemoms, tuo pačiu išplėtus gamybą ir dėl mąsto ekonomijos atpiginus elektrobusus, troleibusai apskritai pamiršti bus net ir tuose nedaug miestų, kurie jų iki šiol neatsisakė.
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
Na, šitą argumentą ir aš galėčiau panaudoti.
Beveik visi argumentai grįsti tuo, kad autobusai gali nusiimti ir užsidėti automatiškai ūsus, yra tik viena bet - jie to negali padaryti, dėl ko visi pateikti atsakymai yra papraščiausiai neteisingi. Tavo pateiktame video aiškiai matyti, kad automatinė ūsų pakėlimo sistema galima tik specialiai įrengtose vietose, o ne visame kontaktiniame tinkle. Dėl to tas pasakymas, kad 'troeibusas su automatina ūsų sistemą kitą troleibusą gali aplenkti nusiėmęs ūsus', atrodytų maždaug taip: troleibusas nori lenkti kitą troleibusą, automatiškai nusileidžia ūsus, tada smarkiai spaudžia... spaudžia... spaudžia.... tada vairuotojas greit iššoka iš troleibuso, kad rankiniu būdu uždėtų ūsus, bet nespėja, nes aplenktas troleibusas pasivyja.
Netgi patys paprasčiausi troleibusai yra kone dvigubai brangesni už autobusus, o jeigu juos aprūpinsim dar ir baterijomis autonominei eigai ir automatine ūsų pakėlimo (tiksliau nuleidimo) sistema - tai jo kainą išvis smarkiai pabrangs. Aš nesuprantu kam to reikia, nes tada galima vietoj automatinės ūsų pakėlimo sistemos padidinti baterijos talpą ir turėti elektrobusą. O vietoj to, kad investuoti didelius pinigus į kontaktinio tinklo modernizavimą - įrengti greito pakrovimo stoteles galinėse stotelėse. Aš nesuprantu kam reikia tų laidų ir ūsų, kurie apsunkina važiamą kad ir koks modernus troleibusas ir kontaktinis tinklas būtų, kai tam jau yra daug patogesnė alternatyva. O netolimoje ateityje, dar labiau patobulėjus baterijoms ir įkrovimo sistemoms, tuo pačiu išplėtus gamybą ir dėl mąsto ekonomijos atpiginus elektrobusus, troleibusai apskritai pamiršti bus net ir tuose nedaug miestų, kurie jų iki šiol neatsisakė.
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąNetgi patys paprasčiausi troleibusai yra kone dvigubai brangesni už autobusus
Comment
-
Koks dar dvigubai? Nereikia žiūrėti į tai, ką perka Vilnius. Kažkodėl Gdynė sugeba už 270 tūkst. eurų nusipirkti 12m troleibusą su kondicionieriais ir 15km akumuliatoriais, jau nekalbant apie automatinius ūsus. Taip, savaime aišku, kad visa elektros įranga yra šiek tiek brangesnė, nors turint omeny dabartinius ekologinius standartus, tai dyzeliniai Euro 6 nėra toks jau pigus; tačiau pagal eksploatacinius rodiklius elektrinės transporto priemonės yra ŽIAURIAI pigesnės, čia įskaitant tą jūsų taip nemėgstamą kontaktinį tinklą.
Supraskit, laidines transporto priemonės tiesiog yra daug efektyvesnės, nes elektra duodama čia ir dabar, o ne prieš kiek laiko. Akumuliatorius reikia keisti kas keletą metų ir tai kainuoja kaip pusė viso autobuso. Per šalčius akumuliatoriai irgi nėra labai efektyvūs, pasižiūrėkit į savo išmanųjį telefoną. Na ir dilema, kaip pakrauti 300 elektrobusų per naktį, t.y. per 6 valandas.
- 3 patinka
Comment
-
Eidvi, kalba yra ne apie tai kad elektrobusai ant batarkiu yra blogiau uz troleibusus, o apie tai kad jie dar nera israsti, nes neegzistuoja tokiu batareiku, kurios tarnautu 15 metu be pakeitimo ir islaikytu ikrova visai darbo dienai. Todel laidai ir usai yra realiausias variantas artimiausius 10 metu tokioms transporto priemonems.
Tavo fantazuojama schema su greito ikrovimo stotelemis yra realizuojama Zenevoje:
http://new.abb.com/grid/technology/tosa
Atkreipiu demesi, kad busas kraunasi 13 is 50 stoteliu + 3 rimtesni uzsikrovimai + 4 depo pakrovejai.
Nes tam kad jis vaziuotu visa diena ant batarkes neegzistuoja pasaulyje kito varianto tik kaip pastoviai ja dakrovinet. Kolkas tokia linija yra viena pasaulyje. Kaina sito aparato yra nepalyginamai didesne nei troleibuso. Per kiek laiko numirs batarkes - praktika parodys. Mano nuomone - kolkas ziauriai brangus ir neefektyvus malonumas palyginus su troleibusais.
O netolimoje ateityje, dar labiau patobulėjus baterijoms ir įkrovimo sistemoms...
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąEidvi, kalba yra ne apie tai kad elektrobusai ant batarkiu yra blogiau uz troleibusus, o apie tai kad jie dar nera israsti, nes neegzistuoja tokiu batareiku, kurios tarnautu 15 metu be pakeitimo ir islaikytu ikrova visai darbo dienai. Todel laidai ir usai yra realiausias variantas artimiausius 10 metu tokioms transporto priemonems.
Tavo fantazuojama schema su greito ikrovimo stotelemis yra realizuojama Zenevoje:
http://new.abb.com/grid/technology/tosa
Atkreipiu demesi, kad busas kraunasi 13 is 50 stoteliu + 3 rimtesni uzsikrovimai + 4 depo pakrovejai.
Nes tam kad jis vaziuotu visa diena ant batarkes neegzistuoja pasaulyje kito varianto tik kaip pastoviai ja dakrovinet. Kolkas tokia linija yra viena pasaulyje. Kaina sito aparato yra nepalyginamai didesne nei troleibuso. Per kiek laiko numirs batarkes - praktika parodys. Mano nuomone - kolkas ziauriai brangus ir neefektyvus malonumas palyginus su troleibusais.
kas ta netolima ateitis? Tesla Roadster galima jau buvo nupirkti 2008 metais ir galejai juo pravaziuoti 320km vienu ikrovimu. Praejo 10 metu. 99% dabartiniu elektromobiliu negali pravaziuoti tokio atstumo. Laukiam toliau "ateities"?
One city in China has more electric buses than all of America’s biggest cities have buses
https://qz.com/1169690/shenzhen-in-c...nal-bus-fleet/
Shenzhen’s transport commission said on Dec. 27 that it had transitioned its 16,359 buses to all-electric models. The city’s 17,000 taxis are next (63% of them are already electric).
- 1 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąEidvi, kalba yra ne apie tai kad elektrobusai ant batarkiu yra blogiau uz troleibusus, o apie tai kad jie dar nera israsti, nes neegzistuoja tokiu batareiku, kurios tarnautu 15 metu be pakeitimo ir islaikytu ikrova visai darbo dienai. Todel laidai ir usai yra realiausias variantas artimiausius 10 metu tokioms transporto priemonems.
Tavo fantazuojama schema su greito ikrovimo stotelemis yra realizuojama Zenevoje:
http://new.abb.com/grid/technology/tosa
Atkreipiu demesi, kad busas kraunasi 13 is 50 stoteliu + 3 rimtesni uzsikrovimai + 4 depo pakrovejai.
Nes tam kad jis vaziuotu visa diena ant batarkes neegzistuoja pasaulyje kito varianto tik kaip pastoviai ja dakrovinet. Kolkas tokia linija yra viena pasaulyje. Kaina sito aparato yra nepalyginamai didesne nei troleibuso. Per kiek laiko numirs batarkes - praktika parodys. Mano nuomone - kolkas ziauriai brangus ir neefektyvus malonumas palyginus su troleibusais.
kas ta netolima ateitis? Tesla Roadster galima jau buvo nupirkti 2008 metais ir galejai juo pravaziuoti 320km vienu ikrovimu. Praejo 10 metu. 99% dabartiniu elektromobiliu negali pravaziuoti tokio atstumo. Laukiam toliau "ateities"?
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąO prie ko čia viešasis transportas? Automobiliai lygiai taip pat suvažinėja žmones, nesuprantu, kuo užkliuvo būtent VT. Be to, šiuose Neoplanuose išties yra blokuojamas važiavimas jei yra atidarytos durys. Įdomu, ką matė liudininkai.
----
Sostinės transportui norima leisti nestoti dalyje stotelių
https://www.delfi.lt/verslas/transpo...75921#cxrecs_s
Suprask kaip nori. Tokios stotelės jau seniausiai yra, bet kažkodėl apie jas rašoma dabar. Iš straipsnio pavadinimo pagalvojau, kad pagaliau svarsto įvesti tikrą Stop mygtukų sistemą. Taip nori atpiginti Park&Ride bilietą iki 1€.
Prie -20 vėdina saloną.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąOne city in China has more electric buses than all of America’s biggest cities have buses
Comment
Comment