Tam, kad Šimašius, kuris yra atsakingas už autobusus, ŠIANDIEN leidžia nesaugiems ir pavojingiems autobusams išvažiuoti į gatvę. Kas bus po penkių ar 10 metų, yra atskira kalba ir tai nėra svarbu. Kai tave gatvėje kas nors pjauna arba prievartauja, nesakai, kad po 30 metų Vilnius bus saugus ir gal tokių problemų nebeliks, o šauki it/arba kvieti policiją, ar ne?
Bet Šimašininkai turbut galvoja, kad didžiausia Vilniaus VT problema yra John, o ne supuvę autobusai ir toks pats supuvęs miesto "meras".
Už autobusus šiaip jau atsakingas yra autobusų parko direktorius. Beto jeigu ne tas supuvęs meras, turbūt dar kokius 20 metų važinėtumėm su tais supuvusiais autobusais ir troleibusais, dabar bent pradėti pirkti nauji.
Beje, ar klystu, kad naktiniuose autobusuose NEGALIMA naudotis VT skirtomis vilniečio kortelėmis? Aš net bijau spėlioti, ar tuose autobusuose galima atsiskaityti banko kortele. Šimašius čia irgi niekuo dėtas, ar ne?
Privatininkai ir iki šiol aptarnavo tam tikrus maršrutus, skirtumas tik tas, kad prie prakeikto Šimašeus privatininkai buvo priversti pasitempti ir naujus autobusus į gatves išleisti.
Privatininkai bėda ne todėl kad privatininkai.
Privatininkų bėdą aš jums paaiškinsiu.
Tarkim VVT leidžia į gatves 500 transporto priemonių. Savivaldybė nedamoka 15 proc. kasmet. Nes jos įmonė. Duobės mieste, darželiai.
Tai jei 250 leidžia VVT, o 250 privatininkas kaip gaunasi? Savivaldybė neturi tų pačių 15 proc. Privatininkui sumoka iki cento, jo pelnas. Nes teisme atims ir dar išlaidos advokatams abiejų pusių. O VVT nedamoka 30 proc. Ir kur tada VVT eiti? "Tėvo ir motinos" į teismą nepaduosi.
Beje, ar klystu, kad naktiniuose autobusuose NEGALIMA naudotis VT skirtomis vilniečio kortelėmis? Aš net bijau spėlioti, ar tuose autobusuose galima atsiskaityti banko kortele. Šimašius čia irgi niekuo dėtas, ar ne?
Na va, kai pasistengi, tai gali rasti ir už ką iš tikrųjų pavaryti
Privatininkai ir iki šiol aptarnavo tam tikrus maršrutus, skirtumas tik tas, kad prie prakeikto Šimašeus privatininkai buvo priversti pasitempti ir naujus autobusus į gatves išleisti.
Kas per cirkas ??? Parodykit man 40 ar 56-am nors vieną naują. Baisiau negu VVT.
Beje, ar klystu, kad naktiniuose autobusuose NEGALIMA naudotis VT skirtomis vilniečio kortelėmis? Aš net bijau spėlioti, ar tuose autobusuose galima atsiskaityti banko kortele. Šimašius čia irgi niekuo dėtas, ar ne?
Atsakymai į abu klausimus:
1. Taip, neklysti - būtinai turi būti bilietas pirktas iš vairuotojo. Nors, jeigu rimtai, dieninis bilietas nuo naktinio niekuo nesiskiria.
2. Dar kolkas nepažengę esam, kad autobuse už kelionę galima atsiskaityti banko kortele. Berods vargingesnis Žitomiras ir tai turi atsiskaitymo kortele galimybę (kažkuris iš Ukrainos miestų, jei gerai prisimenu
Privatininkai bėda ne todėl kad privatininkai.
Privatininkų bėdą aš jums paaiškinsiu.
Tarkim VVT leidžia į gatves 500 transporto priemonių. Savivaldybė nedamoka 15 proc. kasmet. Nes jos įmonė. Duobės mieste, darželiai.
Tai jei 250 leidžia VVT, o 250 privatininkas kaip gaunasi? Savivaldybė neturi tų pačių 15 proc. Privatininkui sumoka iki cento, jo pelnas. Nes teisme atims ir dar išlaidos advokatams abiejų pusių. O VVT nedamoka 30 proc. Ir kur tada VVT eiti? "Tėvo ir motinos" į teismą nepaduosi.
Tai ir klausiu, kiek nedamoka? Lyg dabar skolos VVT sumažėjusios?
Tai ir klausiu, kiek nedamoka? Lyg dabar skolos VVT sumažėjusios?
Čia aš principą pateikiu, o ne skolas.
Neatmestina, kad VVT žino, kad VMSA nemokės kiek turi, tai VVT savo ruožtu pučia sąskaitas išstatomas VASM. Ir daug daug VVT verkia.
Bet su privatininku reikės atsiskaityti iki cento kol jis pajėgus. Jei privatininkas būtų 100 proc. vėl būtų varkės nes skolos
Su 500 autobusų iš kurių 200 ilgi nepabėgsi greitai O ten 30-50-100 gali suktis. Nemokės Vilniuj, išeini kitur. Vilnius ant ledo.
Na va, kai pasistengi, tai gali rasti ir už ką iš tikrųjų pavaryti
Šiaip aš nesistengiu, nei varau. Tiesiog taip gavosi, kad patinka naudotis miestų VT ir Vilniuje stengiuosi daryti tą patį. Ir matau, kad už Vilniaus VT blogiau atrodo nebent Holokaustas.
Tau neatrodo, kad Vilniaus VT yra visiškai fu*ked up ir kad miesto meras už tai yra atsakingas? Ir nekalbu kažkada ateityje, po metų ar penkių, o dabar ir paskutinius 2 metus? Tau rimtai atrodo, kad aš aprašydamas gelžgaliais ir plastmasėmis iš sąvartyno sulopytą 3rd hand autobusą bandau kažkaip "varyti" ant mero, primindamas jo atsakomybę? Aš suprantu, kad galima duoti kažkiek kredito miesto valdžiai, bet praėjo faking DU SU PUSE metų! Kiek dar galima tęsti tą "čia ne Šimašiaus kaltė" naratyvą? Tai kieno bl*t kaltė? Gal Landsbergio?
Kas per cirkas ??? Parodykit man 40 ar 56-am nors vieną naują. Baisiau negu VVT.
Išeik į gatvę ir pamatysi, kad jau jomis važinėja 50 naujų autobusų.
Kas dėl kažkokių skolų, tai nebe Zuoko laikai, kada savivaldybė ant bankroto ribos buvo. Su visais turi būti atsiskaitoma ar tai būtų privatus ar savivaldybės vežėjas. Argumentas, kad 'privatininkas yra blogai, nes neleidžia į skolas klimpti' man nelabai rimtai skamba.
Tau neatrodo, kad Vilniaus VT yra visiškai fu*ked up ir kad miesto meras už tai yra atsakingas? Ir nekalbu kažkada ateityje, po metų ar penkių
Tai taip, atrodo, bet jau 3 kartą kartojuosi, daugiau nebekartosiu - juk yra užsakyta 250 naujų autobusų. Tai ką dabar daryti, kad pataikėme į tą tarpą tarp užsakymo ir pristatymo? Galima verkti ir putotis, kaip tamsta, o galima tiesiog palaukti (ir ne metus ar penkis, o kelis mėnesius).
Tai taip, atrodo, bet jau 3 kartą kartojuosi, daugiau nebekartosiu - juk yra užsakyta 250 naujų autobusų. Tai ką dabar daryti, kad pataikėme į tą tarpą tarp užsakymo ir pristatymo? Galima verkti ir putotis, kaip tamsta, o galima tiesiog palaukti (ir ne metus ar penkis, o kelis mėnesius).
Vilnius yra permanentinėje "laukimo" būsenoje, dėl kurios pradedame atrodyti nebe kaip Rytų Europa, o labiau kaip Centrinė Afrika ar kokia nors Rusijos Užuralė.
O daryti galima. Google "bus rentals" būtų visai geras startas. Bent jau tuos labiausiai supuvusius buvo galima pakeisti nuomotis autobusais per kelias dienas. Nes gi palaukti su nuomotis autobusais yra visai įmanoma, nes jau "tuoj tuoj" gausime tuos 250 naujų.
Tai ne laiko ("palaukime") ar pinigų, o elementarios savigarbos ir požiūrio problema.
Šiaip aš nesistengiu, nei varau. Tiesiog taip gavosi, kad patinka naudotis miestų VT ir Vilniuje stengiuosi daryti tą patį. Ir matau, kad už Vilniaus VT blogiau atrodo nebent Holokaustas.
Tau neatrodo, kad Vilniaus VT yra visiškai fu*ked up ir kad miesto meras už tai yra atsakingas? Ir nekalbu kažkada ateityje, po metų ar penkių, o dabar ir paskutinius 2 metus? Tau rimtai atrodo, kad aš aprašydamas gelžgaliais ir plastmasėmis iš sąvartyno sulopytą 3rd hand autobusą bandau kažkaip "varyti" ant mero, primindamas jo atsakomybę? Aš suprantu, kad galima duoti kažkiek kredito miesto valdžiai, bet praėjo faking DU SU PUSE metų! Kiek dar galima tęsti tą "čia ne Šimašiaus kaltė" naratyvą? Tai kieno bl*t kaltė? Gal Landsbergio?
Viešųjų pirkimų ir Solario nesugebėjimo per savaitę pagamint 250 autobusų kaltė.
Vilnius yra permanentinėje "laukimo" būsenoje, dėl kurios pradedame atrodyti nebe kaip Rytų Europa, o labiau kaip Centrinė Afrika ar kokia nors Rusijos Užuralė.
O daryti galima. Google "bus rentals" būtų visai geras startas. Bent jau tuos labiausiai supuvusius buvo galima pakeisti nuomotis autobusais per kelias dienas. Nes gi palaukti su nuomotis autobusais yra visai įmanoma, nes jau "tuoj tuoj" gausime tuos 250 naujų.
Tai ne laiko ("palaukime") ar pinigų, o elementarios savigarbos ir požiūrio problema.
Panašu, kad nusipirkęs mieste žuvį, norėtum, kad grįžus namo ji jau būtų sutvarkyta, iškepta ir patiekta ant stalo. Aš irgi norėčiau, bet su sveiku protu tai prasilenkia.
Kas per cirkas ??? Parodykit man 40 ar 56-am nors vieną naują. Baisiau negu VVT.
Cirkas išvažiavo, klounų, panašu, dar liko. Tai jeigu tuose maršrutuose, kurie važinėja pro tavo namus vis dar yra senų autobusų, tai čia reiškia, kad visų miesto autobusų situacija bloga ? Tai tu gal tada persikraustyk kur nors į Bajorus, ten 57-i visąlaik tik nauji važinėja. Ir problemos nebeliks.
Na aš John suprantu. Juk iš tikrųjų Šimašius jau pačią pirmą dieną turėjo nupirkti 250 autobusų (net neskelbti konkurso, konkursai tik slabakams), ir jau po mėnesio turėjo jie būti. Bet jei rimtai, tokių autobusų kaip John važiavo neturėtų leisti į trasą, čia turbūt vienintelis pateisinimas kad žiema ir labai trūksta autobusų (Mettal ir kiti galėtų daugiau pakomentuoti).
Panašu, kad nusipirkęs mieste žuvį, norėtum, kad grįžus namo ji jau būtų sutvarkyta, iškepta ir patiekta ant stalo. Aš irgi norėčiau, bet su sveiku protu tai prasilenkia.
O tai kokios priežastys stabdo išsinuomoti kelioliką autobusų, kad pakeisti pačius seniausius?
Comment