Aš dabar apytiksliai primečiau (naudodamasis tvarkaraščiais) ir priėjau išvadą, kad tų maždaug 140-ies triašių autobusų reikės vien VVT likusių maršrutų aptarnavimui, privatininkams atiduodami maršrutai čia neįskaičiuojami, ko gero. Kadangi kai kurių maršrutų situacijos tiksliai nežinau, kalbant apie juose važiuojančių autobusų talpą, tai primečiau grubiai, bet to pakako, kad prieiti šią išvadą. Visgi pateiksiu skaičius:
1G – 18
2G – 18
3G – 20
5G – 15
6G – 8
12 – 2
16 – 3
19 – 3
24 – 8
29 – 4
31 – 5
46 – 6
53 – 15
73 – 5
74 – 3
75 – 5
Viso gaunasi 138 autobusai. Žinau, kad kai kuriems maršrutams galbūt parašiau per didelį triašių autobusų skaičių, tačiau nevertinau 36 ir 66 maršrutų, kuriais triašiai autobusai kursuoja dalį pavasario ir rudens, be to, spėju, kad triašiai pasitaiko ir 22 maršrute. Belieka tikėtis, kad dalyje maršrutų (ypač, kur autobusai kursuoja rečiau) triašiai autobusai bus keičiami didesniu kiekiu dviašių. Priešingu atveju dviašių ir triašių autobusų atnaujinimas bus labai netolygus.
1G – 18
2G – 18
3G – 20
5G – 15
6G – 8
12 – 2
16 – 3
19 – 3
24 – 8
29 – 4
31 – 5
46 – 6
53 – 15
73 – 5
74 – 3
75 – 5
Viso gaunasi 138 autobusai. Žinau, kad kai kuriems maršrutams galbūt parašiau per didelį triašių autobusų skaičių, tačiau nevertinau 36 ir 66 maršrutų, kuriais triašiai autobusai kursuoja dalį pavasario ir rudens, be to, spėju, kad triašiai pasitaiko ir 22 maršrute. Belieka tikėtis, kad dalyje maršrutų (ypač, kur autobusai kursuoja rečiau) triašiai autobusai bus keičiami didesniu kiekiu dviašių. Priešingu atveju dviašių ir triašių autobusų atnaujinimas bus labai netolygus.
Comment