Skambi frazė ir nieko daugiau. Tik kažkodėl valdžion sulenda visokie niekšai, perėjūnai, išsavikai ir pan., o ne normalūs žmonės. O niekšų yra visose visuomenėse. Rinkimai nieko nesprendžia, balsuojama už tuos, kuriuos parenka ir atrenka sistema - per partijas, žiniasklaidą, pinigus, reikalingus rinkimams (kiek kainuoja kampanija ir ar paprastas normalus žmogus pats gali ją apsimokėti? O jei eina su partija, tai iš karto jau yra jam apynasris) ir pan.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąSkambi frazė ir nieko daugiau. Tik kažkodėl valdžion sulenda visokie niekšai, perėjūnai, išsavikai ir pan., o ne normalūs žmonės. O niekšų yra visose visuomenėse. Rinkimai nieko nesprendžia, balsuojama už tuos, kuriuos parenka ir atrenka sistema - per partijas, žiniasklaidą, pinigus, reikalingus rinkimams (kiek kainuoja kampanija ir ar paprastas normalus žmogus pats gali ją apsimokėti? O jei eina su partija, tai iš karto jau yra jam apynasris) ir pan.
Comment
-
Ir tada buvo balsuojama už tuos, kuriuos praleisdavo sisteminis filtras, ir dabar tas pats, tik filtras ne vienas. Esmė nepasikeitė. Visa tai spektaklis. Daugiau mažiau laisvas ir nepriklausomas kandidatavimas bei rinkimai buvo tik lūžio metais. Viskas. Valdžią turintys jos prarasti nenori bet kokioje politinėje sistemoje ir santvarkoje ir stengiasi kaip įmanoma imituoti demokratiją.
Bet mes jau nukrypome nuo temos.
Comment
-
SAVIVALDYBĖ KVIEČIA MENININKUS KURTI VILNIŲ – SKIRS PUSĘ MILIJONO
http://m.diena.lt/naujienos/vilnius/...ilijono-835953
Comment
-
Valyti reikia nuolat. Vieną kartą išvalius po kurio laiko vėl bus tas pats. Be to valymas susijęs iš esmės su salono atnaujinimu, nes daug ko neįmanoma išvalyti. Reikia ir sėdynių apmušalus keisti, ir grindų dangą, ir perdažyti kai kurias vietas, ir specialius valiklius bei valymo priemones pirkti. Visa tai nemaži pinigai ir transporto priemonės kaip minimum keliom dienom iškrenta iš darbo.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąNiekas už paskutinius pinigus muilui neperka meno kūrinių.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAtsipalaiduok. Žmonės 90-aisiais skundėsi. Tai padėjo? Valdžia dėjo didelį, riebų ir storą ant liaudies. Mokytojai reikalauja didesnių algų ir yra išvadinami vos ne Rusijos agentais.
Pasyvus protestas - tai, pavyzdžiui, protestas prieš restoraną, kuriame maistas neskanus. Niekas neorganizuos piketų prie jo durų ir nereikalaus keisti virėjo, o tiesiog pasirinks kitą restoraną. Lygiai toks pats pasyvūs protestas vyksta ir prieš prastą viešojo transporto kokybę - žmonės tiesiog masiškai automobilizuojasi, o ne rengia piketus prie savivaldybių ar susisiekimo ministerijų. Ir valdžia, nematanti jokių skundų ar protestų dėl VT kokybės, tiesiog pasidaro išvadą, kad viskas su VT yra gerai ir šiai problemai nebeskiria jokio dėmesio. Kad ir kaip tai žiauriai skambėtų, bet valdžios mentalitetas kyla iš visuomenės mentaliteto. Tai yra, valdžia visų pirma daro ne tai, ką reikia daryti, o tai, ką padarius galima užsidirbti daugiausia rinkėjų balsų. Matydama, kad dauguma rinkėjų ratuoti, valdžia ir kiša pinigus į asfaltą, nes daugumai rinkėjų reikia plačių kelių, viadukų, magistralių ir tt. Ir patys valdininkai, be abejo, VT nesinaudoja, tad, ai, kam jis reikalingas.
Tūlo valdininko požiūris: "Gi tik vaikai ir pensininkai VT naudojasi, pagerinę jų kelionės sąlygas, daug balsų neužsitikrinsime".
Atleiskit jei ką įžeisiu, bet visuomenėje, kurios mentalitetas yra "amerikietiškas" (tai yra, visi privalo turėti automobilį, kiekvienas, kam virš 18 metų ir nevairuoja, yra nevykėlis ir nepilnavertis), o VT laikomas "vaikų ir varguolių transportu", naivu tikėtis, kad bus tikrai aktyviai protestuojama ir reikalaujama gerinti VT būklę. Pavienių asmenų, tiems, kam nenusispjaut, iniciatyvų yra (pvz: NVTKA), bet to per mažai. Aišku, nauji autobusai ir maršrutai gal nedidelę dalį keleivių ir pervilios į VT, bet daug jų nebus, nes mentalitetas yra didesnė problema, nei VT kokybė. Ir tai ne tik Lietuvos, bet ir daugumos Rytų šalių problema. Lenkijos ir Čekijos miestuose viešasis transportas išvystytas tikrai puikiai ir jam skiriama labai daug dėmesio, bet dėl panašaus vietinių mentaliteto juos taip pat kamuoja transporto spūstys.
- 2 patinka
Comment
-
Solaris troleibusai berods jau po keliolikos metų senumo, bet atrodo gana gerai. Jei dar išrašius muilo ir atlikus kosmetinius remontus tiek salono, tiek kėbulo, turėtume pavyzdingą transporto priemonę ir net jei visiškai ne naują.
Tačiau net tiek nesugebama.Paskutinis taisė andyour; 2017.11.04, 11:55.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
Atleiskit jei ką įžeisiu, bet visuomenėje, kurios mentalitetas yra "amerikietiškas" (tai yra, visi privalo turėti automobilį, kiekvienas, kam virš 18 metų ir nevairuoja, yra nevykėlis ir nepilnavertis), o VT laikomas "vaikų ir varguolių transportu", naivu tikėtis, kad bus tikrai aktyviai protestuojama ir reikalaujama gerinti VT būklę.Paskutinis taisė andyour; 2017.11.04, 11:58.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTūlo valdininko požiūris: "Gi tik vaikai ir pensininkai VT naudojasi, pagerinę jų kelionės sąlygas, daug balsų neužsitikrinsime".
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą
Dviračių takais naudosis labai didelė dalis jaunimo. Gal dėl to Šimašius ir suorganizuos naujų VT priemonių. Taip pat reikia VVT vadovybę priversti tvarkytis, arba su ja atsisveikinti.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąAr tikrai? Lyg girdėjau kad skolų neliko, ar bent jau jos labai sumažėjusios?
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
Na, naujajai valdžiai pavyko sumažinti skolas, bet iki problemos išsprendimo dar toli gražu.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
Comment