Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąKą reiškia visada turi būti būdas susimokėti grynais? Kur taip parašyta? Greičiau jau bus bus atvirkščiai, niekur grynų nebepriiminės kaip Švedijoje dėl brangaus aptarnavimo. Aš dažniau grynų pinigų pamirštu pasiimti nei telefoną pasikrauti, tą ir šiaip padaryti lengviau, net tame pačiame VT jau atsiranda rozetės, o bankomatų greičiausiai kaip tik nebus. Pamesti lygiai taip pat galima viską, popierinius bilietus ir piniginę dar lengviau nei telefoną. Mokėjimai per korteles dabar pigūs arba iš vis nemokami, yra visokie revolutai ir t.t.
Ateini į autobusą, susirandi kur pasikraut, susirandi laidą kuprinėję, kol įsijungia visiškai miręs telefonas ir nusiperki bilietą - jau žiūrėk kontrolė ir moki baudą. Esu vieną kartą susimokėjęs nes per ilgai jų nuomone centus skaičiavau
Kai moki Revolut kortele parduotuvėje - parduotuvei tai nėra nemokama. Spėju dar ir kaip už užsieninę kortelę bankas paskaičiuoja. Ar savivaldybė turėtų turėti sąskaitas visose įmanomose sistemose ir aptarnauti apmokėjimus n+k būdų?
Aš parašiau, kad turi būti kaip atsiskaityti grynais. Ne vieną kartą yra buvę, kad neveikia kortelių aptarnavimas. Tiek LT, tiek užsienyje. Jei nebūtų galimybės ir grynais atsiskaityt - būtų buvę liūdnoka. Fiziniai pinigai yra nuostabus atsarginis mokėjimo variantas. Nesvarbu ar elektra dingsta, ar bankas sudurniuoja, ar internetai neveikia ar dar kokie kataklizmai. O elektroniniai mokėjimai gali nustoti veikti dėl bet ko iš jų.
Comment
-
Raudonųjų komposterių ("krokodilų") neturėtų likti tada, kai bus gauti nauji elektromechaniniai. Kai bus nauja e-bilieto sistema, neliks ir tų - bilietai bus spausdinami kaip čekiai. T.y. negalėsi pirkti 10 bilietų iškart. Link to yra tikrai einama, tiesiog turi būti atlikta daug darbų, kurių mes, paprasti vartotojai, nematome. Per artimiausius kelis metus pokyčiai tikrai bus.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVienkartinis galioja tik tame autobuse ar troleibuse. Ir žymėjimas elektroniniu komposteriu ne prie ko. Tiesiog būtų keleivių apgavinėjimas jei vien dėl to, kad autobuse ar troleibuse mechaninis komposteris, jis negalėtų su bilietu persėsti, o jei elektroninis, keleivis galėtų.
Comment
-
Jis nesąmones šneka. Vienkartinis bilietas iš vairuotojo galioja tik toje transporto priemonėje. Taisyklėse parašyta. Baus ne pagal vairuotojo žodžius, o pagal taisykles.
23. Pažymėtas vienkartinis bilietas, įsigytas iš vairuotojo, suteikia teisę važiuoti vienu autobusu/troleibusu viena maršruto kryptimi iki galinės maršruto stotelės.Paskutinis taisė Al1; 2017.10.06, 12:22.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąTelefonas ir banko kortelė yra ateitis. Turistas? Juk turi banko kortelę.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimą
Va būtent, kad tai yra ateitis. O kol yra dabartis, reikia ir grynųjų.
Kur dar moka algą grynais?
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąTuristas? Juk turi banko kortelę.
Mokant kreditine šiaip ar taip turėtų duoti bilietą. Tą patį bilietą sėkmingai gali automatas ar vairuotojas išduoti už monetas.
Iš turistų tikėtis, kad susiinstaliuos programėlę ir per ją nusipirks talonėlių su kortele yra naivu. Pas vieną telefone nebus vietos, kitas turės per seną ar per naują telefoną. Pvz m.ticket bilietėlių pirkimas rodos dar neveikia po iPhone atnaujinimo Arba neturės interneto. Rodos Ežys išviso neduoda tarptinklio interneto. Turistas atvažiavęs su tokiu operatorium pusdieniui turėtų naują SIM kortelę pirkt ar kaip?
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Ir dabartis jeigu jau taip.
Kur dar moka algą grynais?
Comment
-
Ar oro uoste yra SĮSP klientų aptarnavimo centras, kaip stotyje? Jeigu taip, tuomet ten turistai gali paprasčiausiai nusipirkti kortelę ir ją pasipildyti. Jei ne - kodėl? Trūksta vietos ar tiesiog nieks nepagalvojo?
Taip pat variantas, pastatyti automatą šalia stotelės, kuriame būtų galima atsiskaityti tiek grynais, tiek kortele, ir kuris išduotų arba popierinius bilietėlius (kad nereiktų aiškintis su vairuotoju), arba tiesiog tas aparatas išduotų jau papildytą kortelę. Ten sudarius galimybę atsiskaityti kortele, nekiltų problemos dėl aptarnavimo laiko, kaip buvo rašyta aukščiau.
Labai norint, viskas įmanoma.
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąAr oro uoste yra SĮSP klientų aptarnavimo centras, kaip stotyje? Jeigu taip, tuomet ten turistai gali paprasčiausiai nusipirkti kortelę ir ją pasipildyti. Jei ne - kodėl?Paskutinis taisė Aleksio; 2017.10.06, 17:30.
Comment
-
Manau, kad geriausia būtų VT nupirkti automatus, į kuriuos sumetus monetas arba atsiskaičius kortele automatas išspausdintų čekį. Taip nebūtų gaištamas vairuotojo laikas/blaškomas dėmesys, o ir problema su užsieniečiais būtų išspręsta. Štai universitete su kortele iš automato perkuosi kavą/užkandžius, būtų nuostabu, jei tokie automačiukai su kortelių skaitytuvais būtų ir autobusuose įrengti.Lietuva visiems.
Comment
-
Šiaip išties turėtų būti galimybė grąžinti kortelę bent klientų aptarnavimo centruose. Toks turėtų įsikurti dar ir oro uoste. Londone apskritai galima grąžinti kortelę bet kurioje bilietų platinimo vietoje.
Grįžkim prie maršrutų Įdomu, kiek laiko dar trauks oro vežiotojas, t.y. 88, kurio keleivių skaičius tarp Kudirkos aikštės ir Aušros vartų svyruoja nuo nulio iki trijų?
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąGrynieji turi du minusus - visoki inkasavimai. Ir grąžos.
Inkasavimai reikalauja darbo laiko sąnaudų, seifų, atvykstančių inkasatorių ir t.t.
Grąžos - ypač algų dieną yra prastai. Niekas smulkiai neturi.
Telefonas ir banko kortelė yra ateitis. Turistas? Juk turi banko kortelę.
Grąža - keleivio problema. Seniau privalėjo, o dabar pagal įstatymus neprivalo priimti apmokėjimo, jei neturi grąžos. Užsienyje daug kur yra bilietų automatai VT viduje ir priima tik monetas ir korteles. Kartais korteles be PIN kodo įvedimo. Banknotų nepriima. Bet kokiu atveju keleivis gauna popierinį bilietą.
Kas dėl inkasavimo, tai nereikia manyti, kad elektroniniai pinigai nekainuoja. Jie irgi kainuoja ir dabar už juos paprastai moka pardavėjas. Tai koks skirtumas, mokėti inkasatoriui ar už banko transakciją? Bet dalis naštos elektroninių pinigų atveju tenka ir pirkėjui. Grynųjų atveju pirkėjui pinigai nekainuoja, išskyrus kai kuriuos atvejus kaip valiutos keitimas (ne visada) ir bankinės grynųjų operacijos (ne visos).
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO ką daryti su šita kortele pasibaigus kelionei ir neplanuojant grįžti į Vilnių? Išmesti, nes užstato (1,5€) negrąžina. Popierinis bilietukas daug draugiškesnis aplinkai nei plastikas.
Paskutinis taisė Al1; 2017.10.06, 18:06.
Comment
-
Aš ne prieš grynus, bet,
-kai daro kainas, tai padaro be gražos. Pvz. euras, 50 centų ir pan. Su kortele kaina gali būti 91,5 cento kaip kuro. Jei kažkas suskaičiuoja, kad vežti gali už 76 centus, tai kaina bus euras. Kad su variniais nesiknisti.
-šiuo metu yra dažna situacija, kai Vilniaus miesto gyventojas tingi gilintis į apps, tingi turėti kortelę - perka tuos po eurą.
-algų dienos ir grąža (daug žmonių kiša po 10 eur).
-didelės kupiūros (500 eur).
-centų rinkėjai (viskas tais variniais po 1-5ct)
Galiausiai vairuotojo darbas maloniai vairuoti. Ne grežiotis į keleivius, ne variokus skaičiuoti, ne gintis "neturi grąžos vežk nemokamai". Juk galima kaip Lietuvos paštas prikišti visokių smulkmenų pardavimui ir džiaugtis, kad sodininkai musgaudžius nupirko pakeliui į kolektyvinį sodą.
Dabar ir kainodara, ir visa sistema suvesta į tą pardavinėjimą pas vairuotoją. Taip neturi būti. Vairuotojas greitai ir maloniai veža, o bilietą iš jo pirkti labai neapsimoka.
Tegu būna tie gryni - 3 eur už 1,5val bilietą, arba 5 eur už 2 tokius bilietus. Turistas nuvažiuos su tokiu bet kur Vilniaus mieste.
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąManau, kad geriausia būtų VT nupirkti automatus, į kuriuos sumetus monetas arba atsiskaičius kortele automatas išspausdintų čekį. Taip nebūtų gaištamas vairuotojo laikas/blaškomas dėmesys, o ir problema su užsieniečiais būtų išspręsta. Štai universitete su kortele iš automato perkuosi kavą/užkandžius, būtų nuostabu, jei tokie automačiukai su kortelių skaitytuvais būtų ir autobusuose įrengti.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąAš ne prieš grynus, bet,
-kai daro kainas, tai padaro be gražos. Pvz. euras, 50 centų ir pan. Su kortele kaina gali būti 91,5 cento kaip kuro. Jei kažkas suskaičiuoja, kad vežti gali už 76 centus, tai kaina bus euras. Kad su variniais nesiknisti.
-šiuo metu yra dažna situacija, kai Vilniaus miesto gyventojas tingi gilintis į apps, tingi turėti kortelę - perka tuos po eurą.
-algų dienos ir grąža (daug žmonių kiša po 10 eur).
-didelės kupiūros (500 eur).
-centų rinkėjai (viskas tais variniais po 1-5ct)
Galiausiai vairuotojo darbas maloniai vairuoti. Ne grežiotis į keleivius, ne variokus skaičiuoti, ne gintis "neturi grąžos vežk nemokamai". Juk galima kaip Lietuvos paštas prikišti visokių smulkmenų pardavimui ir džiaugtis, kad sodininkai musgaudžius nupirko pakeliui į kolektyvinį sodą.
Dabar ir kainodara, ir visa sistema suvesta į tą pardavinėjimą pas vairuotoją. Taip neturi būti. Vairuotojas greitai ir maloniai veža, o bilietą iš jo pirkti labai neapsimoka.
Tegu būna tie gryni - 3 eur už 1,5val bilietą, arba 5 eur už 2 tokius bilietus. Turistas nuvažiuos su tokiu bet kur Vilniaus mieste.
Comment
Comment