Jeigu sklando tokios kalbos, tai gerai. Reiškia galimai nebus tokios nesamonės kaip 5 autobusai 13, 7 20-u bei ilgi 55.
Bet čia jau ne tas pats subnuomos konkursas, kur pats VVT švaistosi maršrutais.
Kuo dažniau važiuos tuo geriau keleiviams, nes nereikės visą valandą ar pusvalandį laukti to paties maršruto.
Dažnas kursavimas yra gerai, bet proto ribose. 20 kas 12-15 min velkasi tušti 4 mikriukai ir 1 autobusas, o čia bus 7 vidutinės talpos autobusai.
P.S. sąrašas klaidinantis. Ridvija maršrutų nebeturės, o nuo rugsėjo tikrai nepradės visi nauji vežėjai dirbt visais maršrutais
Dažnas kursavimas yra gerai, bet proto ribose. 20 kas 12-15 min velkasi tušti 4 mikriukai ir 1 autobusas, o čia bus 7 vidutinės talpos autobusai.
P.S. sąrašas klaidinantis. Ridvija maršrutų nebeturės, o nuo rugsėjo tikrai nepradės visi nauji vežėjai dirbt visais maršrutais
Tai, kam tada atiteks A9? Nes B-BUS iš Ridvijos aptarnaujamų maršrutų atiteko šie 20, 28, 116.
Tai nuo rugsėjo pirmos privatininkai jau turės ir naujus autobusus? Ar laikinai vežios kledarais, o į naujus pakeis tik vėliau? 49 autobuso tvarkaraščiuose žemagrindžiai autobusai sužymėti tik mažiau nei trečdalyje reisų... Nors dabar situacija tokia pat, bet juk savivaldybė gyrėsi, kad privatininkams konkursu atiduodant maršrutus bus keliami labai aukšti reikalavimai (nauji/beveik nauji autobusai)...
Man tik keistai atrodo, kai įmonės saite reklamuojamos pigios 2016 metų kelionės. Panašu, kad Udrius tikrai užstrigo praeityje visą energiją nukreipęs prieš Vilniaus oro uostą ir Vilnių bendrai: http://www.superkeliones.lt/lt/Pigio...etuvos-36.html
Tai nuo rugsėjo pirmos privatininkai jau turės ir naujus autobusus? Ar laikinai vežios kledarais, o į naujus pakeis tik vėliau? 49 autobuso tvarkaraščiuose žemagrindžiai autobusai sužymėti tik mažiau nei trečdalyje reisų... Nors dabar situacija tokia pat, bet juk savivaldybė gyrėsi, kad privatininkams konkursu atiduodant maršrutus bus keliami labai aukšti reikalavimai (nauji/beveik nauji autobusai)...
Tai nėra tas pats konkursas, jei toks dabar išvis buvo. Savivaldybė atiduoda dalį maršrutų naujiems autobusams, o VVT savo ruožtu dar papildomai dalina savo likusius maršrutus kitiems privatininikams, su nedideliais kokybės reikalavimais.
O meras toliau besišypsodamas šiandien, likus vos 3 dienoms iki rudens, meluoja į akis arba tiesiog gyvena paralelinėje realybėje. Nekantriai laukiame žadėtųjų autobusų...
Kalbant apie viešąjį transportą, rudenį į gatves išvažiuos 250 naujų transporto priemonių“, – vardijo R. Šimašius.
Greičiausiai gyvena lygiagrečioje realybėje, kur klapčiukai raportuoja apie "pasiekimus", o meras tiesiog retransliuoja.
O šiaip jau vilniaus troleibusai daugumoje jau pasieks antikvariato amžių.
Taip kaip supratau situaciją, nuo rugsėjo ar tai nuo kažkada rudenį privatininkai planuoja išvažiuoti į maršrutus su senais kledarais, kai Šimašius galvoja, kad jie išvažiuos su naujais autobusais?
Nuo rugsėjo 1 d. padidės privatininkų aptarnaujamų maršrutų skaičius, nes pats VVT dalina savo maršrutus. Tai niekaip nesusiję su savivaldybės minimais naujais autobusais. Nauji privačių vežėjų autobusai važiuos kitais maršrutais (kol nesibaigs subnuomos sutartys) ir jų darbo pradžia yra "kažkada rudenį".
Nuo rugsėjo 1 d. padidės privatininkų aptarnaujamų maršrutų skaičius, nes pats VVT dalina savo maršrutus. Tai niekaip nesusiję su savivaldybės minimais naujais autobusais. Nauji privačių vežėjų autobusai važiuos kitais maršrutais (kol nesibaigs subnuomos sutartys) ir jų darbo pradžia yra "kažkada rudenį".
Privatininkų autobusai bus tikrai nauji? Ar čia tik žodžių žaismas? Jeigu taip, tai čia yra visiškas gyventojų mulkinimas.
Panašiai kaip seną 1998 m. MB pakeičiau į "naują" 2004 m. "Opel".
Ir, beje, dėl troleibusų klausimas lieka atviras.
Taip, visiškai nauji vidutinės talpos autobusai. Kad būtų aiškiau - VVT yra išnuomavęs dalį savo paties maršrutų privatiems vežėjams. Reikalavimai autobusams yra ganėtinai prasti, ypač mikriukams.
- Ridvija (VVT subnuoma) - seni mikriukai;
- Transporto Centras (VVT subnuoma) - seni mikriukai su rankinėmis durimis;
- Meteorit turas (VVT subnuoma) - seni autobusai, nuo rugsėjo 1 d. dar daugiau aptarnaujamų maršrutų - daugiau "naujų" devėtų autobusų;
Vilniaus m. savivaldybė po konkurso sudarė sutartį su Transreviu / B-Bus.
- nuo rudens palaipsniui išvažiuos 52 (įskaitant rezervą) visiškai nauji mažos talpos autobusai (pagal info iš viešųjų pirkimų puslapio - 2017 m. gamybos Otokar) į dalį dabartinių VVT maršrutų, pagrinde į tuos, kurie dabar nuomojami Ridvijai ir Transporto centrui.
- nuo rudens galo / žiemos išvažiuos ilgi nauji autobusai (ne senesni nei 2016 ar tai 2015 m.) į kelis pagrindinius maršrutus.
Esmė tokia - privatininkų mikriukai iš gatvių palaipsniui turi išnykti rudenį, Meteori Turo devėti autobusai (ne laužai, lyginant su VVT technika) dar gyvuos ir gyvuos, kol pats VVT dalins jiems savo maršrutus.
Comment