Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
    Ne 50, o 95. Taigi, per porą metų miesto transporto parkas atsinaujins 250 autobusų (matematika ne tokia ir sudėtinga - 150 autobusų perka savivaldybė ir dar 95 perka privatininkas). Taigi, jeigu nebūtų privatinkų, ar imtumėm žymiai didesnę paskolą ar tenkintumėmės kur kas silpniau atnaujintu VT parku ?

    Nu čia tai jau tikrai pranokai pats save. Tai jiems už dyką dirbt ?
    Kodėl žymiai didesnę paskolą? Kas draudžia pirkti tuo pačius autobusu VVT? Juk privatininkai irgi ne debilai, kur kas mažesnė tikimybė, kad pirktų šlamštą. Dar kartą kartoju, kad savivaldybė VVT galėjo nupirkti 250 naujų autobusų iš karto (ar per 1-2 etapus) už ES lėšas. Niekas netrukdė. Autobusų problema nenukrito iš dangaus, jau ir prieš 2 ar 3 metus buvo aišku, kad reikia kardinalaus atnaujinimo. Kas buvo daroma? Nieko. Vietoj to, kad už kur kas mažesnes lėšas (t.y. ES sąskaita) atnaujinusi SAVO parką, savivaldybė dabar už VVT lėšas, gaunamas už bilietus, kurias jie praras, kai pradės dirbti privatininkai, nupirks privačiai kompanijoms autobusus ir juos penės 7 metus. Rezultate miestas pablogina savo įmonės padėtį, dalį lėšų atiduoda privačioms firmoms, autobusai, pasibaigus sutarčiai lieka privačiai firmai.
    "Susisiekimo paslaugos" gali dirbti už mažesni procentą. Tuo labiau, kad tvarkaraščių sudarymas ir iškabinimas nekainuoja tiek daug. Dar daugiau, jie tą galėtų daryti parkavimo pajamų sąskaita.

    Comment


      Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą

      Pagal Jus galima suprasti, kad ir mokyklų administracijos neturėtų skelbti konkurso valgyklų išnuomavimui ir maitintojui parinkti. Tai niekur tas VVT nedings ir jo nieks net nenorės privatizuoti. Nepamirškim, kad konkurencijos tarnyba VMSA įpareigoja skelbti konkursus vežėjo parinkimui, kuriame gali dalyvauti ir tas pats VVT, bet jie ir dalyvaus visuose skelbiamuose konkursuose. Ir baikite rėkti, kad tai vykdoma privatizacija, čia nėra jokia PRIVATIZACIJA!!! IR NEBUS JOS!!!
      Čia kas pilnatis? Veikia tave per stipriai matau. Apsiramink truputuka, nes žiuriu jau visai blogai tau.

      Beje klausimas, Iš vieno iš rajonu parku direktoriaus girdejau, kad nuo birželio Transrevio ir Ridvijos akcijos priklauso Latviams, t.y., kad abi įmonės nupirktos B-Buso. Kiek tame tiesos?
      Paskutinis taisė rytis001; 2017.07.07, 20:58.
      Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

      Comment


        Visko gali būti. Štai ir prisidirbo Lietuva. Jei taip ir toliau agresyviai latviai elgsis, tai perims nemažą dalį pervežimų rajonuose. Ir ne tik. Ir kam nuo to geriau? Pinigai iš Lietuvos. Savo parkus valstybė ir savivaldybės sužlugdė, dabar mokės didelius pinigus svetimšaliams, jei savivaldybės negins savo įmonių ir konkursuose tiesiog atiduos pervežimus latviams...

        Comment


          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
          Kad 150 perka savivaldybė, tai dar nėra 100% garantija, kad taip bus. Konkurso dar nėra, taigi, galima imti ir nenupirkti.
          Tai kad konkursas paskelbtas jau maždaug prieš du mėnesius. Tik, deja, ne viskas eina sklandžiai... Berods čia dar niekas nedėjo nuorodos į šį straipsnį:
          Naujų autobusų pasirodymo sostinėje terminas vėl atidedamas

          Comment


            Savivaldybė aiškiai vykdo VT sabotažą ir naikinimą, nes neprisiima jokios atsakomybės. Tuo tarpu privatininkams kažkodėl tai bankai davė kreditus. Ir kažkodėl tai jiems pakako savivaldybės įsipareigojimų mokėti privatininkams už ridą. Reiškiasi, kad savivaldybė prisiima įsipareigojimus už privatininką (laiku jam mokėti visą sutarties laikotarpį), o savo įmonę - ne. Aiškiai matosi, kad savivaldybė stumia VVT į bankrotą ir tikriausiai neįvykus šiam konkursui paskelbs dar vieną maršrutų išparceliavimo konkursą... Kodėl savivaldybė tų 150 autobusų neperką už ES lėšas?
            Paskutinis taisė Al1; 2017.07.07, 23:03.

            Comment


              Šioje emocijų kupinoje diskusijoje noriu pasakyti vieną dalyką, apie kurį nė vienas kažkodėl nekalba.
              ES parama nėra begalinė, jos nėra tiek, kiek tik nori. Sumos yra ribotos. Vilniaus m. savivaldybė davė paraiškas ir išnaudojo visą paramą, kuri buvo skirta ankstesniu finansavimo laikotarpiu.
              Kelios detalės dėl naujojo finansavimo laikotarpio.
              Pirma, kažkas itin pasistengė, kad būtų labai stipriai pakeistos sąlygos paramai gauti. Viena iš žinomiausių sąlygų - privalomai paskelbti konkursai maršrutams, t.y., įmonė turi būtų nugalėjusi konkurse, ir tik tuomet gali pretenduoi į naujas transporto priemones. Yra ir kitų niuansiukų, kaip pvz., anksčiau transporto priemonės būdavo įmonės nuosavybė, dabar gi jos bus miesto nuosavybė.

              Dėl sumų.
              Miesto viešojo transporto priemonių parko atnaujinimas (priemonė Nr. 04.5.1-TID-V-517), t.y., 5 didieji LT miestai - 28 962 002 eurai:
              http://www.esinvesticijos.lt/lt/patv...imo-priemone-3
              Vietinio susisiekimo viešojo transporto priemonių parko atnaujinimas (priemonė Nr. 04.5.1-TID-R-518), t.y., lėšos skiriamos likusiems regionams - 14 481 000 eurų:
              http://www.esinvesticijos.lt/lt/patv...imo-priemone-4
              Jau nesyk buvo rašyta ir, ebus.lt apie tai, pvz. čia
              http://ebus.lt/aiskeja-kaip-bus-pask...usams-isigyti/

              Todėl šiek tiek keista skaityt diskusijas apie tai, kodėl neperkama 100 ar 200 ar dar kiek autobusų už ES lėšas.
              Tokių lėšų tiesiog nebuvo ir nėra skiriama.

              Beje, kai kurių valstybinių institucijų koridoriuose jau girdimos kalbos, kad aukščiau minėtos investicijos gali būti nepanaudotos pagal šią paskirtį ir gali būti perskirstytos, t.y., gali būti nukreiptos, pvz., kelių tiesimui. Taip įvyks, jeigu per metus paraiškos taip ir nebus pateiktos ir patvirtintos, o procesas (kaip žinia) bent kol kas praktiškai nevyksta.
              Už Vilnių be tramvajų!

              Comment


                Nėra jokių ribotų sumų. Tiksliau jos pakankamos keliems šimtas autobusų ar troleibusų nupirkti per 10 metų. Tiesiog sukišo viską į asfaltą, todėl ir neliko beveik nieko VT. Štai ir viskas. Per tiek metų ES buvo galima palaipsniui kas porą metų pirkti po 50 transporto priemonių ir atnaujinti 2/3 VT parko.
                Kas pasistengė - ogi kelininkai pasistengė, nes jie iš šito katilo penisi. Žodžiu, valdžia sudavė dar vieną smūgį, žlugdantį VT.
                Nepaisant to, VVT galėjo įsigyti naujų autobusų ir troleibusų net ir be ES lėšų. Kaip matyti iš sąmongingai sabotuojamo konkurso, yra noras privatizuoti VT tiesiog išdalinant maršrutus ir galiausiai damušant patį VVT. Šiaip didelio skirtumo nėra, kam priklauso autobusai - VVT ar savivaldybei. Nes VVT priklauso savivaldybei. Bet su liberalų smegenimis už valdiškus pinigus ir ES lėšas nupirkti autobusai ar troleibusai gali būti atiduoti neatlygintinai privatininkams, kuriems dar ir mokės pinigus už keleivių vežimą... Štai kur sukčiavimas ir afera, kaip už valdiškus pinigus daryti privatų biznį.
                Paskutinis taisė Al1; 2017.07.08, 13:27.

                Comment


                  Parašė Marius555 Rodyti pranešimą

                  Tai kad konkursas paskelbtas jau maždaug prieš du mėnesius. Tik, deja, ne viskas eina sklandžiai... Berods čia dar niekas nedėjo nuorodos į šį straipsnį:
                  Naujų autobusų pasirodymo sostinėje terminas vėl atidedamas

                  Šis straipsnis arba patvirtina Al1 pasisakymus arba VT organizatoriai jau yra visiški debilai. Šito pono K. Lubio veiklą stebim jau tikrai ne vienus metus, mano manymo jis dar išvis ne vieno esminio naudingo dalyko padaręs nebuvo, tik žiauriai daug šneka. Stebiuosi kaip ji dar neatleido iš pareigų. O jeigu tikėti e-bus straipsniu, tai sąlygos rimtai yra labai debiliškos. Kaip galima rašyti sutartyje tokį sakinį: sutartis tarp gamintojo ir vežėjo gali būti nutraukta, jei "lizingo gavėjas dėl nuo jo nepriklausančių priežasčių negali atsiskaityti už lizingo (finansinės nuomos) paslaugas (perkamas Turtas tapo nereikalingas, nėra lėšų už jį apmokėti ir t. t.)". Tą prasmę wtf? Aišku kad joks gamintojas nedalyvaus tokiame konkurse, nebent tas, kuriam reikia pasireklamuoti. Čia teisiog jie oficialiai pasako, kad sorry mes paliekam jūs ant ledo jeigu neturėsim babkių. Ir šito idioto frazė topinė: "nėra pagrindo teigti, kad lizinguojamas turtas taps nereikalingas ar nebus apmokėtas". Tai kam tuomet tas sakinys sutartyje reikalingas? Ar tas Lubys mano kad visi išskyrius jo kontorą yra debilai? Jau lyg ne vaikų darželis čia yra. O su tais terminų pratęsimais tai išvis patyliu. Pratęsti per tą laikotarpį, per kurį sistema teisiog neveikia. Ta debilų komanda jau seniai atostogų eiti turi.

                  Comment


                    Parašė Marius555 Rodyti pranešimą

                    Tai kad konkursas paskelbtas jau maždaug prieš du mėnesius. Tik, deja, ne viskas eina sklandžiai... Berods čia dar niekas nedėjo nuorodos į šį straipsnį:
                    Naujų autobusų pasirodymo sostinėje terminas vėl atidedamas
                    Tai konkursas ar specifikacijų projektas? Kauno VT temoje jau buvo tai akcentuota, kai atsirado eilinis " kasmetinis konkursas" naujų troleibusų pirkimui.
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Masinė avarija Vilniuje: susidūrė keletas automobilių ir autobusas, sužaloti žmonės
                      http://www.delfi.lt/news/daily/crime....d?id=75172894

                      Mercedes-Benz O405 № 652

                      Comment


                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą

                        Tai konkursas ar specifikacijų projektas? Kauno VT temoje jau buvo tai akcentuota, kai atsirado eilinis " kasmetinis konkursas" naujų troleibusų pirkimui.
                        Kiek žinau, gegužės pradžioje buvo paskelbtas jau pats konkursas. Bent jau taip supratau iš senosios VVT interneto svetainės, kur sekiau informaciją apie paskelbtus pirkimus. Techninių specifikacijų projektas buvo paskelbtas anksčiau. Naujojoje VVT svetainėje yra nuoroda į viešųjų pirkimų svetainę; dabar joje šio konkurso neradau.

                        Comment


                          Click image for larger version  Name:	Privežamieji maršrutai.jpg Views:	2 Size:	237,0 kB ID:	1572850

                          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                          Comment


                            Tai čia VVT "parduoda" subrangovui. Jau buvo minėta, kad prie visų tų, kurie jau ne pirmus metys yra "parduoti", prisideda dar du maršrutai - 49 ir 69. Trukmė - 6 mėn. su galimybe pratęsti dar 6 mėn. Tikriausiai liks tie patys vežėjai, t.y. "Ridvija" ir "Meteorituras".

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Tai čia VVT "parduoda" subrangovui. Jau buvo minėta, kad prie visų tų, kurie jau ne pirmus metys yra "parduoti", prisideda dar du maršrutai - 49 ir 69. Trukmė - 6 mėn. su galimybe pratęsti dar 6 mėn. Tikriausiai liks tie patys vežėjai, t.y. "Ridvija" ir "Meteorituras".
                              Bet 20, 28, 116 jau buvo laimėti tarptautiniam vežėjų konkurse. Bet jie vėl atsiranda konkurse, taip gaunasi, kad Latviai šių 3 maršrutų atsisakė. Nes kitiems Latvių laimėtiems maršrutams konkursų neskelbia.
                              Paskutinis taisė Naujaneriai; 2017.07.11, 09:23.
                              Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                              Comment


                                114 ir 116 yra daugiau transporto priemonių, nei buvo planuojama anuomet. Keista, kad nuspręsta atiduoti daugiausia keleivių vežantį Ž. Panerių-A. Panerių maršrutą - nr. 51
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  Labai retai vazineju VT, siandien pabandziau, nes sugedo masina. Su 3G vaziavau is Fabu i centra. Galiu pagirt "sistema", man galiausiai isejo nusipirkti bilieta per m.ticket ir tai uztruko kelias minutes jau isedus i autobusa. Nors kodel galiu apmoketi auto stovejima is mob saskaitos o nusipirkti vt bilieta - ne? Kodel turiu kankintis mokant per ebanka? Na, supraskim tai miesto prioritetai. Tad kad nuosavas auto miestui yra aukstesnio prioriteto uz vt tai nenuostabu, manykim tai nerasyta taisykle. Ok, viena isvada yra.

                                  Ko negaliu pagirt, tai del nepaaiskinamu priezasciu autobusas buvo kokiais 10 min veliau, nei rode Trafi pagal tvarkarascius. Be abejo sausakimsai prikimstas zmoniu, nes matyt vienas busas pries ji tiesiog neisvaziavo i marsruta. Antra isvada - vaziavimas vt yra toks savotiskas challenge kiek paveluosi i darba. Maza to kad su masina davaziuoju per 15-17 min o VT apie valanda, tai dar yra tikimybe kad veluosi dar 10-15 min del to kad neatvaziavo autas. Ok.

                                  Vakar bandziau vaziuot CityBee... brangokai gaunasi jei kasdien. Naudosiu nebent lyjant.

                                  Comment


                                    iš Fabų į Centrą, su 3G - valanda?? nu nepyk, žmogau, bet arabų pasakos. iki pat galo (oro uosto) nuo Baltrušaičio ilgiausiai esu užtrukęs gal ~40min. o iki žalio tilto šiaip standartas 15-20min

                                    dėl viso kito, žinoma, teisybės yra - didelė dalis barškantys, ne patys komfortabiliausi ir kartais nesveikai pririgrūdę autobusai, ar ne iki galo patogi m.ticket (berods nauja versija jau procese) ir t.t., na bet juk kartais sveika pamatyti pasaulį be komforto

                                    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                    o VT apie valanda
                                    Paskutinis taisė keleivis13; 2017.07.11, 12:32.

                                    Comment


                                      Parašė keleivis13 Rodyti pranešimą
                                      iš Fabų į Centrą, su 3G - valanda?? nu nepyk, žmogau, bet arabų pasakos. iki pat galo (oro uosto) nuo Baltrušaičio ilgiausiai esu užtrukęs gal ~40min. o iki žalio tilto šiaip standartas 15-20min

                                      dėl viso kito, žinoma, teisybės yra - didelė dalis barškantys, ne patys komfortabiliausi ir kartais nesveikai pririgrūdę autobusai, ar ne iki galo patogi m.ticket (berods nauja versija jau procese) ir t.t., na bet juk kartais sveika pamatyti pasaulį be komforto
                                      Ne as ne arabas Nes pradinis taskas ne fabai, o Gabijos g. O galinis taskas yra tokiam nuotoly nuo Zaliojo tilto kad vienodas laikas ar davaziuot kelias stoteles su trulu ar daeit pesciomis. Bendrai nuo tasko a iki b iseina 40 min pagal Trafi, realiai siandien isejo ~55.

                                      Comment


                                        Man kyla įdomesnis klausimas (ko gero ir kolegai Mettal): dabar rudens sezone yra jungtinis 74-o maršruto grafikas su 14-u maršrutu. Ar tas grafikas išliks, kai 14 maršrutą perims privatininkas? Bus kaip su 13 maršrutu - vieną grafiką aptarnauja VVT dideliu autobusu?
                                        Daugiau mano nuotraukų >>
                                        Mano rajonas ir apylinkės >>

                                        Comment


                                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                          114 ir 116 yra daugiau transporto priemonių, nei buvo planuojama anuomet. Keista, kad nuspręsta atiduoti daugiausia keleivių vežantį Ž. Panerių-A. Panerių maršrutą - nr. 51
                                          Prieš privatizaciją TOKS irgi dalį maršrutų buvo "išnuomavę" privatininkams, o priemiestį tiesiog užraukė pats TOKS, apasilikdamas tik Trakų maršrutą. Kai tik privatizavo, privatininkų subrangos naujas savininkas atsisakė. "Kautra" irgi buvo perleidusi dalį priemiesčio privatininkams ir susirinko atgal tik po kokių 5 metų po privatizacijos.

                                          Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą

                                          Bet 20, 28, 116 jau buvo laimėti tarptautiniam vežėjų konkurse. Bet jie vėl atsiranda konkurse, taip gaunasi, kad Latviai šių 3 maršrutų atsisakė. Nes kitiems Latvių laimėtiems maršrutams konkursų neskelbia.
                                          Taigi kad jie tikriausiai palaipsniui perims tuos maršrutus, o ne visus iš karto. Todėl ir skelbia konkursą 6 mėn. su galimybe pratęsti.
                                          Paskutinis taisė Al1; 2017.07.11, 13:06.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X