Kliedesiai. Planuojama, kad galėtų būti: pėstieji+ dviračiai - 50 proc. automobiliai - 19 proc., VT - 31 proc. Kas yra nesąmonė. Jei kelionių dalis automobiliu iki 20 proc. gal ir pasiekiama, bet tik ne pėsčiųjų ir dviračių dalies didinimo sąskaita, o viešojo transporto plėtros sąskaita. Nes atstumai per dideli, klimatas riboja galimybes keliauti dviračiu. Jei bent penktadalis visų kelionių būtų dviračiais, tai reikėtų ištisų gatvių dviračiams ir vaizdas būtų kaip kur nors Kinijoje prieš ketvirtį amžiaus... To gi nebus, bet svaigstama...
Nuo kada Vilniuje yra Medžiakalnio rajonas ? Na, šitokios trasos beveik pilnai sutampa su dabartiniais Vilniaus greitųjų maršrutais, bet Fabijoniškių maršrutą leist ne pro Konstitucijos pr. ir Žaliąjį Tiltą, o pačiu centro pakraščiu, tai man atrodo beprotybė...
Absurdiška schema. Kaip jau minėta, Fabijoniškių-Šeškinės-Pašilaičių maršrutas nevažiuoja per centrą. Maršrutas Stotis - Olandų g. - Žirmūnai - Kareivių g. - Pašilaičiai irgi nesamonė. Žirmūnams nereikia jokio BRT ar greitojo, o dabartinis 5G ir taip yra optimalus.
Viešojo transporto eismo pokyčiai akrivyskupo T. Matulionio beatifikacijos iškilmių metu: http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=1016
Neatmetamas ir dar vienas pakeitimas - transporto priemonių talpos pakeitimas 1G maršrute tą sekmadienį.
Maršrutas Stotis - Olandų g. - Žirmūnai - Kareivių g. - Pašilaičiai irgi nesamonė. Žirmūnams nereikia jokio BRT ar greitojo, o dabartinis 5G ir taip yra optimalus.
Kodėl nereikia ? Na taip, iš pasiūlyto tokio maršruto, kuris priveža prie niekam nereikalingos Olandų gatvės ir paties senamiesčio pakraščio, naudos mažai, bet negalima neigti kad greitojo susisiekimo Žirmūnams nereikia iš vis - jeigu jis eitų dabartinio 12, 17 ar 20 troleibusų maršrutų trasa, tai būtų tikrai vertinga. Be abejo, reiktų galvoti, kaip kompensuoti Pašilaičių/Ozo gatvės susisiekimo su Saulėtekio universitetais suardymą
O tai kam Žirmūnams tas greitasis maršrutas, jei vistiek stoti tektų visose stotelėse, nebent jeigu nestoti pvz. Žalgirio stadiono (pastačius kvartalą vietoj to stadiono, stoti vistiek teks) arba Kalnų parko stotelėse. Jeigu jau taip būtina nestoti Žalgirio stadiono stotelėje, tai galima tesiog įrengti iešmą posūkiui į Žaliąjį tiltą prieš stotelę.
Žormūnai turi troleibusu ir to pakanka. Ir Antakalniui nereikalingas joks greitasis. Čia ne joks VT plėtros planas, kai troleibusus dubliuoja autobusai. Reikia maršrutų pertvarkos, kad kuo mažiau autobusai dubliuotų troleibusus, nes turi būti aiškus elektrotransporto hierarchinis prioritetas. Jei jos nebus, tai normalios VT sistemos nebus.
Būtent, ten niekur neįkiši greitojo, juo labiau kad troleibusai važiuoja dažnai ir atstumas iki centro niekinis. Čia kaip norėt greitojo maršruto iki Grigiškių.
Ar yra kokia galimybė pdf ar Excel formatais turėti VVT grafikus? Nes įdomu palyginti tarkime 1G laikas reisui kai tik atsirado ir tarkime nuo 2017-09-01.
Nuo liepos 1 d. Vilniuje įvedamas įlaipinimas pro priekines duris. Eksperimentinis, ne visur, o tik kai kuriose stotelėse (kurios probleminės) bus bandoma laipinti pro priekį... Apgailėtina. Ir tuojau pat varoma propaganda, kodėl žmonės nesinaudoja VT - dėl bomžų... http://www.alfa.lt/straipsnis/501874...s-duris-tvarka
26 Stotis-Santariškės 41 min ne piko metu 1G Stotis-Santariškės 33 min ne piko metu 26 Santariškės-Stotis 38 min ne piko metu 1G Santariškės-Stotis 34 min ne piko metu
45 Pašilaičiai-Saulėtekis 34 min ne piko metu 5G Pašilaičiai-Saulėtekis 36 min ne piko metu 45 Saulėtekis-Pašilaičiai 33 min ne piko metu 5G Saulėtekis-Pašilaičiai 33 min ne piko metu
44 Parko-Žaliasis tiltas 30 min ne piko metu 6G Parko-Žaliasis tiltas 30 min ne piko metu 44 Žaliasis tiltas-Parko 33 min ne piko metu 6G Žaliasis tiltas-Parko 28 min ne piko metu
Nuo liepos 1 d. Vilniuje įvedamas įlaipinimas pro priekines duris. Eksperimentinis, ne visur, o tik kai kuriose stotelėse (kurios probleminės) bus bandoma laipinti pro priekį... Apgailėtina. Ir tuojau pat varoma propaganda, kodėl žmonės nesinaudoja VT - dėl bomžų... http://www.alfa.lt/straipsnis/501874...s-duris-tvarka
Tik nereikia daryti tragedijos ten, kur jos nėra... Šitas įlipimas pro priekį įvedamas mažiausią keleivių kiekį aptarnaujančiose stotelėse, o dar atmetus visus bomžus, prieš kuriuos ši akcija ir įvedama, lieka absoliuti mažuma normaliųkeleivių, kuriuos šie pokyčiai palies.
Kitas klausimas - buvo kalbėta ir žiniasklaidoje rašyta apie bilietų kainų korekcijas ir to naujojo P+R bilieto įvedimą nuo liepos 1d. Iki jos liko viso labo savaitė, o SĮSP'as apie pokyčius tyli. Atidedama neribotam laikui ?
26 Stotis-Santariškės 41 min ne piko metu 1G Stotis-Santariškės 33 min ne piko metu 26 Santariškės-Stotis 38 min ne piko metu 1G Santariškės-Stotis 34 min ne piko metu
45 Pašilaičiai-Saulėtekis 34 min ne piko metu 5G Pašilaičiai-Saulėtekis 36 min ne piko metu 45 Saulėtekis-Pašilaičiai 33 min ne piko metu 5G Saulėtekis-Pašilaičiai 33 min ne piko metu
44 Parko-Žaliasis tiltas 30 min ne piko metu 6G Parko-Žaliasis tiltas 30 min ne piko metu 44 Žaliasis tiltas-Parko 33 min ne piko metu 6G Žaliasis tiltas-Parko 28 min ne piko metu
Alaus įkaliau, bet vistiek nesuprantu. Lyg ir 44 45 tokių nėra. Buvo ir lyginamas maršruto laikas?
Daugiau nei pusę milijono kelionių kasdien atliekančių Vilniaus viešojo transporto keleivių įpročius bei pasiūlymus, kaip būtų galima padidinti keliavimo patogumą, bus siekiama išsiaiškinti apklausoje. Ją šiandien pradėjo Vilniaus miesto savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ viešojo transporto keleivių kontrolieriai...
... Savaitę laiko – nuo birželio 23 d. iki birželio 30 d. imtinai – bus apklausiami viešojo transporto laukiantys keleiviai. Respondentai bus parinkti atsitiktinės atrankos metodu, ir jie bus apklausiami skirtingose viešojo transporto stotelėse Vilniaus mieste.
Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment