Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKT ne senas, o beveik visur jau atnaujintas. Problemos tik sankryžose ir žieduose. Troleibusai velkasi dėl tyčia taip sudaromų tvarkaraščių - juk ne paslaptis, kad siekiama troleibusus diskredituoti ir sunaikinti. Ką rodo ir tik 40 troleibusų pirkimas. Ir dar per 3 metus. Tai lašas jūroje. Suprasčiau, jei būtų perkama 40 troleibusų 1-1,5 metų bėgyje...
Comment
-
Parašė k0fis Rodyti pranešimąTIK sankryžuose ir žieduose? Tikriausiai juokauji
Kai tokie VT situacija šiai dienai, kada vien lavonai važinėja ir nesinori net lipti į tą transportą, sakyčiau betkoks kiekis perkamas yra gerai.
Taip, kontaktinis tinklas per paskutinius metus buvo pakeistas daug kur, o kur nebuvo, tai jis yra 10-15 metų senumo, kas yra nedaug. KT tarnavimo laikas kur kas ilgesnis, ir keičiamas jis ne dėl to, kad supernusidėvėjęs, nukaręs ir pan., o todėl, kad tiesiog yra KT tvirtinimo technikos progresas, kuris leidžia greitesnė važiavimą. Ir tai Vilniuje jau didžiąja dalimi įdiegta. O troleibusai nevažiuoja greičiau, nes grafikai sudaryti taip. Ir, kaip minėjau, problematiškiausios vietos yra sakryžos su KT išsišakojimais, susikirtimais ir žiedai, kur vis dar naudojami senoviški iešmai, kryžmės ir tvirtinimas...
Parašė rmss Rodyti pranešimąTaip siekiama sunaikinti troleibusus, ta proga užsipirkim dar 40 naujų troleibusų, kad galėtumėm ir juos sunaikinti. Aišku, kad tvarkaraščiai sudaryti pagal pesimistinį scenarijų ir nesant kamščių tie patys autobusai vos velkasi ir stovi stotelėse po kelias minutes tai nematom. Nenusibodo gyventi iliuzijų pasaulyje?
Comment
-
Juokingai atrodo tai, kad kai jau visa vakarų ir vidurio Europa naudoja naujoviškus iešmus su radijo ryšiu, kurie leidžia važiuoti 50+ km/h greičiu, Vilnius, penktas Europoje miestas pagal troleibusų sistemos dydį, naudoja iešmus, kurių konstrukcija sukurta dar tarpukaryje. Ir dar juokingiau, kad 2000 mieste darbo dienomis važinėjo net 250 troleibusų, kai dabar vos 188. Apie tai, kad išmontuotos linijos į Aukštaičių gatvę (Paupį), Gedimino prospekte, troleibusų linja Naugarduko gatvėje palikta likimo valiai, o planai nutiesti troleibusų linijas iki Geležinkeliečių ligoninės, į Santariškes tiek per Ateities, tiek per Kalvarijų g. apskritai užmiršti, aš apskritai nekalbu.
Verta pažymėti, kad dar 1988 buvo planuojama nutiesti troleibusų linijas iki Oro uosto (dar likę stulpai) ir į Šeškinės kalną.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKT ne senas, o beveik visur jau atnaujintas. Problemos tik sankryžose ir žieduose. Troleibusai velkasi dėl tyčia taip sudaromų tvarkaraščių - juk ne paslaptis, kad siekiama troleibusus diskredituoti ir sunaikinti. Ką rodo ir tik 40 troleibusų pirkimas. Ir dar per 3 metus. Tai lašas jūroje. Suprasčiau, jei būtų perkama 40 troleibusų 1-1,5 metų bėgyje...
4.2. Paskutinė transporto priemonė turi būti pristatyta ne vėliau nei per 270 (du šimtus septyniasdešimt) kalendorinių dienų nuo sutarties pasirašymo dienos, šio dienos neskaičiuojant, arba per tiekėjo pasiūlyme nurodytą trumpesnį terminą.
Comment
-
270 dienų yra nesąmonė. Per tiek laiko net 40 autobusų nelabai pristatyti gali, o tuo labiau troleibusų, kurie iš viso masiškai nėra gaminami į sandėlį. Ne tie laikai (socialistiniai, kai Škoda dirbo vos suspėdama patenkinti soc. bloko užsakymus).
Parašė k0fis Rodyti pranešimąSakyti TIK sankryžuose, kai gyvename Sostinėje, kur sankryžos kas 200 m, tai tikrai juokinga atrodo. Nebent kažkas pasikeitė, bet jei vis dar kone sustoja prie kiekvieno iešmo tai nafik tokį transportą, ir nauji tp neką pagelbės.
Kryme, tarpmiestinėje linijoje Simferopolis - Jalta KT yra tragiškas. Pats kelias eina per kalnus (yra kalnų perėja) su staigiais posūkiais, įkalnėm ir nuokalnė. Bendrai eismas labai intensyvus, nors kelias tik dviejų juostų ir vienintelis tiesioginis tarp šių miestų. Nepaisant tokių sudėtingų sąlygų, troleibusai važiuoja 70-80 km/h greičiu (Škoda 9Tr (jau nebenaudojami), Škoda 14Tr ir Bogdanai - su kiek modernizuotais stabdžiais)). Aišku, ne visur, nes tiesiog jau nebe KT riboja, o posūkiai, nuolydžiai ir pan.Paskutinis taisė Al1; 2017.06.01, 22:31.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą270 dienų yra nesąmonė. Per tiek laiko net 40 autobusų nelabai pristatyti gali, o tuo labiau troleibusų, kurie iš viso masiškai nėra gaminami į sandėlį. Ne tie laikai (socialistiniai, kai Škoda dirbo vos suspėdama patenkinti soc. bloko užsakymus).
3.3. Paskutinė transporto priemonių partija turi būti pristatyta ne vėliau nei per 300 (tris šimtus) kalendorinių dienų nuo sutarties pasirašymo dienos arba per tiekėjo pasiūlyme nurodytą trumpesnį terminą.
Comment
-
Latviai parduoda tris Škodas. Nereikia Vilniui?
https://autoplius.lt/skelbimai/kita-...o-5729117.html
Comment
-
Netikėtai aptikau, jog VVT ruošiasi skelbti konkursą privatiems vežėjams aptarnauti kai kuriuos maršrutus ne senesniais kaip 1998 m. gamybos autobusais. Konkursas skelbiamas dviem maršrutų grupėms:
– I grupė: 9, 20, 28, 116 maršrutai;
– II grupė: 40, 49, 56, 69 maršrutai.
Nuoroda
Įdomu tai, kad 20, 28 ir 116 maršrutus turėtų naujais autobusais aptarnauti savivaldybės konkursą laimėjęs konsorciumas. Gal VVT konkursas – laikina priemonė? Nes konkursas skelbiamas, kaip supratau, 6 mėnesiams su galimybe pratęsti dar 6 mėnesiams.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAišku, kad jį pavežė. Iš kur maišelis atsirado? Dar ir apsipirkti spėjo? Feikas.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąNieko čia netikėto, seni troleibusai vos velkasi, bėgti greičiau net ir be kamščių.
Be to troleibusas stovėjo prieš du šviesoforus.
Parašė Mettal Rodyti pranešimąLabai keista, kad norima atiduoti 49 ir 69 maršrutus privačiam vežėjui. Negi planuojama šitiek daug autobusų nurašyti ir atleisti vairuotojus, kad pradėtų trūkti savų autobusų?Parašė Marius555 Rodyti pranešimąNetikėtai aptikau, jog VVT ruošiasi skelbti konkursą privatiems vežėjams aptarnauti kai kuriuos maršrutus ne senesniais kaip 1998 m. gamybos autobusais. Konkursas skelbiamas dviem maršrutų grupėms:
– I grupė: 9, 20, 28, 116 maršrutai;
– II grupė: 40, 49, 56, 69 maršrutai.
Nuoroda
Įdomu tai, kad 20, 28 ir 116 maršrutus turėtų naujais autobusais aptarnauti savivaldybės konkursą laimėjęs konsorciumas. Gal VVT konkursas – laikina priemonė? Nes konkursas skelbiamas, kaip supratau, 6 mėnesiams su galimybe pratęsti dar 6 mėnesiams.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Feikas, nes iš kur pas tą pacaną maišelis atsirado? Spėjo apsipirkti ar iš kokios bobutės rankų išplėšė bebėgdamas?
Be to troleibusas stovėjo prieš du šviesoforus.
Gal ir laikina. Bet kokiu atveju labai keista. Negi VVT aplamai negali nusipirkti panaudotų autobusų ir pats vežti. Iš kitos pusės, aišku, kad vykdoma planinga VVT žlugdymo politika. Kodėl autobusai nuomojami? Kodėl samdomi subvežėjai? Gerai, tarkim, po VT "reformos" buvo prastai situacija. Bet negi per 4 metus taip ir nepagerėjo? Jei visgi latviai su "Transreviu" sugebės pradėti dirbti, tai atmetus nuomojamus autobusus, subvežėjus, VVT jau nebeaptarnaus maždaug apie pusės maršrutų pagal skaičių (pagal srautus, aišku, mažiau nei pusės)...
Bus tas pats kas su šilumos ūkiu. Reikės atsiimti atgal.
Comment
Comment