P+R sistema gali normaliai veikti tik su galinga VT - metro, geležinkeliu, greituoju tramvajumi. Su autobusais ar troleibusais labai ribotai.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąČia įdomesnė žinia iš straipsnio:
Comment
-
Ar Vilniaus viešasis transportas yra saugus sveikatai?
Balandžio mėnesį sostinėje buvo vykdomas viešojo transporto priemonių dezinfekavimas. Nors tai turėtų būti įprasta procedūra, bet gali pasirodyti, jog cheminis autobusų ir troleibusų valymas yra atliekamas per retai. Įdomu tai, kad net gydytojams-epidemiologams sunku paaiškinti, ar iš viso būtina dezinfekuoti viešąjį transportą. Ar orams besikeičiant keleiviai turi nerimauti dėl savo sveikatos važiuodami į darbą?.O kaip Kaune?
UAB „Kauno autobusai“ technikos direktorius Remigijus Locaitis pasakoja, kad įmonė pastaruoju metu ėmėsi kardinalių pertvarkymų transporto priemonių švarinimo srityje: įsteigta nauja plovyklos meistro pareigybė, kuriai pavesta organizuoti ir kontroliuoti abiejų parkų (troleibusų ir autobusų) transporto priemonių ir gamybinių patalpų valymo darbus, sukurta transporto priemonių ir patalpų valymo grupė, įrengta nauja ir kokybiška automatinė transporto priemonių plovykla, kiek anksčiau įsigyti galingi siurbliai siurbimui ir giluminiam valymui.
Comment
-
Vilniaus miesto savivaldybė konkurso būdu atrinko naują vežėją, kuris Vilniuje turi perimti šeštadalį maršrutų – liūto dalis sutarties atitenka bendrovei, Rygoje gavusiai baudą dėl sudaryto kartelio ir nustatytų nepagrįstai didelių kainų. <...>
Trečiadienį Vilniaus savivaldybės Taryba priėmė svarstyti klausimą dėl keleivių vežimo sutarties sudarymo su nauju vežėju – keturių bendrovių konsorciumu. Pagal ją keleiviai būtų vežami ilgaisiais triašiais autobusais, perimami 4G, 7, 43 ir 53 autobusų maršrutai. Anksčiau to paties konsorciumo dvi bendrovės laimėjo ir kitą konkurso dalį ir užsitikrino teisę į dar dešimtadalį Vilniaus maršrutų. Konsorciumo atstovai 15min patikino, kad didžioji dalis visų pervežimų Vilniuje atiteks „Rīgas mikroautobusu satiksme“ (RMS) bendrovei, o maždaug ketvirtadalis – „Transrevis“. Keleivius numatoma sodinti į „Isuzu“ autobusus. Taip pat skaitykite: Vilniuje keleivius autobusais veš du privatūs vežėjai Vežėjų konkursą Vilniuje vėl laimėjo latvių ir lietuvių konsorciumas Pagal sutartis nauji vežėjai turės parūpinti beveik 100 naujų autobusų, iš kurių 43 – ilgieji triašiai autobusai, ir 52 – vidutinės talpos, iki 60 vietų autobusai. Iš viso jiems atiteks maždaug šeštadalis visų maršrutų. Didelis pirkimas buvo iš dviejų dalių. Vieną dalį „Transrevis“ ir RMS konsorciumas laimėjo pasiūlęs 5,37 mln. eurų kainą. Tuomet Vilniaus savivaldybė džiaugėsi, kad privačių vežėjų pasiūlyta 1 km kaina sostinei kasmet leis sutaupyti iki 500 tūkst. eurų kasmet, o kilometro kaina siekė 1,07 euro.
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...sta-662-798574
Beje, 53 toks prestižinis, per centrą, daugiausiai bilietukų parduodama. Kam reikėjo atiduoti? Koks miesto įvaizdis su turkiškom skardom formuosis? Atsimenu po trijų metų Karosa eksploatacijos ~2000 pagal komfortą lygiai stovėjo senukas geltonai žydras MB labdarinis, raudonai balta Karosa ir 280 Ikarusas (kokių 1989 laidos).Paskutinis taisė Fulgur; 2017.05.18, 11:54.
Comment
-
"Kautra", manai, būtų labai jau kitokius autobusu pasiūliusi? Nu ne "Isuzu", tai turkiškas "Temsas". Visgi "Isuzu" negamina dvigubų autobusų, todėl 4G, 7, 43 ir 53 maršrutams bus kažkoks kito gamintojo modelis. Ir tikriausiai "Temsa"...
O iš tiesų tai vyksta VT draskymas ir prichvatizacija. Visgi "Rigas mikroautobusu satiksme" yra aferistai. Štai Šiaulių rajone jie irgi laimėjo konkursą. Ir ką? Keleivius ir toliau veža "Busturas". Klausimas, ar "Busturą" šitie šaraškinai pasamdė subrangovu, ar atsisakė vežti keleivius ir "Busturui" atiteko jų maršrutai kaip likusiam antrajam konkurso eilėje...Paskutinis taisė Al1; 2017.05.18, 12:46.
Comment
-
Al1
Aš prieš tokius konkursus.
Transrevis su 38 darbuotojais ir 770 alga atrodo liūdnai prieš VVT su 1030 alga. Pirmieji sumoka 100 e GPM, antrieji 150 e. Jei 300 VVT darbuotojų bus pakeisti 300 Transrevio, tai 0,2 mln e mažiau GPM kasmet. O GPM yra VMSA biudžeto vienas pagrindinių šaltinių.
Afera čia ir tiek.
Linkai:
http://rekvizitai.vz.lt/imone/transrevis/
http://rekvizitai.vz.lt/imone/vilnia...s_transportas/
Comment
-
Taigi ne vienas "Transrevis"... Ir ką jis galės padaryti, jei šaraškino kontora iš Latvijos nusiplaus, kaip tai tikriausiai jau padarė Šiauliuose. Beje, vakare bus tą įrodantis fotoreportažas iš Šiaulių. Tik vienas klausimas, ar jie iš tiesų nusiplovė, ar išdūrė visus ir subrangovu pasamdė tą patį "Busturą"... Vilnius tai ne Šiauliai. Čia ir naujų autobusų reikia. Ir daug. Ir už kokias babkes ir su kokiomis garantijomis jie juos pirks?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaigi ne vienas "Transrevis"...
http://rekvizitai.vz.lt/imone/pilnsa...ksme_filialas/
Comment
-
Nemunas Dagilis, vežėjų savivaldybės konkurse atstovavęs „Kautros“ ir „Tolimojo keleivinio transporto kompanijos“ konsorciumui, <...> - „Pasiūlyta kaina yra žemesnė nei tiesioginiai kaštai. Mus Vilniaus miestas kvietė dar sykį derėtis, bet mes atsisakėme mažinti kainą, nes nebematome, kur dar būtų galima. Išeina taip, kad jie veš pigiau nei tiesioginiai kaštai. Gali būti daroma taip, kad pasirašius sutartį, kuria Vilniaus miestas labai džiaugiasi, vėliau nieko kito neliks, tik kelti kainas“.
<...>
Jis stebisi, kad konkurso nelaimėjo <...> „Vilniaus viešasis transportas“ (VVT), kuris mieste turi bazes, infrastruktūrą, patirtį ir siūlė MAN autobusus.„
<...>
Aišku, mes siūlėme visiškai naujus autobusus, galbūt jie (laimėjęs konsorciumas) dabar po Europą ieškos iki metų senumo autobusų“, – sako N.Dagilis.
Paklaustas, kokių naujų autobusų galėtų tikėtis vilniečiai, V. Dapkus nurodė, kad <...> labiausiai tikėtinas sprendimas – „Isuzu“. „Dar nėra visiškai aišku, baigiame derinti, šią savaitę, matyt, priimsime sprendimą. <..> na galbūt dar „Otokar“, jiems dar nėra pasakyta iki galo, kad ne. Bet šiaip prie „Isuzu“ esame labiau linkę“, – sako V.Dapkus. Jis skaičiuoja, kad „Transrevis“ tektų parūpinti 14 ilgųjų autobusų iš 52 numatytų. „Bet čia mes matysim, galbūt ne taip dalinsimės, čia dar mūsų vidinės derybos vyksta<..>, – patikino V.Dapkus.
<...>
Kitas lygiagretus žingsnis – VVT transporto priemonių atnaujinimas, panaudojant ir ES struktūrinių fondų lėšas. „Visi žingsniai daromi kompleksiškai ir lygiagrečiai vienam kitą papildant, o ne konkuruojant. <...>“, – patikina K.Lubys.
<...>
„Susitikimų su profesinės sąjungos atstovais metu buvo nutarta kreiptis į Viešųjų pirkimų tarnybą ir Konkurencijos tarybą dėl galimybės <...> numatyti, kad konkurso laimėtojas vairuotojams turėtų mokėti atlyginimą ne mažesnį negu dabar esamas vidutinis VVT vairuotojų atlyginimas. Atsakymai kol kas dar negauti“, – teigia K.L ubys.
<...>
Tačiau po savivaldybės Tarybos sprendimo konsorciumas dairysis didesnės teritorijos. „Dar irgi derybų procese viskas vyksta, mėginsime nuomotis patalpas, kurios būtų priimtinos keleivių vežimui Vilniaus mieste“, – sako jis.
Konkursas įvyko, bet ničniekas neaišku. Kažkoks chaosas. Nedarykite konkursų, kur neišeina normaliai nupirkti.
Tie ilgi autobusai peilis po kaklu. Visi keturi konsorciumo dalyviai stengsis iškišti juos kitiems. Nes tai nelikvidus ir brangus turtas. Trumpą miesto autobusą gali visoms 60 savivaldybių pasiūlyti, o kur dėti ilgą? Lieka 5 autobusų parkai ir 2 oro uostai.Paskutinis taisė Fulgur; 2017.05.18, 15:01.
Comment
-
Lietuvoje ir tokio kiekio paprastų miesto autobusų nereikia. Dvigubų tuo labiau. Kaimyninėms šalims irgi nelabai reikia. Ryga ir Talinas perka tik naujus. Daugpilis dar koks galėtų... Bet jie irgi geriau pirks 10-15 metų senumo skandinavus, nei kokį pusnaujį turkišką chlamą. Nebent visiškai pigiai. Bet juk pigiai niekas neparduos...
Geriausias variantas iš susiklosčiusios padėties - konkurso rezultatų anuliavimas ir tiesiog VVT skubus atnaujinimas panaudotais autobusais.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąUžuot pirkęs MAN...
Comment
-
Parašė abcd Rodyti pranešimąTurbūt turėjo omeny, jog už tuos pinigus, kuriuos išmokėjo savivaldybei kaip dividendus, reikėjo nupirkti 2 (?) MAN autobusus
Aš tai būčiau pasiūlęs juos investuoti į dabartinių TP (kurias ir toliau žadama naudot) eksploataciją, pirmiausia kondicionierių sutvarkymą ir užpildymą.
Comment
-
Parašė abcd Rodyti pranešimąTurbūt turėjo omeny, jog už tuos pinigus, kuriuos išmokėjo savivaldybei kaip dividendus, reikėjo nupirkti 2 (?) MAN autobusus
Comment
-
Parašė abcd Rodyti pranešimąTurbūt turėjo omeny, jog už tuos pinigus, kuriuos išmokėjo savivaldybei kaip dividendus, reikėjo nupirkti 2 (?) MAN autobusus
- gali nusipirkti 2 autobusus. Nieko gudraus.
- gali lizinguotis kelioliką autobusų. Pradinukai žino, kad jei nori gero telefono čia ir dabar, moki du metus po keliolika eurų. Arba taupai du metus. Bet ir telefonas po dviejų metų.
- gali eiti į banką, esi pelningai dirbanti įmonė, skolintis daugiau, įsigyti keliasdešimt autobusų ir lizinguotis. Atsiras kažkoks efektas iš kuro taupymo, remonto taupymo, padidėjusio keleivių skaičiaus;
- gali dalyvauti ES projektuose.
Bet kai nėra fantazijos pas VMSA, tai išsimoki pinigus. Tada skalambiji - "VVT yra pelningas". Nors tyloje visi mato, kad parkas sensta.Paskutinis taisė Fulgur; 2017.05.25, 11:01.
Comment
Comment