Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    Kadrai iš video registratoriaus. Pradžioje šiurkštūs VT pažeidimai.

    https://www.youtube.com/watch?v=Yg07rBZT3vA
    VT per raudoną važinėt darosi įprasta: https://www.youtube.com/watch?v=acAsTGolgI0 (data bloga).
    Ko gero skuba bet kokia kaina dėl grafikų. Tik klausimas, ar verta rizikuot teisių "padžiovimu"?

    Comment


      Parašė RoNNeR Rodyti pranešimą
      VT per raudoną važinėt darosi įprasta: https://www.youtube.com/watch?v=acAsTGolgI0 (data bloga).
      Ko gero skuba bet kokia kaina dėl grafikų. Tik klausimas, ar verta rizikuot teisių "padžiovimu"?
      Nelabai aišku kur jie ten skuba, nes dažnai velkasi minimaliu greičiu.

      Comment


        Parašė RoNNeR Rodyti pranešimą
        VT per raudoną važinėt darosi įprasta:
        Aš tikrai neteigčiau taip kategoriškai, kad "VT tai tampa įprasta". Labai dažnai matau, kai ir kitas transportas šitaip elgiasi. O tas kitas transportas realiai net neturi kažkokių pasiteisinimų savo skubėjimui, be to, kad "žmona gimdo" ar "į tualetą skubu". Čia greičiau yra taip, kad visiems toks neaiškus skubėjimas tampa įprasta.
        P.S. tai nėra bandymas pateisinti šiuos šiurkščius pažeidimus.
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
          Aš tikrai neteigčiau taip kategoriškai, kad "VT tai tampa įprasta". Labai dažnai matau, kai ir kitas transportas šitaip elgiasi. O tas kitas transportas realiai net neturi kažkokių pasiteisinimų savo skubėjimui, be to, kad "žmona gimdo" ar "į tualetą skubu". Čia greičiau yra taip, kad visiems toks neaiškus skubėjimas tampa įprasta.
          P.S. tai nėra bandymas pateisinti šiuos šiurkščius pažeidimus.
          Na taip, tiesa, per raudoną mėgsta prašokti ir lengvasis transportas, tačiau paskutiniu metu su grubiais šviesoforo nepaisymais susiduriu vis rečiau, tuo tarpu tarp tų retesnių atveju daugėja viešojo, mažėja lengvojo transporto. Galbūt sutapimas. Bet kuriuo atveju, raudona yra raudona, tai vienas grubiausių ir pavojingiausių pažeidimų.

          Comment


            Autobuse, kurio garažinis numeris 937, nuo šiol galima pasikrauti mobiliuosius telefonus.

            Iš SĮSP FB:
            Nuo šiandien viešojo transporto keleiviai kelionės metu galės įkrauti savo išmaniuosius prietaisus – tai galės padaryti važiuodami 10–ojo maršruto autobusu. Modernus autobusas važiuos ir 27–uoju, 34–uoju, 35–uoju, 37–uoju, 78–uoju autobusų maršrutais, o poilsio dienomis – ir 6G greitųjų autobusų maršrute.
            Nuotrauka iš ten pat:
            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
            Marsrutai.lt tinklaraštis!
            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

            Comment


              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
              Autobuse, kurio garažinis numeris 937, nuo šiol galima pasikrauti mobiliuosius telefonus.

              Iš SĮSP FB:


              Nuotrauka iš ten pat:
              Atvaizdas

              savaitę ilgiausiai duodu kad bus jungtis sulaužyta

              Comment


                Papločiau atsistojęs, jeigu būtų tai įdiegta žymiai didesniame kiekyje autobusų, o ne viename. Čia gaunasi panašiai, kaip su velobusu. Naudos iš vieno vieneto visiškai nėra. Apart PR.

                Comment


                  Naudos iš velobusų ir taip jokios. Dviratis yra transporto priemonė, miesto sąlygomis su juo reikia važiuoti, o ne vežtis jį VT. Dviračio vežiojimas pateisinamas tik užmiesčio VT.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Naudos iš velobusų ir taip jokios. Dviratis yra transporto priemonė, miesto sąlygomis su juo reikia važiuoti, o ne vežtis jį VT. Dviračio vežiojimas pateisinamas tik užmiesčio VT.
                    Kojos irgi skirtos ėjimui, o ne sėdėjimui ir važiavimui

                    Comment


                      Kojos yra kojos. O dviratis yra vietoj kojų kaip ir autobusas ar automobilis. Todėl nesąmonė mieste dviračius vežioti VT. Arba važiuoji VT, arba dviračiu.

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                        Papločiau atsistojęs, jeigu būtų tai įdiegta žymiai didesniame kiekyje autobusų, o ne viename. Čia gaunasi panašiai, kaip su velobusu. Naudos iš vieno vieneto visiškai nėra. Apart PR.
                        Na, vis šiokia tokia pradžia, geriau nei nieko

                        Gal ir išplės su laiku, dar Wi-Fi nepamaišytų.

                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Naudos iš velobusų ir taip jokios. Dviratis yra transporto priemonė, miesto sąlygomis su juo reikia važiuoti, o ne vežtis jį VT. Dviračio vežiojimas pateisinamas tik užmiesčio VT.
                        Na, turint omeny kalvotą Vilniaus reljefą ir ne itin gerą dviračių takų tinklą, velobusai tikrai nėra blogai. Be to, niekas neapsaugotas nuo tokių įvykių, kaip dviračio kokio nors mechanizmo gedimas ar padangos sprogimas. Kaip tada pargabenti dviratį namo? Nors aš irgi esu iš tų, kurie dviračiu važiuoja visą kelią iš taško A į tašką B, bet tikrai yra puiku, kad gedimo atveju yra reali galimybė be papildomų rūpesčių parvežti dviratį.
                        Paskutinis taisė Vilnietizz; 2017.05.09, 21:10.
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          Dviračius būtų galima leisti vežti tik tuo atveju, jei Vilniaus VT važinėtų pustuštis. Turint omenyje greituosius maršrutus, tai jie pustuščiai nevažinėja, o dviratis užima kelių žmonių vietą ir sudaro problemas kitiems keleiviams autobuse. Ir visai ne prie ko, yra specialios vietos ar nėra.

                          Comment


                            Nuo gegužės 13 dienos 8 maršruto autobusai nebeužsuks į Granito gatvę.
                            Daugiau mano nuotraukų >>
                            Mano rajonas ir apylinkės >>

                            Comment


                              Vilniuje bus 2 km naujų A juostų: autobusai greičiau važiuos ir Pilaitės prospektu


                              „Šiais metais praplatinus važiuojamąją dalį trijose intensyviausio eismo miesto gatvėse – Rygos gatvėje nuo Taikos g. iki Laisvės pr. (centro kryptimi), Pilaitės prospekte nuo Sietyno iki Laisvės pr. (centro kryptimi) ir Dariaus ir Girėno gatvėje nuo Eišiškių pl. iki Kapsų g. (centro kryptimi) – planuojama įrengti beveik 2 km naujų A juostų“, – apie savivaldybės planus pasakojo T.Kamaitis.
                              Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                              Comment


                                Šią vasarą mieste bus įrengta 40 viešojo transporto laukimo aikštelių

                                Atnaujinant Neries krantinę šiemet iš geros būklės plokščių bus įrengta daugiau 40 viešojo transporto aikštelių, paklota 9 km šaligatvių Naujininkų, Pašilaičių, Justiniškių, Naujosios Vilnios, Lazdynų, Verkių, Antakalnio, Žirmūnų, Fabijoniškių, Panerių, Vilkpėdės, Grigiškių, Šnipiškių, Naujamiesčio, Karoliniškių, Rasų rajonuose.
                                Straipsnyje pateikiamas visas sąrašas

                                Comment


                                  38 Granito st. 8 Granito g.
                                  Įdomu, kam šitą tvarkys, jei nuo pirmadienio ten niekas nebevažiuoja?

                                  Comment


                                    Salininkų stotelėje jau sutvarkytos stotelės.
                                    Klausimas, ar tikrai Šalčininkų krypties stotelėje nėra pagrindo įlipimui?
                                    Daugiau mano nuotraukų >>
                                    Mano rajonas ir apylinkės >>

                                    Comment


                                      Viešojo transporto keleivių patogumui – trys naujos bilietų rūšys

                                      Nuo liepos sostinės viešojo transporto keleiviai turės dar platesnį bilietų pasirinkimą – pristatomi 5 ir 365 dienų bei kombinuotų kelionių – „Statyk ir važiuok“ bilietai. Be to, nuo 7 iki 12 proc. mažinamos ilgalaikių – 90 dienų ir ilgesnės trukmės – bilietų kainos. Populiariausių, 30 ir 60 minučių, bilietų kainos mažės arba keisis itin nežymiai – vos 1 euro centu, tuo tarpu 30 dienų bilieto kaina suapvalinama iki sveiko skaičiaus.

                                      Comment


                                        Čia įdomesnė žinia iš straipsnio:
                                        Jau kitą mėnesį pagrindinėse privažiavimo į centrinę miesto dalį arterijose planuojame įrengti pirmąsias tris „Statyk ir važiuok“ sistemos aikšteles, kuriose vairuotojai galės palikti savo automobilį ir savo kelionę toliau tęsti viešuoju transportu. Šių aikštelių tikslas yra skatinti vairuotojus atsisakyti asmeninio transporto kelionėms į centrinę miesto dalį, dėl ko sumažės stovėjimo vietų apkrovos, spūstys, užterštumas, o ir patys vairuotojai sutaupys – nereikės mokėti parkavimo rinkliavos už stovėjimą centre, kai automobilis bus saugiai paliktas „Statyk ir važiuok“ aikštelėje“, – privalumus vardija SĮ „Susisiekimo paslaugos“ direktorė M. Gusarovienė.

                                        Tarybai patvirtinus, planuojama, kad „Statyk ir važiuok“ bilietu naudosis sostinės pakraščiuose gyvenantys asmenys, kurių kelionė automobiliais yra namai–darbas–namai maršrutu, o automobiliai statomi geltonojoje ir žaliojoje zonose ar paliekami prie didžiųjų prekybos centrų.

                                        Comment


                                          Pirmose trijose aikštelėse tilps kiekvienoje po 50-100 automobilių. Kiek kainuos įrengimas, kol kas M.Gusarovienė teigė nežinanti, tai bus galima suskaičiuoti, kai aikštelės jau bus įrengtos. Pirmi rezultatai, ar ši sistema veikia ir pasiteisina, bus apie spalio vidurį, kai automobilių srautai mieste po vasaros atostogų vėl susinormalizuos.
                                          Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...rus-667-798650

                                          50-100 automobilių. Ne kažką tokiai arterijai kaip Ukmergės

                                          Comment

                                          Working...
                                          X