Nieko neišsiaiškinome. Mokėti tik už priežiūrą kai pats parkas gali tai atlikti. O tikriausiai jis tai ir atliktų, tik jam nuomojanti įmonė papildomai mokėtų iš to, ką parkas sumoka jai... Kitaip ir nebūtų. Nes autobusai būtų laikomi parkų teritorijoje, ir kokia gi kita įmonė ten dirbtuvėse imtų šeimininkauti? Ar tuo labiau greta statyti savo angarus remontui...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąNuo 04-01 keičiami tvarkaraščiai bei pora stotelių pagal pageidavimą taps pastoviomis - http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=980
Pora pastebėjimų dėl naujų tvarkaraščių:
1. 55 maršrute mažinamas važiavimo laikas - labai gerai. Savaitgaliais jau taip žiauriai vilkosi... Gaila, kad iš Santariškių tik 1 minutę sumažina - ten reikėtų nuimti dar porą tarp Santariškių ir Spaudos rūmų.
2. 73 maršrutas, išskyrus 2 darbo dienų pikinius grafikus, bus aptarnaujamas autobusų parko.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Įdomus pasikeitimas. Matomai darbo dienomis Santariškių žiede labai striuka su stovėjimo vietomis. Arba vietiniams labai nepatinka, kad autobusai pietų pertraukos metu stovi su įjungtais varikliais ir šildo saloną, kad tų vietinių vaikučiai nesušaltų bevažiuodami.
Beje, skubėkit "džiaugtis" Transrevio mikrobais, nes greitu metu jų turėtų nelikti.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąBeje, skubėkit "džiaugtis" Transrevio mikrobais, nes greitu metu jų turėtų nelikti.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąĮdomus pasikeitimas. Matomai darbo dienomis Santariškių žiede labai striuka su stovėjimo vietomis. Arba vietiniams labai nepatinka, kad autobusai pietų pertraukos metu stovi su įjungtais varikliais ir šildo saloną, kad tų vietinių vaikučiai nesušaltų bevažiuodami.
Comment
-
Parašė Anjani Rodyti pranešimąO kur jie dings?
Parašė KAROSA Rodyti pranešimąKai kurie 2G vairuotojai palikdami autobusus įžūliai pažeisdavo KET, pradedant stotelių užstatymu, baigiant perėjų užblokavimu dėl to perkėlus atstovos vietas kitur pažeidimai kaip ir dingo
Comment
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąIš R. Šimašiaus Facebook:
"...susitikau su vienos didžiausių Europoje elektrinio transporto pardavėjos – Kinijos bendrovės „BYD Europe“ – vadovais. Kinai rimtai domisi galimybe investuoti Vilniuje."
Comment
-
Nuo gegužės 1 d., siekiant sumažinti 7-ojo troleibusų maršruto apkrovą ir užtikrinti patogesnes keliones, darbo dienomis bus įvesti 4 nauji grafikai (2 pamaininiai ir 2 pertraukiami), kurie bus aptarnaujami autobusais. Autobusai važiuos visiškai analogiška troleibusams trasa, bus pažymėti "7T numeriu". Netgi stotyje keleiviai bus įlaipinami toje pačioje stotelėje, kur stoja 1,2,7,20 troleibusai.
Būtent dėl to 73 maršrutas dalinai ir grąžintas į autobusų parką, kad atlaisvinti autobusus šiam "naujam" maršrutui.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2017.04.01, 09:47.
Comment
-
Jei būtų diena parašytas anksčiau šis pranešimas tai dabar visi džiaugtumėmės, bet kadangi šiandien tai...
>>>http://ebus.lt/sostines-autobusu-par...rto-priemones/
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNuo gegužės 1 d., siekiant sumažinti 7-ojo troleibusų maršruto apkrovą ir užtikrinti patogesnes keliones, darbo dienomis bus įvesti 4 nauji grafikai (2 pamaininiai ir 2 pertraukiami), kurie bus aptarnaujami autobusais. Autobusai važiuos visiškai analogiška troleibusams trasa, bus pažymėti "7T numeriu". Netgi stotyje keleiviai bus įlaipinami toje pačioje stotelėje, kur stoja 1,2,7,20 troleibusai.
Būtent dėl to 73 maršrutas dalinai ir grąžintas į autobusų parką, kad atlaisvinti autobusus šiam "naujam" maršrutui.
Comment
-
-
Vilnius pirks 150 autobusų: naujų, bet, kai kurių politikų teigimu – nemodernių
Vilniaus miesto taryba pagaliau pritarė galutiniam sprendimui atnaujinti „Vilniaus viešojo transporto“ (VVT) parką naujais miesto tipo autobusais, kuriuos įmonė įsigytų finansinio lizingo būdu. Šis klausimas sulaukė itin daug diskusijų ir net grasinimų sugriauti koaliciją, tačiau vis dėlto padėtas galutinis taškas, kai politikai patvirtino pirkimo konkurso sąlygas ir techninę specifikaciją.
Klausimas dėl naujų autobusų pirkimo bendrovei „Vilniaus viešasis transportas“ stūmėsi tarp Vilniaus politikų itin lėtai ir sunkiai. Kelis kartus atidėtas, kelis kartus nesulaukęs galutinio sprendimo. Per paskutinį svarstymą meras Remigijus Šimašius net užsiminė, kad tokiu būdu klibinami koalicijos pamatai, turėdamas omenyje konservatorių priešinimąsi.
Konkurso sąlygose įrašyta, kad VVT įsigis 100 dviejų ašių ir 50 trijų ašių autobusų išperkamosios nuomos būdu per 96 mėnesius (8 metus). „Pirkimo pasiūlyme visos siūlomos transporto priemonės turi būti vieno gamintojo ir vieno modelio, siūlomų transporto priemonių pagaminimo metai turi būti ne ankstesni nei 2017 m.“, – rašoma sąlygose.
Taip pat tiekėjas turi užtikrinti siūlomų transporto priemonių garantinį aptarnavimą, techninę priežiūrą ir remontą, o jo autorizuotas servisas turi būti nutolęs ne daugiau nei 25 km nuo VVT būstinės Verkių gatvėje.
Pasiūlymų vertinimų kriterijų lentelėje pirmas kriterijus yra autobusų kaina, antrasis – autobusų pristatymo laikas, toliau eina degalų sąnaudos 100 km, autobusų eksploataciniai parametrai. Autobusai turi būti pritaikyti važinėti mieste, žiemą (iki -35 laipsnių), kad jais važiuoti galėtų ne mažiau kaip 85 keleiviai – bent 27 vietos turi būti sėdimos. Taip pat jie turi būti žemagrindžiai, patogūs ir žmonėms su negalia, ir tėvams su vaikų vežimėliais. Mero R.Šimašiaus teigimu, naujų autobusų Vilnius turėtų sulaukti maždaug praėjus metams po įvykusio konkurso ir pasirašytos sutarties su laimėtoju.
Modernumo nemato
Tuo tarpu buvęs meras Artūras Zuokas siūlė Vilniui prisiminti siekius tapti moderniausiu miestu ir imtis testuoti savaeigius autobusus. Arba bent jau investuoti į modernesnius autobusus, varomus elektra ar vandeniliu, o dabar tai bus dyzelinės transporto priemonės, kurių Europos miestai jau linkę atsisakyti.
Bet su Zuoku ir taip viskas aišku, va kas neaišku tai su konservatoriais, kodėl jie prieš tai blokavo naujų autobusų pirkimą. Belieka pasidžiaugti, kad reikalai pajudėjo ir miesto viešasis transportos bus atnaujintas dvigubai didesniu masteliu, nei kad iki šiol jis kada nors buvo atnaujintas. Prieš daugiau nei 10 metų buvo nupirkta 90 Volvo autobusų, tai dabartiniai 150 + 50 privačių priemiesčiuose, atrodo išties įspūdingi skaičiai. Autobusų parkas pasikeis iš esmės ir pagaliau išnyks iš miesto gatvių tie margučiai - belenkokie autobusai, belenkaip nudažyti, belenkokių pagaminimo metų.Paskutinis taisė Eidvis; 2017.04.05, 14:48.
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąIš Zuoko tai jau nebesuprasi juoktis ar verkti reikia. Siūlo geriau užsiimti ne naujų autobusų pirkimu, o naujų technologijų testavimu Kosminis Zuoko mąstymas nesikeičia - jam atrodo, kad viešasis transportas yra skirta testavimui, o ne žmonių vežimui ir kad dabar važinėjant su žiguliu ir norint pirkti naują mašiną - tai būtinai turi būti ferrari.
Bet su Zuoku ir taip viskas aišku, va kas neaišku tai su konservatoriais, kodėl jie prieš tai blokavo naujų autobusų pirkimą.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąIš Zuoko tai jau nebesuprasi juoktis ar verkti reikia. Siūlo geriau užsiimti ne naujų autobusų pirkimu, o naujų technologijų testavimu Kosminis Zuoko mąstymas nesikeičia - jam atrodo, kad viešasis transportas yra skirta testavimui, o ne žmonių vežimui ir kad dabar važinėjant su žiguliu ir norint pirkti naują mašiną - tai būtinai turi būti ferrari.
Bet su Zuoku ir taip viskas aišku, va kas neaišku tai su konservatoriais, kodėl jie prieš tai blokavo naujų autobusų pirkimą. Belieka pasidžiaugti, kad reikalai pajudėjo ir miesto viešasis transportos bus atnaujintas dvigubai didesniu masteliu, nei kad iki šiol jis kada nors buvo atnaujintas. Prieš daugiau nei 10 metų buvo nupirkta 90 Volvo autobusų, tai dabartiniai 150 + 50 privačių priemiesčiuose, atrodo išties įspūdingi skaičiai. Autobusų parkas pasikeis iš esmės ir pagaliau išnyks iš miesto gatvių tie margučiai - belenkokie autobusai, belenkaip nudažyti, belenkokių pagaminimo metų.
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąO suslėgtomis GD varomi autobusai nepasiteisino, kad pirks dyzelinius? Ar dyzeliniai tiesiog žymiai pigesni už dujinius?
Jau ko verta Klaipėdos patirtis su Saffle 5000: dirbo ne visi, o tie kur dirbo, buvo nurašyti iškart, kai baigėsi kažkokia tai sutartis dėl autobusų remonto.
Comment
-
Todėl kad tai buvo iš esmės pirmos kartos dujiniai autobusai su savo vaikiškomis ligomis. Be to naudoti, be to ne vieno modelio. Jei ne taip subjektyviai vertinti, tai reikia vertinti pirma partiją nupirktų naujų dujinių autobusų. O šiaip tai juk aišku, kad, pirma, ne autobusai perkami, o nuomojami 8 metams. Kas bus su jais po to? Naudoti dujiniai autobusai nelikvidūs. Jei VVT neišpirka jų po 8 metų, kur tuos dujinius reikės kišti? O dyzelinius kur nors prakišti kur kas lengviau. Antra, dyzeliniai banaliai pigesni. Trečia, mažiau problematiški. Ketvirta, kaip rodo Vakarų Europos miestų patirtis, niekur dujiniai nėra masiškai naudojami.Paskutinis taisė Al1; 2017.04.05, 19:58.
Comment
Comment