Taigi, kokios tos sąlygos konkrečiai, neaišku. Ar tikrai visi autobusai tokie, ar tik dalis, o likę - mikrobai. Ir kokie tie maršrutai? Tuos, kuriuos ir dabar aptarnauja "Transrevis" bei "Ridvija"?
Su skaitymu, rega, ar dar kuo problemos? Buvo duota nuoroda į konkursą kur ir surašytos visos sąlygos.
Svarbiausia sąmokslų teorijų ieškot
"Rigas mikroautobusu satiksme" savininkas supirkinėja daug įvairių Latvijos vežėjų ir dažnai siūlo ne visai adekvačias kilometro savikainas. Greičiausiai bus taip, kad miesto pervežmuose vėl suklestės įmonės su juodosiomis buhalterijomis.
"Rigas mikroautobusu satiksme" savininkas supirkinėja daug įvairių Latvijos vežėjų ir dažnai siūlo ne visai adekvačias kilometro savikainas. Greičiausiai bus taip, kad miesto pervežmuose vėl suklestės įmonės su juodosiomis buhalterijomis.
O iš kur tokiam versle atsiranda "juodos" pajamos - bilietai standartiniai, didzioji dauguma vairuotojui pinigu iš vis neduoda, kitos pajamos - iš savivaldybės, tai iš kur pas vežėją juodos pajamos, iš kurių galėtų mokėti algas vokelyje?
O iš kur tokiam versle atsiranda "juodos" pajamos - bilietai standartiniai, didzioji dauguma vairuotojui pinigu iš vis neduoda, kitos pajamos - iš savivaldybės, tai iš kur pas vežėją juodos pajamos, iš kurių galėtų mokėti algas vokelyje?
Iš kur? Paklauskite dabartinių Vilniaus ir Klaipėdos privačių vežėjų. Visur algos vokeliuose.
Šiaip jau ir galiojančiose sutartyse su Ridvija ir Meteorit turu yra įtraukta sąlyga, kad privalo mokėti atlyginimą, ne mažesnį, nei vidutinis transporto sektoriuje
... Pasak jo, „Vilniaus viešasis transportas“ yra įpareigotas, kad ekologiškas transportas Vilniuje per metus nuvažiuotų daugiau negu 11 mln. kilometrų. Įmonė taip pat įpareigota 2018–2019 metais kasmet sutaupyti apie 2 mln. eurų, už juos įsigytų naujų elektra varomų transporto priemonių – troleibusų ir autobusų. „Bus išsaugotas visas keleivių vežimas troleibusais“, – teigė A.Darulis ir priminė, kad savivaldybė planuoja įsigyti 39 naujus troleibusus. Dalis viešųjų konkursų jau baigėsi, transporto priemonių pardavėjai jau žinomi. Vilniaus savivaldybė yra įpareigojusi įmonę „Vilniaus viešasis transportas“ iki kovo 31-osios pateikti miesto politikams elektra varomo transporto ir jo infrastruktūros atnaujinimo planą iki 2020 metų. Darnaus judrumo planą pati savivaldybė ketina parengti iki metų pabaigos.
Seniau forume yra buvę diskusijų dėl vieningos autobusų dažymo tvarkos. Oficiali miesto turizmo agentūra „Go Vilnius“ prieš keletą dienų pranešė, kad dirba prie naujų viešojo transporto dažymo schemų:
Tapyba gali būti šiuolaikiška, o galerijų lankymas – anaiptol nenuobodus užsiėmimas, svarbiausia į tai pažiūrėti kūrybiškai. Tuo įsitikinę meno laboratorijos „ŠČ/ShCh“ kūrėjai, antradienio popietę į Vilniaus gatves išleidę penkis originalius troleibusus, kurių kiekvienas virto įspūdingu meno kūriniu – jaunosios kartos tapytojai troleibusus pavertė virtualiais savo paveikslais. Tris mėnesius sostinėje marširuosiantys spalvingi troleibusai – projekto „Tapybos maršrutizatoriai“ dalis. Juo siekiama tapybą perkelti į šiuolaikinę erdvę, pristatyti ją kaip modernią meno formą, sudominti praeivius gatvėse, supažindinti su lietuvių kūrėjų darbais.
Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Pora pastebėjimų dėl naujų tvarkaraščių:
1. 55 maršrute mažinamas važiavimo laikas - labai gerai. Savaitgaliais jau taip žiauriai vilkosi... Gaila, kad iš Santariškių tik 1 minutę sumažina - ten reikėtų nuimti dar porą tarp Santariškių ir Spaudos rūmų.
2. 73 maršrutas, išskyrus 2 darbo dienų pikinius grafikus, bus aptarnaujamas autobusų parko.
Pora pastebėjimų dėl naujų tvarkaraščių:
1. 55 maršrute mažinamas važiavimo laikas - labai gerai. Savaitgaliais jau taip žiauriai vilkosi... Gaila, kad iš Santariškių tik 1 minutę sumažina - ten reikėtų nuimti dar porą tarp Santariškių ir Spaudos rūmų.
Opozicija ir konservatoriai kritiškai vertina situaciją, kai VVT valdyba dar pernai liepą nutarė įsigyti veiklos nuomos būdu 150 autobusų. Tuomet tarybai nurodyta, kad autobusų nuoma aštuoneriems metams be teisės juos įsigyti kainuotų 55 mln. eurų. Kilus diskusijoms dėl šio pirkimo skaidrumo, pernai lapkričio 16-ąją valdyba nutarė pakeisti sprendimą bei autobusus įsigyti jau išperkamosios nuomos būdu, o reikiama suma sumažėjo iki 40,5 mln. eurų.
Čia tiems "ekonomistams" piarščikams, kuriems išperkamoji nuoma ir veiklos nuoma yra vienas ir tas pats. Tarp 40,5 ir 55 milijonų skirtumą matote? Ir koks viršpelnis bei potenciali dalis otkatui valdžiažmogiams už "teisingą" prikimo būdo parinkimą iš jo matote?
Čia tiems "ekonomistams" piarščikams, kuriems išperkamoji nuoma ir veiklos nuoma yra vienas ir tas pats. Tarp 40,5 ir 55 milijonų skirtumą matote? Ir koks viršpelnis bei potenciali dalis otkatui valdžiažmogiams už "teisingą" prikimo būdo parinkimą iš jo matote?
Nereikia šito bulšito, jau seniai išsiaiškinom iš kur tas skirtumas.
Comment