Parašė Mantas95
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Mantas95 Rodyti pranešimąDabar kasdien tenka važiuot vakarais su 553 Solariu ir vis išgirstu daug teigiamų atsiliepimų iš keleivių - ,,oo naujas autobusas'' , ,,kas čia per naujovė?!'' , ,,o čia tas elektrinis'' , ,,oho kokia fantastika'' , ,,galėtų daugiau tokių būt'' . Išties džiugu, kad žmonės pastebi.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąAkivaizdu, kad skirtumas 40,5 - 55 yra, pavadinkime, neesminis. Gali būti komplektacija, lizingo sąlygos, draudimas, garantijos ir pan.
Čia po šituo dideliu mūšiu slepiasi kažkas daugiau, tik kas???
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą15 milijonų tai yra navaras firmai, kuri nuomos autobusus, o pasibaigus sutarčiai, VVT tų autobusų neturės. Juk ne šiaip perkami (lizingo būdu), o nuomojami. Tiesiog bukai nuomojami.
Comment
-
Tai ir yra pelno dalis. Nes autobusus prisižiūrės pats VVT. Ir už tai dar mokės... 15 mln. viršaus. Be to bet koks rimtesnis remontas vis tiek kainuos. Detales pirktų VVT pagal poreikį, o bus "perkamos" pagal planą... Tiksliau kapsės pinigai nuplat, ar bus perkama, ar nebuss perkama. O už 7 metų (berods tokiam terminui sutartis), autobusai nebebus VVT nuosavybė, kas būtų, jei pirktų įpaprastai. Taip kad nereikia čia man pūsti arabų. Visos tos įmantrios schemos yra naudingos tik parduodančiai pusei, nes leidžia uždirbti daugiau, nei paprasčiausiu atveju. Dar daugiau, tokios schemos kišamos valdiškoms, o ne privačioms įmonėms, nes privatininkai puikiai supranta, kiek jos kainuoja, o iš valdiškų įmonių galima išmelžti. Tiesa viena - ilgalaikė nuoma visada yra brangiau nei turėjimas ir naudojimas savo nuosavybėje.Paskutinis taisė Al1; 2017.02.27, 15:18.
Comment
-
Remigijus Šimašius:
Patogesnės kelionės viešuoju transportu – jau netrukus!
Šiandien paaiškėjo tarptautinio vežėjų konkurso nugalėtojai, kurie aptarnaus dešimtadalį visų maršrutų ir ateis su daugiau kaip pusšimčiu naujų autobusų, kurie bus skirti miesto pakraščiams. Tai - “Transrevis” ir “Rigas mikroautobusų satiksme”.
Konkurso nugalėtojų autobusai negalės būti senesni nei 1 metų, juose turės būti įrengti kondicionieriai, keleivių skaičiavimo sistemos, vaizdo stebėjimo kameros, autobusai bus patogūs neįgaliesiems ir tėvams su vaikų vežimėliais.
Kitas žingsnis - savivaldybės įmonės “Vilniaus viešasis transportas” suplanuotas 150 naujų autobusų pirkimas. Iš ES lėšų pirksime ir naujus troleibusus.
Įgyvendinus visą viešojo transporto pertvarką, bus atnaujinta daugiau kaip pusė viso Vilniaus autobusų ir troleibusų parko.
Comment
-
Paaiškėjo pirmieji tarptautinio vežėjų parinkimo konkurso Vilniuje nugalėtojai
Sostinės savivaldybės skelbtą atvirą tarptautinį vežėjų parinkimo konkursą privežamųjų maršrutų grupei aptarnauti laimėjo ūkio subjektų grupė, kurią sudaro dvi bendrovės – „Rigas mikroautobusų satiksme“ ir UAB „Transrevis“
Comment
-
Konkurso laimėtojai į Vilnių atveš 52 vidutinės talpos, ekologiškus EURO6 emisijos standarto autobusus, talpinančius iki 70 keleivių, kurie pagrinde bus skirti į miesto pakraščius nusidriekusių maršrutų aptarnavimui.
Nieko gero. VVT naikinimas atiduodant maršrutus privatininkams ir dar iš užsienio... Už tuos pinigus, kurie bus išmesti privatininkams, VVT galėjo įsigyti autobusų. Liebralai nieko nesukuria, tik sugriauna tai, kas yra.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai ne mikrobai? Ar vėl žurnalistų paistalai, o visgi mikrobai ir keli autobusai...
Nieko gero. VVT naikinimas atiduodant maršrutus privatininkams ir dar iš užsienio...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai ne mikrobai? Ar vėl žurnalistų paistalai, o visgi mikrobai ir keli autobusai...
Nieko gero. VVT naikinimas atiduodant maršrutus privatininkams ir dar iš užsienio... Už tuos pinigus, kurie bus išmesti privatininkams, VVT galėjo įsigyti autobusų. Liebralai nieko nesukuria, tik sugriauna tai, kas yra.
Gaila, dar nepaskelbė kainų (savikainų) - būtų galima palyginti efektyvumą valstybinio ir privataus sektoriaus
Comment
-
Vadinasi bus midibusai:
<...>bendras įrengtų sėdimų ir stovimų vietų skaičius turi būti ne mažesnis kaip 40 ir ne didesnis kaip 60.
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąBet juk buvo paketas ir su pora miesto maršrutų (berods 4G, 55...) Kas nors apie juos girdėti ?
Comment
-
Parašė mskapss Rodyti pranešimąTai nėra visiškai mikrobai - pagal konkurso sąlygas - M3CE, bent 22 sėdimos vietos ir iš viso bent 40 vietų.
Gaila, dar nepaskelbė kainų (savikainų) - būtų galima palyginti efektyvumą valstybinio ir privataus sektoriaus
Kokį dar efektyvumą? Jokio efektyvumo čia nėra. Pakaks liberalių pasakėlių apie efektyvumą. VVT pagal ridą nieko negauna. Kiek surenkama už bilietus, tiek ir turi. O maršrutai įvairūs, dalis peliningi, dalis nuostolingi. Dabar gi privatininkas gaus iš to paties bilietų katilo už nuostolingus maršrutus (o juk periferiniai maršrutai ir yra nuostolingi) fiksuotą kainą. VVT liks tas, kas liks. Taigi, VVT, aptarnaudama pelningus maršrutus ir surinkdama iš jų didžiausią dalį pajamų, dabar savo sąskaita penės privatininką.
Parašė Rijikas Rodyti pranešimąO jums ne ironiška, kad Transrevis bus su “Rīgas mikroautobusu satiksme"? Kiek pažiūrėjau, rodos čia "Rīgas satiksme" dukterinė įmonė, ne? Žodžiu labai gerai parodo, koks požiūris į viešąjį transportą Latvijoje ir Lietuvoje
Parašė Creatium Rodyti pranešimąJuk visur rašo, kad šios dalies laimėtojas bus paskelbtas jau netrukus.
Comment
Comment