Parašė 10.000
Rodyti pranešimą
Argi tikrai toks jau lašas jūroje ? Dieną į Vilniaus gatves išvažiuoja apie 200 troleibusų, taigi penktadalis parko bus visiškai naujas. Tačiau juk ir mūsiškiai Soliariai dar visai neblogai atrodo ir jų būklė ne tokia ir prasta. Taigi, faktiškai 1/2 troleibusų parko, išvažiuojančio į gatves, sudarys ne tos senos Škodos - tikrai ne lašas jūroje. Savaitgaliais išvis visi troleibusai gatvėse bus jau pagaminti XXIa...
Dėl troleibusų lėtumo
Parašė taccido
Rodyti pranešimą
1. Vairuotojai, kuriems važiuoti 40km/h jau yra lyg skristi raketa ir kurie nemoka normaliai manevruoti.
2. Lėti tvarkaraščiai. Nežinau, kodėl troleibusams tarp Karoliniškių ir Televizijos bokšto yra skiriama 1 minutė, o autobusams 0 minučių. Faktas, kad ir troleibusams ten reikia 0 minučių. Galėčiau vardinti ir vardinti tokius atvejus, kai troleibusams skirta per daug laiko. Ir tai beje ne tik troleibusų problema.
3. Negreitaeigis, neeuropinis KT. Visuose vidurio ir vakarų Europos šalyse KT yra greitaeigis, kai naudojamos tokios KT dalys:
http://transphoto.ru/photo/978344/
http://transphoto.ru/photo/847942/
http://transphoto.ru/photo/844209/
http://members.shaw.ca/synt/Castellon-3.JPG
Tuo tarpu Vilniuje...
http://transphoto.ru/photo/336706/
Kartais troleibusai pristabdo vingiuose. Tose vietose tesiog reikėtų suapvalinti kreives. Tai nekainuotų daug.
Apie susikirtimus sankryžose (kryžmes). Tai čia priklauso grynai nuo vairuotojo. Pagal VBS agentūrą per visas Vilniuje esančias kryžmes galima važiuoti mažiausiai 20km/h, yra ir leidžiančių važiuoti greičiau.
Beje, pati keisčiausia kada nors surasta troleibusų KT dalis buvo vadinamasis double slip:
https://get.google.com/albumarchive/...qmJmc931TOLav3
Šiame albume galima rasti ir daugiau europietiško KT nuotraukų: https://get.google.com/albumarchive/...DUDnPvhU-xouft Pažymiu, kad toks KT kabėjo jau prieš 10 metų.
P.S. Nuotraukų nuorodas įdėjau dėl jų dydžio ir autorinių teisių.
Comment