Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Iš oro uosto nebent 4:30 reisas yra mažiau reikalingas. Visi kiti reisai reikalingi, nes beveik visomis dienomis paskutiniai lėktuvai nusileidžia maždaug iki 2 valandos. Reisai į oro uostą 2:24 ir 3:24 tikrai reikalingi, nes priveža prie daugelio pirmųjų skrydžių iš Vilniaus anksti ryte.
    Grafikas
    http://www.vno.lt/s/docs/sezoninis_s...ziema_2016.pdf

    Iki 22:30 išskrenda visi lėktuvai ir jų nėra iki 04:55. Nei vieno.

    3:24 reisas jau OK, bet iki tol (nuo 21 val.) tai neaišku ką vežios tas autobusas. Reisai turėtų būti tik IŠ aerouosto (ir be keleivių iki oro uosto).

    Comment


      Iki 23 val keleivių dar yra. Vėliau į oro uostą tikrai keleivių nebus.

      Comment


        http://stops.lt/vilnius/#nightbus/88...01)/b-a/0237/4

        Liūdniausia, kad į patį piką, 5:40-7:10 val skrydžiams autobusų nėra.
        Paskutinis 88N 3:24(->VNO 4:14), pirmas 88 5:15 (->VNO 6:05).

        Comment


          Siūlyčiau tiems kas turi ko nstruktyvių pastabų dėl tvarkarščių parašyti SĮSP. Gal atsižvelgs.

          Comment


            Kaip tai nėra? O kiti maršrutai? Ar 88 tik vienintelis ir daugumai tinkamas? Nei velnio, jis tinkamas tik centro gyventojams ir tiems, kas centre viešbučiuose apsistoja. Bet ten apsistoja tokie, kurie turi pinigų taksi susimokėti.
            Todėl iš tikrųjų 88 kursavimui visą naktį didelės prasmės nėra. Pakaktų kad būtų bent parvežantys iš 23-24 val nusileidžiančių lėktuvų, nes valandos bėgyje jų net keli. Ir tai jau kitas VT nebevažinėja, todėl autobusai tiktų tik daliai keleivių. Geriau greitasis tegul kursuoja iki 24 val., tam tereikia poros papildomų reisų. Ir 88 iki kokios 1.15 val. (iš oro uosto).
            Paskutinis taisė Al1; 2016.11.30, 10:45.

            Comment


              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
              Grafikas
              http://www.vno.lt/s/docs/sezoninis_s...ziema_2016.pdf

              Iki 22:30 išskrenda visi lėktuvai ir jų nėra iki 04:55. Nei vieno.

              3:24 reisas jau OK, bet iki tol (nuo 21 val.) tai neaišku ką vežios tas autobusas. Reisai turėtų būti tik IŠ aerouosto (ir be keleivių iki oro uosto).
              Juk į oro uostą rekomenduojama atvykti bent 1,5-2h iki skrydžio. O jei dar skrydis už ES ribų, su pasienio kontrole, registruoti bagažu, deklaravimais ir tt., tikrai užtrūkstama daugiau nei 1h. Tokiems keleiviams puikiai tinka autobusas, išvykstantis iš A. Tumėno st. 2:24 (oro uostą jis pasiekia po 3h nakties). Tad šis reisas yra reikalingas. O štai kiti du reisai į oro uostą (0:24, 1:24) tikrai mažai reikalingi, vietoje jų atlikimo galima būtų nuo Seimo grįžti į oro uostą greičiausiu keliu be keleivių.
              Iš oro uosto tai reikalingi visi reisai, nebent reisas 4:30 mažiau reikalingas.

              Pritariu dėl nesustojimo Kirtimuose - naktį ten nei vienas padorus žmogus nelips. Galima išvis per IKEA važiuoti. Ir nesuprantu, kodėl savaitgalį į oro uostą negalėtų važiuoti ir naktinis 104 autobusas.
              Kaip tai nėra? O kiti maršrutai? Ar 88 tik vienintelis ir daugumai tinkamas? Nei velnio, jis tinkamas tik centro gyventojams ir tiems, kas centre viešbučiuose apsistoja. Bet ten apsistoja tokie, kurie turi pinigų taksi susimokėti.
              Tam ir daromas naktinis autobusas, kad būtų kaip alternatyva taksi.
              Paskutinis taisė Vilnietizz; 2016.11.30, 11:12.
              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
              Marsrutai.lt tinklaraštis!
              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

              Comment


                Maršruto trasa yra tikrai "įdomi"... Kam tie Aušros vartai ir Misionerių st.? Ten mažai tikėtina, kad bus keleivių.

                Gal būtų toks variantas protingėsnis nuo stoties:
                Stoties g. - Sodų g. - Bazilijonų g. - Arklių g.- Etmonų g. - Didžioji g. - Savičiaus g. - Bokšto g. - Išganytojo g. - Maironio g. - ...

                Ir nuo Arkikatedros:
                Universiteto g. - Dominikonų g. - Vokiečių g. - Rūdninkų g. - Pylimo g. - Gėlių g. - Sodų g. - Stoties g. -...

                Mikriukas mano manymų per mažas būtų. Trumpas autobusas tikrai visur pravažiuotų, triašis ne, bet jis ir nėra reikalingas.

                Comment


                  Parašė Petr Rodyti pranešimą
                  Maršruto trasa yra tikrai "įdomi"... Kam tie Aušros vartai ir Misionerių st.? Ten mažai tikėtina, kad bus keleivių.

                  Gal būtų toks variantas protingėsnis nuo stoties:
                  Stoties g. - Sodų g. - Bazilijonų g. - Arklių g.- Etmonų g. - Didžioji g. - Savičiaus g. - Bokšto g. - Išganytojo g. - Maironio g. - ...

                  Ir nuo Arkikatedros:
                  Universiteto g. - Dominikonų g. - Vokiečių g. - Rūdninkų g. - Pylimo g. - Gėlių g. - Sodų g. - Stoties g. -...

                  Mikriukas mano manymų per mažas būtų. Trumpas autobusas tikrai visur pravažiuotų, triašis ne, bet jis ir nėra reikalingas.
                  12 metrų autobusą visgi labai rizikinga leisti Senamiesčio gatvelėmis. Jei mikriukas nesutalpins visų keleivių (nors labai abejoju, kad taip bus), galima nebent Neoplan midibusus leisti.
                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                  Comment


                    Jo, galbūt midibusas pats tas būtų. Bet kad ir 12 metrų man atrodo turėtų pravažiuoti. Problema gali nebent kilti posukiui į Išganytojo g., bet kad ir ten rodos vietos užtenka. O kaip pasiūlytą trasą komentuotumėt?

                    Comment


                      Autobusas būtinas dėl vairuotojo saugumo. Mikrobuose kabinos nėra.

                      Comment


                        Parašė Petr Rodyti pranešimą
                        Jo, galbūt midibusas pats tas būtų. Bet kad ir 12 metrų man atrodo turėtų pravažiuoti. Problema gali nebent kilti posukiui į Išganytojo g., bet kad ir ten rodos vietos užtenka. O kaip pasiūlytą trasą komentuotumėt?
                        Trasa nėra bloga, bet, kaip ir minėjau, 12 metrų autobusą ten būtų leisti rizikinga.
                        Nenuvalys gatvės žiemą, kažkas blogai mašiną pastatys ir viskas - reisas sujauktas. Be to ir šiaip, esant normalioms sąlygoms, vairuotojams gali kilti problemų su kai kuriais posūkiais, dėl ko bus gaištamas laikas.
                        Midibusas tai dar pravažiuotų, bet nemanau, kad tam maršrute bus daug keleivių.

                        Kas liečia saugumo, tai Noge Sprinter mikroautobusuose vairuotojas yra neblogai atitvertas nuo keleivių. Papildomai dar galima būtų įtaisyti stiklą iki pat lubų su anga bilietų pardavimui.
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          Noge nėra normalia atitvertas. Ten tik turėklai su stiklu.
                          http://fotobus.msk.ru/photo/935665/
                          Geriausias variantas būtų midibusas. Beje, MB Cito dar gyvi? Seniai mačiau.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Noge nėra normalia atitvertas. Ten tik turėklai su stiklu.
                            http://fotobus.msk.ru/photo/935665/
                            Geriausias variantas būtų midibusas. Beje, MB Cito dar gyvi? Seniai mačiau.
                            Čia trijų metų senumo nuotrauka. Dabar daugumoje mikroautobusų (o gal ir visuose) padaryta normali pertvara

                            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                            Marsrutai.lt tinklaraštis!
                            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                            Comment


                              Nuo narkomanų tokia neapsaugo, tik nuo šalto oro srauto.

                              Comment


                                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                Juk į oro uostą rekomenduojama atvykti bent 1,5-2h iki skrydžio. O jei dar skrydis už ES ribų, su pasienio kontrole, registruoti bagažu, deklaravimais ir tt., tikrai užtrūkstama daugiau nei 1h. Tokiems keleiviams puikiai tinka autobusas, išvykstantis iš A. Tumėno st. 2:24 (oro uostą jis pasiekia po 3h nakties). Tad šis reisas yra reikalingas. O štai kiti du reisai į oro uostą (0:24, 1:24) tikrai mažai reikalingi, vietoje jų atlikimo galima būtų nuo Seimo grįžti į oro uostą greičiausiu keliu be keleivių.
                                Iš oro uosto tai reikalingi visi reisai, nebent reisas 4:30 mažiau reikalingas.
                                Sorry, bet matosi, kad mažai skraidai

                                Prieš 2h Vilniaus oro uoste būti nėra jokio reikalo, ypač jei išskridimas prieš rytinį piką. O po nusileidimo pusvalandžio visiškai pakanka pasiekti stotelę net ir atskridus ne iš Šengeno erdvės (su pasų kontrole).

                                Comment


                                  Parašė 1G2G Rodyti pranešimą
                                  Sorry, bet matosi, kad mažai skraidai

                                  Prieš 2h Vilniaus oro uoste būti nėra jokio reikalo, ypač jei išskridimas prieš rytinį piką. O po nusileidimo pusvalandžio visiškai pakanka pasiekti stotelę net ir atskridus ne iš Šengeno erdvės (su pasų kontrole).
                                  Net pačių oro uostų tinklalapiuose yra rekomendacija atvykti į oro uostą bent 2 valandos prieš skrydį. Na, mano nuomone, bent prieš pusantros valandos tikrai reikėtų atvykti, jei skrydis ne Šengeno zonos ir tuo labiau ne ES viduje. 5:10 išskrenda lėktuvas už ES ribų, į Maskvą (berods, šis reisas kasdienis). Ar tikrai mažiau nei valandos užteks (3:24 nuo Seimo išvykstantis autobusas į oro uostą atvyksta tik 4:14), norint praeiti visas procedūras (bagažo pridavimą, jei skrendama ne vien su rankiniu bagažu, pasienio kontrolę, saugumo patikrą), o dar juk reikia nepamiršti, jog įlaipinimo vartai užsidaro likus 25-30 min. iki skrydžio. Tai, sakyčiau, viena valanda bent jau skrendant ne Šengeno erdvės viduje yra kiek rizikingas laiko rezervas. Taip kad lieka prie nuomonės, kad reisas 2:24 į oro uostą reikalingas.

                                  P.S. taip, nesu itin dažnai skraidantis.
                                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Autobusas būtinas dėl vairuotojo saugumo. Mikrobuose kabinos nėra.
                                    Kad vairuotojas saugus tai yra gerai, tačiau ka daryt keleiviam važiuojantiem tuo autobusu? Niekas su įtartinai atrodančiom asmenybėm važiuot nenorės, juolab kad niekas negali nuspėt jų elgesio ir dar svarbiau niekas negali užtikrint keleivių saugumo. Yra du variantai, arba išvis nestot Kirtimuose ir susitart su oro uostu kad oro uosto stotelėje būtų oro uosto apsauga bent jau kaip atvažiuoja autobusas kad, užtikrint, kad nepageidaujami asmenys nepatektų į autobusa. Arba leist autobuso vairuotojuj pačiam įvertinti padėtį ir leist nusprest kur stot ir kur ne. Bent jau Kirtimų rajone ir už tai nebaust kaip kažkas minėjo kad VVT daro.

                                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                    Net pačių oro uostų tinklalapiuose yra rekomendacija atvykti į oro uostą bent 2 valandos prieš skrydį. Na, mano nuomone, bent prieš pusantros valandos tikrai reikėtų atvykti, jei skrydis ne Šengeno zonos ir tuo labiau ne ES viduje. 5:10 išskrenda lėktuvas už ES ribų, į Maskvą (berods, šis reisas kasdienis). Ar tikrai mažiau nei valandos užteks (3:24 nuo Seimo išvykstantis autobusas į oro uostą atvyksta tik 4:14), norint praeiti visas procedūras (bagažo pridavimą, jei skrendama ne vien su rankiniu bagažu, pasienio kontrolę, saugumo patikrą), o dar juk reikia nepamiršti, jog įlaipinimo vartai užsidaro likus 25-30 min. iki skrydžio. Tai, sakyčiau, viena valanda bent jau skrendant ne Šengeno erdvės viduje yra kiek rizikingas laiko rezervas. Taip kad lieka prie nuomonės, kad reisas 2:24 į oro uostą reikalingas.

                                    P.S. taip, nesu itin dažnai skraidantis.
                                    Teoriškai jeigu spėji prisiregistruot skrydžiui (registracija baigiasi likus ~40min iki išvykimo), reiškias yra 95% kad pateksi į lėktuva.(Kalbu apie VNO) Pats laipinimas yra baigiamas likus maždaug 15min iki išvykimo. Atvykes į oro uosta 4:14 tikrai spėsi į lėktuvą išvykstantį 5:10, tačiau reikės skubėt.

                                    Comment


                                      Parašė tomoxas Rodyti pranešimą
                                      Teoriškai jeigu spėji prisiregistruot skrydžiui (registracija baigiasi likus ~40min iki išvykimo), reiškias yra 95% kad pateksi į lėktuva.(Kalbu apie VNO) Pats laipinimas yra baigiamas likus maždaug 15min iki išvykimo. Atvykes į oro uosta 4:14 tikrai spėsi į lėktuvą išvykstantį 5:10, tačiau reikės skubėt.
                                      95 proc., tai reikštų, kad 1 iš 20 nepakliūna. Ko gero, tas procentas aukštesnis ir siekia 98 proc.

                                      Jei žmogus skrenda ryte, o vakare grįžta (arba kitos dienos vakare), jam dažniausiai užtenka rankinio bagažo ir dažniausiai registraciją atlieka telefonu/internetu. ES skrydžiai. Lieka aviacinio saugumo patikra ir bilieto nuskenavimas prie rankovės. Ne pačios ilgiausios procedūros.

                                      Nusimatyti atvykti 1:15 iki skrydžio yra normalu, 1:00 jau rizikinga (ypač dėl galimo gedimo, kamščio). Tiesa, 0:30 irgi gali spėti kad ir kiek tai keistai skambėtų. 1,5-2 val. iki skrydžio avialinijos rekomenduoja, kad nepaduotų į teismą ("nedžiovinkite katino mikrobanginėje efektas").

                                      Pas mus didesnė skrydžių dalis vyksta šengeno ribose, todėl 2 val. trypčioti nėra reikalo. Ir tas tarpas 3:24-5:15 yra skausmingas.

                                      2:24 į VNO nereikalinga (skrydis 5:10). 2:46 iki skrydžio yra gerokai daugiau nei rekomenduojamos 1,5-2 val.

                                      Comment


                                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                                        2:24 į VNO nereikalinga (skrydis 5:10). 2:46 iki skrydžio yra gerokai daugiau nei rekomenduojamos 1,5-2 val.
                                        Reikalingas, nes paskutiniai atskrenda 1:55, o ir gali veluoti.

                                        Comment


                                          Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                                          Reikalingas, nes paskutiniai atskrenda 1:55, o ir gali veluoti.
                                          Tai iš VNO reikia daugiau. Gali tuščias nuo Seimo atvykti GV ir aplinkkeliu per 12-15 min. Nes leidžiasi lėktuvų nemažai ir midibusas neišveš. 23:19 paskutinis 3G.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X